Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích aktivit III
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10054
Název zakázky: Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích aktivit III
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 8. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.03/A7.00020 „Vzděláváním ke kvalitě II." - vzděláváním zaměstnanců k trvalému rozvoji příjemce: Domov pro seniory Tovačov
Název/obchodní firma zadavatele: Domov pro seniory Tovačov, příspěvková organizace
Sídlo zadavatele: Nádražní 94, 751 01 Tovačov
- Jméno: Mgr. Lenka Olivová +420 724 970 980 reditelka@dstovacov.cz
IČ zadavatele: 61985872
DIČ zadavatele: Neplátce DPH
- Jméno: Mgr. Lenka Olivová
- Telefon: +420 724 970 980
- E-mail: reditelka@dstovacov.cz
Lhůta pro podání nabídek: 12. 9. 2014 11:00
Místo pro podání nabídek: Domov pro seniory Tovačov, příspěvková organizace Nádražní 94 751 01 Tovačov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem tohoto výběrového řízení je nákup služeb od dodavatele/ů, který/ří zajistí akreditované kurzy v rámci grantového projektu „„Vzděláváním ke kvalitě II.“ – vzděláváním zaměstnanců k trvalému rozvoji“, registrační číslo: CZ.1.04/3.1.03/A7.00020.
Předmět zakázky obsahuje tyto akreditované kurzy:
1. Program Bon apetit (Modul I a II) - (uzavřený kurz)
Celkový předpokládaný rozsah: 2 dny x 1 skupina (celkem 2 dny)
Předpokládaný počet účastníků: 14 osob (1 skupina)
Cílová skupina: vedoucí pracovníci, pracovníci v sociálních službách
Maximální cena kurzu za den: 11 220 Kč bez DPH
Maximální celková cena za 2 dny: 22 440 Kč bez DPH
Stručný obsah:
· Co je program Bon apetit a plánování jeho zavedení v organizaci
· Účastníci programu a jejich role
· Sebehodnocení pro oblast stravování a stolovaní
· Komunikaci s účastníky programu (klienti, rodiny, pracovníci)
· Trénink a podpora spolupracovníků, vytvoření realizačních týmů na odděleních
· Monitoring a hodnocení programu rozvoje kvality Bon Appetit
2. Získávání informací o životě uživatelů s demencí v procesu individuálního poskytování služby (uzavřený kurz)
Celkový předpokládaný rozsah: 1 den x 1 skupina (celkem 1 den)
Předpokládaný počet účastníků: 20 osob (1 skupina)
Cílová skupina: sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách
Maximální cena kurzu za den: 11 220 Kč bez DPH
Maximální celková cena za 1 den: 11 220 Kč bez DPH
Stručný obsah:
· Získávání informací o životě uživatelů s demencí v procesu individuálního poskytování služby,
· Nácvik rozhovoru s uživatelem,
· Zpracování vzpomínek a informací do strukturovaného záznamu knihy života,
· Výměna zkušeností z praxe,
· Vytvoření uceleného záznamu uživatele
3. Nástavbový kurz Bazální stimulace®
Celkový předpokládaný rozsah: 2 dny
Předpokládaný počet účastníků: 15 osob
Cílová skupina: pracovníci v sociálních službách
Maximální cena za osobu: 3 650 Kč bez DPH
Maximální celková cena za 15 osob: 54 750 Kč bez DPH
Stručný obsah:
· Rozšiřující teoretická východiska pro koncept Bazální stimulace®
· Práce s autobiografickými prvky při stimulaci vnímání, pohybu a komunikačních schopností
· Vizuální stimulace (teorie, nácvik praktických dovedností)
· Auditivní stimulace (teorie, nácvik praktických dovedností)
· Orální stimulace (teorie, nácvik praktických dovedností)
· Struktura individuálních plánů s ohledem na individualitu, autonomii a bezpečnost dle 10 centrálních evropských cílů
4. Smyslová aktivizace® – Level 1 (uzavřený kurz)
Celkový předpokládaný rozsah: 6 dnů
Předpokládaný počet účastníků: 17 osob
Cílová skupina: vedoucí pracovníci, sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách
Maximální cena za osobu: 7 600 Kč bez DPH
Maximální celková cena za 17 osob: 129 200 Kč bez DPH
Stručný obsah:
· Smyslová aktivizace – základní osnova,
· Jednání a hodnoty,
· Skupinová dynamika procesu
· Umění porozumět – gerontologie, hodnoty, důstojnost, gerontopsychologie
· Montessori pro seniory – teorie a praxe, realizace aktivizace, umění pohybu 1 – motogeragogika, aktivizace spojená s pohybem, zařazení psychomotorických prvků
5. Standard kvality č. 5 (uzavřený kurz)
Celkový předpokládaný rozsah: 1 den x 2 skupiny (celkem 2 dny)
Předpokládaný počet účastníků: 22 osob
Cílová skupina: vedoucí pracovníci, sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách
Maximální cena kurzu za den: 12 000 Kč bez DPH
Maximální celková cena za 2 dny: 24 000 Kč bez DPH
Stručný obsah:
· Individuální plánování průběhu služby – zásady
· Postupy plánování průběhu poskytování služby
· Vedení záznamů a vnitřní komunikace
· Praktické příklady
· Kritéria a jejich naplňování
· Důkazy
Vymezení rozsahu vzdělávací aktivity:
Jeden den školení = 6 až 9 vyučovacích hodin.
Vyučovací hodina = 45 minut.
Bližší informace jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 241610,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Realizace zakázky bude zahájena do měsíce od podpisu smlouvy s vítězným dodavatelem/i a bude ukončena nejpozději v červnu 2015.
Místo dodání / převzetí plnění: Místo realizace - sídlo zadavatele
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena - 60% Obsahy kurzů zakázky - 20% Metodická realizace kurzů zakázky - 20% Bližší informace k hodnotícím kritériím jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady i. čestné prohlášení uchazeče o tom, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, ii. čestné prohlášení uchazeče o tom, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele. Doklady o prokázání základních kvalifikačních předpokladů musejí být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče a nesmí být k datu podání nabídky starší 90 dnů; jsou-li doklady podepsány zmocněnou osobou, uchazeč doloží originál nebo úředně ověřenou kopii plné moci, která byla pro tento případ udělena. Profesní kvalifikační předpoklady i. výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, přičemž doklad může být doložen v prosté kopii a nesmí být k datu podání nabídky starší 90 dnů, ii. doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, přičemž tento doklad může být doložen v prosté kopii. Uchazeč je oprávněn prokázat profesní kvalifikační předpoklady za bod i. a ii. výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů. iii. doklad o akreditaci vzdělávacího zařízení (organizace uchazeče) podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, přičemž tento doklad může být doložen v prosté kopii a musí být platný nejméně k datu podání nabídky (dodavatel se zavazuje, že bude mít doklad o akreditaci vzdělávacího zařízení po celou dobu realizace zakázky platný a během této doby musí být schopen kdykoliv na vyzvání zadavatele tento platný doklad doložit). iv. prosté kopie dokladů o udělení akreditace jednotlivých kurzů této zakázky, na něž podává uchazeč nabídku, podle zákona č. 108/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, vystavených MPSV ČR pro požadovanou cílovou skupinu, v požadovaném rozsahu a platných minimálně ke dni lhůty pro podávání nabídek (akreditace kurzu musí být zajištěna pro všechny cílové skupiny a rozsah uvedený u vzdělávací aktivity – viz kapitola Popis (specifikace) předmětu zakázky této Výzvy k podání nabídek), Jeden den školení = 6 až 9 vyučovacích hodin Vyučovací hodina = 45 minut
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- priloha-1-kryci-list-iii.doc (2. 5. 2016 15:19)
- vyzva-k-podani-nabidek_70.pdf (2. 5. 2016 15:19)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Název kurzu Program Bon Apetit (Modul I a II) – zrušeno
- Kurz Získání informací o životě uživatelů s demencí v procesu individuálního poskytování služby
- Vítězný dodavatel
Název: Česká alzheimerovská společnost
IČ: 66000971
Sídlo: Šimůnková 1600, 182 00 Praha 8
- Název kurz: Nástavbový kurz Bazální stimulace
- Vítězný dodavatel
Název: Institut Bazální stimulace s.r.o.
IČ: 25889966
Sídlo: J. Opletala 680, 738 02 Frýdek - Místek
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. Karolína Friedlová
- 2. uchazeč
Název: PaedDr. Anna Jakobová
IČ:63043432
Sídlo: Františka Pokorného 196, 738 02 Frýdek – Místek Chlebovice - Název kurzu: Smyslová aktivizace – Level 1
- Vítězný dodavatel
Název: Institut vzdělávání Domov seniorů Mistra Křišťana Prachatice
IČ: 00477109
Sídlo: Bavorská 936, 383 01 Prachatice
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Bc. Hana Vojtová
- Název kurzu: Standard kvality č. 5
- Vítězný dodavatel
Název: PROFIMA EFFECTIVE
IČ: 25568027
Sídlo: Kudlov 500, 760 01 Zlín
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jana Márová
Datum ukončení: 30. 9. 2014