Vzdělávání v MPM-QUALITY
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9155
Název zakázky: Vzdělávání v MPM-QUALITY
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 27. 9. 2013
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.02/94.00125 Vzdělávání v MPM-QUALITY příjemce: MPM-QUALITY
Název/obchodní firma zadavatele: MPM -QUALITY v.o.s.
Sídlo zadavatele: Příborská 602, Frýdek-Místek, PSČ 73801
- Jméno: Pavel Hanko, prokura tel: +420558441190 email: pavelhanko@mpm-quality.cz
IČ zadavatele: 47987430
DIČ zadavatele: CZ47987430
- Jméno: Lenka Kvasňáková
- Telefon: +420 558441188
- E-mail: kvasnakova@mpm-quality.cz
Lhůta pro podání nabídek: 14. 10. 2013 13:00
Místo pro podání nabídek: sídlo zadavatele: Příborská 602, Frýdek-Místek, PSČ 73801
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem zakázky je zajištění odborného proškolení zaměstnanců zadavatele v rámci grantového projektu OP LZZ „Vzdělávání v MPM-QUALITY“, a to v průběhu a obsahu školících dnů, jejichž povaha je popsána v zadávací dokumentaci.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1040990,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Zahájení: 10/2013 Ukončení: 05/2015 Bližší specifikace uvedena v zadávací dokumentaci
Místo dodání / převzetí plnění: sídlo zadavatele: Příborská 602, Frýdek-Místek, PSČ 73801
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena - váha 40% Kvalita nabízeného plnění - váha 60% Bližší specifikace uvedena v zadávací dokumentaci
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: ZÁKLADNÍ KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY • Čestné prohlášení, z jehož obsahu je zřejmé, že dodavatel splňuje základní kvalifikační předpoklady dle zákona č. 37/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění platných předpisů (dále jen zákon) – (viz. Zadávací dokumentace). • Případně doloží příslušné doklady a potvrzení prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů, přičemž stáří těchto dokladů nesmí být více než 90 dnů ke dni podání nabídky. Zadavatel upozorňuje na skutečnost, že pokud je uchazeč právnickou osobou, je třeba prokazovat bezúhonnost (základní kvalifikační předpoklad dle písm. a) a b) i ve vztahu k právnické osobě, je tedy třeba předložit výpis z trestního rejstříku právnických osob. Zadavatel dále upozorňuje na skutečnost, že pokud je uchazeč právnickou osobou, musí předložit ohledně základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 písm. a) a písm. b) zákona čestné prohlášení uchazeče jakož i jeho statutárního orgánu nebo každého člena statutárního orgánu. Uchazeč, se kterým má být uzavřená smlouva, je povinen v souladu s ust. § 62 odst. 3 zákona před uzavřením smlouvy předložit zadavateli originály nebo úředně ověřené kopie následujících dokladů prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů ke dni podání nabídky: • výpis z evidence Rejstříku trestů [písm. a) a b)], • potvrzení příslušného finančního úřadu a ve vztahu ke spotřební dani čestného prohlášení [písm. f)], • potvrzení příslušného orgánu či instituce [písm. h)], • čestné prohlášení [písm. c) až e) a g), i) až k)]. Tyto doklady nemusí být součástí nabídky, předkládá je až vybraný uchazeč před uzavřením smlouvy. PROFESNÍ KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY Splnění kvalifikačních předpokladů se dle § 62 odst. 3 zákona prokazuje ve zjednodušeném podlimitním řízení předložením čestného prohlášení, z jehož obsahu bude zřejmé, že dodavatel kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. . výpisem z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence,pokud je v ní zapsán (ust. § 54 písm. a) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů), . dokladem o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména dokladem prokazujícím příslušné živnostenské oprávnění či licenci (ust. § 54 písm. b) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů). EKONOMICKÁ A FINANČNÍ ZPŮSOBILOST Dodavatel předloží čestné prohlášení o své ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku. TECHNICKÉ KVALIFIKAČNÍ PŘEDPOKLADY a) seznam významných služeb poskytnutých dodavatelem v posledních 3 letech s uvedením jejich rozsahu a doby poskytnutí; přílohou tohoto seznamu musí být. 1. osvědčení vydané veřejným zadavatelem, pokud byly služby poskytovány veřejnému zadavateli, nebo 2. osvědčení vydané jinou osobou, pokud byly služby poskytovány jiné osobě než veřejnému zadavateli, nebo 3. smlouva s jinou osobou a doklad o uskutečnění plnění dodavatele, není-li současně možné osvědčení podle bodu 2 od této osoby získat z důvodů spočívajících na její straně. Z osvědčení i seznamu významných služeb musí jednoznačně vyplývat, že dodavatel v uvedeném období realizoval významné služby, z nichž alespoň 3 zakázky se budou vztahovat k předmětu veřejné zakázky a jejichž souhrnná finanční hodnota činí min. 900 000 Kč bez DPH. Uchazeč uvede rozsah a dobu plnění, název akce a subjekt, kterému byly služba poskytnuty vč. kontaktních údajů pro ověření reference. Osoby, kterými jsou prokazovány technické kvalifikační předpoklady, se musí podílet na plnění předmětu zakázky. Změna v osobách při realizaci předmětu zakázky podléhá schválení zadavatele. Pokud není uchazeč schopen prokázat splnění určité části zadavatelem požadované kvalifikace dle §50 odst. 1 písm. b) a d) v plném rozsahu, je oprávněn splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prokázat prostřednictvím subdodavatele (nestanovil-li zadavatel jinak). Uchazeč je v takovém případě povinen předložit: a) doklady prokazující splnění základního kvalifikačního předpokladu dle § 53 odst. 1 písm. j) a profesního kvalifikačního předpokladu podle § 54 písm. a) subdodavatelem, b) smlouvu uzavřenou se subdodavatelem, z níž vyplývá závazek subdodavatele k poskytnutí plnění určeného k plnění zakázky dodavatelem či k poskytnutí věcí či práv, s nimiž bude dodavatel oprávněn disponovat v rámci plnění veřejné zakázky, a to alespoň v rozsahu,v jakém subdodavatel prokázal splnění kvalifikace podle § 50 odst. 1 písm. b) a d). V této smlouvě musí být uveden popis plnění subdodavatele při realizaci předmětu zakázky. Toto plnění musí odpovídat kvalifikačním předpokladům, které subdodavatel za dodavatele prokazuje. Uchazeč není oprávněn prostřednictvím subdodavatele prokázat splnění své profesní kvalifikace - výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (ust. § 54 písm. a) zákona č. 137/2006 Sb. o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů). Má-li být předmět zakázky plněn několika dodavateli společně a za tímto účelem podávají či hodlají podat společnou nabídku, je každý z dodavatelů povinen prokázat splnění základních kvalifikačních předpokladů a profesního kvalifikačního předpokladu - výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán - v plném rozsahu. Splnění zbývající zadavatelem požadované kvalifikace musí prokázat všichni dodavatelé společně. V případě prokazování splnění kvalifikace v chybějícím rozsahu prostřednictvím subdodavatele se předchozí odstavec použije obdobně. V případě, že má být předmět zakázky plněn podle předchozího odstavce společně několika dodavateli, jsou povinni předložit současně s doklady prokazujícími splnění kvalifikačních předpokladů smlouvu, ve které je obsažen závazek, že všichni tito dodavatelé budou vůči zadavateli a třetím osobám z jakýchkoliv právních vztahů vzniklých v souvislosti se zakázkou zavázáni společně a nerozdílně, a to po celou dobu plnění zakázky i po dobu trvání jiných závazků vyplývajících ze zakázky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: čeština
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi .1.7.
Soubory ke stažení:
- pr-i-loha-2-kryci-list.doc (1. 5. 2016 04:05)
- pr-i-loha-3-navrh-smlouvy-mpm.doc (1. 5. 2016 04:05)
- priloha-1-pr-edpokla-dana-hodnota-jednotlivy-ch-odobnry-ch-pros-koleni-.xls (1. 5. 2016 04:05)
- priloha-4-kalkulace-cen.xls (1. 5. 2016 04:05)
- vyzva-k-podani-nabidek-zd-mpm.pdf (1. 5. 2016 04:05)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Element Consulting s.r.o.
IČ: 286 06 141
DIČ: CZ28606141
Sídlo: J. V. Sládka 35, Frýdek-Místek, PSČ 738 01
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Pavlína Drescherová - 2. uchazeč
Název: MEK-IN, s.r.o.
IČ: 267 97 747
DIČ: CZ26797747
Sídlo: Korunní 595/76, PSČ 709 00 - 3. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING, a.s.
IČ: 268 13 335
DIČ: CZ26813335
Sídlo: Nad Porubkou 838, PSČ 721 00, Ostrava - Svinov - 4. uchazeč
Název: Everesta, s.r.o.
IČ: 250 14 650
DIČ: CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, Česká Lípa, PSČ 470 01
Datum ukončení: 5. 11. 2013