Zpět

Rekonstrukce tělocvičny a prostor dětských skupin MPSV v objektu MPSV Na Poříčním právu 376/1, 128 01 Praha 2 – II.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10634

Název zakázky: Rekonstrukce tělocvičny a prostor dětských skupin MPSV v objektu MPSV Na Poříčním právu 376/1, 128 01 Praha 2 – II.

Druh zakázky: Stavební práce

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 7. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 376/1, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Radek Lintymer ředitel odboru řízení projektů +420 221 922 015

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: x

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Jan Beránek
  • Telefon: +420 950 194 085
  • E-mail: jan.beranek@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 27. 7. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Hlavní budova MPSV: Na Poříčním právu 376/1, 128 01 Praha 2

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění této veřejné zakázky je úprava bývalých prostor FIT centra na tělocvičnu pro děti a rekonstrukce dětských skupin MPSV v objektu MPSV na adrese Na Poříčním právu 376/1, 128 01 Praha 2. Podrobnosti ve výzvě k podání nabídek.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 394930,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Viz. výzva k podání nabídky

Místo dodání / převzetí plnění:
Hlavní budova MPSV: Na Poříčním právu 376/1, 128 01 Praha 2

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Viz. výzva k podání nabídky

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Předložená smlouva je závazný vzor.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Decorum spol. s.r.o.
    IČ: 26421259
    DIČ: CZ26421259
    Sídlo: Kostelní náměstí 276, 148 00 Praha 4
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Oldřich Mrázek
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Lunotex s.r.o.
    IČ: 24703346
    DIČ: CZ24703346
    Sídlo: V Holešovičkách 1594/22a, 180 00 Praha 8

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 28. 8. 2015


 
Uveřejněno: 14. 7. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016