Zpět

Pokročilé techniky optimalizace databázových řešení

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10582

Název zakázky: Pokročilé techniky optimalizace databázových řešení

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 6. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: AMBICA s.r.o.

Sídlo zadavatele: Pražská 104, Jindřichův Hradec, 377 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: RNDr. Jan Novotný, tel.: 731 513 869 e-mail: jan.novotny@ambica.cz

IČ zadavatele: 26083728

DIČ zadavatele: CZ26083728

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Libor Bláha
  • Telefon: 725 064 571
  • E-mail: libor.blaha@ambica.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 6. 2015 14:46

Místo pro podání nabídek:
Pražská 104, Jindřichův Hradec, 377 01

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Rozšíření znalostí specifických oblastí MS SQL Serveru 2014 navazující na kurz MOC20463 – Implementace Data Warehouse v Microsoft SQL Server 2014

 

Minimální rozsah trvání: 3 dny – 24 hodin á 60 min

 

Požadovaná minimální obsahová témata:

 

  • Pokročilé techniky návrhu indexů – složené indexy, návrh strategie a monitorování indexů

  • Pokročilé metody ladění dotazů:

    • PerformanceMonitor

    • Acitivy Monitor

    • SQL Profiler

  • Analýza, návrh a strategie použití indexů

  • Exekuční plány – čtení, analýza, způsob ukládání

Počet účastníků: 12

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 80000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Červen – srpen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Školící místnost zadavatele: Pražská 104, Jindřichův Hradec, 377 01, na zařízení zadavatele s možností přístupu ke školícím materiálům dodavatele přes vzdálené připojení.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základní hodnotící kritéria nabídek jsou: 1. 60% - Nabídková cena Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. 2. 40% - Kvalita a rozsah nabízených služeb Tímto kritériem se myslí dokument, kterým uchazeč popíše podrobný obsah plnění – probíraná témata a harmonogram vzdělávací aktivity. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Za uchazeče, který splňuje požadavky na prokázání kvalifikace, bude považován takový, který doloží: 1. výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán – požadovaný doklad je dostačující předložit v prosté kopii, ne starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky 2. doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) – požadovaný doklad je dostačující předložit v prosté kopii, ne starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky 3. čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění, na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti podepsané osobou oprávněnou k podpisu za uchazeče – požadovaný doklad nesmí být starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky 4. Certifikát MCT – Microsoft Certified Trainer prokazující znalost školitele nástrojů MS SQL - požadovaný doklad je dostačující předložit v prosté kopii 5. Platný certifikát MCSE – Microsoft Certified Solutions Expert prokazující znalost školitele nástrojů Microsoft - požadovaný doklad je dostačující předložit v prosté kopii

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Nabídka bude zadavateli doručena v řádně uzavřené a zapečetěné obálce, která bude výrazně označena – „NABÍDKA - Pokročilé techniky optimalizace databázových řešení ve společnosti AMBICA s.r.o. - NEOTVÍRAT“ Elektronické podání nabídky se nepřipouští.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0 ze dne 2. 3. 2015, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: GOPAS, a.s.
    IČ:       
    63911035
    DIČ:     CZ63911035
    Sídlo:   Kodaňská 46, 101 00 Praha
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Petr Daniel, statutární ředitel
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: DataScript s.r.o. 
    IČ:       46577459
    DIČ:     CZ46577459
    Sídlo:   Dolnoměcholupská 1418/12, 102 00 Praha 10 - Hostivař

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 24. 6. 2015


 
Uveřejněno: 2. 6. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016