Vzdělávání pro společnost E S B a.s.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9948
Název zakázky: Vzdělávání pro společnost E S B a.s.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 7. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/C3.00001 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: E S B a.s.
Sídlo zadavatele: Tušimice 10, Kadaň 432 01
- Jméno: Petr Kubala Tel.:602 746 117 Email: kubala@esbas.cz
IČ zadavatele: 272 60 526
DIČ zadavatele: CZ27260526
- Jméno: Bc. František Jandl
- Telefon: 725 884 269
- E-mail: bc.jandl@esbas.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 7. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Tušimice 10, Kadaň 432 01
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zajištění vzdělávací aktivity pro zadavatele, a to včetně závěrečného přezkoušení.
Vzdělávací aktivita:
Provoz a údržba elektráren po komplexní obnově nebo vybudování nového zdroje:
38 zaměstnanců rozdělených do 6 studijních skupin
celkem 675 hodin (112,5 hodin včetně závěrečné zkoušky x 6 skupin)
1 vyučovací hodina = 60 min.
Stanovený rozsah školení nezahrnuje přestávky.
Výstupem bude Osvědčení o absolvování školení.
Cílovou skupinu jsou výrobně – vedoucí zaměstnanci, kteří se naučí dovednosti, které potřebují k poskytování služeb a vedení provozu. Všichni jsou to zaměstnanci,
kteří zajišťují realizaci našich zakázek na úrovni liniových vedoucích.
Poskytnutí komplexních služeb spočívá v zajištění realizace výše uvedeného kurzu, včetně závěrečného přezkoušení. Součástí poskytovaných služeb je rovněž zajištění dopravy školitelů, dodání potřebných výukových studijních materiálů a realizace závěrečného vyhodnocovacího pohovoru a vydání písemného certifikátu.
Kurz bude probíhat v prostorách zadavatele.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1395000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Září 2014 – květen 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Tušimice 10, Kadaň 432 01
Pravidla pro hodnocení nabídek: 1) Nabídková cena bez DPH (40 %) Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na cenu s a bez DPH. Hodnocena přitom bude celková nabídková cena bez DPH. 2) Metodika organizace kurzů (60 %) Tímto kritériem se myslí dokument, který v rozsahu maximálně 12 stran popíše postup uchazeče k plnění předmětu veřejné zakázky. Hodnoceny budou způsoby realizace pro Zadavatele klíčových částí požadovaného plnění, které uchazeč v Metodice organizace kurzů popíše, a které se budou vztahovat k efektivitě výuky. Konkrétně bude hodnocen popis: a) metodiky výuky, b) efektivity výukových metod, c) způsobu ověřování kvality výuky a získávání zpětné vazby. Lépe bude hodnocen uchazeč, který nabídne efektivnější a pro Zadavatele ověřitelnější způsob organizace kurzů. Hodnocení nabídek v rámci jednotlivých kritérií proběhne v souladu s Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Uchazeč musí prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů stanovených analogicky s § 53 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění. Splnění základních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč předložením dokumentů stanovených v § 53 odst. 3 zák. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění, a to v prosté kopii. Uchazeč musí dále v rámci prokázání kvalifikace předložit: • výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; • doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci. Uchazeč doloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat. V rámci vzdělávací aktivity prokáže lektorský tým kvalifikace předložením: • diplomu prokazující vysokoškolské vzdělání technického zaměření. • Diplomu či certifikátu lektora, prokazující znalosti kvality managementu. • CV, ze kterého bude vyplývat: • min. 5 let praxe v oblasti vzdělávání dospělých, • alespoň 1 zkušenost s udržitelností školení v rámci zavedení nového pracovního postupu či zabudování nového zdroje • alespoň 1 zkušenost s udržitelností probraného tématu systém managementu ve výrobě. Uchazeč dále předloží seznam, ze kterého bude vyplývat, že za poslední tři roky řádně a odborně poskytl alespoň tři služby, jejichž předmětem bylo zajištění vzdělávání dospělých, a to v minimální hodnotě 500.000,- Kč bez DPH za každou službu. Přílohou tohoto seznamu musí být: • osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo • osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo • smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů a výpis z obchodního rejstříku nesmějí být starší 90 dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat kvalifikaci také prostřednictvím výpisu ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů. Předložení všech dokladů postačuje v prosté kopii.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka (tedy smlouva) podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Uchazeč je oprávněn podat pouze jednu nabídku. Zadavatel doporučuje pro vypracování nabídky následující strukturu: • Krycí list s identifikačními údaji uchazeče a uvedením nabídkové ceny za zakázku v členění bez DPH, samostatně DPH a včetně DPH v Kč. • Doklady k prokázání kvalifikace uchazeče • Návrh smlouvy obsahující obligatorní obchodní a platební podmínky • Případné přílohy
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude zpracována v českém jazyce.
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu , z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, s výjimkou případů, kdy tato výzva v rámci analogie na obsah konkrétních ustanovení tohoto zákona výslovně odkazuje.
Další podmínky: Nabídka bude podána v 1 (jednom) originálu. Nabídka bude kvalitním způsobem vytištěna tak, že bude dobře čitelná a včetně příloh svázána. Nabídka nebude obsahovat opravy a přepisy a jiné nesrovnalosti, které by zadavatele mohly uvést v omyl. Originál nabídky bude zabezpečen proti neoprávněné manipulaci s jednotlivými listy, tj. např. provázán šňůrkou s přelepením volných konců a opatřen na přelepu razítkem. V případě podání nabídky v kroužkovém pořadači či podobném technickém provedení, musí být takto zabezpečena proti možné manipulaci s jednotlivými listy, ovšem opět tak, aby bylo možné jednotlivé listy při listování nabídkou bezproblémově obracet. Všechny listy originálu nabídky budou ve spodním okraji listiny očíslovány nepřerušenou vzestupnou číselnou řadou počínající číslem 1 na první straně (např. ručně psané). Nabídku podá uchazeč v jedné, neprůhledné, uzavřené a zcela neporušené zalepené obálce či jiném obalu způsobem uvedeným dále v této Výzvě. Obálka bude označena názvem zakázky a slovem „Neotvírat!“. Zadavatel nepřipouští podání variantních nabídek. V souladu s podmínkami projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců“ není možné akceptovat poskytnutí služeb prostřednictvím subdodavatele. Uchazeč proto není oprávněn prokázat splnění kvalifikace prostřednictvím subdodavatele. Zadavatel nepřijme částečnou nabídku, uchazeči jsou povinni podat nabídky na celý předmět plnění, toto se nedotýká možnosti uchazeče podat nabídku pouze do jedné z dílčích částí.
Soubory ke stažení:
- dotaz-1-k-vr.docx (2. 5. 2016 14:28)
- vyzva-esb-final.docx (2. 5. 2016 14:28)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Zrušeno
Odůvodnění: Na straně zadavatele došlo k významným organizačním změnám spojeným s přechodem zaměstnanců společnosti E S B a.s. pod novou nástupnickou společnost. Zadavatel tedy není schopen naplnit cílovou skupinu, a proto se rozhodl v projektu nepokračovat. Z tohoto důvodu se rozhodl zrušit předmětné výběrové řízení.
Datum ukončení: 9. 12. 2014