Zpět

Vybavení interiéru - Firemní školka

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9302

Název zakázky: Vybavení interiéru - Firemní školka

Druh zakázky: Dodávky

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 11. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Ostrava

Sídlo zadavatele: Prokešovo náměstí 8, 729 30 Ostrava

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Eva Seborská Tel.: +420 599 442 466 E-mail: eseborska@ostrava.cz

IČ zadavatele: 00845451

DIČ zadavatele: CZ00845451

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ivana Růžičková
  • Telefon: +420 599443256
  • E-mail: iruzickova@ostrava.cz

Lhůta pro podání nabídek: 27. 11. 2013 09:00

Místo pro podání nabídek:
Magistrát města Ostravy, odbor legislativní a právní Prokešovo náměstí 8, 729 30 Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Dodávka volného a zabudovaného interiéru do zrekonstruovaných prostor v budově č.p. 1803 na pozemku p.č.st. 988/2 v k.ú. Moravská Ostrava, obec Ostrava pro účely zahájení provozu firemní školky statutárního města Ostravy, a to v rozsahu dle projektové dokumentace pro stavební povolení a provádění stavby „Firemní školka v budově Nové radnice“, kterou zpracovala společnost PPS Kania, s.r.o. se sídlem Ostrava - Muglinov, Olešní 583/9, PSČ 712 00, v říjnu 2013 pod zak. č. 53/13.

Veškeré požadavky a podklady pro zpracování nabídky jsou obsaženy v této Výzvě a Zadávací dokumentaci, která tvoří její nedílnou součást.

Zadávací dokumentace je zpracována jako samostatný dokument včetně všech příloh.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 754000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
do 09.01.2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Magistrát města Ostravy, Prokešovo náměstí 8, Ostrava

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nejnižší nabídková cena bez DPH

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
1. Základní kvalifikační předpoklady doložením: - čestného prohlášení, z něhož musí být zřejmé, že uchazeč splňuje příslušné základní kvalifikační předpoklady v rozsahu přílohy č. 4 Zadávací dokumentace. Čestné prohlášení bude podepsáno uchazečem či osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče (oprávnění k podpisu – viz článek VII. odst. 4 Zadávací dokumentace). 2.Profesní kvalifikační předpoklady doložením: - dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladu prokazujícího živnostenské oprávnění; - výpisu z obchodního rejstříku, je-li dodavatel do tohoto rejstříku zapsán. Požadovaná kvalifikace může být prokázána výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů, popřípadě certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů, prokazujícím splnění kvalifikace v rozsahu údajů v něm uvedených. Doklady prokazující splnění kvalifikace budou doloženy v kopiích.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v řádně uzavřené obálce opatřené kontaktní adresou uchazeče a bude označena: Veřejná zakázka – „Vybavení interiéru - Firemní školka“ – neotevírat! Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Povinnost uchovávat veškeré dokumenty související s realizací projektu a umožnit kontrolu oprávněným orgánům, zejména MPSV ČR, MF ČR, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru patří mezi další povinnosti zhotovitele veřejné zakázky - viz. čl. XIII. Požadavky na obsah smlouvy, které tvoří přílohu č. 2 Zadávací dokumentace.

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Viz. Samostatná Zadávací dokumentace.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: INSGRAF s.r.o.
    IČ: 26836475
    DIČ: CZ26836475
    Sídlo: Albrechtická 164, 735 62 Český Těšín
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Bc. Irena Machů
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: KASCH - interiér s.r.o.
    IČ: 26831724
    DIČ: CZ26831724
    Sídlo: Jaromíra Šamala 318/10, 725 25 Ostrava


Datum ukončení: 6. 12. 2013


 
Uveřejněno: 13. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016