Zpět

Výroba a dodání audiovizuálního díla - "Zvládání ne/standardních situací Asistenta prevence kriminality a prezentace technik vyjednávání a získávání protějšků v mezních situacích - DVD s obsahem instruktážního videa" - klíčová aktivita č.10 projektu ESF OP LZZ Asistent prevence kriminality II, reg.č. CZ.1.04./3.3.00/C5.00001

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10602

Název zakázky: Výroba a dodání audiovizuálního díla - "Zvládání ne/standardních situací Asistenta prevence kriminality a prezentace technik vyjednávání a získávání protějšků v mezních situacích - DVD s obsahem instruktážního videa" - klíčová aktivita č.10 projektu ESF OP LZZ Asistent prevence kriminality II, reg.č. CZ.1.04./3.3.00/C5.00001

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 6. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Ministerstvo vnitra České republiky

Sídlo zadavatele: Nad Štolou 963/3,170 34 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. David Chovanec, ředitel odboru bezpečnostní politiky a prevence kriminality

IČ zadavatele: 000007064

DIČ zadavatele: CZ000007064

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Radka Vaňasová
  • Telefon: 974862343
  • E-mail: radka.vanasova@mvcr.cz

Lhůta pro podání nabídek: 29. 6. 2015 09:00

Místo pro podání nabídek:
Ministerstvo vnitra ČR, Nad Štolou 963/3, 170 34 Praha 7

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem této veřejné zakázky je:

 

1. Výroba pořadu:

 

Předpokládaný stručný návrh scénáře (základní koncept zadání) DVD:

 

Tvorba obrazového a zvukového materiálu (délka 120 minut) je určena cílové skupině asistentů prevence kriminality a jejich mentorům coby klíčový výstup projektu Asistent prevence kriminality II. (dále jen „APK“).

 

Úvodní záběry povinné publicity a vizuální identity, výčtu dvaceti měst – účastníků projektu budou pokračovat dokumentací širokého spektra aktivit asistentů prevence kriminality a heslovitým definováním očekávaných výstupů v podobě konkrétních doporučení zvyšování bezpečnosti a veřejného pořádku. Komentář bude zahájen výčtem ne/standardních situací a specifických předpokladů zvládání obtížně zvladatelných rozhovorů; dále bude následovat popis příčin jejich vzniku; ukázka technik zklidňování komunikačních partnerů a minimalizace vyhrocených, život a zdraví ohrožujících situací uplatňováním základních etických a společenských standardů v rámci sociálně situačních aktivit a s tím současně i popis způsobů předcházení profesním, osobním, lidským selháním a vzniku pracovního úrazu včetně zvýraznění významu prvního pravidla účinné komunikační prevence: mít své emoce pod kontrolou.

 

Následující část bude obrazově dokumentovat osvědčené postupy prevence společensky nežádoucího jednání asistentů za přímé podpory a součinnosti se svými mentory a na praktických příkladech budou ukázány reálné návrhy řešení včetně nabídky podnětů změny stávajícího stavu.  Komentář definuje nejen pracovní náplň asistenta, ale především klíčovou roli jeho umění a samotných technik zvládání obtížně zvladatelných rozhovorů, vyjednávání a dalších, definovaných v rámci komunikační a vztahové prevence. V rámci této části bude zvýrazněn význam dalšího pravidla účinné komunikační prevence: vnímání a vyhodnocení řeči těla a slov svého komunikačního partnera.

 

Další část bude obrazem zachycovat konkrétní ohlasy odborné a laické veřejnosti na úspěšnost preventivních aktivit asistentů; v komentáři dále zvýrazňuje význam přípravného období před zahájením projektu, samotného výběru (s důrazem na prioritu osobnostních kvalit) a priority profesních kompetencí asistentů. Jmenovitě, na konkrétních příkladech ze všech měst specifikuje podstatu sociální, situační, komunikační a vztahové prevence a zvýrazňuje význam zásadního pravidla účinné komunikační prevence: proaktivní naslouchání; definování typologie cílových skupin, se kterými se asistenti běžně setkávají a které svými projevy výrazně ovlivňují bezpečnost a veřejný pořádek ve městě.

 

Následující část bude zaměřena na základní metodické otázky příčin daného stavu; obsahu a formy komunikační prevence včetně specifik způsobů předcházení nestandardních, obtížných, konfliktních a ohrožujících situací. Komentář reaguje na praktické ukázky kladení cílených, motivačních otázek shrnutím klíčových předpokladů, jak přimět svůj komunikační protějšek ke dlouhodobé aktivní spolupráci.

 

Závěrečná část bude v podobě jasně definovaných výstupů – praktických doporučení shrnovat podstatu komunikační a vztahové prevence v rámci zvládání ne/standardních situací a jejich nezastupitelný význam v rámci sociálně situační prevence kriminality. Doporučuje další zdroje sebevzdělávání a odkazuje na práci se specifickými metodickými pomůckami určenými pro asistenty prevence kriminality nejen v rámci jejich působení ke stávajícím skupinám v jasně definovaných typových situacích, ale i v oblasti stále aktuálnější – nutností připravenosti na nárůst závislostí, migračních aktivit a radikalizace určité části společnosti.

 

2. Forma zpracování DVD:

 

Požadovaný obsah DVD bude zpracován kombinovanou formou s využitím záznamů tréninků v jednotlivých městech (zvládání ne/standardních situací) a dílčích shrnutí v podobě powerpointové prezentace, myšlenkových map včetně závěrečného odborného komentáře garanta a experta projektu.

 

3. Dodání DVD:

Zadavatel požaduje dodání 500 kusů DVD včetně barevného přebalu a obalu z PVC.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1996000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení plnění dle předmětu smlouvy od 10. 7. 2015. Předpokládané ukončení 1. 10. 2015.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místa dodání – sídlo zadavatele Místa plnění realizace zakázky – celá ČR, z toho zejména následující města: Aš, Bílina, Brno, Bruntál, Břeclav, Duchcov, Frýdek-Místek, Jaroměř, Karlovy Vary, Nový Bor, Pardubice, Rotava, Rumburk, Sokolov, Šternberk, Ústí nad Labem, Vimperk, Vsetín, Vysoké Mýto, Žďár nad Sázavou

Pravidla pro hodnocení nabídek:
• Nabídková cena – 70 % • Specifická kritéria – 30 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0.ze dne 25.3.2015, a dle Nařízení Ministerstva vnitra č. 44 o zadávání veřejných zakázek malého rozsahu II. kategorie, která v souladu s § 18 odst. 5 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, není zadávána podle zákona, tzn. na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Holiday Films s.r.o.
    IČ: 28543688
    DIČ: CZ28543688
    Sídlo: Křenova 438/7, 162 00 Praha 6
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Daniel Svátek
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: TRIVIS - Centrum profesní přípravy s.r.o.
    IČ: 26487187
    DIČ: CZ26487187
    Sídlo: Na Terase 355/8, 182 00 Praha 8

  • 3. uchazeč
    Název: Jan Vyčítal
    IČ: 14968452
    DIČ:
    Sídlo: 5. Máje 671 155 00 Praha 8

  • 4. uchazeč

           Název: INTUITIVE Production s.r.o.
           IČ: 01390309
           DIČ: CZ01390309
           Sídlo: Adamovská 803/1, 140 00 Praha 4

  • 5. uchazeč

           Název: Martin Rek M-ART
           IČ: 60811480
           DIČ:  
           Sídlo: Karpatská 1105/34, 700 30 Ostrava

  • 6. uchazeč

           Název: Fishnet s.r.o.
           IČ: 26837871
           DIČ: CZ26837871

           Sídlo: Chelčického 691/8, 702 00 Ostrava

  • 7. uchazeč

           Název: Pražské exmerimentální studio Zdeněk Všelicha
           IČ: 67788556
           DIČ: 
           Sídlo: Františka Křížka 14/402, 170 Praha 7

         

 

 

Datum ukončení: 30. 6. 2015


 
Uveřejněno: 12. 6. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016