Zpět

Rekvalifikace pro účastníky projektu „Řešení pro Olomoucký kraj“ III

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8798

Název zakázky: Rekvalifikace pro účastníky projektu „Řešení pro Olomoucký kraj“ III

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 7. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: POE, spol. s r. o.

Sídlo zadavatele: Varenská 49, 702 00 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Pavla Čmuchová, MBA, jednatelka pcmuchova@poe.cz Ing. Jiří Čmucha, jednatel jcmucha@poe.cz 596 657 241

IČ zadavatele: 49608312

DIČ zadavatele: CZ49608312

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Tomáš Simon
  • Telefon: 603442871
  • E-mail: tsimon@poe.cz

Lhůta pro podání nabídek: 16. 7. 2013 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky uchazečů mohou být zadavateli: a)předány písemně v listinné podobě osobně v sídle zadavatele na adrese POE, spol. s r. o., Varenská 49, 702 00 Ostrava, a to v pracovních dnech od 8:00 hodin do 15:00 hodin, 4 podlaží, b)zaslány písemně v listinné podobě doporučenou poštou (nebo obdobným způsobem, např. kurýrní službou) na adresu sídla zadavatele, Nabídky v listinné podobě musí být v uzavřených zalepených neprůhledných obálkách opatřených na uzavírání razítky či podpisy uchazeče a na přední straně jeho adresou. Obálky musí být opatřeny názvem veřejné zakázky, její části a nápisem NEOTVÍRAT! Na každou část zakázky je třeba podat samostatnou nabídku v samostatné obálce (v případě, že uchazeč chce podat nabídku na více než jednu část zakázky). Na nabídky předložené po uplynutí lhůty pro podání nabídek se pohlíží, jako by nebyly podány. Za okamžik podání/doručení nabídky se považuje její fyzické převzetí zadavatelem na adrese jeho sídla. Dne 16. 7. 2013 od 11:00 proběhne na adrese sídla společnosti otvírání obálek v kanceláři 422.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem této zakázky je rozdělen do dvou částí a spočívá v poskytnutí komplexních služeb spočívajících v zajištění realizace níže uvedených rekvalifikací:

1)      „Údržba veřejné zeleně“ v rozsahu 100 hodin + závěrečná zkouška (celkem max. 17 dní výuky + 1 den závěrečné zkoušky v jednom běhu),

2)      „Pomocné prodavačské práce“ v rozsahu 100 hodin + závěrečné zkouška (celkem max. 17 dní výuky + 1 den závěrečné zkoušky v jednom běhu)

Výše uvedené celkové hodinové dotace jsou minimální a uchazeč může nabídnout i vyšší, zároveň by však neměl být překročen maximální počet výukových dní. Denní hodinový rozsah výuky bude určen platnou akreditací uchazeče.

Cílová skupina: osoby do 25 let věku a mladiství do 18 let bez kvalifikace nebo s nízkou úrovní kvalifikace (osoby se základním vzděláním).

Uchazeči – dodavatelé jsou oprávněni podat svou písemnou nabídku na obě uvedené rekvalifikace, nebo jen na jednu z nich.

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace rekvalifikačního kurzu včetně závěrečných zkoušek/ kvalifikačních zkoušek u autorizované osoby v souladu s příslušnými akreditacemi udělenými Ministerstvem školství, mládeže a tělovýchovy ČR (MŠMT), a to včetně zajištění a dopravy školitelů, dodání potřebných výukových a studijních materiálů, případně potřebných pracovních a ochranných pomůcek v rámci praktické výuky, realizace závěrečné zkoušky, vydání písemného osvědčení o rekvalifikaci pro účastníky atd. včetně zajištění vhodných prostor pro rekvalifikaci.

Součástí každého kurzu je vydání písemných kvalifikačních dokladů úspěšným absolventům rekvalifikace (jeden originál pro účastníky a jedna kopie pro zadavatele z důvodu archivace pro případnou kontrolu ze strany poskytovatele grantu apod.).

Předpokládaný celkový počet fyzických osob, které se zúčastní rekvalifikací, je cca 50 osob. Pro rekvalifikaci

·„Údržba veřejné zeleně“ je předpokládaný počet 25 osob,

·„Pomocné prodavačské práce“ je předpokládaný počet 25 osob a pro rekvalifikaci.

Minimální požadovaný počet účastníků nutný pro zahájení běhu jedné konkrétní rekvalifikace zadavatel stanovil na 4.

Předpokládaná cena:

675 000,- Kč bez DPH[1]:

1) pro rekvalifikaci „Údržba veřejné zeleně“ max. 15 000 Kč/osoba,

2) pro rekvalifikaci „Pomocné prodavačské práce“ max. 12 000 Kč/osoba.

 

[1] Rekvalifikace jsou zpravidla osvobozeny od plnění DPH, pokud je ale uchazeč z nějakého důvodu plátce DPH ve vztahu k ceně rekvalifikace, uvedená cena je včetně DPH

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 675000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Červenec 2013 až prosinec 2014, konkrétní termíny jednotlivých běhů rekvalifikačních kurzů budou stanoveny zadavatelem na základě výběrů účastníků dle aktuálního zájmu a potřeb.

Místo dodání / převzetí plnění:
Jednotlivé běhy rekvalifikačního kurzu budou probíhat v obcích a městech Olomouckého kraje, např. Jeseník, Hranice na Moravě, Olomouc, Prostějov, Přerov, Šumperk, Zábřeh na Moravě, případně v dalších obcích kraje (Hanušovice, Javorník, Kojetín, Konice, Lipník nad Bečvou, Litovel, Mohelnice, Šternberk, Uničov, Zlaté Hory atd.) a to dle konkrétního zájmu a potřeb jednotlivých Kontaktních pracovišť Úřadu práce České republiky či zájemců z řad fyzických osob Vhodné prostory pro konání jednotlivých běhů daného rekvalifikačního kurzu a nezbytná organizační opatření zajistí dodavatel. Školitele, veškeré výukové pomůcky a výstupy zajišťuje a dopravuje na místo konání na vlastní náklady vybraný uchazeč (musí být zahrnuto v nabídkové ceně).

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky na každou část veřejné zakázky / rekvalifikaci budou hodnoceny samostatně, na realizaci každé z nich bude uzavřena samostatná smlouva s vybraným uchazečem. Podané nabídky budou hodnoceny podle základního hodnotícího kritéria – ekonomická výhodnost nabídky. Dílčí hodnotící kritéria a jejich váha: 1. nabídková cena v Kč bez DPH za rekvalifikaci jedné osoby (případně cena s DPH v případě, že je uchazeč ve vztahu k nabízenému plnění plátcem DPH , tuto skutečnost uchazeč uvede ve své nabídce), s váhou 60 % 2. obsah a organizace kurzu a metody vzdělávání s váhou 40 % Zadavatel stanovil dílčí hodnotící kriteria a jejich váhu s tím, že bude použita bodovací metoda. Hodnocení podle bodovací metody provede hodnotící komise tak, že jednotlivá bodová hodnocení získaná v dílčích kriteriích vynásobí příslušnou váhou daného dílčího kriteria. Na základě součtu výsledných hodnot z dílčích kriterií jednotlivých nabídek hodnotící komise stanoví pořadí úspěšnosti nabídek pro každou část veřejné zakázky tak, že nejúspěšnější bude nabídka, která získá v součtu nejvyšší počet bodů. Pokud v celkovém hodnocení získají dvě nebo více nabídek shodný počet bodů, rozhodne o pořadí nabídek kriterium č. 1. 1. Cena (číselné kriterium): Nejnižší nabídková cena 100 x ----------------------------------- x 60 % Nabídková cena uchazeče 2. Obsah a organizace kurzu a metody vzdělávání (subjektivní kriterium): Počet bodů hodnocené nabídky 100 x ---------------------------------------- x 40 % 100 Budou hodnoceny výukové metody a způsoby využití didaktických a technických pomůcek, učební plán (vhodnost obsahu kurzu), způsob zapojení cílové skupiny a její motivace k aktivní účasti na vzdělávání, způsob ověření získaných znalostí a dovedností účastníků. Nejvýhodnější nabídkou bude ta, která bude mít vzdělávací aktivity zpracované na vysoké úrovni. Pro hodnocení se použije bodová stupnice 1 až 100, kdy nejvýhodnější nabídce je přiřazena hodnota 100 bodů a ostatním nabídkám takový počet bodů, který odpovídá míře splnění dílčího kritéria v poměru k nejvhodnější nabídce. Hodnotící komise slovně zdůvodní přiřazení bodové hodnoty. Pokud zjistí zadavatel kdykoliv v průběhu soutěže, že uchazeč uvedl v předložených dokladech nepravdivé údaje, bude vyloučen z účasti ve výběrovém řízení. Nabídková cena musí být uvedena v korunách českých a musí být definovaná jako cena nejvýše přípustná a konečná. Musí obsahovat veškeré náklady nutné k provedení zakázky. Neúplné zpracování nabídkových cen bude důvodem k vyřazení nabídky z hodnocení. Nabídková jednotková cena uvedena v nabídce musí být platná až do doby ukončení realizace a musí být uvedena ve stejné výši rovněž v návrhu smlouvy. Výjimkou je případná změna sazby DPH, ke které by došlo v průběhu realizace projektu (v případě, že vybraný uchazeč bude plátcem DPH).

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
• výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán • doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) • čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti • doklad o udělení příslušné akreditace MŠMT ČR pro daný druh rekvalifikace / výpis z Rejstříku škol a školských zařízení. Je postačující, aby výše uvedené doklady byly předloženy v podobě kopií. Uchazeč, který podá vítěznou nabídku, bude před podpisem smlouvy vyzván k předložení originálu či ověřené kopie výpisu z obchodního rejstříku, originálu či ověřené kopie výpisu z živnostenského rejstříku a ověřené kopie příslušné akreditace, nebo, v případě školy, originálu či ověřené kopie výpisu z Rejstříku škol a školských zařízení.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Nabídka bude podána v neoddělitelné podobě zabezpečené proti manipulaci s jednotlivými listy. Nabídka uchazeče nesmí obsahovat přepisy nebo opravy, které by mohly uvést zadavatele v omyl a bude zpracována v následující struktuře: 1. Titulní strana: • označení zakázky a rekvalifikace • obchodní jméno uchazeče a jeho identifikační údaje (název, sídlo, IČ, DIČ…) • odpovědná osoba uchazeče (oprávněná uzavřít za uchazeče dodavatelskou smlouvu) a její podpis • kontaktní osoba odpovědná za nabídku • nabídková cena v Kč bez DPH, příslušná sazba DPH a cena v Kč s DPH 2. Popis nabízeného plnění: podrobný obsah a organizaci vzdělávacího kurzu a metody použité při výuce, uchazeč podrobně popíše výukové metody a způsoby využití didaktických a technických pomůcek, učební plán včetně hodinové dotace připadající na jednotlivá témata, seznam studijní literatury, popis výukových a studijních materiálů, případně potřebných pracovních a ochranných pomůcek, způsob zapojení cílové skupiny a její motivace k aktivní účasti na vzdělávání, způsob ověření získaných znalostí a dovedností účastníků, způsob zajištění praktické části výuky (je-li součástí akreditace, které je uchazeč držitelem) 3. Doklady prokazující kvalifikaci uchazeče (čestná prohlášení a ostatní dokumenty definované v bodě „Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele“ této výzvy) 4. Písemný návrh smlouvy podepsaný uchazečem (oprávněnou osobou, případně osobou zplnomocněnou k jednání jménem uchazeče). Zadavatel si vyhrazuje právo jednat o obsahu a znění smlouvy před jejím podpisem s vybraným uchazečem.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách

Další podmínky:
Platební a obchodní podmínky: Zálohy nebudou zadavatelem poskytovány. Fakturace bude prováděna na základě oboustranně odsouhlasených skutečně provedených činností vybraného uchazeče po řádném a včasném dokončení každého běhu rekvalifikačních kurzů. Každý běh rekvalifikačních kurzů bude účtován samostatně. Po provedeném odsouhlasení určeným zástupcem zadavatele je možno vystavit fakturu k zaplacení, přičemž splatnost jednotlivých faktur musí být minimálně 14 dnů od jejich prokazatelného doručení zadavateli. Doba ukončení plnění jednotlivých rekvalifikačních kurzů musí splnit: a) úplné dokončení díla, tzn. splnění stanoveného časového a věcného rozsahu školení včetně závěrečného přezkoušení a vydání kvalifikačních dokladů, b) podepsání zápisu o řádném a včasném dokončení zakázky zástupcem zadavatele i vybraného uchazeče, c) předání originálu každého jednoho výtisku kvalifikačního dokladu účastníkovy rekvalifikace a kopie zadavateli. Vybraný uchazeč je povinen vést podrobnou prezenci fyzických osob, které se účastní rekvalifikačních kurzů, včetně jejich případných předčasných odchodů či absencí; tuto prezenci průběžně předává vybraný uchazeč zadavateli (prezenční listiny a třídní knihy musí být opatřeny prvky publicity Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost). Vybraný uchazeč je povinen mít příslušnou akreditaci MŠMT ČR pro daný rekvalifikační kurz. Podat nabídku a realizovat rekvalifikaci může také škola, která bude realizovat rekvalifikaci v rámci oboru vzdělání, který má zapsaný v Rejstříku škol a školských zařízení. Uchazeč je dále povinen dodržovat při realizaci rekvalifikačních kurzů všechny obecně závazné právní předpisy, včetně předpisů pracovněprávních, předpisů o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci, požárních předpisů, bezpečnostních a jiných předpisů, pokynů či směrnic, vztahujících se ke konkrétnímu místu realizace rekvalifikačních kursů. Činnosti vybraného uchazeče musí být prováděny tak, aby nedošlo k ohrožení bezpečnosti či zdraví školených ani jiných osob a k poškození či zničení majetku. Vybraný uchazeč je povinen využívat pro svou činnost k realizaci rekvalifikačních kurzů pouze takové odborně způsobilé lektory a spolupracující osoby, kteří budou náležitě důstojně ustrojeni a upraveni, nebudou pod vlivem omamných či psychotropních látek. V prostorách určených pro konání rekvalifikačních kurzů bude zakázáno požívání alkoholických nápojů, omamných či psychotropních látek i kouření. Veškerá komunikace s fyzickými osobami účastnícími se rekvalifikačních kurzů a veškeré výukové pomůcky i výstupy musí být v českém jazyce. Časový harmonogram jednotlivých běhů rekvalifikačních kurzů bude vždy vypracován ve spolupráci se zadavatelem pro konkrétní běh a musí být uzpůsoben tak, aby vybraný uchazeč zahajoval svou lektorskou činnost ve vhodnou hodinu s přihlédnutím na možnosti dopravního spojení do a z místa konání jednotlivých běhů rekvalifikačních kurzů. Doba teoretické výuky v jednotlivých dnech by měla trvat šest vyučovacích hodin denně, nicméně zadavatel akceptuje i jiné denní hodinové dotace v souladu s platnou akreditací vybraného uchazeče Jiné podmínky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn do každé části předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena. Zadavatel má právo při realizaci zakázky snížit objem, v němž bude jednotlivé části veřejné zakázky skutečně realizovat, s ohledem na situaci na trhu práce a potřeby účastníků rekvalifikace. Předpokládaná celková hodnota zakázky nemusí být dosažena. Zadavatel má právo upravit předpokládané počty účastníků jednotlivých běhů rekvalifikačních kurzů podle skutečného zájmu účastníků o jednotlivé rekvalifikační kurzy. Zadavatel si vyhrazuje právo v průběhu soutěže změnit, upřesnit nebo doplnit podmínky výběrového řízení, a to shodně všem účastníkům. Náklady spojené se zpracováním nabídky zadavatel nehradí. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení do doby uzavření smlouvy s uchazečem. Zadavatel vylučuje možnost variantního řešení. Další požadavky: Vybraný dodavatel má povinnost uzavřít pojištění pro případ odpovědnosti za škodu na zdraví způsobenou při rekvalifikaci dle ust. § 108 odst. 7 písm. h) zák. č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů. Náklady na toto pojištění musí být zahrnuty již v nabídkové ceně. Vybraný dodavatel má dále povinnost na svůj náklad zabezpečit, že účastníci rekvalifikace budou v praktické přípravě vybaveni předepsanými ochrannými pracovními prostředky. Náklady na ochranné pracovní prostředky, mycí, čistící a dezinfekční prostředky poskytnuté účastníkům rekvalifikace musí být zahrnuty do nabídkové ceny. Uchazeč uvede v nabídce způsob zabezpečení účastníků kurzu předepsanými ochrannými pracovními prostředky, pokud jsou nutné pro konání kurzu. Vybraný dodavatel stanoví účastníkům rekvalifikace studijní a výcvikové povinnosti. Prokazatelně je seznámí s předpisy o bezpečnosti a ochraně zdraví při práci a předpisy o požární ochraně mající vztah k rekvalifikaci. Za prokazatelné bude považováno takové poučení, které jednotliví účastníci stvrdí svým podpisem. Dodavatel je povinen zajistit bezpečnost a ochranu zdraví účastníků rekvalifikace během celé rekvalifikace. Uchazeč je povinen zajistit, aby písemné dokumenty jejichž povaha to umožňuje (certifikáty, osvědčení, studijní materiály, prezenční listiny, faktury atd.) byly opatřeny publicitními prostředky dle Manuálu pro publicitu OP LZZ, v platném znění (tj. logy ESF, EU a OP LZZ spolu s prohlášením „Podporujeme vaši budoucnost“). Zadavatel za tímto účelem publicitní prostředky uchazeči opatří, pokud o to bude uchazečem požádán. Dále je uchazeč povinen zajistit, aby písemné dokumenty byly v českém jazyce. Uchazeč je povinen zadavateli umožnit realizaci i dalších povinných prvků publicity dle Manuálu pro publicitu OP LZZ, v platném znění, jako např. správné označení školících místností, použití příslušných grafických materiálů na prezentačních prostředcích, provedení fotodokumentace atd. Zadavatel požaduje, aby součástí nabídky byl uchazečem jednostranně podepsaný návrh smlouvy. Uchazeč je povinen před podáním nabídky podrobně se seznámit s kompletní zadávací dokumentací a vyjasnit si ještě před podáním nabídky případné nejasnosti. Ukončením výběrového řízení a oznámením výsledků výběrového řízení nevznikne automaticky smluvní vztah.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

ČÁST 1: Údržba veřejné zeleně

  • Vítězný dodavatel
    Název: Republikové centrum vzdělávání, s. r. o.
    IČ: 25289667
    DIČ: CZ25289667
    Sídlo: Kubánské náměstí 1391/11, 101 00 Praha 10
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavel Široký
    Poznámka k dodavateli:
    Zadavatel obdržel pouze jednu nabídku do této části. V souladu s platnou příručkou D9 Metodický pokyn pro zadávání zakázek ve verzi 1.7 dle bodu 2.7.2 nabídku nehodnotil, pouze posoudil její úplnost a zda je nabídka vyhovující vzhledem k požadavkům výzvy.

ČÁST 2: Pomocné prodavačské práce

  • Vítězný dodavatel
    Název: Republikové centrum vzdělávání, s. r. o.
    IČ: 25289667
    DIČ: CZ25289667
    Sídlo: Kubánské náměstí 1391/11, 101 00 Praha 10
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Pavel Široký
    Poznámka k dodavateli:
    Zadavatel obdržel pouze jednu nabídku do této části. V souladu s platnou příručkou D9 Metodický pokyn pro zadávání zakázek ve verzi 1.7 dle bodu 2.7.2 nabídku nehodnotil, pouze posoudil její úplnost a zda je nabídka vyhovující vzhledem k požadavkům výzvy.

Datum ukončení: 18. 7. 2013


 
Uveřejněno: 3. 7. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016