Propagační předměty pro účely publicity regionálních individuálních projektů realizovaných Úřadem práce České republiky – Krajskou pobočkou v Brně
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9336
Název zakázky: Propagační předměty pro účely publicity regionálních individuálních projektů realizovaných Úřadem práce České republiky – Krajskou pobočkou v Brně
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 11. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.1.00/70.00036 Sladění práce a rodiny příjemce: Úřad práce České republiky
- CZ.1.04/2.1.00/70.00028 45 plus v Jihomoravském kraji příjemce: Úřad práce České republiky
- CZ.1.04/2.1.00/70.00054 Cesta na trh práce příjemce: Úřad práce České republiky
- CZ.1.04/2.1.00/70.00029 Po roce do práce v Jihomoravském kraji příjemce: Úřad práce České republiky
- CZ.1.04/2.1.00/70.00039 Práce jako pomoc příjemce: Úřad práce České republiky, pobočka Brno
- CZ.1.04/2.1.00/70.00015 Příležitost pro mladé do 30 let příjemce: Úřad práce České republiky, pobočka Brno
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce ČR
Sídlo zadavatele: Karlovo náměstí 1359/1, 128 01 Praha 2
- Jméno: JUDr. Marie Cacková, ředitelka Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Brně, tel. 950 104 300, e-mail: marie.cackova@bm.mpsv.cz
IČ zadavatele: 72496991
DIČ zadavatele: -
- Jméno: Mgr. Pavel Ondrák
- Telefon: 950 104 330
- E-mail: pavel.ondrak@bm.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 12. 12. 2013 12:00
Místo pro podání nabídek: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Brně, Křenová 111/25, 659 59 Brno
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Výroba a dodání propagačních předmětů v rámci výše uvedených regionálních individuálních projektů za účelem publicity těchto projektů, podpořených z fondů Evropské unie.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 616528,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Doba trvání této veřejné zakázky je stanovena na dobu 60 dnů od nabytí platnosti a účinnosti smlouvy na realizaci veřejné zakázky.
Místo dodání / převzetí plnění: Místo plnění, tedy místo dodání propagačních předmětů, je na adrese Úřadu práce České republiky – Krajské pobočky v Brně, budova – Brno, Křenová 111/25 nebo na adrese budova – Brno, Štěpánská 2, v závislosti na upřesnění zadavatele při podpisu výsledné smlouvy na realizaci této veřejné zakázky.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Hodnocení nabídek bude prováděno na základě základního hodnotícího kritéria - ekonomické výhodnosti nabídky. Dílčí hodnotící kritéria a jejich váha: 1. Nabídková cena bez DPH 60% 2. Kvalita předmětu plnění dle vzorků, fotografií a popisů 40%
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání Uchazeč (dodavatel) je povinen nejpozději do lhůty stanovené pro podání nabídek prokázat svoji kvalifikaci. Splněním kvalifikace se rozumí splnění základních, profesních, ekonomických, finančních a technických kvalifikačních předpokladů. Požadavky na prokázání profesních, ekonomických, finančních a technických kvalifikačních předpokladů a jakákoli bližší specifikace podmínek prokázání kvalifikace jsou stanoveny v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné listinné formě dle zadávacích podmínek uvedených v zadávací dokumentaci, a to ve dvou vyhotoveních (1x originál, 1x kopie). Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Součástí nabídky musí být podepsaný návrh Smlouvy o dílo.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu. Osoba zmocněná k jednání bude uvedena na Krycím listu nabídky a v příslušném ustanovení Smlouvy o dílo.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Dodavatel je povinen uchovávat veškeré doklady a dokumentaci veřejné zakázky související s předmětnou veřejnou zakázkou nejméně po dobu 10 let, přičemž tato lhůta počíná běžet od 1. ledna následujícího kalendářního roku po roce, ve kterém byla zakázka kompletně realizována.
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- dotaz-01-03.pdf (2. 5. 2016 10:33)
- dokumenty-k-vz_1.zip (2. 5. 2016 10:33)
- dotaz-04.pdf (2. 5. 2016 10:33)
- dotaz-05-06.pdf (2. 5. 2016 10:33)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Reklama Centrum,spol. s r.o.
IČ: 17047692
DIČ: CZ17047692
Sídlo: Kardašovská 2, 198 00 Praha 9
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Blanka Müllerová
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: iMi Partner, a.s.
IČ: 25308033
DIČ: CZ25308033
Sídlo: Dusíkova 3, 638 00 Brno - 3. uchazeč
Název:
IČ:
DIČ:
Sídlo:
Datum ukončení: 21. 1. 2014