Zpět

Společné aktivity obcí mikroregionů Žulovska a Javornicka při integraci osob ze sociálně vyloučených romských lokalit – Výběr poskytovatele sociálních služeb a fakultativních činností – prodloužení projektu

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10601

Název zakázky: Společné aktivity obcí mikroregionů Žulovska a Javornicka při integraci osob ze sociálně vyloučených romských lokalit – Výběr poskytovatele sociálních služeb a fakultativních činností – prodloužení projektu

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 9. 6. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: Obec Vápenná

Sídlo zadavatele: Vápenná 442, 790 64 Vápenná

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Zadavatel postupuje při zadávání v souladu s ustanovením § 151 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách (dále jen „Zákon“), tzn., zadavatel se může při výkonu práv a povinností podle Zákona souvisejících se zadávacím řízením nebo soutěží o návrh nechat zastoupit jinou osobou. Tato osoba splňuje požadavek nepodjatosti podle § 74 odst. 7 Zákona a nebude se účastnit tohoto zadávacího řízení. Subjekt zastupující zadavatele na základě mandátní smlouvy a udělené plné moci (dále subjekt/osoba pověřená zadavatelskými činnostmi): Název: ČESKÝ PROJEKT – poradenství, s.r.o. Kancelář: Na Hradbách 3213/1A, 787 01 Šumperk IČ: 27768848 / DIČ: CZ27768848 Osoba pověřená zadavatelskými činnostmi : Ing. Alexandra Klusák Snopková E-mail: info@ceskyprojekt.cz Mobil: +420 777 607 344 Telefon: +420 583 550 212 Fax: +420 583 550 108 Veškeré dotazy směřujte písemně a výhradně na osobu pověřenou zadavatelskými činnostmi.

IČ zadavatele: 00303526

DIČ zadavatele: CZ00303526

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Leoš Hannig
  • Telefon: +420 584 439 068
  • E-mail: leos.hannig@seznam.cz

Lhůta pro podání nabídek: 22. 6. 2015 09:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky se podávají písemně v listinné podobě. Uchazeč podá nabídku ve lhůtě pro podání nabídek. Nabídky je nutné předložit na adresu subjektu pověřeného zadavatelskými činnostmi, tzn. ČESKÝ PROJEKT – poradenství, s.r.o., Na Hradbách 3213/1A, 787 01 Šumperk, a to: - osobně v pracovních dnech Po – Pá v době od 8.00 – 15.00 hod. (poslední den do 09:00 hod), - zaslat na totožnou adresu subjektu pověřeného zadavatelskými činnostmi tak, aby byla doručena do skončení lhůty pro podání nabídek. Nabídku, která bude podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek, komise neotevře. Zadavatel si takovou nabídku ponechá a uchazeče vyrozumí o tom, že nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek. Lhůta pro podání nabídek začíná běžet dne 10. června 2015 a skončí dne 22. června 2015 v 09:00 hodin. Včasnost doručení je rizikem uchazeče. Lhůta začíná běžet nejdříve v den následující po uveřejnění výzvy k podání nabídek na webové stránce poskytovatele dotace, tzn. www.esfcr.cz.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem výběrového řízení je poskytování vybraných sociálních služeb a poskytování fakultativních činností pro obyvatele obcí mikroregionů Žulovska a Javornicka. Předmětem výběrového řízení jsou sociální služby poskytované na základě zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách ve znění pozdějších předpisů (dále jen „Zákon o sociálních službách“) a dále v souladu s vyhláškou č. 505/2006 Sb., kterou se provádějí některá ustanovení zákona o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a fakultativní činnosti.

Zakázka je dle § 98 Zákona rozdělena na níže uvedené části:

Část 1 – Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi (sociální služba), prevence kriminality (fakultativní činnost), dluhové poradenství (fakultativní činnost)

Část 2 – Terénní programy (sociální služba), pracovní poradenství (fakultativní činnost)

Část 3 – Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež (sociální služba)

Bližší specifikace k předmětu výběrového řízení je uvedena v Příloze č. 3 – Popis cílové skupiny, sociálních služeb a fakultativních činností, jenž jsou předmětem plnění veřejné zakázky (závazný dokument) – část 1,2,3.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1265127,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zadavatel stanovil pro plnění výběrového řízení následující termíny. Termín zahájení plnění od: 01.07.2015 Termín ukončení plnění do: 30.09.2015 Výše uvedené termíny plnění výběrového řízení jsou platné pro všechny části veřejné zakázky.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky je katastrální území mikroregionů Žulovska a Javornicka.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Základním hodnotícím kritériem je Nejnižší nabídková cena veřejné zakázky v Kč včetně DPH, kdy DPH je rovno 0,- Kč Předmětem hodnocení je cena veřejné zakázky celkem, tzn. za celou dobu realizace veřejné zakázky od 01.07.2015 do 30.09.2015. Hodnocení nabídek dle bude provedeno za každou část veřejné zakázky zvlášť. Nabídky budou hodnoceny tak, že nabídka s nejnižší nabídkovou cenou včetně DPH, kde DPH je rovno 0,- Kč bude nabídkou vítěznou. Hodnotící komise stanoví pořadí nabídek podle výše nabídkové ceny.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč, který prokáže splnění podmínek podle § 53 odst. 1 písmena a) – k) Zákona. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokazuje dodavatel předložením čestného prohlášení. Z obsahu čestného prohlášení musí být zřejmé, že dodavatel splňuje příslušné základní kvalifikační předpoklady požadované veřejným zadavatelem. Uchazeč je povinen prokázat splnění profesních kvalifikačních předpokladů v souladu § 54 písmena a), b) a d) Zákona: a) Výpisem z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán. Výpis z obchodního rejstříku nesmí být starší 90 dnů. b) Dokladem o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, který se vztahuje k přímo k předmětu veřejné zakázky. d) Dokladem deklarujícím odbornou způsobilost dodavatele, nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost dodavatel zabezpečuje: - uchazeč prokáže Registraci dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, a to předložením uvedeného osvědčení, tzn. rozhodnutí o registraci sociální služby, pro část 1,2,3 veřejné zakázky, - uchazeč prokáže Výpisem z registru poskytovatelů sociálních služeb, o tom že má povoleno poskytování služby v Olomouckém kraji. Kvalifikační předpoklad je nutné prokázat u těchto částí veřejné zakázky (u sociálních služeb), pro část 1,2,3 veřejné zakázky, - uchazeč prokáže Pověření k výkonu sociálně - právní ochrany dětí dle zákona č. 359/1999 Sb. o sociálně–právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů, vyjma organizací zřizovaných krajem a obcemi, pro část 1,2,3 veřejné zakázky. Naplnění podmínek technických kvalifikačních předpokladů je povinen uchazeč na základě podmínek v souladu s § 56 odst. 2, písmena a) Zákona: Dodavatel předloží seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí. Dodavatel prokáže splnění tohoto kvalifikačního předpokladu předložením seznamu významných služeb poskytnutých dodavatelem, přílohou tohoto seznamu musí být: 1. osvědčení vydané veřejným zadavatelem pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo, 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Zadavatel požaduje provedení nejméně jedné služby charakteru jako je předmět plnění veřejné zakázky, tzn. příslušná část veřejné zakázky 1,2,3, viz níže. Dodavatel splňuje uvedený předpoklad pokud tato služba byla prováděná v sociálně vyloučených lokalitách. Část 1 – Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi (sociální služba), prevence kriminality (fakultativní činnost), dluhové poradenství (fakultativní činnost): Uchazeč splňuje technické kvalifikační předpoklady, pokud v posledních třech letech provedl alespoň jednu službu, tzn. Sociálně aktivizační službu pro rodiny s dětmi, případně ve spojení s prevencí kriminality či ve spojení s dluhovým poradenství (FČ prevence kriminality a dluhové poradenství není podmínkou), kdy pracoval s cílovou skupinou o velikosti 200 intervencí/měsíc. Část 2 – Terénní programy (sociální služba), pracovní poradenství (fakultativní činnost): Uchazeč splňuje technické kvalifikační předpoklady, pokud v posledních třech letech provedl alespoň jednu službu, tzn. Terénní programy, případně ve spojení s pracovním poradenstvím (FČ pracovní poradenství není podmínkou), kdy pracoval s cílovou skupinou o velikosti 400 kontaktů/měsíc. Část 3 – Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež (sociální služba): Uchazeč splňuje technické kvalifikační předpoklady, pokud v posledních třech letech provedl alespoň jednu službu, tzn. Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež, kdy pracoval s cílovou skupinou o velikosti 40 návštěv/měsíc.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka bude zpracována v listinné (písemné) podobě v jednom originále. Za každou část výběrového řízení bude zpracována a podána samostatná nabídka v listinné (písemné) podobě v jednom originále. Nabídka včetně veškerých požadovaných dokladů a návrhu Smlouvy o poskytování SS a FČ musí být podepsána osobou oprávněnou/osobami oprávněnými jednat jménem či za uchazeče. V případě, že osoba oprávněná/osoby oprávněné jednat jménem či za uchazeče jednají na základě plné moci, tak součástí nabídky musí být i originál této plné moci. Podpisem (podpisy) návrhu Smlouvy o poskytování SS a FČ potvrdí uchazeč pravdivost, správnost, úplnost a závaznost všech údajů a svých tvrzení v nabídce včetně údajů uvedených v prohlášeních či jiných dokumentech, které jsou součástí nabídky.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Základní identifikační údaje uchazeče – viz. Příloha č. 1 - Základních identifikačních údajů uchazeče (vzorový formulář) – část 1,2,3 – přílohu nutno po vyplnění relevantních informací podepsat, orazit. Příloha obsahuje převážně tyto informace - v případě právnických osob obchodní firmu nebo název, sídlo, právní formu, identifikační číslo a daňové identifikační číslo, byla-li přidělena, jméno a příjmení statutárního orgánu nebo jeho členů, případně jiné fyzické osoby oprávněné jednat jménem této právnické osoby, v případě fyzických osob jméno, příjmení, případně obchodní firmu, rodné číslo nebo datum narození, bydliště, případně místo podnikání, je-li odlišné od bydliště, identifikační číslo a daňové identifikační číslo, bylo-li přiděleno.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka včetně veškerých dokumentů a příloh, prospektů a obdobných materiálů bude zpracována v českém jazyce. Dokumenty vyhotovené ve slovenštině nemusí být do českého jazyka překládány. Dokumenty vyhotovené v jiném než českém či slovenském jazyce musí být opatřeny úředním překladem. Vysokoškolské diplomy lze předkládat v latinském jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Výběrové řízení je vyhlášeno mimo režim Zákona. Výběrové řízení je zpracováno na základě podmínek Přílohy Páteřního manuálu Operačního programu lidské zdroje a zaměstnanost, tzn. Metodického pokynu pro zadávání zakázek OP LZZ, Identifikační číslo: MAD 99, Příloha OM OP LZZ: D9, Číslo vydání 2.0, Číslo revize: 11, Datum platnosti: 02.03.2015. Dle Metodického pokynu pro zadávání zakázek OP LZZ se jedná se o výběrové řízení vyhlášené dle bodu 2.1.2 Zadávání zakázek s předpokládanou hodnotou přesahující 500.000,- Kč a nedosahující 2.000.000,- Kč bez DPH.

Další podmínky:
Předpokládaná hodnota veřejné zakázky byla stanovena v Kč včetně DPH, kdy DPH je rovno 0,- Kč.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno

Odůvodnění: Zadavatel ve stanovené lhůtě pro podání nabídek neobdržel žádné nabídky - pro Část 1 – Sociálně aktivizační služby pro rodiny s dětmi (sociální služba), prevence kriminality (fakultativní činnost), dluhové poradenství (fakultativní činnost) veřejné zakázky „Společné aktivity obcí mikroregionů Žulovska a Javornicka při integraci osob ze sociálně vyloučených romských lokalit – Výběr poskytovatele sociálních služeb a fakultativních činností – prodloužení projektu“, - pro Část 2 – Terénní programy (sociální služba), pracovní poradenství (fakultativní činnost) a - pro Část 3 – Nízkoprahové zařízení pro děti a mládež (sociální služba). Zadavatel rozhodl o zrušení výběrové řízení v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek OP LZZ, kapitola 2.6.1 Povinnost zrušení zadávacího řízení, bod a), dle kterého zadavatel zruší zadávací (výběrové) řízení bez zbytečného odkladu, pokud: a) nebyly ve stanovené lhůtě podány žádné nabídky.

Datum ukončení: 22. 6. 2015


 
Uveřejněno: 9. 6. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016