Zpět

Rekvalifikační kurz – Účetnictví s využitím výpočetní techniky

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8784

Název zakázky: Rekvalifikační kurz – Účetnictví s využitím výpočetní techniky

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 7. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Okresní hospodářská komora Přerov

Sídlo zadavatele: Generála Štefánika 8, Přerov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Andrea Hošťálková tel: 581 299 728 e-mail: hkprerov@hkprerov.cz

IČ zadavatele: 47676981

DIČ zadavatele: CZ47676981

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Andrea Hošťálková
  • Telefon: 581 299 728
  • E-mail: hkprerov@hkprerov.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 7. 2013 13:00

Místo pro podání nabídek:
Okresní hospodářská komora Přerov Generála Štefánika 8 750 02 Přerov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je dodávka rekvalifikačního kurzu – Účetnictví s využitím výpočetní techniky v rozsahu min. 120 h v rámci projektu „NOVÁ ŠANCE 2“, jehož realizátorem je Okresní hospodářská komora Přerov.

Počet účastníků: 1 osoba

Cílem kurzu Účetnictví s využitím výpočetní techniky je naučit se základní znalosti a dovednosti pro praktické využití při zaměstnání v ekonomických oborech, nebo pro výkon samostatné výdělečné činnosti, informace od základů účetnictví, metod a technik účtování až po účetní závěrku.

Obsah kurzu:

Legislativní úprava účetnictví, základy účetnictví, finanční účetnictví podnikatelů v ČR, seznámení s daňovými předpisy v rozsahu nezbytném pro práci účetního, daňová závěrka.

Místo realizace rekvalifikačního kurzu: Přerov

(prostory pro výuku zajistí uchazeč zakázky)

Splatnost faktury: 14 dnů

Faktura bude vystavena po ukončení rekvalifikačního kurzu.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 7900,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Termín realizace zakázky: červenec – srpen 2013

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo realizace rekvalifikačního kurzu: Přerov (prostory pro výuku zajistí zadavatel zakázky)

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena Jediným hodnotícím kritériem je nabídková cena bez DPH. Uchazeč je povinen do ceny promítnout veškeré předpokládané zvýšení ceny v závislosti na čase plnění, předpokládaný vývoj cen vstupních nákladů, veškeré ztížené podmínky, které lze při realizaci prací očekávat. Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Tyto náklady jsou uvedeny v předmětu zakázky.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (prostá kopie ne starší 90 dnů) • doklad o oprávnění k podnikání např. výpis z živnostenského rejstříku (prostá kopie ne starší 90 dnů)

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Informace pro uchazeče: Formální náležitosti nabídky: 1) písemná forma 2) podpis nabídky osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče 3) nabídku předkládejte v uzavřené obálce opatřené výrazným nápisem "NEOTEVÍRAT – nabídka do VŘ 2 – Účetnictví s využitím výpočetní techniky k projektu NOVÁ ŠANCE 2. K předložení nabídky využijte formulář v příloze č. 1.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: V rámci výběrového řízení nebyla podána žádná nabídka.

Datum ukončení: 31. 7. 2013


 
Uveřejněno: 1. 7. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016