Výběr dodavatele služeb na realizaci projektu: Nový začátek
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9299
Název zakázky: Výběr dodavatele služeb na realizaci projektu: Nový začátek
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 11. 2013
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce České republiky
Sídlo zadavatele: Karlovo náměstí 1359/1, Praha 2, 128 01
- Jméno: Osoba oprávněná jednat: Mgr. Marcel Zachveja, Ph.D, LLM Kontaktní osoba: Mgr. Lukáš Oramus tel.: +420 596 618 918 fax: +420 737 665 240 lukas.oramus@ak-zachveja.cz
IČ zadavatele: 724 96 991
DIČ zadavatele: -
- Jméno: Ing. Renáta Gelačáková
- Telefon: 950 143 273
- E-mail: renata.gelacakova@ot.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 1. 2014 09:00
Místo pro podání nabídek: Zachveja & Blaško, advokátní kancelář, s.r.o. ul. 28. října 1727/108 702 00 Ostrava – Moravská Ostrava
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Výběr dodavatele služeb na realizaci regionálního individuálního projektu Nový začátek (CZ.1.04/2.1.00/70.00031), dle zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, jehož zadavatelem je Úřad práce České republiky.
Veřejná zakázka je uvedena v informačním systému o veřejných zakázkách (http://www.isvzus.cz/) pod evidenčním číslem 7302012045728 ze dne 7.11.2013. Z důvodu velikosti souboru je dokumentace uložena na: http://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/4d22f2ba-6d80-46f5-97fc-3f1b6df820ee/Zakazka/P13V00000122
Hlavním principem tohoto projektu je zlepšit zaměstnatelnost uvedené cílové skupiny, zvýšit jejich dovednosti a znalosti a tak zvýšit jejich atraktivitu pro zaměstnavatele a podpořit tak jejich začlenění zpět na trh práce.
Projekt má komplexní charakter, nabízí účastníkům celou škálu aktivit - od motivačních, školících a poradenských, až po zprostředkování zaměstnání a podpoře pracovních míst. Významnou součástí projektu je aktivita Labour pool (dále jen LP), jejímž cílem je zvýšení praktických dovedností a získání / obnovení pracovních návyků. Jedná se o inovativní nástroj, který bude v tomto projektu pilotně ověřen.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 33304800,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Od prvního dne měsíce následujícího po měsíci, kdy byla s dodavatelem uzavřena Smlouva o poskytování služeb, do 31.5.2015.
Místo dodání / převzetí plnění: Moravskoslezský kraj
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Podrobná specifikace požadavků na prokázání splnění kvalifikace dodavatelem je v souladu s příslušnými ustanoveními zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, uvedená v zadávací dokumentaci.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zpracována ve všech částech v českém jazyce (výjimku tvoří odborné názvy a údaje, a dále zákonem stanovené výjimky) a podepsána (na krycím listu a všech dalších k tomu určených místech) oprávněnou osobou. Pokud jsou součástí nabídky dokumenty v cizím jazyce, musí být přiložen jejich úřední překlad. Zadavatel požaduje v souladu s ustanovením § 149 odst. 4 ZVZ, aby jakákoliv datová zpráva zasílaná dodavatelem elektronickými prostředky byla podepsána uznávaným elektronickým podpisem nebo označena uznávanou elektronickou značkou. Bližší vymezení datové zprávy obsahuje ustanovení § 2 písm. d) zákona č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu a o změně některých dalších zákonů (zákon o elektronickém podpisu), ve znění zákona č. 440/2004 Sb., ve znění pozdějších předpisů. Uchazeč předloží nabídku v listinné formě ve dvou (2) výtiscích, z nichž jeden bude označen na krycím listě názvem „Originál“ a druhý „Kopie“, přičemž jak Originál, tak i Kopie musí být v jedné obálce. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky. Všechny výtisky / svazky budou řádně čitelné, bez škrtů a přepisů. Všechny stránky nabídky, resp. jednotlivých výtisků, budou očíslovány vzestupnou kontinuální řadou. Všechny texty budou řádně čitelné, bez škrtů a přepisů. Uchazeč předloží nabídku vedle požadované listinné formy též 1x v elektronické podobě na CD (nebo jiném obdobném vhodném médiu). Elektronickou podobou se rozumí scan kompletní verze listinné nabídky (včetně scanu Návrhu Smlouvy podepsaného osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče). Dokumenty budou poskytnuty také 1x v editovatelném formátu Word, Excel, anebo v odpovídajícím open office formátu. Nosič CD musí být označen identifikačními údaji uchazeče a názvem a označením Veřejné zakázky a dodán v neporušeném obalu. Obálka musí být označena výrazným nápisem NEOTVÍRAT ! - VEŘEJNÁ ZAKÁZKA - Výběr dodavatele služeb na realizaci projektu: Nový začátek. Na obálce musí být dále uvedena zpáteční adresa, na níž lze zaslat oznámení v případě, že nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek (§ 71 odst. 6 zákona o veřejných zakázkách, v platném znění). Nabídky se podávají osobně nebo zasílají poštou. Poštou na adresu sídla administrátora veřejné zakázky, tj. Zachveja & Blaško, advokátní kancelář, s.r.o., ul. 28. října 1727/108, 702 00 Ostrava – Moravská Ostrava. Po předchozí domluvě prostřednictvím kontaktního telefonního čísla je možné rovněž osobní předání nabídky v sídle administrátora (3. patro budovy) na základě předávacího protokolu, a to v pracovní dny od 9:00 do 16:00.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi č.8 (1.8) ze dne 1.10.2013.
Další podmínky: Uchazeč je povinen akceptovat závazný vzor smlouvy, která je přílohou č. 9 zadávací dokumentace - Smlouva o poskytování služeb. Návrh smlouvy musí být ze strany uchazeče o veřejnou zakázku podepsán statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou v souladu se způsobem jednání jménem uchazeče o veřejnou zakázku. Podrobná specifikace údajů a další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v zadávací dokumentaci, která je spolu s přílohami k dispozici na profilu zadavatele(http://www.e-zakazky.cz/Profil-Zadavatele/4d22f2ba-6d80-46f5-97fc-3f1b6df820ee/Zakazka/P13V00000122). Tato kompletní zadávací dokumentace je závazný podklad pro zpracování nabídky uchazeče.
Soubory ke stažení:
- priloha-c-9-zd-navrh-smlouvy-zavazny-vzor-di1-signed.pdf (2. 5. 2016 10:19)
- upo-nz-dodatecne-info-1-signed.pdf (2. 5. 2016 10:19)
- upo-nz-dodatecne-info-2-final-signed.pdf (2. 5. 2016 10:19)
- upo-nz-dodatecne-info-2-final.pdf (2. 5. 2016 10:19)
- upo-nz-dodatecne-info-3-signed.pdf (2. 5. 2016 10:19)
- upo-nz-dodatecne-info-4-v2-signed.pdf (2. 5. 2016 10:19)
- upo-nz-dodatecne-info-5-v2-signed.pdf (2. 5. 2016 10:19)
- upo-nz-dodatecne-info-6-signed.pdf (2. 5. 2016 10:19)
- upo-nz-dodatecne-info-7-signed.pdf (2. 5. 2016 10:19)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Žádný z vítězných uchazečů nepřistoupil k podpisu smlouvy. Bližší informace na http://www.e-zakazky.cz.
Datum ukončení: 24. 7. 2014