Zpět

Rekvalifikační kurzy pro Úřad práce ČR – krajskou pobočku v Liberci III.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9963

Název zakázky: Rekvalifikační kurzy pro Úřad práce ČR – krajskou pobočku v Liberci III.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 7. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce ČR

Sídlo zadavatele: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: PhDr. Kateřina Sadílková, ředitelka ÚP ČR - krajské pobočky v Liberci

IČ zadavatele: 72496991

DIČ zadavatele: 00000000

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Kateřina Boháčková
  • Telefon: +420 950 132 449
  • E-mail: katerina.bohackova@lb.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 9. 2014 09:00

Místo pro podání nabídek:
Úřad práce ČR – krajská pobočka v Liberci, Dr. M. Horákové, 580/7, 460 01 Liberec 1

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 a.      Základním cílem zadávacího řízení je uzavření jednotlivých rámcových smluv s více dodavateli na služby spočívající v realizaci rekvalifikačních kurzů pro uchazeče o zaměstnání a zájemce
o zaměstnání ve smyslu § 109 ZoZ, jakož i v realizaci rekvalifikačních kurzů pro zaměstnance ve smyslu § 110 ZoZ, a to na období let 2014 – 2016 pro Úřad práce České republiky – krajskou pobočku v Liberci (dále jen „úřad práce“)

b.      Veřejná zakázka je realizována z finančních prostředků Evropského sociálního fondu (dále jen „ESF“) a státního rozpočtu ČR a částečně také z prostředků státního rozpočtu ČR, určených pro financování aktivní politiky zaměstnanosti (dále jen „APZ“). S ohledem na výše uvedené se obsahové podmínky mohou v průběhu realizace veřejné zakázky měnit dle požadavků a podmínek konkrétního projektu financovaného z finančních prostředků ESF.

c.       Předmět této veřejné zakázky je rozdělen na 3 samostatné části (viz Příloha č. 10 a kapitola 23 této zadávací dokumentace). Jednotlivé části veřejné zakázky zahrnují 1 druh rekvalifikačního kurzu. Pro lepší přehlednost rozdělil zadavatel jednotlivé rekvalifikační kurzy dle profesních oblastí.

d.      Každý uchazeč o veřejnou zakázku se může přihlásit do jedné nebo více libovolných částí veřejné zakázky, v nichž splní požadavky zadavatele uvedené v zadávací dokumentaci. Pokud se přihlásí do více částí, musí každá nabídka splňovat formální a materiální požadavky zadavatele dle této zadávací dokumentace.

e.      Zadavatel uzavře rámcovou smlouvu na každou část veřejné zakázky samostatně, tzn. celkem 3 rámcové smlouvy, každou s více dodavateli (podle kritérií uvedených v této zadávací dokumentaci). Zadávání jednotlivých veřejných zakázek, resp. uzavírání dílčích smluv bude provedeno v souladu s § 92 odst. 2 písm. a) zákona, tj. na základě písemné výzvy (objednávky) k  dílčímu plnění specifikovaného ve výzvě. Následně bude uzavřena „Dohoda o provedení rekvalifikace“ dle § 108 odst. 7 ZoZ, na jejímž základě bude zahájeno dílčí plnění.

f.        Zadavatel vybere maximálně první čtyři vítězné dodavatele, s nimiž uzavře rámcovou smlouvu. Způsob výběru bude proveden na základě hodnocení předložených nabídek způsobem uvedeným v kapitole 12 této zadávací dokumentace, kdy pořadí dodavatelů bude stanoveno sestupně od nejvyššího po nejnižší bodové hodnocení. V případě rovnosti získaných bodů z hodnocení nabídek je rozhodujícím kritériem nabídková cena. Závazný návrh rámcové smlouvy s více dodavateli je přílohou této zadávací dokumentace (viz Příloha č. 6). Při zadávání zakázky na základě rámcové smlouvy s více dodavateli (tj. při realizaci jednotlivých dílčích plnění) bude zadavatel postupovat v souladu s § 92 odst. 2 písm. a) zákona.

g.       Dodavatel je povinen zadavateli poskytnout pro plnění konkrétní veřejné zakázky alespoň takové podmínky, na jejichž základě s ním byla rámcová smlouva uzavřena.

Jedná se o opakovanou veřejnou zakázku, kdy předchozí veřejná zakázka (Rekvalifikační kurzy pro Úřad práce ČR – krajskou pobočku v Liberci II., část 2 Rekvalifikační kurzy v oblasti svařování I., část 10 Rekvalifikační kurzy v oblasti počítačových dovedností a část 11 Rekvalifikační kurzy v oblasti administrativy) byla zrušena v souladu s ustanovením § 84 odst. 1 písm. e) zákona, a to z důvodu, že zadavatel obdržel pouze jednu nabídku nebo po posouzení nabídek zbyla k hodnocení pouze jedna nabídka na zmíněnou část veřejné zakázky.

Zadávací dokumentaci k předchozímu zadávacímu řízení zadavatel zpřístupnil v elektronické podobě na webových stránkách www.esfcr.cz, na webových stránkách zadavatele http://portal.mpsv.cz/upcr/oup/vz a http://portal.mpsv.cz/upcr/kp/lbk/vz, též na profilu zadavatele http://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/4d22f2ba-6d80-46f5-97fc-3f1b6df820ee pod číslem P14V00000006 a na stránkách Věstníku veřejných zakázek (evidenční číslo veřejné zakázky 365222).   

Zrušení předchozího zadávacího řízení pro část veřejné zakázky 10 a 11 bylo uveřejněno ve Věstníku veřejných zakázek dne 14. 5. 2014 (evidenční číslo formuláře 7451011065222).

Zrušení předchozího zadávacího řízení pro část veřejné zakázky 2 bylo uveřejněno ve Věstníku veřejných zakázek dne 1. 7. 2014 (evidenční číslo formuláře 451021065222).

Zadávací podmínky byly oproti původnímu zadávacímu řízení změněny ve smyslu změny pověřeného pracovníka pro styk s uchazeči a kontaktní adresy a e-mailu pro dodatečné informace k zadávací dokumentaci. Dále byla přidána příloha č. 12 (Čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku) a příloha č. 13 (Čestné prohlášení dle § 68 odst. 3 zákona). Předpokládaný termín uzavření konkrétních rámcových smluv je III. čtvrtletí 2014. Došlo ke změně sídla zadavatele (původní údaj: Karlovo náměstí 1359/1, 128 00 Praha 2, aktuální údaj: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7. Zadávací dokumentace byla doplněna o orientační (předpokládaný) počet účastníků rekvalifikačních kurzů (jednotlivých částí veřejné zakázky). Ostatní zadávací podmínky se oproti původnímu zadávacímu řízení nemění.

Na veřejnou zakázku lze použít ustanovení § 71 odst. 6 písm. c) zákona.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 7000000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Do 31. 12. 2016

Místo dodání / převzetí plnění:
Liberecký kraj a jmenovitě města Česká Lípa, Jablonec nad Nisou, Liberec, Semily.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
a. Základním kritériem hodnocení pro zadání veřejné zakázky je ve smyslu § 78 odst. 1 písm. a) zákona ekonomická výhodnost nabídky. b. Celková ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena bodovým systémem podle níže uvedených kritérií, stanovených v sestupném pořadí s váhou určenou v následujícím procentním vyjádření: Číslo kritéria Váha Popis kritéria 1. 70% Nabídková cena za jednoho účastníka rekvalifikačního kurzu v Kč bez DPH. 2. 30% Kvalita nabídnutého plnění

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz. ZD

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
viz. ZD

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10

Další podmínky:
viz. ZD

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

·         ČÁST 1 Rekvalifikační kurzy v oblasti svařování

·          Vítězný dodavatel
Název:
ARTWELD s.r.o.
IČ:
250 46 209  
DIČ:
CZ250 46 209  
Sídlo
: Nádražní 120, 460 06 Liberec 6  
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
Pavla Kočárková, jednatelka
Poznámka k dodavateli:
Rámcová smlouva s více dodavateli

·          Vítězný dodavatel
Název: Střední škola strojní, stavební a dopravní, Liberec II, Truhlářská 360/3, příspěvková organizace
IČ:
005 26 517   
DIČ:
CZ005 26 517
   
Sídlo:
Truhlářská 360/3, 460 01 Liberec II – Nové Město  
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele
: Ing. Tomáš Princ, ředitel
Poznámka k dodavateli:
Rámcová smlouva s více dodavateli

·          Smlouva uzavřena dne 14. 11. 2014

 

·         ČÁST 2 Rekvalifikační kurzy v oblasti počítačových dovedností

·          Vítězný dodavatel
Název: 
S&T CZ s.r.o.
IČ:
448 46 029 
DIČ: CZ448 46 029    
Sídlo: Na Strži 1702/65, 140 00 Praha 4 
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
Ing. Kamil Krus, Ing. Václav Kraus, Miroslav Bečka, jednatelé 
Poznámka k dodavateli:
Rámcová smlouva s jedním dodavatelem

·          Smlouva uzavřena dne 14. 11. 2014

 

·         ČÁST 3 Rekvalifikační kurzy v oblasti administrativy

·          Vítězný dodavatel
Název: ABS WYDA, s.r.o. 
 
IČ:
253 26 431 
DIČ:
CZ253 26 431    
Sídlo:
Brněnská 1146/30, 591 01 Žďár nad Sázavou   
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jaroslav Bezchleba
, jednatel 
 
Poznámka k dodavateli:
Rámcová smlouva s více dodavateli

·          Vítězný dodavatel
Název:
ATTEST, s.r.o.
IČ:
254 68 243 
DIČ: CZ254 68 243    
Sídlo: Blanická 1008/28, 120 00 Praha 2 – Vinohrady 
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele:
Roman Minařík, jednatel 
Poznámka k dodavateli:
Rámcová smlouva s více dodavateli

·          Vítězný dodavatel
Název: Everesta, s.r.o. 
 
IČ:
250 14 650 
DIČ:
CZ250 14 650    
Sídlo:
Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa    
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Ladislav Buček
,jednatel, Mgr. Pavlína Šlajsová, jednatelka  
 
Poznámka k dodavateli:
Rámcová smlouva s více dodavateli

·          Smlouva uzavřena dne 14. 11. 2014

Datum ukončení: 14. 11. 2014


 
Uveřejněno: 14. 7. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016