Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích aktivit v projektu Vzdělávání zaměstnanců se zdravotním postižením
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10099
Název zakázky: Výběrové řízení na dodavatele vzdělávacích aktivit v projektu Vzdělávání zaměstnanců se zdravotním postižením
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 9. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/A5.00001 Vzdělávání zaměstnanců se zdravotním postižením příjemce: Fond dalšího vzdělávání
Název/obchodní firma zadavatele: SOLEA CZ výrobní družstvo
Sídlo zadavatele: Rybník 242, Česká Třebová 56002
- Jméno: Leoš Jiřele +420 777 123 663 leosjirele@solea.cz
IČ zadavatele: 25939483
DIČ zadavatele: CZ25939483
- Jméno: Blanka Mičková
- Telefon: +420 777 123 709
- E-mail: blanka.mickova@solea.cz
Lhůta pro podání nabídek: 7. 10. 2014 09:00
Místo pro podání nabídek: SOLEA CZ výrobní družstvo, Rybník 242, Česká Třebová 56002
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem výběrového řízení je nákup služeb od dodavatele kteří zajistí kurzy v rámci projektu Vzdělávání zaměstnanců se zdravotním postižením registrační číslo CZ.1.04/1.1.00/A5.00001
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 801000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Doba trvání zakázky je dána dobou realizace projektu. Realizace projektu Vzdělávání zaměstnanců se zdravotním postižením musí být ukončena max. do konce května 2015 Realizace zakázky bude zahájena nejdéle do měsíce od podpisu smlouvy s vítězným dodavatelem Konkrétní termíny konání jednotlivých kurzů v zakázce budou stanoveny po dohodě mezi zadavatelem a dodavatelem.
Místo dodání / převzetí plnění: Místo konání uzavřených kurzů je provozovna zadavatele Rybník 91 částečně 92, Česká Třebová 56002 Místo konání otevřeného kurzu je Česká Třebová.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Úplné a včas doručené nabídky budou hodnoceny podle těchto hodnotících kritérií: a) Nabídková cena – 40% Předmětem hodnocení v tomto kritériu bude celková cena zakázky v Kč bez DPH Způsob hodnocení nabídek: nejvýhodnější nabídka tzn. Nejnižší cena (hodnota) 100 x x váha vyjádřená v % Cena (hodnota)hodnocené nabídky b) Metodika organizace kurzů (60 %) Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ. Způsob hodnocení nabídek: bodová stupnice 1 až 100 bodů Vzorec pro výpočet bodového hodnocení: Počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentech.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady Čestné prohlášení uchazeče o tom, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele. Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti a to jak v ČR, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele. - příloha č.2 Výzvy k podání nabídek Doklady o prokázání základních kvalifikačních předpokladů musejí být podepsány osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče a nesmí být k datu podání nabídky starší 90 dnů. Jsou-li doklady podepsány zmocněnou osobou uchazeč doloží originál nebo úředně ověřenou kopii plné moci, která byla pro tento případ udělena. Profesní kvalifikační předpoklady I. Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, přičemž doklad může být doložen v prosté kopii a nesmí být k datu podání nabídky starší 90 dnů. II. Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci, přičemž tento doklad může být doložen v prosté kopii. Uchazeč je oprávněn prokázat profesní kvalifikační předpoklady za od I. a II výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: čeština
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- dotaz-1_2.docx (2. 5. 2016 15:40)
- dotaz-2_1.docx (2. 5. 2016 15:40)
- priloha-1-kryci-list-solea-cz-2.docx (2. 5. 2016 15:40)
- priloha-2-cestne-prohlaseni-solea-cz.doc (2. 5. 2016 15:40)
- vyzva-k-podani-nabidek-solea-cz.pdf (2. 5. 2016 15:40)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: HM Partners s.r.o.
IČ: 25869507
DIČ: CZ25869507
Sídlo: 28.října 150, Ostrava 70200
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Lucie Pelclová
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING&CONSULTING a.s.
IČ: 26813335
DIČ: CZ26813335
Sídlo: Nad Porubkou 838, Ostrava-Svinov 72100 - 3. uchazeč
Název: BanCon, s.r.o.
IČ: 49789091
DIČ: CZ49789091
Sídlo: Wenzigova 2, Plzeň 30100
Datum ukončení: 9. 10. 2014