Zpět

Školení zaměstnanců společnosti Chlop

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10370

Název zakázky: Školení zaměstnanců společnosti Chlop

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 12. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Chlop s.r.o.

Sídlo zadavatele: Terezín 393, 411 55 Terezín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Zdeněk Opava chlop@tiscali.cz +420 777 219 340

IČ zadavatele: 25476548

DIČ zadavatele: CZ25476548

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jan Plaček
  • Telefon: +420 737 933 144
  • E-mail: placek@typeco.cz

Lhůta pro podání nabídek: 5. 1. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Uchazeči předkládají písemnou nabídku v řádně uzavřených, zapečetěných, neprůhledných obálkách, na uzavření opatřených razítkem a podpisem statutárního orgánu a to buď doporučenou zásilkou, kurýrní službou nebo osobně na adresu: Typeco spol. s r.o. Klapkova 1874/83 Praha 8, Kobylisy 182 00 Osobně lze nabídku doručit každý pracovní den v době od 10:00 hodin do 14:00 hodin na sekretariát společnosti Typeco spol. s r.o.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem veřejné zakázky je dodávka služeb pro zajištění realizace projektu CZ.1.04/1.1.00/C3.00001 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Chlop s.r.o., za podmínek stanovených touto Výzvou k podání nabídek a přílohy č. 5 – Přehled obsahové náplně vzdělávací aktivity. 

 

Zedník

 

Obkladač

 

Montér suchých staveb

 

Stavební klempíř

 

  • bližší specifikace obsahové náplně vzdělávacích aktivit viz. Příloha č. 5 – Přehled obsahové náplně vzdělávací aktivity

Nedílnou součástí dodávky bude občerstvení pro všechny účastníky vzdělávací aktivity v rozsahu kávová přestávka a oběd po celou dobu realizace kurzu. Dodavatel také zajistí pitný režim účastníků kurzu.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 757500,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Leden 2015 – Červen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Předpokládaným místem plnění je sídlo Zadavatele. Praxe bude po dohodě vykonána na zakázkových stavbách.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Hodnotícím kritériem pro zadání této veřejné zakázky je nejnižší nabídková cena bez DPH v Kč. (váha 100%).

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1. Základní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč, který: - nemá v evidenci zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání, nebo bydliště; - nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání, nebo bydliště; - není v likvidaci; - vůči majetku uchazeče neprobíhá insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo nebyl insolvenční návrh zamítnut proto, že majetek nedostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů; Dodavatel prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů řádně podepsaným čestným prohlášením osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče, které nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být splnění kvalifikace prokázáno, starší 90 kalendářních dnů. 2. Profesní kvalifikační předpoklady prokáže uchazeč identicky s § 54 písm. a) a b) zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách předložením následujících dokladů: a) výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, a zároveň b) doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. 3. Technické kvalifikační předpoklady Uchazeč doloží splnění technických kvalifikačních předpokladů předložením platné akreditace MŠMT. Zadavatel požaduje, aby závěrečná zkouška probíhala za účasti autorizované osoby dle pravidel NSK. Uchazeč dále doloží prokazatelné praktické zkušenosti s působením v oboru stavebnictví. Uchazeč doloží životopis lektora a alespoň 3 reference na realizovaná školení (Stavební klempíř, Montér suchých staveb, Obkladač, Zedník) za posledních 12 kalendářních měsíců ve společnostech s působením v oboru stavebnictví. Doklady související s kvalifikačními předpoklady se předkládají v prosté kopii. Vítězný uchazeč, se kterým by měla být následně uzavřena smlouva je povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Vítězný uchazeč se tak zavazuje k poskytnutí součinnosti k uzavření smlouvy do 7 pracovní dnů od vyhlášení výsledků veřejné zakázky.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka (bez možnosti více variant) musí být zpracována a podána Zadavateli v českém jazyce a v tištěné formě. Bude předložena v jednom originále v písemné formě a bude podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Nabídka nebude obsahovat přepisy a opravy, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Zadavatel nepřipouští elektronické podání nabídky. V nabídce bude uvedeno prohlášení podepsané uchazečem nebo osobou oprávněnou jednat za nebo jménem uchazeče s uvedením výslovného souhlasu s obsahem nabídky. Nabídka musí obsahovat tyto dokumenty: 1. Krycí list nabídky; 2. Identifikace uchazeče včetně telefonu, e-mailu, adresy pro doručování písemností, pokud je rozdílná se sídlem uchazeče; 3. Doklady k prokázání základních kvalifikačních a profesních předpokladů; 4. Doklady k prokázání profesních kvalifikačních a profesních předpokladů; 5. Celková nabídková cena za realizaci veřejné zakázky v požadované struktuře - celkovou cenu v Kč bez DPH, vyčíslené celkové DPH a celkovou cenu včetně DPH za plnění předmětu veřejné zakázky. Takto stanovená celková cena nesmí překročit maximální celkovou cenu veřejné zakázky; V případě, že je v Nabídce uchazeče shledána nejasnost, může být Zadavatelem uchazeč vyzván k doplnění Nabídky ve stanovené lhůtě.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu, z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). Smlouva musí být podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Nabídková cena veřejné zakázky bude uvedena v Kč a bude na krycím listu veřejné zakázky (vzor příloha č. 4 - Krycí list nabídky) uvedena v členění: nabídková cena bez DPH, samostatně DPH a nabídková cena včetně DPH. Nabídková cena bude zpracována v souladu s touto výzvou a jejími přílohami. Nabídková cena dále musí zahrnovat veškeré náklady uvedené v předmětu plnění a specifikované v příloze č. 5 – Přehled obsahové náplně vzdělávací aktivity. Cena musí pokrývat všechny náklady (tj. náklady na dopravu lektora/lektorů do místa plnění, případné náklady na ubytování a stravu lektora/lektorů, pronájem nezbytného vybavení pro výuku, školící materiály a pomůcky, učebnice, občerstvení účastníků vzdělávací aktivity apod.). Nabídková cena bude stanovena jako cena »nejvýše přípustná« veřejné zakázky, nabídkovou cenu je možno překročit pouze v případě změny DPH. Celková nabídková cena veřejné zakázky nesmí překročit max. přípustnou cenu uvedenou ve výzvě k podání nabídek - základních údajích zadávací dokumentace v bodě „Předpokládaná hodnota zakázky v Kč“. Zadavatel nemůže přijmout nabídku s vyšší nabídkovou cenou. Uchazeči berou na vědomí, že k plnění předmětu veřejné zakázky nemohou být využiti subdodavatelé. Předmětem hodnocení nabídky bude celková nabídková cena veřejné zakázky bez DPH. Uchazeč zpracuje nabídkovou cenu dle přílohy č. 4 – Krycí list nabídky (vzor) dané veřejné zakázky. Nabídka bude podána v 1 (jednom) originále. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, že bude dobře čitelná a včetně příloh pevně svázána. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané). Nabídku podá dodavatel v jedné, neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené zalepené obálce či jiném obalu způsobem uvedeným dále v této Výzvě. Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. Nabídky se uchazečům nevrací.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: AM Solvo, s.r.o.
    IČ: 2829 4777
    DIČ: CZ2829 4777
    Sídlo: nám. 14. října 1307/2, Praha 5 150 00
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. et Mgr. Iva Stratilová


Datum ukončení: 6. 1. 2015


 
Uveřejněno: 22. 12. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016