Zpět

Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích aktivit III

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10054

Název zakázky: Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích aktivit III

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 29. 8. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Domov pro seniory Tovačov, příspěvková organizace

Sídlo zadavatele: Nádražní 94, 751 01 Tovačov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Lenka Olivová +420 724 970 980 reditelka@dstovacov.cz

IČ zadavatele: 61985872

DIČ zadavatele: Neplátce DPH

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Lenka Olivová
  • Telefon: +420 724 970 980
  • E-mail: reditelka@dstovacov.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 9. 2014 11:00

Místo pro podání nabídek:
Domov pro seniory Tovačov, příspěvková organizace Nádražní 94 751 01 Tovačov

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 Předmětem tohoto výběrového řízení je nákup služeb od dodavatele/ů, který/ří zajistí akreditované kurzy v rámci grantového projektu „„Vzděláváním ke kvalitě II.“ – vzděláváním zaměstnanců k trvalému rozvoji“, registrační číslo: CZ.1.04/3.1.03/A7.00020.  

 

 Předmět zakázky obsahuje tyto akreditované kurzy:

 1.     Program Bon apetit (Modul I a II) -  (uzavřený kurz)

 Celkový předpokládaný rozsah: 2 dny x 1 skupina (celkem 2 dny)

 Předpokládaný počet účastníků: 14 osob (1 skupina)

 Cílová skupina: vedoucí pracovníci, pracovníci v sociálních službách

 Maximální cena kurzu za den: 11 220 Kč bez DPH

 Maximální celková cena za 2 dny: 22 440 Kč bez DPH

 Stručný obsah:

           ·         Co je program Bon apetit a plánování jeho zavedení v organizaci

           ·         Účastníci programu a jejich role

           ·         Sebehodnocení pro oblast stravování a stolovaní

           ·         Komunikaci s účastníky programu (klienti, rodiny, pracovníci)

           ·         Trénink a podpora spolupracovníků, vytvoření realizačních týmů na odděleních

            ·         Monitoring a hodnocení programu rozvoje kvality Bon Appetit

 

2.     Získávání informací o životě uživatelů s demencí v procesu individuálního poskytování služby (uzavřený kurz)

 Celkový předpokládaný rozsah: 1 den x 1 skupina (celkem 1 den)

 Předpokládaný počet účastníků: 20 osob (1 skupina)

 Cílová skupina: sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

 Maximální cena kurzu za den: 11 220 Kč bez DPH

 Maximální celková cena za 1 den: 11 220 Kč bez DPH

 Stručný obsah:

             ·           Získávání informací o životě uživatelů s demencí v procesu individuálního poskytování služby,

             ·           Nácvik rozhovoru s uživatelem,

             ·           Zpracování vzpomínek a informací do strukturovaného záznamu knihy života,

             ·           Výměna zkušeností z praxe,

             ·           Vytvoření uceleného záznamu uživatele

 

 3.     Nástavbový kurz Bazální stimulace®

 Celkový předpokládaný rozsah: 2 dny

 Předpokládaný počet účastníků: 15 osob

 Cílová skupina: pracovníci v sociálních službách

 Maximální cena za osobu: 3 650 Kč bez DPH

 Maximální celková cena za 15 osob: 54 750 Kč bez DPH

 Stručný obsah:

·           Rozšiřující teoretická východiska pro koncept Bazální stimulace®

·           Práce s autobiografickými prvky při stimulaci vnímání, pohybu a komunikačních schopností

·           Vizuální stimulace (teorie, nácvik praktických dovedností)

·           Auditivní stimulace (teorie, nácvik praktických dovedností)

·           Orální stimulace (teorie, nácvik praktických dovedností)

·           Struktura individuálních plánů s ohledem na individualitu, autonomii a bezpečnost dle 10 centrálních evropských cílů

  

4.     Smyslová aktivizace® – Level 1 (uzavřený kurz)

 Celkový předpokládaný rozsah: 6 dnů

 Předpokládaný počet účastníků: 17 osob

 Cílová skupina: vedoucí pracovníci, sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

 Maximální cena za osobu: 7 600 Kč bez DPH

 Maximální celková cena za 17 osob: 129 200 Kč bez DPH

 Stručný obsah:

         ·         Smyslová aktivizace – základní osnova,

         ·         Jednání a hodnoty,

         ·         Skupinová dynamika procesu

         ·         Umění porozumět – gerontologie, hodnoty, důstojnost, gerontopsychologie

         ·         Montessori pro seniory – teorie a praxe, realizace aktivizace, umění pohybu 1 – motogeragogika, aktivizace spojená s pohybem, zařazení psychomotorických prvků

 

  5.     Standard kvality č. 5  (uzavřený kurz)

 Celkový předpokládaný rozsah: 1 den x 2 skupiny (celkem 2 dny)

 Předpokládaný počet účastníků: 22 osob

 Cílová skupina: vedoucí pracovníci, sociální pracovníci, pracovníci v sociálních službách

 Maximální cena kurzu za den: 12 000 Kč bez DPH

 Maximální celková cena za 2 dny: 24 000 Kč bez DPH

 Stručný obsah:

             ·         Individuální plánování průběhu služby – zásady

             ·         Postupy plánování průběhu poskytování služby

             ·         Vedení záznamů a vnitřní komunikace

             ·         Praktické příklady

             ·         Kritéria a jejich naplňování

             ·         Důkazy

 

Vymezení rozsahu vzdělávací aktivity:

 Jeden den školení = 6 až 9 vyučovacích hodin.

Vyučovací hodina = 45 minut.

 

Bližší informace jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 241610,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Realizace zakázky bude zahájena do měsíce od podpisu smlouvy s vítězným dodavatelem/i a bude ukončena nejpozději v červnu 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místo realizace - sídlo zadavatele

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena - 60% Obsahy kurzů zakázky - 20% Metodická realizace kurzů zakázky - 20% Bližší informace k hodnotícím kritériím jsou uvedeny ve Výzvě k podání nabídek

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady i. čestné prohlášení uchazeče o tom, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, ii. čestné prohlášení uchazeče o tom, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele. Doklady o prokázání základních kvalifikačních předpokladů musejí být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče a nesmí být k datu podání nabídky starší 90 dnů; jsou-li doklady podepsány zmocněnou osobou, uchazeč doloží originál nebo úředně ověřenou kopii plné moci, která byla pro tento případ udělena. Profesní kvalifikační předpoklady i. výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, přičemž doklad může být doložen v prosté kopii a nesmí být k datu podání nabídky starší 90 dnů, ii. doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, přičemž tento doklad může být doložen v prosté kopii. Uchazeč je oprávněn prokázat profesní kvalifikační předpoklady za bod i. a ii. výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů. iii. doklad o akreditaci vzdělávacího zařízení (organizace uchazeče) podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, přičemž tento doklad může být doložen v prosté kopii a musí být platný nejméně k datu podání nabídky (dodavatel se zavazuje, že bude mít doklad o akreditaci vzdělávacího zařízení po celou dobu realizace zakázky platný a během této doby musí být schopen kdykoliv na vyzvání zadavatele tento platný doklad doložit). iv. prosté kopie dokladů o udělení akreditace jednotlivých kurzů této zakázky, na něž podává uchazeč nabídku, podle zákona č. 108/2006 Sb., ve znění pozdějších předpisů, vystavených MPSV ČR pro požadovanou cílovou skupinu, v požadovaném rozsahu a platných minimálně ke dni lhůty pro podávání nabídek (akreditace kurzu musí být zajištěna pro všechny cílové skupiny a rozsah uvedený u vzdělávací aktivity – viz kapitola Popis (specifikace) předmětu zakázky této Výzvy k podání nabídek), Jeden den školení = 6 až 9 vyučovacích hodin Vyučovací hodina = 45 minut

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Název kurzu Program Bon Apetit (Modul I a II) – zrušeno

 

  • Kurz Získání informací o životě uživatelů s demencí v procesu individuálního poskytování služby
  • Vítězný dodavatel
    Název: Česká alzheimerovská společnost
    IČ: 66000971
    Sídlo: Šimůnková 1600, 182 00 Praha 8

  • Název kurz: Nástavbový kurz Bazální stimulace
  • Vítězný dodavatel
    Název: Institut Bazální stimulace s.r.o.
    IČ: 25889966
    Sídlo: J. Opletala 680, 738 02 Frýdek - Místek
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: PhDr. Karolína Friedlová

  • 2. uchazeč
    Název: PaedDr. Anna Jakobová
    IČ:63043432 
    Sídlo: Františka Pokorného 196, 738 02 Frýdek – Místek Chlebovice
  • Název kurzu: Smyslová aktivizace – Level 1
  • Vítězný dodavatel
    Název: Institut vzdělávání Domov seniorů Mistra Křišťana Prachatice
    IČ: 00477109
    Sídlo:  Bavorská 936, 383 01 Prachatice
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Bc. Hana Vojtová

  • Název kurzu: Standard kvality č. 5
  • Vítězný dodavatel
    Název: PROFIMA EFFECTIVE 
    IČ: 25568027
    Sídlo: Kudlov 500, 760 01 Zlín
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jana Márová

Datum ukončení: 30. 9. 2014


 
Uveřejněno: 29. 8. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016