Zpět

Specifické vzdělávání zaměstnanců TES

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9283

Název zakázky: Specifické vzdělávání zaměstnanců TES

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 11. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: TES VSETÍN s.r.o.

Sídlo zadavatele: Vsetín, Jiráskova 691, PSČ 755 01

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mauric & Partner s.r.o. advokátní kancelář, Jaroslava Blažková, tel.: +420 230 234 526, e-mail: jaroslava.blazkova@mauric.cz

IČ zadavatele: 24815276

DIČ zadavatele: CZ24815276

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: DiS. Radek Adamec
  • Telefon: +420 571 812 587
  • E-mail: radamec@tes.cz

Lhůta pro podání nabídek: 20. 11. 2013 14:00

Místo pro podání nabídek:
TES VSETÍN s.r.o., Vsetín, Jiráskova 691, PSČ 755 01

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky na služby je v rámci realizace projektu „Specifickým vzděláváním k vyšší konkurenceschopnosti TES VSETÍN s.r.o.“ (registrační číslo CZ.1.04/1.1.04/92.00068) zajištění vzdělávacích kurzů specifické výroby pro zaměstnance zadavatele s obsahem zaměřeným na prohloubení jejich znalostí souvisejících s obsluhou specifických strojních zařízení používaných ve společnosti zadavatele a následnou výrobu unikátních výrobků dle specifických požadavků zákazníků. Podrobná specifikace předmětu zakázky je obsažena v zadávací dokumentaci.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 920000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zadavatel stanovuje termín počátku plnění veřejné zakázky do jednoho měsíce od uzavření smlouvy o realizaci veřejné zakázky. Předpokládaný termín ukončení plnění celé veřejné zakázky je nejpozději do 31.12.2014.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je sídlo zadavatele na adrese Vsetín, Jiráskova 691, PSČ 755 01.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Ekonomická výhodnost nabídky Dílčí hodnotící kritéria: 1) Celková nabídková cena 60% 2) Kvalita kurzů 40% – subkritéria: a) Obsahová náplň kurzů b) Metodické vedení kurzů c) Návrh vyhodnocení a zpětná vazba realizace kurzů

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje splnění základních, profesních a technických kvalifikačních předpokladů dodavatele. Zadavatel dále požaduje předložení čestného prohlášení dodavatele o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Zadavatel požaduje prokázání splnění základních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 53 odst. 1 písm. a), b), c), d), e), f), g), h), j) a k) ZVZ, profesních kvalifikačních předpokladů v rozsahu dle ustanovení § 54 písm. a) a b) ZVZ a prokázání splnění technických kvalifikačních předpokladů v rozsahu dle ustanovení § 56 odst. 2 písm. a) ZVZ. Uchazeč prokáže splnění kvalifikace v plném rozsahu předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje (v souladu s § 62 odst. 3 ZVZ). Uchazeč, se kterým by měla být uzavřena smlouva, je povinen před jejím uzavřením předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie dokladů prokazujících splnění základních kvalifikačních předpokladů způsobem dle § 53 odst. 3 ZVZ, splnění profesních kvalifikačních předpokladů způsobem dle ustanovení § 54 písm. a) a b) ZVZ a dokladů prokazujících splnění technických kvalifikačních předpokladů: ? seznam významných služeb s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí, jehož přílohou musí být 1. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Bližší specifikace včetně minimální úrovně technických kvalifikačních předpokladů je obsažena v zadávací dokumentaci.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: -

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8.

Další podmínky:
Dodavatel předloží v rámci nabídky návrh smlouvy o realizaci veřejné zakázky. Smlouva bude opatřena podpisem osoby oprávněné jednat jménem dodavatele dle výpisu z obchodního rejstříku. Bude-li smlouva opatřena podpisem osoby oprávněné zastupovat dodavatele na základě plné moci, bude nedílnou přílohou smlouvy i plná moc. Podrobná specifikace veřejné zakázky a další podmínky pro plnění veřejné zakázky jsou uvedeny v samostatné zadávací dokumentaci, která je nedílnou přílohou této výzvy.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.
    IČ: 255 68 027
    DIČ: CZ25568027
    Sídlo:Zlín, Kudlov 500, PSČ 760 01
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jana Márová, jednatelka
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Centrum andragogiky, s.r.o.
    IČ: 274 89 698
    DIČ: CZ27489698
    Sídlo: Hradec Králové, Škroupova 631, PSČ 500 02  

Datum ukončení: 19. 12. 2013


 
Uveřejněno: 4. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016