Zpět

Školení OZZ a OZP za účelem zvýšení kvalifikace

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10622

Název zakázky: Školení OZZ a OZP za účelem zvýšení kvalifikace

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 7. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Linnet eu s.r.o.

Sídlo zadavatele: Náchod, Zámecká 1845, PSČ 54701

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Petr Lindr, 777245203, lindr@linnet-eu.cz

IČ zadavatele: 26010585

DIČ zadavatele: CZ26010585

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Zuzana Bařinová
  • Telefon: 603817527
  • E-mail: barinova@linnet-eu.cz

Lhůta pro podání nabídek: 24. 7. 2015 09:00

Místo pro podání nabídek:
Mělčany 38, 518 01 Dobruška

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zvýšení úrovně odborných znalostí, dovedností a kompetencí zaměstnanců s cílem dosáhnout zvýšení, rozšíření, prohloubení, obnovení nebo udržení kvalifikace a vyšší připravenosti těchto osob se zdravotním postižením.

Zakázka je rozdělena na 2 dílčí části specifikované níže, každý uchazeč může podat pouze 1 nabídku na jednotlivé části, které je schopen realizovat. Uchazeč je oprávněn podat nabídku na jednu či obě dílčí části zakázky. Tyto části nelze dále dělit na další dílčí plnění.

1. Aktivní telemarketing, Prodejní dovednosti v prodeji po telefonu

  • předpokládaný počet účastníků - 33
  • požadovaný počet hodin na osobu 100 hod výuky + 2 hod na závěrečné prozkoušení
  • cílem kurzu: osvojení a zefektivění prodejních dovedností po telefonu, zvládání námitek a stresu, zvýšení motivace k prodeji
  • zaměření na produktové školení ČES - plyn + elektřina

2. E-shop, Pasivní, informační linky pro e-shopy, podpora prodeje produktů e-shopů, správa, back office

  • předpokládaný počet účastníků - 42
  • požadovaný počet hodin na osobu 10 hod výuky + 1 hod na závěrečné prozkoušení
  • cílem kurzu: podpora prodeje produktů na pasivní lince a informační lince e-shopu, administrace a následné péče o klienty

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1400000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
07/2015 - 09/2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Mělčany 38, 518 01 Dobruška

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle kritéria nejnižší celková nabídková cena bez DPH. Jako nejvýhodnější nabídka bude hodnocena nabídka s nejnižší celkovou nabídkovou cenou v Kč bez DPH. Uchazeč je povinen do ceny promítnout veškeré předpokládané zvýšení ceny v závislosti na čase plnění, veškeré ztížené podmínky, které lze při realizaci zakázky očekávat. Nabídková cena bude obsahovat veškeré náklady spojené s realizací zakázky. Tyto náklady jsou uvedeny v předmětu zakázky. Nabídková cena bude zpracována minimálně v rozsahu uvedeném v příloze č.2 Schéma cenové nabídky. Předmětem hodnocení bude jednotková cena plnění.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
- výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm zapsán či doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) - čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti Výše uvedené podklady prokazující splnění kvalifikace je možné podat v podobě kopií.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2_0 ze dne 2. 3. 2015, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Nabídky v obálce zřetelně označené nápisem „NEOTEVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ“ Školení OZZ a OZP za účelem zvýšení kvalifikace „Vzdělávání zaměstnanců se zdravotním postižením“ Číslo projektu: CZ.1.04/1.1.00/A5.00001 - posílejte poštou, či kurýrem na adresu: Linnet eu s.r.o. Ing. Petr Lindr Mělčany 38 518 01 Dobruška Nabídky podané po termínu budou vyřazeny. V případě doporučených zásilek nebo zásilek zaslaných kurýrní službou bude za datum a čas předání nabídky považován okamžik převzetí zásilky zadavatelem. Riziko pozdního doručení při využívání poštovních či kurýrních služeb nese uchazeč. - osobně po – čt od 9:00 do 18:00, pá od 9:00 do 12:00 na adrese: Linnet eu s.r.o. Mělčany 38 518 01 Dobruška Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění. Uchazeč je vázán nabídkou do 30. 9. 2015. Uchazeč může pro svou nabídku použít navržené schéma cenové nabídky. Cenová nabídka však musí obsahovat minimálně náležitosti dokumentu Schéma cenové nabídky. Zadavatel určuje následující obchodní a platební podmínky: - platba za poskytnuté vzdělávací aktivity bude probíhat na základě vystavených dokladů (faktur) se splatností 30 dnů - dodavatel se zavazuje zajistit prokazatelnou denní evidenci účastníků školení (docházka, obsah školení) - dodavatel se zavazuje vystavit absolventům "Osvědčení o absolvování školení" - uchazeč je povinnen řídit dle Manuálu pro publicitu OP LZZ - Dodavatel má povinnost po dobu 10 let od skončení zakázky uchovávat doklady související s plněním zakázky a umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejména se jedná o poskytovatele, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropský účetní dvůr), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky. Desetiletá lhůta začíná běžet od 1. ledna kalendářního roku následujícího po kalendářním roce, kdy došlo k finančnímu vypořádání projektu, z něhož je zakázka hrazena. Pokud bude uchazeč požadovat doplňující informace nebo vysvětlení, zašle své dotazy písemnou formou na e-mailovou adresu barinova@linnet-eu.cz Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení dle podmínek Metodického pokynu pro zadávání zakázek OP LZZ verze 2.0.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Původně zamýšlená struktura a složení na požadavek školení není vhodná a účelná pro naše aktuální potřeby.

Datum ukončení: 14. 7. 2015


 
Uveřejněno: 3. 7. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016