Zpět

Rekvalifikační kurz ICT - Obsluha osobního počítače (se zaměřením na grafické práce),Kroměříž

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10154

Název zakázky: Rekvalifikační kurz ICT - Obsluha osobního počítače (se zaměřením na grafické práce),Kroměříž

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 10. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Okresní hospodářská komora Kroměříž

Sídlo zadavatele: Komenského nám. 435, 767 01 Kroměříž

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jaroslava Nováková, tel.: 724 613 011, e-mail: reditelka@ohkkm.cz

IČ zadavatele: 60730960

DIČ zadavatele: CZ60730960

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Adriana Klučková
  • Telefon: 724 613 012
  • E-mail: ohkkm@ohkkm.cz

Lhůta pro podání nabídek: 30. 10. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
Okresní hospodářská komora Kroměříž, Komenského nám. 435, 767 01 Kroměříž

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je dodávka 2 samostatných rekvalifikačních kurzů - ICT - Obsluha osobního počítače (se zaměřením na grafické práce) v rámci projektu "Šancí je změna", jehož realizátorem je Okresní hospodářská komora Kroměříž.

Počet účastníků rekvalifikačních kurzů bude sjednáván na základě 2 dílčích objednávek, které budou reagovat na aktuální požadavky cílové skupiny – osoby ve výpovědi z pracovního poměru. Minimální počet účastníků kurzu je 4, maximální počet účastníků kurzu je 6.

Cílem kurzu je seznámit se s programy Adobe Photoshop, Adobe Ilustrator a využít tyto znalosti k vytvoření znalosti k praktické tvorbě grafických prací se všemi náležitostmi DTP, vektorová a bitmapová stránka, umět pracovat s programem Adobe Ilustrátor, znát barevné formáty CMYK a RBG, znát pojem DTP a charakteristiku DTP, znát základy webové grafiky, umět pracovat s programem ImageReady, umět pracovat s digitálními fotografiemi, umět pracovat se skenerem a využít možnosti grafických programů pro práci s naskenovanými objekty.

Dodavatel kurzu zajistí prostory ke školení včetně výpočetní techniky.

Termín realizace zakázky: listopad 2014 – únor 2015

Místo realizace rekvalifikačního kurzu: Kroměříž

Délka jednoho kurzu: min. 106 hodin.

Splatnost faktury: 14 dnů

Faktura bude vystavena po ukončení dílčího rekvalifikačního kurzu – 2 dílčí objednávky. 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 90000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín realizace zakázky: listopad 2014 – únor 2015 Plnění bude realizováno na základě 2 dílčích objednávek podle potřeb zadavatele. Realizace kurzů bude zahájena do 10 dnů od přijetí dílčí objednávky dodavatelem.

Místo dodání / převzetí plnění:
Kroměříž

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena Nabídková cena za jednotku (kurz ICT – obsluha osobního počítače se zaměřením na grafické práce pro 1 osobu) Jediným hodnotícím kritériem je nabídková cena za jednotku bez DPH. Uchazeč je povinen do ceny promítnout veškeré předpokládané zvýšení ceny v závislosti na čase plnění, předpokládaný vývoj cen vstupních nákladů, veškeré ztížené podmínky, které lze při realizaci prací očekávat. Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Tyto náklady jsou uvedeny v předmětu zakázky.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
• Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (prostá kopie ne starší 90 dnů) • Doklad o oprávnění k podnikání např. výpis z živnostenského rejstříku (prostá kopie)

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách

Další podmínky:
Formální náležitosti nabídky: 1. písemná forma 2. podpis nabídky osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče nabídka musí být zpracována v českém jazyce 3. nabídku předkládejte v uzavřené obálce opatřené výrazným nápisem „NEOTEVÍRAT – nabídka do VŘ 10154 Rekvalifikační kurz ICT – Obsluha osobního počítače (se zaměřením na grafické práce) Kroměříž k projektu Šancí je změna. K předložení nabídky využijete formulář v příloze č. 1.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Střední škola - Centrum odborné přípravy technické Kroměříž
    IČ: 00568945
    DIČ: CZ00568945
    Sídlo: Nábělkova 539, 767 01 Kroměříž
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Bronislav Fuksa

  • 2. uchazeč
    Název: MARLIN, s. r. o.
    IČ: 60733306
    DIČ: CZ60733306
    Sídlo: Města Mayen  1536, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště

  • 3. uchazeč
    Název: RNDr. Bohuslav Jelen
    IČ: 40478149
    DIČ:
    Sídlo: Bzenecká 8, 629 00 Brno - Vinohrady
    Poznámka k dodavateli: Dodavatel nesplnil podmínky výběrového řízení

 

Datum ukončení: 3. 11. 2014


 
Uveřejněno: 15. 10. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016