Zpět

VZ 40-13 Kurz leteckého záchranáře zaměstnanců ZZS JMK

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9159

Název zakázky: VZ 40-13 Kurz leteckého záchranáře zaměstnanců ZZS JMK

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 9. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Zdravotnická záchranná služba Jihomoravského kraje, p.o.

Sídlo zadavatele: 625 00 Brno, Kamenice 798/1d

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Naděžda Knězková, MBA tel. 545113106 knezkova.nadezda@zzsjmk.cz

IČ zadavatele: 00346292

DIČ zadavatele: CZ00346292

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing.Jiří Tureček
  • Telefon: 725 175 769
  • E-mail: turecek.jiri@zzsjmk.cz

Lhůta pro podání nabídek: 8. 10. 2013 14:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele 625 00 Brno, Kamenice 798/1d

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Teoreticko-praktický výcvik, jehož absolvent bude schopen samostatně pracovat v podmínkách ztíženého přístupu k pacientovi v podvěsu vrtulníku LZS. Výcvik bude realizován k plnění úkolů v souladu se zákonem č.239/200 Sb. o integrovaném záchranném systému a souvisejícími předpisy. Výcvik členěný do teoretické části, pozemní přípravy a letového výcviku v celkové dotaci minimálně 30 hodin, k získání kvalifikace Letecký záchranář. Letový výcvik musí být absolvován na typu vrtulníku používaném v letecké záchranné službě zadavatele. Požadovaný počet proškolených účastníků výcviku – minimálně 10 osob.

Dále viz přílohy - výzva, zadávací dokumentace, smlouva, příloha smlouvy.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 980000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
30.6.2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Jihomoravský kraj

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ číslo D9 ve verzi 1.7 (dostupné on line: http://www.esfcr.cz/07-13/oplzz/desatero-op-lzz).

Další podmínky:
Nejsou


 
Uveřejněno: 27. 9. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016