Zpět

Poskytování služeb v projektu Komplexní program

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10495

Název zakázky: Poskytování služeb v projektu Komplexní program

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 2. 4. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Most

Sídlo zadavatele: Radniční 1/2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Jan Paparega, primátor města 476448281 Jan.Paparega@mesto-most.cz

IČ zadavatele: 00266094

DIČ zadavatele: CZ00266094

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Klára Janoušková
  • Telefon: 476448285
  • E-mail: Klara.Janouskova@mesto-most.cz

Lhůta pro podání nabídek: 15. 4. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídka bude doručena na adresu: Magistrát města Mostu, recepce Magistrátu města Mostu, přízemí budovy, ul. Radniční 1/2, 434 69 Most. Nabídky je možno podat nejpozději do 15. 4. 2015 do 10:00 hodin. Nabídku je možné podat osobně, v pracovních dnech v úředních hodinách na adresu: Magistrát města Mostu, recepce Magistrátu města Mostu, přízemí budovy, ul. Radniční 1/2, 434 69 Most. pondělí a středa od 8:00 do 17:00 hodin úterý a čtvrtek od 8:00 do 15:00 hodin pátek od 8.00 do 13.00 hodin ovšem tak, aby byla doručena nejpozději do konce lhůty pro podání nabídky, což je do 15. 4. 2015 do 10.00 hod. Uchazeč může nabídku podat rovněž prostřednictvím provozovatele poštovních či jiných kurýrních služeb, ovšem tak, aby takto podaná nabídka byla doručena nejpozději do konce lhůty pro podání nabídky. Za rozhodující pro doručení nabídky je vždy považován okamžik převzetí nabídky informační recepcí zadavatele či převzetí nabídky od České pošty s. p. či jiného doručovatele. Uchazeči jsou oprávněni podávat své nabídky do kterékoliv části, i do několika, resp. do všech částí. Nabídka do každé části musí být zpracována a podána jako samostatná nabídka (obálka) se všemi náležitostmi požadovanými ke každé jednotlivé části, uvedenými dále v této zadávací dokumentaci. Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku na danou část této veřejné zakázky.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Veřejná zakázka je rozdělena na 3 části:

Část 1 - Terénní sociální práce v lokalitě Stovky a Sedmistovky

Část 2 - Odborné sociální poradenství a akcentem na dluhovou problematiku

Část 3 - Program prevence ztráty bydlení

 

Uchazeči jsou oprávněni podávat své nabídky do kterékoliv části, i do několika, resp. do všech částí.

 

Předpokládaná hodnota veřejné zakázky:

Část 1:            225 370,- Kč bez DPH

Část 2:            221 112,- Kč bez DPH

Část 3:            100 500,- Kč bez DPH

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 546982,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zahájení plnění – část 1 a 2: 1. 6. 2015 Zahájení plnění – část 3: 1. 7. 2015 Ukončení plnění – část 1 až 3: 30. 9. 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
část 1: oblast lokalit Stovky a Sedmistovky v Mostě část 2: sociálně vyloučené lokality, zejména Chanov, Stovky a Sedmistovky v Mostě část 3: sociálně vyloučené lokality, zejména Chanov, Stovky a Sedmistovky v Mostě

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, · kopie dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) v oblasti předmětu díla, ne starší 90 dnů, · kopie výpisu z obchodního rejstříku, je-li do něj uchazeč zapsán, ne starší 90 dnů, · pouze pro část 1 a 2: kopie osvědčení o registraci sociální služby podle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, · pouze pro část 1: seznam alespoň 2 významných zakázek s předmětem plnění obdobným předmětu zadávané zakázky za poslední 3 (tři) roky potvrzený oprávněným zástupcem uchazeče, obsahující cenu, termín plnění, místo plnění díla odpovídající svým charakterem zakázce, která je předmětem dané části této veřejné zakázky, tj. poskytování sociální služby ve smyslu zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, § 69 Terénní programy určené cílové skupině osob ve věkovém rozmezí 15 – 64 let ohrožených z jakýchkoli důvodů sociálním vyloučením nebo v SVL v hodnotě min. 50 tis. Kč bez DPH za každou jednotlivou zakázku, · pouze pro část 2: seznam alespoň 2 významných zakázek s předmětem plnění obdobným předmětu zadávané zakázky za poslední 3 (tři) roky potvrzený oprávněným zástupcem uchazeče, obsahující cenu, termín plnění, místo plnění díla odpovídající svým charakterem zakázce, která je předmětem dané části této veřejné zakázky, tj. poskytování sociální služby ve smyslu zákona 108/2006 Sb., v platném znění, § 37, zaměřenou na řešení dluhové problematiky v hodnotě min. 50 tis. Kč bez DPH za každou jednotlivou zakázku, · pouze pro část 3: seznam alespoň 2 významných zakázek s předmětem plnění obdobným předmětu zadávané zakázky za poslední 3 (tři) roky potvrzený oprávněným zástupcem uchazeče, obsahující cenu, termín plnění, místo plnění díla odpovídající svým charakterem zakázce, která je předmětem dané části této veřejné zakázky, tj. vytvoření a realizace program postaveného na poskytování podpůrných služeb nebo poradenství klientovi před a/nebo po získání nového bydlení a/nebo zkušenosti s poradenstvím v oblasti prevence ztráty bydlení v hodnotě min. 40 tis. Kč bez DPH za každou jednotlivou zakázku, · potvrzení, že plnění předmětu této veřejné zakázky bude realizovat tým minimálně stanoveného počtu odpovědných osob na stanovených pozicích. Uvedený požadavek doloží uchazeč předložením -seznamu osob tvořících výkonný tým předmětu plnění, -prosté kopie dokladu o vzdělání ke každému jednotlivému pracovníkovi, -profesního životopisu každého pracovníka. Profesní životopisy budou zpracovány minimálně v níže uvedené struktuře: -jméno a příjmení, trvalé bydliště, -pozice ve výkonném týmu -dosažené vzdělaní, -jazykové znalosti, -členství v profesních organizacích, -další znalosti a schopnosti, -délka zaměstnání u dodavatele nebo spolupráce s dodavatelem, -nejdůležitější referenční zakázky, -odborná praxe, -další významné údaje, -vlastnoruční podpis osoby, · Pouze část 2 (lokalita Chanov) a část 3 popis prostorového zázemí pro realizaci služby v jednotlivých částech této zakázky a doklady o jeho vlastnictví či možnosti užívání - prostá kopie výpisu z katastru nemovitostí, nájemní smlouva, smlouva o smlouvě budoucí apod. Uchazeč je oprávněn prokázat svou kvalifikaci výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 127 zákona) nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů (obdobně podle § 134 zákona).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce (tj. v nabídkovém listu) uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její kontaktní adresu a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem budou obě smluvní strany zavázány povinně po dobu 10 let od skončení plnění projektu zakládajícího předmět plnění dané Smlouvy uchovávat související doklady a umožnit dále všem osobám, oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejména se jedná o Objednatele, poskytovatele dotace, Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR, Ministerstvo financí ČR, Nejvyšší kontrolní úřad ČR, Evropská komise, Evropský účetní dvůr a další), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu originálních dokladů. Desetiletá lhůta začíná běžet od 1. ledna kalendářního roku následujícího po roce, kdy došlo k finančnímu vypořádání poslední odvedené služby.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

ČÁST 1:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Oblastní charita Most
    IČ: 70828920
    DIČ: --
    Sídlo: Petra Jilemnického 2457/1, 434 01, Most
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Eva Čenkovičová
    Poznámka k dodavateli: nabídka jediného uchazeče

ČÁST 2:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Diakonie ČCE - Středisko sociální pomoci v Mostě
    IČ: 70863601
    DIČ: --
    Sídlo: U Města Chersonu 1675/8, 434 01, Most
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Blahoslav Číčel  
    Poznámka k dodavateli: nabídka jediného uchazeče

ČÁST 3:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Oblastní charita Most
    IČ: 70828920
    DIČ: --
    Sídlo: Petra Jilemnického 2457/1, 434 01, Most
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Eva Čenkovičová
    Poznámka k dodavateli: nabídka jediného uchazeče

Datum ukončení: 12. 5. 2015


 
Uveřejněno: 2. 4. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016