Rekvalifikační kurzy pro Úřad práce ČR – krajskou pobočku v Liberci III.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9963
Název zakázky: Rekvalifikační kurzy pro Úřad práce ČR – krajskou pobočku v Liberci III.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 14. 7. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.1.00/03.00017 Vzdělávání a dovednosti pro trh práce příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce ČR
Sídlo zadavatele: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7
- Jméno: PhDr. Kateřina Sadílková, ředitelka ÚP ČR - krajské pobočky v Liberci
IČ zadavatele: 72496991
DIČ zadavatele: 00000000
- Jméno: Ing. Kateřina Boháčková
- Telefon: +420 950 132 449
- E-mail: katerina.bohackova@lb.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 22. 9. 2014 09:00
Místo pro podání nabídek: Úřad práce ČR – krajská pobočka v Liberci, Dr. M. Horákové, 580/7, 460 01 Liberec 1
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
a. Základním cílem zadávacího řízení je uzavření jednotlivých rámcových smluv s více dodavateli na služby spočívající v realizaci rekvalifikačních kurzů pro uchazeče o zaměstnání a zájemce
o zaměstnání ve smyslu § 109 ZoZ, jakož i v realizaci rekvalifikačních kurzů pro zaměstnance ve smyslu § 110 ZoZ, a to na období let 2014 – 2016 pro Úřad práce České republiky – krajskou pobočku v Liberci (dále jen „úřad práce“)
b. Veřejná zakázka je realizována z finančních prostředků Evropského sociálního fondu (dále jen „ESF“) a státního rozpočtu ČR a částečně také z prostředků státního rozpočtu ČR, určených pro financování aktivní politiky zaměstnanosti (dále jen „APZ“). S ohledem na výše uvedené se obsahové podmínky mohou v průběhu realizace veřejné zakázky měnit dle požadavků a podmínek konkrétního projektu financovaného z finančních prostředků ESF.
c. Předmět této veřejné zakázky je rozdělen na 3 samostatné části (viz Příloha č. 10 a kapitola 23 této zadávací dokumentace). Jednotlivé části veřejné zakázky zahrnují 1 druh rekvalifikačního kurzu. Pro lepší přehlednost rozdělil zadavatel jednotlivé rekvalifikační kurzy dle profesních oblastí.
d. Každý uchazeč o veřejnou zakázku se může přihlásit do jedné nebo více libovolných částí veřejné zakázky, v nichž splní požadavky zadavatele uvedené v zadávací dokumentaci. Pokud se přihlásí do více částí, musí každá nabídka splňovat formální a materiální požadavky zadavatele dle této zadávací dokumentace.
e. Zadavatel uzavře rámcovou smlouvu na každou část veřejné zakázky samostatně, tzn. celkem 3 rámcové smlouvy, každou s více dodavateli (podle kritérií uvedených v této zadávací dokumentaci). Zadávání jednotlivých veřejných zakázek, resp. uzavírání dílčích smluv bude provedeno v souladu s § 92 odst. 2 písm. a) zákona, tj. na základě písemné výzvy (objednávky) k dílčímu plnění specifikovaného ve výzvě. Následně bude uzavřena „Dohoda o provedení rekvalifikace“ dle § 108 odst. 7 ZoZ, na jejímž základě bude zahájeno dílčí plnění.
f. Zadavatel vybere maximálně první čtyři vítězné dodavatele, s nimiž uzavře rámcovou smlouvu. Způsob výběru bude proveden na základě hodnocení předložených nabídek způsobem uvedeným v kapitole 12 této zadávací dokumentace, kdy pořadí dodavatelů bude stanoveno sestupně od nejvyššího po nejnižší bodové hodnocení. V případě rovnosti získaných bodů z hodnocení nabídek je rozhodujícím kritériem nabídková cena. Závazný návrh rámcové smlouvy s více dodavateli je přílohou této zadávací dokumentace (viz Příloha č. 6). Při zadávání zakázky na základě rámcové smlouvy s více dodavateli (tj. při realizaci jednotlivých dílčích plnění) bude zadavatel postupovat v souladu s § 92 odst. 2 písm. a) zákona.
g. Dodavatel je povinen zadavateli poskytnout pro plnění konkrétní veřejné zakázky alespoň takové podmínky, na jejichž základě s ním byla rámcová smlouva uzavřena.
Jedná se o opakovanou veřejnou zakázku, kdy předchozí veřejná zakázka (Rekvalifikační kurzy pro Úřad práce ČR – krajskou pobočku v Liberci II., část 2 Rekvalifikační kurzy v oblasti svařování I., část 10 Rekvalifikační kurzy v oblasti počítačových dovedností a část 11 Rekvalifikační kurzy v oblasti administrativy) byla zrušena v souladu s ustanovením § 84 odst. 1 písm. e) zákona, a to z důvodu, že zadavatel obdržel pouze jednu nabídku nebo po posouzení nabídek zbyla k hodnocení pouze jedna nabídka na zmíněnou část veřejné zakázky.
Zadávací dokumentaci k předchozímu zadávacímu řízení zadavatel zpřístupnil v elektronické podobě na webových stránkách www.esfcr.cz, na webových stránkách zadavatele http://portal.mpsv.cz/upcr/oup/vz a http://portal.mpsv.cz/upcr/kp/lbk/vz, též na profilu zadavatele http://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/4d22f2ba-6d80-46f5-97fc-3f1b6df820ee pod číslem P14V00000006 a na stránkách Věstníku veřejných zakázek (evidenční číslo veřejné zakázky 365222).
Zrušení předchozího zadávacího řízení pro část veřejné zakázky 10 a 11 bylo uveřejněno ve Věstníku veřejných zakázek dne 14. 5. 2014 (evidenční číslo formuláře 7451011065222).
Zrušení předchozího zadávacího řízení pro část veřejné zakázky 2 bylo uveřejněno ve Věstníku veřejných zakázek dne 1. 7. 2014 (evidenční číslo formuláře 451021065222).
Zadávací podmínky byly oproti původnímu zadávacímu řízení změněny ve smyslu změny pověřeného pracovníka pro styk s uchazeči a kontaktní adresy a e-mailu pro dodatečné informace k zadávací dokumentaci. Dále byla přidána příloha č. 12 (Čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku) a příloha č. 13 (Čestné prohlášení dle § 68 odst. 3 zákona). Předpokládaný termín uzavření konkrétních rámcových smluv je III. čtvrtletí 2014. Došlo ke změně sídla zadavatele (původní údaj: Karlovo náměstí 1359/1, 128 00 Praha 2, aktuální údaj: Dobrovského 1278/25, 170 00 Praha 7. Zadávací dokumentace byla doplněna o orientační (předpokládaný) počet účastníků rekvalifikačních kurzů (jednotlivých částí veřejné zakázky). Ostatní zadávací podmínky se oproti původnímu zadávacímu řízení nemění.
Na veřejnou zakázku lze použít ustanovení § 71 odst. 6 písm. c) zákona.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 7000000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Do 31. 12. 2016
Místo dodání / převzetí plnění: Liberecký kraj a jmenovitě města Česká Lípa, Jablonec nad Nisou, Liberec, Semily.
Pravidla pro hodnocení nabídek: a. Základním kritériem hodnocení pro zadání veřejné zakázky je ve smyslu § 78 odst. 1 písm. a) zákona ekonomická výhodnost nabídky. b. Celková ekonomická výhodnost nabídky bude hodnocena bodovým systémem podle níže uvedených kritérií, stanovených v sestupném pořadí s váhou určenou v následujícím procentním vyjádření: Číslo kritéria Váha Popis kritéria 1. 70% Nabídková cena za jednoho účastníka rekvalifikačního kurzu v Kč bez DPH. 2. 30% Kvalita nabídnutého plnění
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: viz. ZD
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: viz. ZD
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10
Další podmínky: viz. ZD
Soubory ke stažení:
- odpoved-dotaz-c-1.pdf (2. 5. 2016 14:36)
- odpoved-dotaz-c-2-a-3.pdf (2. 5. 2016 14:36)
- odpoved-dotaz-c-4.pdf (2. 5. 2016 14:37)
- priloha-c-1-kryci-list_1_2_3_4_5_6_7_8_9.doc (2. 5. 2016 14:37)
- priloha-c-10-obsah-jednotlivych-casti-verejne-zakazky.docx (2. 5. 2016 14:37)
- priloha-c-11-hodnotici-tabulka.doc (2. 5. 2016 14:37)
- priloha-c-12-ekon-a-fin-zpus.doc (2. 5. 2016 14:37)
- priloha-c-13-68.doc (2. 5. 2016 14:37)
- priloha-c-2-cestne-prohlaseni_1_2_3_4.doc (2. 5. 2016 14:37)
- priloha-c-3-seznam-vyznamnych-sluzeb.doc (2. 5. 2016 14:37)
- priloha-c-4-seznam-subdodavatelu.doc (2. 5. 2016 14:37)
- priloha-c-5-cestne-prohlaseni-uchazece-subdodavatel.doc (2. 5. 2016 14:37)
- priloha-c-6-ramcova-smlouva-s-vice-dodavateli.doc (2. 5. 2016 14:37)
- priloha-c-7-nabidka-zabezpeceni-nakladu-rekvalifikace.doc (2. 5. 2016 14:37)
- priloha-c-8-kalkulace-nakladu-rekvalifikace.docx (2. 5. 2016 14:37)
- priloha-c-9-dohoda-o-provedeni-rekvalifikace-vzor.pdf (2. 5. 2016 14:37)
- zd-rekvalifikace-iii-krp-liberec.pdf (2. 5. 2016 14:37)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
· ČÁST 1 Rekvalifikační kurzy v oblasti svařování
· Vítězný dodavatel
Název: ARTWELD s.r.o.
IČ: 250 46 209
DIČ: CZ250 46 209
Sídlo: Nádražní 120, 460 06 Liberec 6
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Pavla Kočárková, jednatelka
Poznámka k dodavateli: Rámcová smlouva s více dodavateli
· Vítězný dodavatel
Název: Střední škola strojní, stavební a dopravní, Liberec II, Truhlářská 360/3, příspěvková organizace
IČ: 005 26 517
DIČ: CZ005 26 517
Sídlo: Truhlářská 360/3, 460 01 Liberec II – Nové Město
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Tomáš Princ, ředitel
Poznámka k dodavateli: Rámcová smlouva s více dodavateli
· Smlouva uzavřena dne 14. 11. 2014
· ČÁST 2 Rekvalifikační kurzy v oblasti počítačových dovedností
· Vítězný dodavatel
Název: S&T CZ s.r.o.
IČ: 448 46 029
DIČ: CZ448 46 029
Sídlo: Na Strži 1702/65, 140 00 Praha 4
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Kamil Krus, Ing. Václav Kraus, Miroslav Bečka, jednatelé
Poznámka k dodavateli: Rámcová smlouva s jedním dodavatelem
· Smlouva uzavřena dne 14. 11. 2014
· ČÁST 3 Rekvalifikační kurzy v oblasti administrativy
· Vítězný dodavatel
Název: ABS WYDA, s.r.o.
IČ: 253 26 431
DIČ: CZ253 26 431
Sídlo: Brněnská 1146/30, 591 01 Žďár nad Sázavou
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jaroslav Bezchleba, jednatel
Poznámka k dodavateli: Rámcová smlouva s více dodavateli
· Vítězný dodavatel
Název: ATTEST, s.r.o.
IČ: 254 68 243
DIČ: CZ254 68 243
Sídlo: Blanická 1008/28, 120 00 Praha 2 – Vinohrady
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Roman Minařík, jednatel
Poznámka k dodavateli: Rámcová smlouva s více dodavateli
· Vítězný dodavatel
Název: Everesta, s.r.o.
IČ: 250 14 650
DIČ: CZ250 14 650
Sídlo: Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Ladislav Buček,jednatel, Mgr. Pavlína Šlajsová, jednatelka
Poznámka k dodavateli: Rámcová smlouva s více dodavateli
· Smlouva uzavřena dne 14. 11. 2014
Datum ukončení: 14. 11. 2014