Zpět

Školení pro technology a seřizovače

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9988

Název zakázky: Školení pro technology a seřizovače

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 1. 8. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Automotive Lighting s.r.o.

Sídlo zadavatele: Jihlava – Pávov 113, 586 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Marcela Brožová tel: +420 702 006 432 e-mail: marcela.brozova@al-lighting.com

IČ zadavatele: 25133152

DIČ zadavatele: CZ25133152

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ladislava Kružíková
  • Telefon: 739 04 54 16
  • E-mail: ladka.kruzikova@gmail.com

Lhůta pro podání nabídek: 12. 8. 2014 14:30

Místo pro podání nabídek:
Automotive Lighting s.r.o., Jihlava – Pávov 113, 586 01

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Školení bude probíhat po dobu 3 pracovních dnů pro 14 zaměstnanců, 2 dny teoretická část a 1 den praktická část u vstřikovacího stroje.  Celkový počet hodin školení je 20 z toho bude 19 hodin školení a 1 hodina závěrečného testu.

 

Vzdělávací aktivita bude pokrývat komplexně oblast technologie a seřízení vybraných strojů. Školení se bude skládat z těchto částí:

1) Polymery a jejich stavba

2) Dělení plastů a jejich vlastnosti

3) Vliv materiálových charakteristik na zpracovatelnost plastů a kvalitu dílů

4) Fáze vstřikovacího cyklu

5) Vliv plnící fáze na kvalitu dílů

6) Vliv dotlakové fáze na kvalitu dílů

7) Vliv chlazení na kvalitu dílů

8) Příprava výrobního cyklu

9) Vady dílů, jejich příčiny a možnosti odstranění

10) Simulační software – co se děje uvnitř formy během výrobního cyklu

11) Modifikace materiálů a jejich vliv na konstrukci formy a výslednou kvalitu dílu

12) Materiálový list

13) Zjištění zpracovatelských parametrů z materiálového listu

14) Příprava a kontrola sušení materiálu

15) Určení prvotních technologických parametrů a jejich nastavení

16) Částečné nástřiky a jejich vyhodnocení

17) Určení času/dráhy při přepínání na dotlak

18) Optimalizace nastavení dotlaku

19) Optimalizace chlazení (čas a rozložení teplot)

20) Vyhodnocení deformací

21) Simulace defektů způsobených:

- vlhkým materiálem

- přehřátým materiálem v horkých rozvodech kontaminovaným materiálem

- nedostatečným dotlakem

- vysokou vstřikovací rychlostí

- nedostatečnou uzavírací silou vstřikovacího stroje

22) Vliv typu materiálu a plniva na výslednou kvalitu dílu a nastavení procesu

23) Závěrečný test

 

Vzdělávací potřebou navržených pracovníků je komplexně pochopit konstrukce a technologii jednotlivých strojů.

Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedeného školení, včetně závěrečné zkoušky. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů, realizace závěrečné zkoušky a vydání písemného osvědčení.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 85000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
září 2014 – listopad 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Vzdělávací aktivity budou probíhat v sídle zadavatele na adrese Jihlava – Pávov 113, 586 01

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1) Nabídková cena bez DPH (váha 60 %) Předmětem hodnocení bude celková nabídková cena za předmět plnění veřejné zakázky uvedená absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. Nabídková cena uchazeče nesmí přesáhnout předpokládanou hodnotu zakázky, jinak bude uchazeč vyloučen. 2) Kvalita služeb (váha 40 %) V rámci kritéria kvalita bude hodnocen obsahový přínos školení pro cílovou skupinu a použitá metodika výuky. • Přínos školení pro cílovou skupinu (60 dílčích bodů) - bude hodnoceno rozpracování jednotlivých témat s ohledem na charakter a potřeby cílové skupiny. • Metodika výuky (40 dílčích bodů) – tímto kritériem se rozumí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran (bez případných příloh) popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod c) mechanizmy vyhodnocení a získávání zpětné vazby d) výstupy ze školení Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro zadavatele ověřitelnější způsob organizace školení. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek OP LZZ.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1. Základní kvalifikační předpoklady Uchazeč: a) nemá daňové nedoplatky, nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, ani nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště; b) není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek, a nenaplnil skutkovou podstatu jednání nekalé soutěže formou podplácení ve smyslu § 49 obchodního zákoníku; c) vůči jeho majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku, nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů řízení, nebo nebyl zrušen konkurs proto, že majetek byl zcela nepostačující, nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů; d) není v likvidaci (v případě právnické osoby); e) nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin spáchaný ve prospěch organizované zločinecké skupiny, trestný čin účasti na organizované zločinecké skupině, legalizace výnosů z trestné činnosti, podílnictví, přijetí úplatku, podplacení, nepřímého úplatkářství, podvodu, úvěrového podvodu, včetně případů, kdy jde o přípravu nebo pokus nebo účastenství na takovém trestném činu, nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu, a že nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s jeho předmětem podnikání podle zvláštních právních předpisů nebo došlo k zahlazení odsouzení za spáchání takového trestného činu; jde-li o právnickou osobu, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak její statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu, a je-li statutárním orgánem uchazeče či členem statutárního orgánu uchazeče právnická osoba, musí tento předpoklad splňovat jak tato právnická osoba, tak statutární orgán nebo každý člen statutárního orgánu této právnické osoby; podává-li nabídku zahraniční právnická osoba prostřednictvím své organizační složky, musí tento předpoklad splňovat vedle uvedených osob rovněž vedoucí této organizační složky; tento základní kvalifikační předpoklad musí uchazeč splňovat jak ve vztahu k území České republiky, tak k zemi svého sídla, místa podnikání či bydliště; f) mu nebyla v posledních 3 letech pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle zvláštního právního předpisu. Uchazeč prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení, jehož vzor je přílohou č. 1 Zadávací dokumentace. 2. Profesní kvalifikační předpoklady a) kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, b) kopie dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, Součástí kvalifikačních dovedností žadatele bude životopis školitele, popř. doložení dosažených certifikátů. Seznam referencí na obdobné zakázky realizované uchazečem v posledních třech letech (s uvedením identifikace odběratele a jeho kontaktní osoby, předmětu zakázky, data realizace a rozsahu dodávky v Kč).

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude předložena v jednom originále a v jedné kopii v písemné formě v českém jazyce. Nabídka musí být podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10 na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Nabídka musí být doručena v uzavřené obálce s názvem zakázky a nápisem NEOTVÍRAT.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Gradua-CEROS,s.r.o.
    IČ: 25605381
    DIČ: CZ25605381
    Sídlo: Karlovo nám. 7/325, 188 01
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Karel Bednář
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: SimulPlast,s.r.o.
    IČ: 27809862
    DIČ: CZ27809862
    Sídlo: Na Zelince 1280, 751 31 Lipník nad Bečvou

Datum ukončení: 12. 8. 2014


 
Uveřejněno: 1. 8. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016