VR - Specifická školení (Komplexní vzdělávací program pro klíčové zaměstnance společnosti POLYTEX COMPOSITE, s.r.o.)
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9211
Název zakázky: VR - Specifická školení (Komplexní vzdělávací program pro klíčové zaměstnance společnosti POLYTEX COMPOSITE, s.r.o.)
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 10. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.04/92.00174 Komplexní vzdělávací program pro klíčové zaměstnance společnosti POLYTEX COMPOSITE, s.r.o. příjemce: POLYTEX COMPOSITE, s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: POLYTEX COMPOSITE, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Závodní 540/51, Karviná-Nové Město
- Jméno: Ing. Petr Beránek (jednatel), tel.: 596312798, e-mail: petr.beranek@polytex.cz
IČ zadavatele: 25827766
DIČ zadavatele: CZ25827766
- Jméno: Silvie Sršňová
- Telefon: 596 312 798
- E-mail: silvie.srsnova@polytex.cz
Lhůta pro podání nabídek: 1. 11. 2013 12:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo zadavatele: Závodní 540/51, 73605 Karviná-Nové Město
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je realizace 4 kurzů v rámci projektu „Komplexní vzdělávací program pro klíčové zaměstnance společnosti POLYTEX COMPOSITE, s.r.o.“ Zakázku je možno realizovat s dílčím plněním – cenové nabídky jednotlivých školení budou hodnoceny pro každou vzdělávací aktivitu zvlášť (je možno podat jednu, dvě, tři nebo všechny čtyři cenové nabídky podle toho, kolik vzdělávacích akcí dodavatel nabízí). Nelze podat více cenových nabídek k jednomu druhu školení (tzn. více variant).
A) Speciální školení laminářů pro provádění montážních spojů laminátových dílů (celkem 10 osob, školení v rozsahu 12 hodin, max. cena 500.000,-Kč bez DPH, tzn. 50.000,-Kč/osobu)
B) Nedestruktivní zkoušení se zaměřením na kontrolu sklolaminátových výrobků (celkem 2 osoby, školení v rozsahu 48 hodin, max. cena 30.000,-Kč bez DPH, tzn. 15.000,-Kč/osobu)
C) Návrh a vývoj laminátových forem pro technologie RTM, lRTM, infuze (celkem 9 osob, školení v rozsahu 12 hodin, max. cena 50.000,-Kč bez DPH za kurz)
D) Obsluha a údržba dávkovacích zařízení /viz technologická zařízení u zadavate/ (celkem 9 osob, školení v rozsahu 12 hodin, max. cena 20.000,-Kč bez DPH za kurz)
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 600000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Na základě bližší dohody dodavatele a zadavatele budou vzdělávací aktivity probíhat v období od listopadu 2013 do října 2014.
Místo dodání / převzetí plnění: Provozovna zadavatele.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení o beztrestnosti uchazeče a dále, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) · Uchazeč doloží odborné znalosti své resp. jeho školitelů a uvede min. 2 reference obdobných zakázek (z hlediska školené odbornosti) realizovaných v oblasti vzdělávání (resp. školitelů) za poslední 3 roky. Podrobné požadavky na kvalifikaci školitele jsou uvedeny v Příloze č. 1 u každé školící aktivity zvlášť (doložení kvalifikací/certifikací/akreditací, praxe dle požadavků atd.)
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě (v originále a kopii) + kopie uložená na CD nosiči. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Další podmínky a upřesnění jsou uvedeny v připojené dokumentaci této výzvy.
Soubory ke stažení:
- vy-zva-zd-specif-s-koleni-.doc (1. 5. 2016 04:24)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
DÍLČÍ PLNĚNÍ Č.1 v rámci zadávacího řízení:
- Vítězný dodavatel
Název: TÜV SÜD Czech s.r.o.
IČ: 63987121
DIČ: CZ63987121
Sídlo: Novodvorská 994, 142 21 Praha 4
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Oleg Spružina
Poznámka k dodavateli: DOŠLA POUZE JEDNA NABÍDKA
DÍLČÍ PLNĚNÍ Č.2: VÝBĚR ZRUŠEN (nedošla žádná nabídka)
DÍLČÍ PLNĚNÍ Č.3: VÝBĚR ZRUŠEN (nedošla žádná nabídka)
DÍLČÍ PLNĚNÍ Č.4: VÝBĚR ZRUŠEN (nedošla žádná nabídka)
Datum ukončení: 5. 11. 2013