Zpět

Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9163

Název zakázky: Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 9. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Ústecký kraj

Sídlo zadavatele: Velká Hradební 3118/48, 400 02 Ústí nad Labem

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Oldřich Bubeníček; bubenicek.o@kr-ustecky.cz

IČ zadavatele: 70892156

DIČ zadavatele: CZ70892156

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Jana Kubecová
  • Telefon: 475 657 497
  • E-mail: kubecova.j@kr-ustecky.cz

Lhůta pro podání nabídek: 17. 10. 2013 09:00

Místo pro podání nabídek:
Ústecký kraj Krajský úřad - odbor investiční Velká Hradební 3118/48 400 02 Ústí nad Labem

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky rozdělené na tři části v rámci tohoto zadávacího řízení je zajištění sociálních služeb sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi v období od 1. listopadu 2013 do 31. března 2015 ve vybraných lokalitách Ústeckého kraje (Ústí nad Labem, Šluknov a Rumburk+Jiříkov).

Vzhledem k tomu, že jednotlivé části zakázky jsou v různých místech, uchazeč splňující nejlépe podmínky u jedné části nemusí tyto podmínky splňovat u jiné části.  Zakázka je proto rozdělena na části, jak to umožňuje ustanovení § 98 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Každá část bude tedy posuzována a hodnocena samostatně a uchazeč má právo podat  nabídku na jednu, dvě nebo i všechny části zakázky.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 4631200,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1. listopadu 2013 - 31. 3. 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Ústí nad Labem, Šluknov, Rumburk a Jiříkov

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání 6. Požadavky na prokázání kvalifikace dle § 50 až § 56 zákona (viz zadávací dokumentace) Společně pro všechny části zakázky: ? Základní kvalifikační předpoklady - dle § 53 odst. 1 zákona uchazeč doloží způsobem stanoveným v § 53 odst. 3 zákona; ? Profesní kvalifikační předpoklady - dle § 54 písmene a) zákona s tím, že uchazeč doloží výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence, má-li v ní být zapsán podle zvláštních předpisů. - dle § 54 písmene b) zákona s tím, že uchazeč doloží doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci; - každý uchazeč musí pro příslušnou část zakázky doložit rozhodnutí o registraci sociální služby podle § 78 odst. 1 zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách, pro poskytovaní příslušného druhu služby. Pokud uchazeč toto rozhodnutí nemá, je povinen doložit popis realizace poskytované služby, personálního, materiálního a technického zabezpečení služby, finanční rozvahu zajištění provozu služby a doklad o budoucím vlastnickém nebo jiném právu k objektu nebo prostorám, kde by měla být služba poskytována (např. smlouva o smlouvě budoucí). Závazná struktura popisu je stanovena v příloze č. 2 této zadávací dokumentace - každý uchazeč musí doložit pověření k sociálně právní ochraně dětí dle ustanovení § 48 odst. 2 písm. a) a b) zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, v platném znění, platné po celou dobu poskytování sociální služby v projektu, (pokud bude uchazečem obec s rozšířenou působností, v jejíž organizační struktuře bude činnost výše uvedeného druhu sociální služby zařazena v rámci činnosti orgánu sociálně-právní ochrany dětí (dále OSPOD) dle zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, v platném znění, doloží tuto skutečnost čestným prohlášením). ? Technické kvalifikační předpoklady - dle § 56 odst. 2 písm. e) zákona s tím, že uchazeč doloží osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci osob v postavení garanta projektu, který bude splňovat odbornou způsobilost dle §110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. Kvalifikaci odborného vzdělání garanta doloží uchazeč kopií dokladu o nejvyšším ukončeném vzdělání. Odbornou způsobilostí k výkonu povolání sociálního pracovníka je a) vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akredi-tovaného podle zvláštního právního předpisu v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a huma-nitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, b) vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pe-dagogiku, akreditovaném podle zvláštního právního předpisu, c) absolvování akreditovaných vzdělávacích kurzů v oblastech uvedených v pís-menech a) a b) v celkovém rozsahu nejméně 200 hodin a praxe při výkonu povolání sociálního pracovníka v trvání nejméně 5 let, za podmínky ukonče-ného vysokoškolského vzdělání v oblasti studia, která není uvedena v písmenu b), d) absolvování akreditovaných vzdělávacích kurzů v oblastech uvedených v pís-menech a) a b) v celkovém rozsahu nejméně 200 hodin a praxe při výkonu povolání sociálního pracovníka v trvání nejméně 10 let, za podmínky středního vzdělání s maturitní zkouškou v oboru sociálně právním, ukončeného nejpozději 31. prosince 1998. Uchazeč výslovně v nabídce uvede, pro kterou část zakázky je tato osoba garan-tem projektu a zda osoba v postavení garanta projektu je v pracovně právním vztahu k uchazeči (zaměstnanec), nebo zda se jedná o subdodavatele nebo za-městnance subdodavatele. U subdodavatele je nutno doložit i doklady podle § 51 odst. 4 zákona. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů ke dni podání nabídek. Doklady k prokázání kvalifikace se předkládají v prosté kopii, v českém nebo slovenském jazyce, VŠ diplom i v latinském jazyce. Uchazeči mohou k prokázání základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 zákona, a profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 zákona využít za podmínek stanovených v § 127 zákona výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů ne staršího než 3 měsíce. Uchazeči mohou k prokázání kvalifikačních předpokladů využít za podmínek stanovených v § 134 zákona certifikátu vydaného v rámci systému certifikovaných dodavatelů ne staršího než 1 rok. Tento certifikát nahrazuje prokázání kvalifikace uchazeče v rozsahu v něm uve-dených údajů. Zadavatel si vyhrazuje právo, aby si jako přílohu k Protokolu o posouzení kvalifikace dle § 59 odst. 6 zákona pořídil kopie dokladů, kterými uchazeč prokazuje splnění technických kvalifikačních předpokladů.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 7.

Další podmínky:
Viz přiložená zadávací dokumentace, Bližší popis plnění zakázky

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Veřejná zakázka VZ-SV-5/INV/2013 "Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi", která byla dělena na 3 části byla zrušena z důvodu nedostatečného počtu uchazečů o jednotlivé části veřejné zakázky. Na každou část veřejné zakázky byla doručena pouze jedna nabídka.

Datum ukončení: 13. 11. 2013


 
Uveřejněno: 24. 9. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016