Školení vedoucí výroby (mistr, mistrová)“ pro zadavatele TONAK a.s. v rámci projektu „Vzdělávejte se pro růst v Jihočeském kraji II
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9999
Název zakázky: Školení vedoucí výroby (mistr, mistrová)“ pro zadavatele TONAK a.s. v rámci projektu „Vzdělávejte se pro růst v Jihočeském kraji II
Druh zakázky: Dodávky
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 8. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/B1.00009 Vzdělávejte se pro růst v Jihočeském kraji II příjemce: Úřad práce České republiky, pobočka České Budějovice
Název/obchodní firma zadavatele: TONAK a.s.
Sídlo zadavatele: Nový Jičín, Zborovská 823, PSČ 741 01
- Jméno: Petr Čegan tel. 556 202 460 mail petr.cegan@tonak.cz
IČ zadavatele: 00013226
DIČ zadavatele: CZ00013226
- Jméno: Petr Čegan
- Telefon: 556 202 460
- E-mail: petr.cegan@tonak.cz
Lhůta pro podání nabídek: 17. 8. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: TONAK a.s. Zborovská 823 741 01 Nový Jičín K rukám pana Petra Čegana
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
1.1. Školení pro vedoucí zaměstnance ve výrobě (mistr, mistrová) s následujícími tematickými okruhy s aktivním zapojením účastníků vzdělávacího programu (modelové situace, případně videotrénink, vyhodnocení a diskuze nad modelovými situacemi, příp. videotréninkem atp.)
Tematické okruhy:
· Pracovní právo (práva a povinnosti mistrů, pracovní kázeň, pracovní doba, doba odpočinku, práce přesčas, přestávka a bezpečnostní přestávka, dokumentace a evidence s tím spojená…)
· Role a osobnost mistra (role, kompetence, zodpovědnost, osobnost, schopnosti a dovednosti, typologie osobnosti…)
· Leadership, management, prvoliniové řízení, principy delegování, styly vedení podřízených, očekávání nadřízených, problémy a úskalí na pracovišti související s vedením týmu, kontrola a vyhodnocení práce vedoucím pracovníkem, analytické myšlení vedoucího zaměstnance…)
· Motivace týmu (cíle a jejich vyhodnocení, hodnocení podřízených, zpětná vazba
· Komunikace (verbální a neverbální komunikace, komunikační bariéry a jejich překonávání, výběr optimálních slov a formulací, asertivita a její míra…)
· Organizace času (dobré a špatné řízení času, koordinace vlastní práce a práce ostatních, časové ztráty…)
· Využití výpočetní techniky v praxi (zaměření na MS Excel)
1.2. Vzdělávací aktivita musí probíhat v souladu s dokumentem „Manuál pro zájemce o vstup do projektu Vzdělávejte se pro růst v JČK II“, vč. vedení evidence docházky a výuky a vydání Certifikátu účastníkům školení
1.3. Plánovaný termín realizace zakázky: Září - listopad 2014
1.4. Počet účastníků vzdělávání: 15 v 1 běhu
1.5. Plánovaný počet vyučovacích hodin vzdělávací aktivity
1.5.1. 120 vyučovacích hodin + min. 2 vyučovací hodiny vyučovací hodiny závěrečná zkouška dle podmínek akreditace
1.5.2. 1 vyučovací hodina = 45 minut
1.5.3 Vzdělávací aktivita bude probíhat 2 x týdně, plánovány jsou středy a čtvrtky
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 250000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Září - listopad 2014
Místo dodání / převzetí plnění: TONAK a.s., Strakonice Areál společnosti TONAK a.s.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena Osnovy vzdělávací aktivity Kvalifikace a kvalita lektorského týmu Kvalita manuálů pro účastníky vzdělávací aktivity Detaily (váha jednotlivých hodnotících kritérií, popis jejich hodnocení) jsou uvedeny v přiložené Výzvě k podání nabídek.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: •Výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán - kopie •Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) - kopie •Čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti •Platná akreditace MŠMT pro kurzy „Vedoucí výroby (mistr, mistrová) v rozsahu 120 hodin teoretické výuky“
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě ve 2 kopiích. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Jazyk češký
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi Identifikační číslo: MAD 99, Příloha OM LZZ: D9 Na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Přílohou této výzvy je dokument "Výzva k podání nabídek TONAK a.s.", která detailně popisuje podmínky podávání nabídek.
Soubory ke stažení:
- tonak-vyzva-k-podani-nabidek-d9-verze-1.6-a-1.7.pdf (2. 5. 2016 14:55)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: K.I.S.S. vzdělávání s.r.o.
IČ: 28562267
DIČ: CZ28562267
Sídlo: U Staré elektrárny 1881/4, Ostrava
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Iveta Kysová
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: Grafia, společnost s ručením omezeným
IČ: 47714620
DIČ: CZ47714620
Sídlo: Budilova 4, Plzeň - 3. uchazeč
Název: New Impuls s.r.o.
IČ: 27945073
DIČ: CZ27945073
Sídlo: Zalužanská 1277, Mladá Boleslav - 4. uchazeč
Název: Centrum andragogiky, s.r.o.
IČ: 27489698
DIČ: CZ27489698
Sídlo: Škroupova 631, Hradec Králové
- Nehodnocený uchazeč - EUROMAN.CZ (nesplnění požadavků na prokázání kvalifikace). IČ 26836441, Sídlo Olšová 351/10, Olomouc
Datum ukončení: 28. 8. 2014