Výroba a dodání audiovizuálního díla - "Zvládání ne/standardních situací Asistenta prevence kriminality a prezentace technik vyjednávání a získávání protějšků v mezních situacích - DVD s obsahem instruktážního videa" - klíčová aktivita č.10 projektu ESF OP LZZ Asistent prevence kriminality II, reg.č. CZ.1.04./3.3.00/C5.00001
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10602
Název zakázky: Výroba a dodání audiovizuálního díla - "Zvládání ne/standardních situací Asistenta prevence kriminality a prezentace technik vyjednávání a získávání protějšků v mezních situacích - DVD s obsahem instruktážního videa" - klíčová aktivita č.10 projektu ESF OP LZZ Asistent prevence kriminality II, reg.č. CZ.1.04./3.3.00/C5.00001
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 6. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.3.00/C5.00001 Asistent prevence kriminality II příjemce: Ministerstvo vnitra
Název/obchodní firma zadavatele: Ministerstvo vnitra České republiky
Sídlo zadavatele: Nad Štolou 963/3,170 34 Praha 7
- Jméno: Mgr. David Chovanec, ředitel odboru bezpečnostní politiky a prevence kriminality
IČ zadavatele: 000007064
DIČ zadavatele: CZ000007064
- Jméno: Radka Vaňasová
- Telefon: 974862343
- E-mail: radka.vanasova@mvcr.cz
Lhůta pro podání nabídek: 29. 6. 2015 09:00
Místo pro podání nabídek: Ministerstvo vnitra ČR, Nad Štolou 963/3, 170 34 Praha 7
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky je:
1. Výroba pořadu:
Předpokládaný stručný návrh scénáře (základní koncept zadání) DVD:
Tvorba obrazového a zvukového materiálu (délka 120 minut) je určena cílové skupině asistentů prevence kriminality a jejich mentorům coby klíčový výstup projektu Asistent prevence kriminality II. (dále jen „APK“).
Úvodní záběry povinné publicity a vizuální identity, výčtu dvaceti měst – účastníků projektu budou pokračovat dokumentací širokého spektra aktivit asistentů prevence kriminality a heslovitým definováním očekávaných výstupů v podobě konkrétních doporučení zvyšování bezpečnosti a veřejného pořádku. Komentář bude zahájen výčtem ne/standardních situací a specifických předpokladů zvládání obtížně zvladatelných rozhovorů; dále bude následovat popis příčin jejich vzniku; ukázka technik zklidňování komunikačních partnerů a minimalizace vyhrocených, život a zdraví ohrožujících situací uplatňováním základních etických a společenských standardů v rámci sociálně situačních aktivit a s tím současně i popis způsobů předcházení profesním, osobním, lidským selháním a vzniku pracovního úrazu včetně zvýraznění významu prvního pravidla účinné komunikační prevence: mít své emoce pod kontrolou.
Následující část bude obrazově dokumentovat osvědčené postupy prevence společensky nežádoucího jednání asistentů za přímé podpory a součinnosti se svými mentory a na praktických příkladech budou ukázány reálné návrhy řešení včetně nabídky podnětů změny stávajícího stavu. Komentář definuje nejen pracovní náplň asistenta, ale především klíčovou roli jeho umění a samotných technik zvládání obtížně zvladatelných rozhovorů, vyjednávání a dalších, definovaných v rámci komunikační a vztahové prevence. V rámci této části bude zvýrazněn význam dalšího pravidla účinné komunikační prevence: vnímání a vyhodnocení řeči těla a slov svého komunikačního partnera.
Další část bude obrazem zachycovat konkrétní ohlasy odborné a laické veřejnosti na úspěšnost preventivních aktivit asistentů; v komentáři dále zvýrazňuje význam přípravného období před zahájením projektu, samotného výběru (s důrazem na prioritu osobnostních kvalit) a priority profesních kompetencí asistentů. Jmenovitě, na konkrétních příkladech ze všech měst specifikuje podstatu sociální, situační, komunikační a vztahové prevence a zvýrazňuje význam zásadního pravidla účinné komunikační prevence: proaktivní naslouchání; definování typologie cílových skupin, se kterými se asistenti běžně setkávají a které svými projevy výrazně ovlivňují bezpečnost a veřejný pořádek ve městě.
Následující část bude zaměřena na základní metodické otázky příčin daného stavu; obsahu a formy komunikační prevence včetně specifik způsobů předcházení nestandardních, obtížných, konfliktních a ohrožujících situací. Komentář reaguje na praktické ukázky kladení cílených, motivačních otázek shrnutím klíčových předpokladů, jak přimět svůj komunikační protějšek ke dlouhodobé aktivní spolupráci.
Závěrečná část bude v podobě jasně definovaných výstupů – praktických doporučení shrnovat podstatu komunikační a vztahové prevence v rámci zvládání ne/standardních situací a jejich nezastupitelný význam v rámci sociálně situační prevence kriminality. Doporučuje další zdroje sebevzdělávání a odkazuje na práci se specifickými metodickými pomůckami určenými pro asistenty prevence kriminality nejen v rámci jejich působení ke stávajícím skupinám v jasně definovaných typových situacích, ale i v oblasti stále aktuálnější – nutností připravenosti na nárůst závislostí, migračních aktivit a radikalizace určité části společnosti.
2. Forma zpracování DVD:
Požadovaný obsah DVD bude zpracován kombinovanou formou s využitím záznamů tréninků v jednotlivých městech (zvládání ne/standardních situací) a dílčích shrnutí v podobě powerpointové prezentace, myšlenkových map včetně závěrečného odborného komentáře garanta a experta projektu.
3. Dodání DVD:
Zadavatel požaduje dodání 500 kusů DVD včetně barevného přebalu a obalu z PVC.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1996000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané zahájení plnění dle předmětu smlouvy od 10. 7. 2015. Předpokládané ukončení 1. 10. 2015.
Místo dodání / převzetí plnění: Místa dodání – sídlo zadavatele Místa plnění realizace zakázky – celá ČR, z toho zejména následující města: Aš, Bílina, Brno, Bruntál, Břeclav, Duchcov, Frýdek-Místek, Jaroměř, Karlovy Vary, Nový Bor, Pardubice, Rotava, Rumburk, Sokolov, Šternberk, Ústí nad Labem, Vimperk, Vsetín, Vysoké Mýto, Žďár nad Sázavou
Pravidla pro hodnocení nabídek: • Nabídková cena – 70 % • Specifická kritéria – 30 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0.ze dne 25.3.2015, a dle Nařízení Ministerstva vnitra č. 44 o zadávání veřejných zakázek malého rozsahu II. kategorie, která v souladu s § 18 odst. 5 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů, není zadávána podle zákona, tzn. na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- dodatecne-informace-1-4-k-vzmr-vyroba-dvd.pdf (3. 5. 2016 13:26)
- final-zd-na-dvd-12062015.pdf (3. 5. 2016 13:26)
- dvd-smlouva.pdf (3. 5. 2016 13:26)
- final-zd-na-dvd-priloha-c.-1-kryci-list-nabidky-k-120615.pdf (3. 5. 2016 13:26)
- final-zd-na-dvd-priloha-c.-2-navrh-smlouvy-k-120615.pdf (3. 5. 2016 13:26)
- rozhodnuti-o-vylouceni-nabidky-se-zakrytym-podpisem.pdf (3. 5. 2016 13:26)
- vyzva-k-podani-nabidky-na-dvd-k-010615.pdf (3. 5. 2016 13:26)
- zapis-o-posozeni-a-hodnoceni-nabidek.pdf (3. 5. 2016 13:26)
- zprava-o-hodnoceni-a-posouzeni.pdf (3. 5. 2016 13:26)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Holiday Films s.r.o.
IČ: 28543688
DIČ: CZ28543688
Sídlo: Křenova 438/7, 162 00 Praha 6
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Daniel Svátek
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: TRIVIS - Centrum profesní přípravy s.r.o.
IČ: 26487187
DIČ: CZ26487187
Sídlo: Na Terase 355/8, 182 00 Praha 8 - 3. uchazeč
Název: Jan Vyčítal
IČ: 14968452
DIČ:
Sídlo: 5. Máje 671 155 00 Praha 8 - 4. uchazeč
Název: INTUITIVE Production s.r.o.
IČ: 01390309
DIČ: CZ01390309
Sídlo: Adamovská 803/1, 140 00 Praha 4
- 5. uchazeč
Název: Martin Rek M-ART
IČ: 60811480
DIČ:
Sídlo: Karpatská 1105/34, 700 30 Ostrava
- 6. uchazeč
Název: Fishnet s.r.o.
IČ: 26837871
DIČ: CZ26837871
Sídlo: Chelčického 691/8, 702 00 Ostrava
- 7. uchazeč
Název: Pražské exmerimentální studio Zdeněk Všelicha
IČ: 67788556
DIČ:
Sídlo: Františka Křížka 14/402, 170 Praha 7
Datum ukončení: 30. 6. 2015