Rozvoj lidských zdrojů v MPK
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9097
Název zakázky: Rozvoj lidských zdrojů v MPK
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 11. 9. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: MP Krásno, a.s.
Sídlo zadavatele: Valašské Meziříčí, Hranická 430, PSČ 757 61
- Jméno: Mauric & Partner s.r.o. advokátní kancelář, Mgr. Jaroslava Blažková, Tel.: +420 230 234 526, E-mail: jaroslava.blazkova@mauric.cz
IČ zadavatele: 255 72 890
DIČ zadavatele: CZ25572890
- Jméno: Ing. Mgr. Petr Ptáček, MBA
- Telefon: +420 571 855 267; +420 737 234 342
- E-mail: petr.ptacek@krasno.cz
Lhůta pro podání nabídek: 27. 9. 2013 13:00
Místo pro podání nabídek: MP Krásno, a.s. Hranická 430 757 61 Valašské Meziříčí
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky na služby je v rámci realizace projektu „Komplexní rozvoj lidských zdrojů ve společnosti MP Krásno, a.s.“ (registrační číslo CZ.1.04/1.1.02/94.01501) zajištění kurzů odborného vzdělávání pro zaměstnance zadavatele s cílem posílit jejich dovednosti a adaptabilitu a zvýšit konkurenceschopnost zadavatele, dále je předmětem veřejné zakázky vytvoření strategie práce s lidskými zdroji ve společnosti zadavatele a její následné zavedení do praxe a konečně prohloubení uplatňování rovných příležitostí ve společnosti zadavatele.
Zadavatel rozdělil předmět veřejné zakázky do dvou samostatných částí, a to následovně:
A) Odborné vzdělávání
B) Anglický jazyk
Podrobná specifikace předmětu veřejné zakázky je obsažena v zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1845400,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Zadavatel stanovuje termín počátku plnění jednotlivých částí veřejné zakázky do jednoho měsíce od uzavření smlouvy o realizaci příslušné části veřejné zakázky. Předpokládaný termín ukončení plnění všech částí veřejné zakázky je nejpozději do 30.6.2015.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění obou částí veřejné zakázky je sídlo zadavatele na adrese Valašské Meziříčí, Hranická 430, PSČ 757 61, či školící prostory zajištěné zadavatelem ve Zlínském kraji.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Ekonomická výhodnost nabídky Dílčí hodnotící kritéria: 1) Celková nabídková cena 60% 2) Kvalita kurzů 40% – subkritéria: a) Obsahová náplň kurzů b) Metodické vedení kurzů c) Návrh vyhodnocení a zpětná vazba realizace kurzů
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Zadavatel požaduje splnění základních, profesních a technických kvalifikačních předpokladů dodavatele. Zadavatel dále požaduje předložení čestného prohlášení dodavatele o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Zadavatel požaduje prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 53 odst. 1 písm. a), b), c), d), e) f), g), h), j) a k) ZVZ, profesních kvalifikačních předpokladů v rozsahu dle ustanovení § 54 písm. a) a b) ZVZ a prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů v rozsahu dle ustanovení § 56 odst. 2 písm. a), b) a e) ZVZ. Uchazeč prokáže splnění kvalifikace v plném rozsahu předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje (v souladu s § 62 odst. 3 ZVZ). Uchazeč, se kterým by měla být uzavřena smlouva, je povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění základních kvalifikačních předpokladů způsobem dle § 53 odst. 3 ZVZ, splnění profesních kvalifikačních předpokladů způsobem dle ustanovení § 54 písm. a) a b) ZVZ a dokladů prokazujících splnění technických kvalifikačních předpokladů: 1) seznam významných služeb, jehož přílohou musí být 1. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně; 2) seznam odborných pracovníků bez ohledu na to, zda jde o zaměstnance dodavatele nebo o osoby v jiném vztahu k dodavateli, doložený osvědčeními o jejich vzdělání a stručnými strukturovanými CV, ze kterých bude vyplývat splnění požadavků zadavatele. Bližší specifikace včetně minimální úrovně technických kvalifikačních předpokladů je obsažena v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídky se podávají písemně v jednom originále v listinné podobě a v elektronické podobě na nosiči CD/DVD. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7.
Další podmínky: Podrobná specifikace veřejné zakázky a další podmínky pro plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v samostatné zadávací dokumentaci.
Soubory ke stažení:
- 130911-vyzva-neadresna.pdf (1. 5. 2016 03:41)
- 130920-dodatecne-informace-c.-1-converted-signed.pdf (1. 5. 2016 03:42)
- 130923-dodatecne-informace-c.-2-signed.pdf (1. 5. 2016 03:42)
- 131003-oznameni-o-zruseni-zadavaciho-rizeni.pdf (1. 5. 2016 03:42)
- 131021-oznameni-o-vyberu.pdf (1. 5. 2016 03:42)
- mp-krasno-a.s.-p0-zd.pdf (1. 5. 2016 03:42)
- mp-krasno-a.s.-p1-specifikace-predmetu.pdf (1. 5. 2016 03:42)
- mp-krasno-a.s.-prilohy-k-zadavaci-dokumentaci.doc (1. 5. 2016 03:42)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- ČÁST A)
- ZRUŠENA
- ČÁST B)
- Vítězný dodavatel
Název: Mgr. Mojmír Zetek
IČ: 410 87 267
DIČ: CZ6612071851
Místo podnikání: Třanovského 1314, 757 01, Valašské Meziříčí
- 2. uchazeč
Název: Skřivánek s.r.o.
IČ: 607 15 235
DIČ: CZ60715235
Sídlo: Vyškov, U Jordánka 265/11, PSČ 682 01 - 3. uchazeč
Název: Jazyková škola ATHENA s.r.o.
IČ: 253 39 702
DIČ: -
Sídlo: Kroměříž, Karolíny Světlé 3366, PSČ 767 01
Datum ukončení: 13. 11. 2013