Výzva č. 2/2014 k podání nabídky na zabezpečení rekvalifikace "Opravář strojů a zařízení 23-001-H"
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10042
Název zakázky: Výzva č. 2/2014 k podání nabídky na zabezpečení rekvalifikace "Opravář strojů a zařízení 23-001-H"
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 8. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/2.1.00/03.00017 Vzdělávání a dovednosti pro trh práce příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika - Úřad práce ČR
Sídlo zadavatele: Vejdovského 988/4, 779 00 Olomouc
- Jméno: Ing. Jiří Šabata, ředitel krajské pobočky, tel. 950141300, e-mail: jiri.sabata@ol.mpsv.cz
IČ zadavatele: 72496991
DIČ zadavatele: CZ.72496991
- Jméno: Dr. Marta Kršková, Mgr. Jana Čuhlová, Mgr. Jana Litvíková
- Telefon: 950141428, 950141322, 950141622
- E-mail: marta.krskova@ol.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 10. 9. 2014 09:00
Místo pro podání nabídek: Uchazeči podají nabídky v listinné podobě (v českém jazyce) v jednom vyhotovení osobně na podatelnu na adrese zadvatele nebo poštou na adresu zadavatele : Úřad práce ČR, krajská pobočka v Olomouci, Vejdovského 988/4, 779 00 olomouc
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění této veřejné zakázky je zabezpečení a realizace na pracovní činnost "Opravář astrojů a zařízení" dle hodnotícího standardu dané profesní kvalifikace. Rozsah rekvalifikace je minimálně 300 hodin, praktická výuka proběhne u zaměstnavatele. Rekvalifikace směřuje k profesní kvalifikaci Opravář strojů a zařízení (23-51-H/01).
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 840000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: od 4.čtvrtletí 2014 do nejpozději zahájení posledního běhu rekvalifikace 28. 2. 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Uničov. Místo výkonu praxe dle požadavku potencionálního zaměstnavatele (pravděpodobně pro část účastníků Uničov a pro část účastníků Olomouc).
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání doklad osvědčující odbornou způsobilost dodavatele (akreditaci podle §108 odst. 2 zákona 435/2004 Sb., o zaměstnanosti ve znění pozdějších předpisů a případně podle vyhlášky č. 176/2009 Sb., kterou se stanoví náležitosti žádosti o akreditaci vzdělávacího programu...
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ MAD 99,verze 1.10., na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách. Směrnicí generální ředitelky č. 17/2013 Zásady pro zadávání veřejných zakázek, uzavírání smluv a používání přímých objednávek na ÚP ČR ve smyslu zákona 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů,ve znění Dodatku č. 1 ke Směrnici generální ředitelky ÚP ČR č. 17/2013
Soubory ke stažení:
- cestne-prohlaseni_2.docx (2. 5. 2016 15:11)
- dohoda-o.docx (2. 5. 2016 15:11)
- kryci-list_3.docx (2. 5. 2016 15:11)
- sken-z-mb441.msg (2. 5. 2016 15:11)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: na výzvu nebyla do daného termínu podána žádná nabídka
Datum ukončení: 10. 9. 2014