Zpět

Program Právo – tvorba systému a realizace právnického vzdělávání zaměstnanců MŠMT

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9687

Název zakázky: Program Právo – tvorba systému a realizace právnického vzdělávání zaměstnanců MŠMT

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 3. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

Sídlo zadavatele: Karmelitská 7, 118 12 Praha 1

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Miroslav Prokop, ředitel personálního odboru Miroslav.Prokop@msmt.cz, +420 234 811 815

IČ zadavatele: 00022985

DIČ zadavatele: -

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Stanislav Měšťan
  • Telefon: +420 234 811 232
  • E-mail: Stanislav.Mestan@msmt.cz

Lhůta pro podání nabídek: 4. 4. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Poštovní adresa místa pro podání nabídek je Česká republika – Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, Odbor personální, Karmelitská 7, 118 12 Praha 1. Nabídka bude doručena osobně v pracovní den v době od 7:30 do 15:30, doporučeně poštou nebo kurýrní službou na adresu Zadavatele (do podatelny).

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem Veřejné zakázky je vytvoření uceleného systému vzdělávání orientovaného na podporu právního vzdělávání zaměstnanců MŠMT, kteří nejsou absolventy právnických fakult či programů LL.M. Velká část agend zajišťovaných MŠMT vyžaduje jak odborné znalosti v oblasti svěřené problematiky, tak i základní znalosti v oblasti práva. Realizací projektu MŠMT získá odborně fundované zaměstnance s potřebným právním minimem k zajištění kvalitního výkonu svěřených agend. Na základě agend MŠMT byly identifikovány oblasti právního vzdělávání, které umožní získat MŠMT požadovaný právní profil zaměstnanců. Pro tento účel budou navrženy unikátní vzdělávací moduly s důrazem na aplikovatelnost získaných znalostí a dovedností do každodenní praxe. V rámci projektu budou na základě vykonávaných činností identifikováni zaměstnanci, kteří se navrženého modelu právního vzdělávání zúčastní. Dominantní aktivitou bude samotná realizace jednotlivých vzdělávacích modulů a zvyšování právního povědomí zaměstnanců MŠMT. Vzdělávací program bude probíhat s využitím rozličných forem vzdělávání, s důrazem na dosažení kompetencí vycházejících ze studijních celků. Předmětem zakázky bude i vytvoření systému vzdělávání.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1978380,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaný termín zahájení je den podpisu smlouvy. Předpokládaný termín ukončení je 30. 4. 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Dodavatel bude plnit předmět Veřejné zakázky ve svém sídle nebo místo plnění zakázky zajistí v jiných odpovídajících prostorech. Místo plnění veřejné zakázky bude realizováno v Praze.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
a) Celková nabídková cena (váha 55 %) b) Kvalita nabízeného řešení a služeb (45%) Bližší specifikace je uvedena v kapitole č. 7 ve Výzvě k podání nabídek.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele jsou specifikovány v kapitole č. 5 Výzvy k podání nabídky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude předložena výhradně v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Bližší podmínky veřejné zakázky jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídky.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Top vision s. r. o.
    IČ: 26468727
    DIČ: CZ26468727
    Sídlo: U Půjčovny 2, 110 OO Praha 1
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Roman Krátký
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: 1. VOX, a. s.
    IČ: 27204987
    DIČ: CZ27204987
    Sídlo: Senovážné nám. 978/23, 110 00 Praha 1

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 17. 4. 2014


 
Uveřejněno: 20. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016