Výběr dodavatele školení v oblasti IT
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10145
Název zakázky: Výběr dodavatele školení v oblasti IT
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 10. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.02/94.00523 Akademie informačních technologií pro zaměstnance TC servis, s.r.o. příjemce: TC servis, s.r.o.
Název/obchodní firma zadavatele: TC servis, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Otrokovice, tř. Tomáše Bati 1845, PSČ 765 02
- Jméno: Mgr. Tomáš Kučera telefon: +420 734 654 404 e-mail: tomas.kucera@econet-consultants.com
IČ zadavatele: 25533673
DIČ zadavatele: CZ25533673
- Jméno: Ing. Vlastimil Březík
- Telefon: +420 840 111 221
- E-mail: tcservis@tcservis.cz
Lhůta pro podání nabídek: 30. 10. 2014 12:00
Místo pro podání nabídek: Místem podání nabídek je: ECONET OPENFUNDING s.r.o., k rukám pana T. Kučery, Praha 6, Velflíkova 1427/2, PSČ 160 00. Recepce společnosti je k dispozici v každý pracovní den mezi 9. a 15. hodinou. V poslední den lhůty pro podávání nabídek je povinnost doručit nabídky nejpozději do 12:00 hod.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblastech: Instalace a údržba serverových technologií – Microsoft; Instalace a údržba serverových technologií – LINUX; Design a správa PC sítí z pohledu aktivních prvků (CISCO) – základní konfigurace a Design a správa PC sítí z pohledu aktivních prvků (CISCO) - pokročilá konfigurace.
Realizace kurzů probíhá ve školicích prostorech vybraného uchazeče formou otevřených kurzů / kurzů připravených na míru. Náklady na školicí místnost, prezentační techniku (dataprojektor, flipchart, počítačové vybavení) jsou součástí nabídkové ceny. Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady uchazeče spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména odměna lektora, cestovné lektora, stravné lektora a ubytování lektora, školicí pomůcky, materiály apod. Součástí nabídkové ceny není občerstvení pro školené osoby (hradí zadavatel).
Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:
- Uchazeč poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz výukové a podpůrné materiály.
- Harmonogram jednotlivých kurzů bude navržen uchazečem v předložené nabídce tak, aby byl dodržen termín začátku a konce realizace zakázky a dále bude před podpisem smlouvy s vybraným uchazečem přizpůsoben dle potřeb Zadavatele.
- Vzhledem k tomu, že jednotlivé kurzy budou probíhat dle aktuálních potřeb zadavatele, je nezbytné, aby uchazeč byl schopen realizovat konkrétní kurz do 14 dnů od doručení požadavku zadavatele.
- U kurzů budou dodrženy počty hodin výuky uvedené u jednotlivých kurzů v tabulkách.
- Získané znalosti budou ověřeny uchazečem prostřednictvím závěrečného testu u vybraných kurzů po absolvování školení.
- Součástí plnění je vydání certifikátu o úspěšném absolvování kurzu (vzor poskytne vítěznému uchazeči Zadavatel).
- Výukové hodiny jsou myšleny v délce 60 min. u všech plánovaných kurzů.
- Školicí den je myšlen v délce 8 hodin školení, bez přestávek. Přestávky uchazeč navrhne nad výše uvedený rozsah a to v min. počtu 2, včetně pauzy na oběd.
- Cena u kurzů, které jsou určeny pro více osob, bude uvedena vždy za 1 osobu a celková cena vynásobena počtem osob.
- Plnění této veřejné zakázky musí být zajištěno dostatečným počtem kvalifikovaných a specializovaných osob, přičemž uchazeč je povinen vždy zajistit, aby činnost vyžadující určitou kvalifikaci či specializaci byla vykonávána vždy takovými fyzickými osobami, které kvalifikaci či specializaci mají. Zadavatel je oprávněn si danou skutečnost na místě ověřit a uchazeč je povinen v takovém případě poskytnout účinnou součinnost.
Uchazeč je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu zadávací lhůty.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 650000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládanou dobou realizace celé zakázky je listopad 2014 až leden 2015. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vybraným uchazečem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění jsou prostory vybraného uchazeče.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti. Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií: • Celková nabídková cena bez DPH (váha 60 %) • Kvalita nabízených služeb (váha 40 %) Dílčí hodnotící kritérium Nabídková cena: Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH. Hodnocení bude provedeno matematicky, přičemž nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobeného 100. 100* (nejnižší cena / cena posuzované nabídky) x váha vyjádřená v procentech Dílčí hodnotící kritérium Kvalita nabízených služeb: V rámci tohoto dílčího hodnoticího kritéria se dle předložené nabídky uchazeče bude hodnotit: a) obsah, struktura a náplň nabízených vzdělávacích aktivit, způsob hodnocení výsledků školení, návrh zpětné vazby; b) metody a formy výuky s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe; c) ukázky studijních materiálů. Jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka uchazeče, jež bude v rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria obsahovat ve vztahu k předmětu veřejné zakázky a požadavkům na zadavatele uvedeným v této výzvě komplexněji, podrobněji a vhodněji zpracované požadavky dle písm. a) až c) tohoto dílčího hodnotícího kritéria. Hlavními aspekty hodnocení dle písm. a) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou: obsah nabízených vzdělávacích (školících) aktivit, struktura těchto aktivit, jejich náplň a dále způsob hodnocení výsledků školení, návrh zpětné vazby, kdy hodnotící komise přidělí nabídce uchazeče 0 – 40 pomocných bodů. Hlavními aspekty hodnocení dle písm. b) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou: návrh metod výuky (školení), návrh forem výuky (školení), a to s upřednostněním praktického využití a zajištění přenosu získaných dovedností do praxe, kdy hodnotící komise přidělí nabídce uchazeče 0 – 40 pomocných bodů. Hlavními aspekty hodnocení dle písm. c) tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou: interaktivní zapojení účastníka, shrnutí látky, praktická použitelnost, strukturovanost testu, odkazy na další zdroje. Studijní materiály mají znaky vycházející z didaktických doporučení při práci s cílovou skupinou, kdy hodnotící komise přidělí nabídce uchazeče 0 – 20 pomocných bodů. Způsob hodnocení: Nabídka, která získá v rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria nejvíce pomocných bodů, nejlépe splňuje požadavky zadavatele stanovené tímto dílčím hodnotícím kritériem; taková nabídka (nejlépe hodnocená nabídka) získá v rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria 100 bodů. Dalším nabídkám v pořadí přidělí hodnotící komise počet bodů odpovídající poměru hodnocené nabídky a nejlépe hodnocené nabídky. Počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentech Sestavení výsledného pořadí: Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek komise stanoví výsledné pořadí. Vítěznou se stane ta nabídka, která dostane nejvyšší počet bodů. V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí v prvním dílčím hodnotícím kritériu – nabídková cena.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Zadavatel požaduje, aby uchazeč prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu: - základní kvalifikační předpoklady; - profesní kvalifikační předpoklady; - technické kvalifikační předpoklady. Nabídka uchazeče nesplňujícího předpoklady bude vyloučena. 1. Základní kvalifikační předpoklady Základní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč: a) který není v likvidaci; b) který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek; c) vůči jehož majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů; d) který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele; e) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele; f) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele. Uchazeč prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů čestným prohlášením uchazeče, ve kterém bude uvedeno, že uchazeč všechny výše uvedené základní kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. Toto čestné prohlášení musí být opatřeno podpisem uchazeče nebo osoby oprávněné jednat za uchazeče. 2. Profesní kvalifikační předpoklady Profesní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč: a) který předloží výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; b) který je oprávněn k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky. Tento profesní kvalifikační předpoklad uchazeč prokáže předložením kopie výpisu ze živnostenského rejstříku nebo kopií živnostenského listu či koncese. 3. Technické kvalifikační předpoklady Technické předpoklady prokáže uchazeč: A/ předložením seznamu významných služeb realizovaných v posledních 3 letech s uvedením jejich (popisu služeb, finanční objem bez DPH), doby plnění, uvedení obchodní firmy zákazníka včetně telefonu a e-mailu na kontaktní osobu zákazníka. Z předloženého seznamu musí vyplývat, že uchazeč realizoval v uvedeném období nejméně 5 významných služeb obdobného charakteru jako je předmět této veřejné zakázky, tj. školení na CISCO technologie. Hodnota zakázky musí činit minimálně 500.000,- Kč bez DPH za každou jednotlivou službu. Zadavatel bude respektovat jen řádně dokončené zakázky. B/ předložením seznamu alespoň 3 osob, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky; ze seznamu musí vyplývat, že uchazeč o veřejnou zakázku má k dispozici pro plnění veřejné zakázky následující pracovníky, kteří se budou podílet na poskytování plnění: Lektor: má certifikaci Cisco Certified Systems Infrastructure. Uchazeč v nabídce doloží platnou certifikaci lektorů.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídku je třeba předat v listinné podobě v zapečetěné obálce zřetelně označené nápisem “ NEOTVÍRAT – VŘ TC servis“ doručit na adresu a v termínu dle této výzvy. Na obálce musí být uvedena adresa, na niž je možné vyrozumět uchazeče o tom, že jeho nabídka byla podána po uplynutí lhůty.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude předložena v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10 (revize č. 10), na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění.
Další podmínky: Další podmínky plnění zakázky jsou uvedeny ve výzvě k podání nabídek a v jejích přílohách.
Soubory ke stažení:
- priloha-c.-1-kryci-list-nabidky_1_2_3_4_5_6_7.doc (3. 5. 2016 08:59)
- priloha-c.-2-detailni-vymezeni-predmetu-zakazky_1_2_3_4.docx (3. 5. 2016 08:59)
- vyzva-k-podani-nabidky-tc-servis-final.doc (3. 5. 2016 08:59)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Vítězný dodavatel
Název: ALEF NULA,a.s.
Sídlo společnosti: Praha 10, U Plynárny 1002/97, PSČ 101 00
IČ: 61858579
DIČ: CZ61858579
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Milan Zinek, předseda představenstva
Datum ukončení: 20. 11. 2014