Zpět

Rekvalifikační kurz – Účetnictví (s využitím výpočetní techniky) – Uherské Hradiště

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10202

Název zakázky: Rekvalifikační kurz – Účetnictví (s využitím výpočetní techniky) – Uherské Hradiště

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 11. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Okresní hospodářská komora Kroměříž

Sídlo zadavatele: Komenského nám. 435, 767 01 Kroměříž

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Jaroslava Nováková tel: 724 613 011 e-mail: reditelka@ohkkm.cz

IČ zadavatele: 60730960

DIČ zadavatele: CZ60730960

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Jaroslava Nováková
  • Telefon: 724 613 011
  • E-mail: reditelka@ohkkm.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 11. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Okresní hospodářská komora Kroměříž Komenského nám. 435 767 01 Kroměříž

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Počet účastníků: 4 osoby.

Obsah kurzu:

Legislativní úprava účetnictví, základy účetnictví, finanční účetnictví podnikatelů v ČR, seznámení s daňovými předpisy v rozsahu nezbytném pro práci účetního, daňová závěrka.

 

Získání základních znalostí a dovedností pro praktické využití pro zaměstnání v ekonomických oborech nebo pro výkon samostatné výdělečné  činnosti, informace od základů účetnictví, metod a technik účtování až po účetní závěrku.

 

Termín realizace zakázky: listopad 2014 – leden 2015

Místo realizace rekvalifikačního kurzu: Uherské Hradiště

Splatnost faktury: 14 dnů

Faktura bude vystavena po ukončení rekvalifikačního kurzu.

 

Pokud bude délka rekvalifikační kurzu kratší než je uvedeno v popisu předmětu zakázky, musí být adekvátně snížená cena dodávky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 45200,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
18. listopadu 2014, 10:00 hod v sídle zadavatele. Rozhoduje datum a čas doručení zásilky, který je totožný s termínem podání.

Místo dodání / převzetí plnění:
Uherské Hradiště

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena. Jediným hodnotícím kritériem je nabídková cena bez DPH.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Formální náležitosti nabídky: 1. písemná forma 2. podpis nabídky osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče nabídka musí být zpracována v českém jazyce 3. nabídku předkládejte v uzavřené obálce opatřené výrazným nápisem „NEOTEVÍRAT – nabídka do VŘ 10202 Rekvalifikační kurz – Účetnictví (s využitím výpočetní techniky) Uherské Hradiště, k projektu Šancí je změna. K předložení nabídky využijete formulář v příloze č. 1.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: D & M Accounting, s. r. o.
    IČ: 27741052
    DIČ:
    CZ27741052
    Sídlo: Jana Žižky 758, 686 06 Uherské Hradiště
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Monika Třísková

  • 2. uchazeč
    Název: MARLIN, s. r. o.
    IČ: 60733306
    DIČ: CZ60733306
    Sídlo: Města Mayen 1536, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště

  • 3. uchazeč
    Název: Daně UH, s. r. o.
    IČ: 03149293
    DIČ: -
    Sídlo: Třída maršála Malinovského 269, 686 01, Uherské Hradiště

Datum ukončení: 19. 11. 2014


 
Uveřejněno: 3. 11. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016