Zpět

Rozvoj profesní kvalifikace zaměstnanců BOIS Opava a.s.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9549

Název zakázky: Rozvoj profesní kvalifikace zaměstnanců BOIS Opava a.s.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 2. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: BOIS Opava a.s.

Sídlo zadavatele: Olomoucká 267/29, 74601 Opava – Předměstí

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Ondřej Pekárek, předseda představenstva Mgr. Tomáš Pekárek, člen představenstva Kateřina Soukupová, člen představenstva +420 553 626 972 info@bois.cz

IČ zadavatele: 27823792

DIČ zadavatele: CZ27823792

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jiří Zapletal
  • Telefon: 774 883 284
  • E-mail: info@dobrazakazka.cz

Lhůta pro podání nabídek: 14. 2. 2014 11:00

Místo pro podání nabídek:
Dobrá zakázka s. r. o. Hlubinská 1378/36 702 00 Ostrava - Moravská Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Předmětem výběrového řízení je zajištění profesní výuky pro klíčové aktivity 1 a 2 v projektu
„I profesionálové se potřebují vzdělávat“, konkrétně zajistit odbornou způsobilost pro výkon povolání ve strážní službě, doplňkově pak zlepšit IT a klíčové dovednosti.

 

KA 01/01: KURZ základní PŘÍPRAVY KE ZKOUŠCE „STRÁŽNÝ“

§  počet účastníků 93 strážných rozdělených do 11 skupin

§  délka 2 dny

§  max. cena 17.900 Kč/den školení

 

KA 01/02: Zkouška, strážný

§  počet účastníků 93 strážných rozdělených do 11 skupin

§  délka 1 den

§  max. cena 17.000 Kč/den

 

Úspěšní absolventi KURZU základní PŘÍPRAVY KE ZKOUŠCE „STRÁŽNÝ“ obdrží osvědčení o absolvování kurzu, a úspěšní absolventi Zkoušky, strážný obdrží osvědčení o získání odborné způsobilosti pro profesní kvalifikaci „strážný“.

 

KA 01/03: KURZ ZÁKLADNÍ PŘÍPRAVY KE ZKOUŠCE „DETEKTIV KONCIPIENT“

§  počet účastníků 21 strážných rozdělených do 3 skupin

§  délka 2 dny

§  max. cena 17.900 Kč/den školení

 

KA 01/04: Zkouška, detektiv koncipient

§  počet účastníků 21 strážných rozdělených do 3 skupin

§  délka 1 den

§  max. cena 17.000 Kč/den

 

Úspěšní absolventi KURZU ZÁKLADNÍ PŘÍPRAVY KE ZKOUŠCE „DETEKTIV KONCIPIENT“ obdrží osvědčení o absolvování kurzu, a úspěšní absolventi Zkoušky, detektiv koncipient obdrží osvědčení o získání odborné způsobilosti pro profesní kvalifikaci „detektiv koncipient“.

 

KA 02/01: Evidence v MS Excel

§  počet účastníků 21 strážných rozdělených do 3 skupin

§  délka 2 dny

§  max. cena 13.900 Kč/den školení

 

KA 02/02: Efektivní organizace pracovních činností

§  počet účastníků 21 strážných rozdělených do 3 skupin

§  délka 2 dny

§  max. cena 12.000 Kč/den školení

 

Doba plnění se předpokládá od doby uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem (v plánu nejpozději v prosinci 2013) do května 2015.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 894600,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
od doby uzavření smlouvy s vybraným dodavatelem do května 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Opava

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním kritériem pro zadání veřejné zakázky je ekonomická výhodnost nabídky (ust. § 78 odst. 1 písm. a) zákona). Dílčí hodnotící kritéria jsou stanovena v sestupném pořadí podle stupně významu, který jim zadavatel přisuzuje, a to: Dílčí hodnotící kritéria Váha v % 1. Nabídková cena bez DPH 50 2. Návrh způsobu řešení zakázky 50 Kritérium č. 1 – Nabídková cena bez DPH Při hodnocení nabídkové ceny je rozhodná její celková výše bez DPH uvedená v návrhu smlouvy. Pro stanovení nabídkové ceny je rozhodný maximální počet osob stanovený v zadávacích podmínkách. Kritérium č. 2 – Návrh způsobu řešení zakázky Při hodnocení tohoto kritéria bude hodnocen návrh řešení zakázky, zejména popis obsahu kurzů, přičemž nejlepší nabídka by měla mít obsah kurzů popsán konkrétně, detailně, splňovat aktuální požadavky na výkon profese strážného/detektiva koncipienta, obsluhy MS Excel či organizace práce. Popis metod a forem výuky, přičemž za nejlepší se bude považovat taková nabídka, která má metody a formy výuky kvalitně popsány, jsou moderní a aktuální, ke každému kurzu jsou vhodně přiřazeny. Ukázkové vzdělávací materiály zpracovány tak, že vzdělávací materiály jsou kvalitní, obsahují dostatek informací, jsou moderní, zahrnují i praktické části, interaktivní prvky. Evaluace vzdělávání a jeho přínosu pro zaměstnance, přičemž v nejlepší nabídce bude navrhovaná evaluace vzdělávání dostatečná, pravidelná a konkrétní, bude zahrnovat informace ze strany účastníků kurzů i ze strany lektorů dodavatele. Práce se zaměstnanci staršími 50 let, hodnocení jejich rozvoje – jako nejlepší nabídku bude považována ta, která konkretizuje práci s cílovou skupinou osob starších 50 let, jak bude uchazeč při realizaci zakázky reflektovat její potřeby, přistupovat k jejímu rozvoji. Dále uchazeč navrhuje dostatečně způsob a pravidelnost hodnocení profesního rozvoje této specifické cílové skupiny.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1,9 na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
viz zadávací dokumentace

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

     

    Valero s.r.o.

    Sídlo:    Praha - Žižkov, Kubelíkova 1224/42, PSČ 130 00

    Identifikační číslo:         28291565

     

     

    600 800,--

     

    Datum ukončení: 29. 4. 2014


     
    Uveřejněno: 1. 2. 2014
     
    Aktualizováno: 6. 5. 2016