Rekvalifikační kurz ICT - Obsluha osobního počítače (se zaměřením na grafické práce),Kroměříž
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10154
Název zakázky: Rekvalifikační kurz ICT - Obsluha osobního počítače (se zaměřením na grafické práce),Kroměříž
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 10. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Okresní hospodářská komora Kroměříž
Sídlo zadavatele: Komenského nám. 435, 767 01 Kroměříž
- Jméno: Jaroslava Nováková, tel.: 724 613 011, e-mail: reditelka@ohkkm.cz
IČ zadavatele: 60730960
DIČ zadavatele: CZ60730960
- Jméno: Ing. Adriana Klučková
- Telefon: 724 613 012
- E-mail: ohkkm@ohkkm.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 10. 2014 09:00
Místo pro podání nabídek: Okresní hospodářská komora Kroměříž, Komenského nám. 435, 767 01 Kroměříž
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je dodávka 2 samostatných rekvalifikačních kurzů - ICT - Obsluha osobního počítače (se zaměřením na grafické práce) v rámci projektu "Šancí je změna", jehož realizátorem je Okresní hospodářská komora Kroměříž.
Počet účastníků rekvalifikačních kurzů bude sjednáván na základě 2 dílčích objednávek, které budou reagovat na aktuální požadavky cílové skupiny – osoby ve výpovědi z pracovního poměru. Minimální počet účastníků kurzu je 4, maximální počet účastníků kurzu je 6.
Cílem kurzu je seznámit se s programy Adobe Photoshop, Adobe Ilustrator a využít tyto znalosti k vytvoření znalosti k praktické tvorbě grafických prací se všemi náležitostmi DTP, vektorová a bitmapová stránka, umět pracovat s programem Adobe Ilustrátor, znát barevné formáty CMYK a RBG, znát pojem DTP a charakteristiku DTP, znát základy webové grafiky, umět pracovat s programem ImageReady, umět pracovat s digitálními fotografiemi, umět pracovat se skenerem a využít možnosti grafických programů pro práci s naskenovanými objekty.
Dodavatel kurzu zajistí prostory ke školení včetně výpočetní techniky.
Termín realizace zakázky: listopad 2014 – únor 2015
Místo realizace rekvalifikačního kurzu: Kroměříž
Délka jednoho kurzu: min. 106 hodin.
Splatnost faktury: 14 dnů
Faktura bude vystavena po ukončení dílčího rekvalifikačního kurzu – 2 dílčí objednávky.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 90000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Termín realizace zakázky: listopad 2014 – únor 2015 Plnění bude realizováno na základě 2 dílčích objednávek podle potřeb zadavatele. Realizace kurzů bude zahájena do 10 dnů od přijetí dílčí objednávky dodavatelem.
Místo dodání / převzetí plnění: Kroměříž
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena Nabídková cena za jednotku (kurz ICT – obsluha osobního počítače se zaměřením na grafické práce pro 1 osobu) Jediným hodnotícím kritériem je nabídková cena za jednotku bez DPH. Uchazeč je povinen do ceny promítnout veškeré předpokládané zvýšení ceny v závislosti na čase plnění, předpokládaný vývoj cen vstupních nákladů, veškeré ztížené podmínky, které lze při realizaci prací očekávat. Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Tyto náklady jsou uvedeny v předmětu zakázky.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele • Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele • Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (prostá kopie ne starší 90 dnů) • Doklad o oprávnění k podnikání např. výpis z živnostenského rejstříku (prostá kopie)
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách
Další podmínky: Formální náležitosti nabídky: 1. písemná forma 2. podpis nabídky osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče nabídka musí být zpracována v českém jazyce 3. nabídku předkládejte v uzavřené obálce opatřené výrazným nápisem „NEOTEVÍRAT – nabídka do VŘ 10154 Rekvalifikační kurz ICT – Obsluha osobního počítače (se zaměřením na grafické práce) Kroměříž k projektu Šancí je změna. K předložení nabídky využijete formulář v příloze č. 1.
Soubory ke stažení:
- priloha-c-1-2014_1_2.doc (3. 5. 2016 09:05)
- smlouva-navrh-vr_1_2_3_4_5.docx (3. 5. 2016 09:05)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Střední škola - Centrum odborné přípravy technické Kroměříž
IČ: 00568945
DIČ: CZ00568945
Sídlo: Nábělkova 539, 767 01 Kroměříž
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Bronislav Fuksa - 2. uchazeč
Název: MARLIN, s. r. o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště - 3. uchazeč
Název: RNDr. Bohuslav Jelen
IČ: 40478149
DIČ:
Sídlo: Bzenecká 8, 629 00 Brno - Vinohrady
Poznámka k dodavateli: Dodavatel nesplnil podmínky výběrového řízení
Datum ukončení: 3. 11. 2014