Provoz Centra sociálních služeb – Vejprty / opakované VŘ č.1
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9621
Název zakázky: Provoz Centra sociálních služeb – Vejprty / opakované VŘ č.1
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 25. 2. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.2.00/55.00027 Sociální integrace na Vejprtsku příjemce: Město Vejprty
Název/obchodní firma zadavatele: Město Vejprty
Sídlo zadavatele: Tylova 870/6
- Jméno: Osoba pověř. zadav. činností: RE-IN-KA s.r.o., Ing. Přemysl Bucifal, tel.:+420 602 468 530, email: p.bucifal@reinka.cz. Adresou pro doručování veškerých zásilek, s výjimkou nabídek (!), uchazečů zadavateli v celém zadávacím řízení na tuto veřejnou zakázku je poštovní adresa: RE-IN-KA s.r.o., Chomutov, Štefánikovo náměstí 1702/18, PSČ 430 01 a email: p.bucifal@reinka.cz
IČ zadavatele: 00262170
DIČ zadavatele: CZ00262170
- Jméno: Ing. Přemysl Bucifal
- Telefon: 602468530
- E-mail: p.bucifal@reinka.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 3. 2014 11:30
Místo pro podání nabídek: Městský úřad Vejprty, Tylova 870/6, 431 91 Vejprty, podatelna, 1.patro
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky (dále též VZ) je poskytování sociálních služeb a doplňkových aktivit, které jsou obsahem individuálního projektu obce: „Sociální integrace na Vejprtsku“ realizovaného v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost, v oblasti podpory 3.2 Podpora sociální integrace příslušníků romských lokalit. Individuální projekt je z 85 % financován z prostředků Evropského sociálního fondu a z 15 % ze státního rozpočtu České republiky.
Veřejná zakázka odpovídá klasifikaci dle CPV: 85300000-2 sociální péče a související služby.
Veřejná zakázka je dělena na tři části. Zadavatel předpokládá uzavření smlouvy s jedním uchazečem v každé z dílčích částí zakázky. Uchazeči se mohou ucházet o plnění v jedné či více částech, popř. ve všech částech veřejné zakázky.
část č. 1 - Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež
Uživatelům služby bude nabídnut bezpečný prostor pro setkávání s každodenním programem a nabídkou základního skupinového a individuálního poradenství. Nabídka aktivit bude vytvářet bezpečné a podnětné prostředí pro rozvoj mládeže a umožní společné plánování různých akcí.
Na skupinové aktivity bude navazovat i individuální práce zaměřená na prevenci nežádoucích společenských jevů. Cílem bude též rozvoj odpovědného přístupu ke zvyšování kvalifikace vedoucí k uplatnění na trhu práce. Jako fakultativní aktivity budou poskytovány sportovní aktivity, umělecké a zájmové kroužky a jednou ročně příměstský tábor. Jednou z fakultativních aktivit bude i pracovní poradenství pro mládež.
část č. 2 - Odborné sociální poradenství
Uživatelům služby bude nabízeno odborné sociální poradenství a jako fakultativní aktivity specifické poradenství zaměřené na dluhovou problematiku, finanční gramotnost, poradenství v oblasti závislostí a poradenství v oblasti zaměstnanosti a přístupu na trh práce. Klienti služby se naučí orientovat se ve své dluhové situaci a naučí se jí s pomocí pracovníků řešit, uzavírat splátkové kalendáře a adekvátně jednat s věřiteli. Budou tak minimalizována rizika spojená s dluhovou situací jednotlivců a rodin v sociálně vyloučených lokalitách. V neposlední řadě povede oddlužení klientů ke zvýšení motivace ke hledání zaměstnání.
část č. 3 - Terénní programy
V rámci služby budou aktivně vyhledávány osoby žijící v podmínkách sociálního vyloučení a budou minimalizována rizika způsobu jejich života. Součástí služby tak bude i základní sociální poradenství a nácvik potřebných dovedností. Uživatelé služby se tak budou lépe orientovat v institucionálním prostředí, bude posílena ochrana jejich práv, bude jim zpřístupněna nabídka zaměstnání a budou volit takové životní strategie, které jim pomohou uplatnit se na trhu práce a dosáhnout finanční nezávislosti.
Jedná se o opakované výběrové řízení, které bylo uveřejněno dne 11.12.2013 na esfcr.cz s číslem zakázky: 09402 a evid. č. zakázky na ISVZUS: 366642.
Oproti předchozímu zrušenému zadávacímu řízení učinil zadavatel následující změny:
1.) Poskytování služeb sníženo ze 17 měsíců na 15 měsíců.
2.) Předpokládaná cena byla následovně ponížena.
Původní (bez DPH / s DPH):
Část 1 – Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež 1.148.016,50 / 1.389.100,-
Část 2 – Odborné sociální poradenstv 529.008,26 / 640.100,-
Část 3 – Terénní program 862.066,11 / 1.043.100,-
Nové (bez DPH / s DPH):
Část 1 – Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež 1.021.900,- / 1.236.500,-
Část 2 – Odborné sociální poradenství 470.330,- / 569.100,-
Část 3 – Terénní programy 762.396,- / 922.500,-
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 2254626,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 01.04.2014 - 30.06.2015
Místo dodání / převzetí plnění: Vejprty
Pravidla pro hodnocení nabídek: Základním kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí hodnotící kritéria: 1.Výše nabídkové ceny v Kč včetně DPH (30%) 2.Rozbor hlavních potřeb cílové skupiny v oblasti předmětu zakázky (30%) 3.Motivace a zapojování klientů do služeb (20%) 4.Evaluace dosahování cílů plnění zakázky (20%)
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Dle § 53 odst. 1 písm. c) zákona ve vztahu k základním kvalifikačním předpokladům, tj. předložením: čestného prohlášení. Profesní kvalifikační předpoklady podle § 54 písm. a), b), d) Zákona a způsobem v cit. ust. uvedeným, tj. předložením: výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán či výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména příslušné živnostenské oprávnění či licence; potvrzení o registraci sociální služby dle zákona č. 108/2006 Sb. Ekonomická a finanční způsobilost Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Technické kvalifikační předpoklady: 1) podle § 56 odst. 2 písm a) Zákona seznamem významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech, včetně příloh tohoto seznamu (osvědčení objednatelů, příp. za Zákonem stanovených podmínek smlouvu s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele); a 2) podle § 56 odst. 2 písm. b zákona seznam základního realizačního týmu. Ad 1) alespoň 1 významná služba - služby podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, praxe v oblasti sociální integrace, spolupráce na tvorbě komunitního plánu, poskytování jiných služeb a aktivit na podporu sociálně vyloučených obyvatel či obyvatel sociálním vyloučením ohrožených, atp. Ad 2: Seznam pozic pro část část 1: 1x Vedoucí služby NZDM, 1x Sociální pracovník NZDM (kvalifikace: sociální pracovník), 1x Pracovník v sociálních službách NZDM (kvalifikace: pracovník v sociálních službách),1x Administrativní pracovník - ekonom, část 2 - 1x Sociální pracovník (kvalifikace: sociální pracovník), Administrativní pracovník - ekonom; část 3 - 1x Terénní sociální pracovník (kvalifikace: sociální pracovník), 1x Terénní pracovník v sociálních službách (kvalifikace: pracovník v sociálních službách), 1x Administrativní pracovník - ekonom; dále tým jako celek musí pro všechny části splňovat následující: 1) zkušenosti s výkonem řídící funkce, 2) zkušenosti s finančním řízením, 3) praxe v oblasti služeb sociální integrace v délce trvání minimálně 3 roky, 4) SŠ vzdělání (lze doložit i v jedné osobě) Podrobnější specifikace uvedených podmínek a požadavků na kvalifikaci viz. zadávací dokumentace
Požadavek na písemnou formu nabídky: Ano - viz. zadávací podmínky https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/00262170
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Ano - viz. zadávací podmínky https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/00262170
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ano - viz. zadávací podmínky https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/00262170
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9.
Další podmínky: Dodavatel je povinen po celou dobu realizace veřejné zakázky dodržovat informační povinnost zejm. dle Manuálu pro publicitu OP LZZ. „Zákonem“ se rozumí zákon č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. "ZD" se rozumí zadávací dokumentace včetně příloh.
Soubory ke stažení:
- oduvodneni-vz_1_2.pdf (2. 5. 2016 12:25)
- or-zd-p5-smlouva_1.doc (2. 5. 2016 12:25)
- or-zd-p6-zprava-o-cinnosti_1_2.doc (2. 5. 2016 12:25)
- priloha-bez-nazvu-00010.doc (2. 5. 2016 12:25)
- priloha-bez-nazvu-00013.doc (2. 5. 2016 12:25)
- priloha-bez-nazvu-00016.doc (2. 5. 2016 12:25)
- priloha-bez-nazvu-00019.doc (2. 5. 2016 12:25)
- priloha-bez-nazvu-00022.doc (2. 5. 2016 12:25)
- priloha-bez-nazvu-00025.doc (2. 5. 2016 12:25)
- priloha-bez-nazvu-00028.doc (2. 5. 2016 12:25)
- zd-el.pdf (2. 5. 2016 12:25)