Rozvoj klíčových IT kompetencí
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 8795
Název zakázky: Rozvoj klíčových IT kompetencí
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 6. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.02/94.00482 Vybudování firemních akademií knowledge managementu ve společnosti MOBIS příjemce: Mobis Automotive Czech s.r.o
Název/obchodní firma zadavatele: Mobis Automotive Czech s.r.o.
Sídlo zadavatele: Nošovice 171, 739 51 Dobrá, Česká republika
- Jméno: Ki Kab Kim, jednatel
IČ zadavatele: 27786269
DIČ zadavatele: CZ27786269
- Jméno: Ing. Jiří Zapletal
- Telefon: +420 774 883 284
- E-mail: info@dobrazakazka.cz
Lhůta pro podání nabídek: 5. 8. 2013 11:00
Místo pro podání nabídek: Dobrá zakázka s. r. o. Hlubinská 1378/36 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Tato veřejná zakázka je dle ust. § 98 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách zadávána na části. Není-li uvedeno jinak, týká se níže uvedený text všech částí předmětu zakázky.
Předmětem zakázky je realizace vzdělávacích kurzů v rámci projektu zadavatele pod názvem Vybudování firemních akademií knowledge managementu ve společnosti MOBIS.
Část A: IT – Microsoft Office
Rozvoj klíčových odborných IT kompetencí (A1)
Cílem je rozvoj klíčových odborných IT kompetencí, které z analýzy potřeb vzdělávání vzešly. Jako prioritní s ohledem na požadavky této pracovní pozice je specialista – řídící zaměstnanec. Jedná se o zaměstnance z oblasti výroby, kvality, logistiky, vývoje, IT a pod., kteří potřebují z hlediska udržitelnosti jejich pracovní pozice umět profesionálně pracovat s aktuálně využívanými PC programy, databázemi apod., aby ve srovnání s obdobnými pozicemi v zahraniční společnosti nepůsobili na nižší úrovni. Cílem je tedy zvýšit kompetence této cílové skupiny zejména v oblasti počítačové způsobilosti. Zapojení cílové skupiny jak do přípravy, tak realizace a vyhodnocení. Dle kompetenčního modelu zvýšení kompetence ze stávající úrovně 2 na úroveň 3 (viz příloha č. 4).
Cílovou skupinou je 65 specialistů- řídících zaměstnanců, tj. 7 skupin (velikost 1 skupiny se předpokládá 8 – 10 osob).
V rámci této kompetence se jedná o realizaci školení MS Office - MS Word, Excel a PowerPoint - úroveň středně pokročilý. Žádoucí úroveň na této pracovní pozici je min. 3 (dle přiloženého kompet. modelu), tzn. pokročilejší ovládání počítače (převody mezi kancelářskými aplikacemi, řešení jednodušších problémů), používání nových aplikací, uvědomování si analogií ve funkcích a ve způsobu ovládání různých aplikací, využívání funkcí jednotlivých aplikací (vzorce, formátování, grafická animace) tak, aby vytvořený výstup vypadal profesionálně, na vyšší úrovni a bez základních uživatelských chyb (např. nevhodné písmo, nevhodná velikost, neprovázanost s jinými programy apod.).
Délka vzdělávání je 3 školící dny pro 1 skupinu, tj. celkem 21 školících dnů.
Požadované výstupy vzdělávací aktivity je:
- proškolení 65 osob
- evaluace - testování, zpětná vazba
- hodnocení kurzu a lektora
- certifikáty
Kompetence počítačové způsobilosti (A2)
Náplní vzdělávacích kurzů je školení software MS Office - Word, Excel, PowerPoint.
Cílovou skupinou je 80 zaměstnanců na pozici TL a S, tj. 9 skupin (velikost 1 skupiny se předpokládá 9 – 10 účastníků).
Délka vzdělávání je stanovena na 1,5 školícího dne pro 1 skupinu. Celkem se jedná o 13,5 školících dnů.
Požadované výstupy vzdělávací aktivity je:
- proškolení 80 osob
- evaluace - testování, zpětná vazba
- hodnocení kurzu a lektora
- certifikáty
Část B: Rozvoj klíčových SAP kompetencí
Cílem vzdělávání je rozvoj klíčových SAP kompetencí, které z analýzy potřeb vzdělávání (viz příloha) vzešly jako prioritní s ohledem na požadavky této pracovní pozice - jedná se o zaměstnance HR a mzdové účtárny, kteří potřebují především z hlediska udržitelnosti jejich pracovní pozice umět profesionálně pracovat s aktuálně využívaným SAP systémem, aby ve srovnání s obdobnými pozicemi v zahraničních společnostech nepůsobili na nižší úrovni a nesnižovali tak váhu a kredit naší společnosti v ČR.
Cílem je tedy zvýšit kompetence této cílové skupiny zejména v oblasti standardních funkcionalit systému SAP a rozšířit tuto kompetenci na vyšší úroveň.
Cílovou skupinou je 8 zaměstnanců, kteří jsou klíčoví z hlediska kvality zvládání tohoto programového řešení. Jedná se o 1 skupinu.
Náplní vzdělávacích kurzů jsou:
a) Modul nábor zaměstnanců (e-Recruiting) - implementace náborového procesu
b) Modul hodnocení - implementace procesu hodnocení, vytváření hodnot. formulářů
c) Modul vzdělávání - sledování a nastavení systému hodnocení a evaluace vzdělávácích aktivit
d) Modul odměňování - propojování výsledků vzdělávání a hodnocení s odměňováním
e) Modul "Národní soustava povolání" (job description) - práce s komptenčními modely a popisypracovních míst firmy
f) Modul závodní preventivní péče - využívání funkcionality dle nové legislativy
Délka vzdělávání je 8 školících dnů.
Požadovanými výstupy jsou:
- 8 proškolených osob do role interního lektora SAP
- průběžná evaluace ovládání jednotl. částí SAP modulů
- hodnocení kurzu, lektora
- realizace 8 škol. dnů
- certifikáty o absolvování
Společná ustanovení:
Součástí předmětu zakázky je vytvoření a provoz e-learningových opor příslušných klíčových aktivit. Tyto opory budou provozovány na platformě koncipované uživatelsky přívětivě, je požadováno ovládání jednotlivých modulů pomocí jednoduchých a uživatelsky pohodlných navigačních prvků; e-learningové opory musí splňovat základní požadavky interaktivních kurzů a musí být dynamické, atraktivní, musí umožnit interaktivní zpětnou vazbu a musí podněcovat cílovou skupinu k aktivnímu zapojení. E-learningové opory mohou být umístěny na samostatné doméně (v tomto případě veškeré náklady na provoz této domény jsou zahrnuty v nabídkové ceně) nebo na adrese dodavatele. Provoz a používání e-learningu nesmí být podmíněno nákupem licencí specializovaného SW, případně tyto licence musí být součástí dodávky a náklady na ně zahrnuty v nabídkové ceně.
Zahájení realizace předmětu zakázky se předpokládá v 8. měsíci roku 2013. Ukončení se předpokládá v 2. měsíci roku 2015. Termín zahájení plnění veřejné zakázky je podmíněn ukončením zadávacího řízení v předpokládaném termínu, tj. v 7. měsíci roku 2013. V opačném případě bude termín zahájení plnění předmětu zakázky posunut.
Klíčové aktivity (místo plnění) budou probíhat v sídle zadavatele. Zadavatel zajišťuje i stravování pro účastníky kurzů.
Dále je součástí předmětu zakázky zpracování veškerých podkladů nutných pro účastníky školení (materiály pro školení), zpracování příslušných prezentací (tyto prezentace budou následně předány zadavateli k dalšímu využití, součástí předmětu zakázky je tedy i poskytnutí práva k nakládání s těmito prezentacemi) apod. Při realizaci zakázky je nutno dodržovat příslušné metodiky operačního programu.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 580996,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Zahájení realizace předmětu zakázky se předpokládá v 8. měsíci roku 2013. Ukončení se předpokládá v 2. měsíci roku 2015. Termín zahájení plnění veřejné zakázky je podmíněn ukončením zadávacího řízení v předpokládaném termínu, tj. v 7. měsíci roku 2013. V opačném případě bude termín zahájení plnění předmětu zakázky posunut.
Místo dodání / převzetí plnění: Moravskoslezský kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Dílčí hodnotící kritéria Váha v % 1. Nabídková cena bez DPH 50 2. Kvalita nabízeného plnění 50 Kritérium č. 1 – Nabídková cena bez DPH Při hodnocení nabídkové ceny je rozhodná její celková výše bez DPH uvedená v návrhu smlouvy. Pro stanovení nabídkové ceny je rozhodný maximální počet osob stanovený v zadávacích podmínkách. Kritérium č. 2 – Kvalita nabízeného plnění Při hodnocení tohoto kritéria bude hodnocena kvalita nabízeného plnění na základě níže uvedených subkritérií, a to: Dílčí hodnotící subkritéria Váha v % 1. Popis a obsah klíčových aktivit 30 2. Konkrétní návrh školicích technik a metod, které budou pro jednotlivé klíčové aktivity použity 30 3. Použité výukové materiály a pomůcky 20 4. Hodnocení efektivity klíčových aktivit 20
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady splní uchazeč: a) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny, trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině, legalizace výnosů z trestné činnosti, podílnictví, přijetí úplatku, podplacení, nepřímého úplatkářství, podvodu, úvěrového podvodu, včetně případů, kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu, nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště, (§ 53 odst. 1 písm. a) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), b) který nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání dodavatele podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tuto podmínku splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem dodavatele či členem statutárního orgánu dodavatele právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku či žádost o účast zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí předpoklad podle tohoto písmene splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí dodavatel splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště (§ 53 odst. 1 písm. b) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), c) který v posledních 3 letech nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení podle zvláštního právního předpisu (§ 53 odst. 1 písm. c) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), d) vůči jehož majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující (Zákon č. 182/2006 Sb., o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon), ve znění pozdějších předpisů) nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů (§ 53 odst. 1 písm. d) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), e) který není v likvidaci (§ 53 odst. 1 písm. e) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), f) který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele (§ 53 odst. 1 písm. f) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), g) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele (§ 53 odst. 1 písm. g) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), h) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele (§ 53 odst. 1 písm. h) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), i) který nebyl v posledních 3 letech pravomocně disciplinárně potrestán či mu nebylo pravomocně uloženo kárné opatření podle zvláštních právních předpisů; pokud dodavatel vykonává tuto činnost prostřednictvím odpovědného zástupce nebo jiné osoby odpovídající za činnost dodavatele, vztahuje se tento předpoklad na tyto osoby (§ 53 odst. 1 písm. i) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), j) který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek (§ 53 odst. 1 písm. j) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), k) kterému nebyla v posledních 3 letech pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle zvláštního právního předpisu (§ 53 odst. 1 písm. k) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů). Profesní kvalifikační předpoklady splní uchazeč: - výpisem z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (ust. § 54 písm. a) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), - dokladem o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména dokladem prokazujícím příslušné živnostenské oprávnění či licenci (ust. § 54 písm. b) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů). Technické kvalifikační předpoklady splní uchazeč, který doloží: a) seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí; přílohou tohoto seznamu musí být 1. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně, Z tohoto seznamu musí být zřejmé provedení: o pro část A – nejméně 5 významných služeb obdobného charakteru předmětu veřejné zakázky, tj. organizace a poskytování vzdělávání v oblasti SW Microsoft Office v rozsahu minimálně 2 školicích dnů pro skupinu min. 10 osob/1 akce (ust. § 56 odst. 2 písm. a) zákona), o pro část B – nejméně 3 významných služeb obdobného charakteru předmětu veřejné zakázky, tj. organizace a poskytování vzdělávání v oblasti SAP v rozsahu min. 4 školících dnů pro skupinu min. 4 osob/1 akce. b) osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele nebo vedoucích zaměstnanců dodavatele nebo osob v obdobném postavení a osob odpovědných za poskytování příslušných služeb, a to seznam osob, které se budou podílet na realizaci zakázky. Zadavatel požaduje doložení seznamu osob, a to pro každou část zakázky, na kterou je nabídka podávána, min. 2 osob (z důvodu zastupitelnosti). o Pro část A – z toho min. 2 lektoři musí mít dosažené min. středoškolské vzdělání a praxi min. 3 roky v oblasti vedení kurzů týkajících se MMS Office. o Pro část B - z toho min. 2 lektoři musí mít dosažené min. středoškolské vzdělání a praxi min. 3 roky v oblasti vedení kurzů týkajících se SAP. K seznamu osob bude doložen profesní životopis pro každou osobu, přičemž zadavatel doporučuje využít životopis ve formátu EUROPASS. c) přehled nástrojů či pomůcek, provozních a technických zařízení, které bude mít dodavatel při plnění veřejné zakázky k dispozici, a to doložení oprávnění k užívání či vlastnictví elektronického prostředí pro realizaci distančního vzdělávání účastníků, přičemž přístup do tohoto prostředí je možný individuálně pro každého účastníka 24 hodin denně prostřednictvím webového rozhraní a jeden příslušný kurz (vzdělávací program). Tato část kvalifikace bude prokázána čestným prohlášením, že takovýmto prostředím dodavatel disponuje, dále uvedením názvu aplikace, prohlášením o tom, že má v tomto prostředí k dispozici příslušný kurz, kopii (printscreen obrazovky) vstupního modulu do takovéhoto prostředí, ze kterého bude patrné, že se jedná o prostředí uchazeče a kopii (prinscreen obrazovky) vstupního modulu distančního kurzu, ze kterého bude zřejmé, že se jedná o příslušný kurz. Zadavatel si vyhrazuje právo provést kontrolu splnění těchto kvalifikačních předpokladů.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v českém jazyce v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.
Další podmínky: viz zadávací podmínky na profilu zadavatele https://www.vhodne-uverejneni.cz/profil/mobis-automotive-czech-s-r-o
Soubory ke stažení:
- 03.pdf (1. 5. 2016 01:53)
- 04.pdf (1. 5. 2016 01:53)
- di-1.pdf (1. 5. 2016 01:53)
- di-2.pdf (1. 5. 2016 01:53)
- zd-komplet.pdf (1. 5. 2016 01:53)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Část A
PČ |
Uchazeč |
Celkový počet bodů |
1. |
AutoCont CZ a.s. Ostrava, Moravská Ostrava a Přívoz, Hornopolní 3322/34 47676795 |
85,07 |
2. |
SoftGate, s.r.o. Hradec Králové, Věkoše, Piletická 486 28762908 |
81,25 |
3. |
Sdružení CEPAC - Morava Olomouc, Hodolany, Jeremenkova 1142/42 60800909 |
73,20 |
4. |
OKsystem s.r.o. Praha 4, Nusle, Na Pankráci 1690/125 27373665 |
69,79 |
5. |
ONYX engineering, spol. s r. o. Olomouc, Holice, Pavelkova 598/11 64615341 |
63,02 |
6. |
Everesta, s.r.o. Česká Lípa, Mimoňská 3223 25014650 |
59,32 |
Část B – zrušeno – doručena pouze jedna nabídka.
Datum ukončení: 6. 9. 2013