Zpět

Vzdělávání v oblasti sociálních služeb pro pracovníky Ledax o.p.s.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9579

Název zakázky: Vzdělávání v oblasti sociálních služeb pro pracovníky Ledax o.p.s.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 10. 2. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Ledax o.p.s.

Sídlo zadavatele: Riegrova 1756/51, 370 01 České Budějovice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Irena Lavická, tel: +420725760193 email: irena.lavicka@ledax.cz

IČ zadavatele: 28068955

DIČ zadavatele: CZ28068955

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Irena Lavická
  • Telefon: +420725760193
  • E-mail: irena.lavicka@ledax.cz

Lhůta pro podání nabídek: 24. 2. 2014 14:00

Místo pro podání nabídek:
v místě zadavatele, Riegrova 51, 370 01 České Budějovice

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Předmětem zakázky je komplexní zajištění vzdělávacích kurzů pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách zadavatele, Ledax o.p.s.

Veřejná zakázka malého rozsahu je realizována v rámci projektu „Vzděláváním ke zvyšování kvality sociálních služeb Ledax o.p.s., reg. číslo: CZ.1.04/3.1.03/A7.00204, schváleného v rámci OP Lidské zdroje a zaměstnanost. 

Realizací vzdělávacích aktivit bude zajištěno zvýšení kvality poskytovaných sociálních služeb, zejména ve vztahu k uživatelům těchto služeb. V rámci vzdělávací zakázky jde o zajištění celkem 9 typů vzdělávacích kurzů určených pro sociální pracovníky a pracovníky v sociálních službách.

Celkem bude proškoleno 69 osob, a to v průběhu března 2014 – června 2015, kdy budou jednotlivé vzdělávací kurzy realizovány.

 

Vzdělávací kurzy musí splňovat podmínku udělené akreditace pro vzdělávací kurzy pro další vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách dle §111 odst. 2 písm. b) zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů – akreditace od Ministerstva práce a sociálních věcí ČR.

Vzdělávací kurzy budou probíhat v místě sídla žadatele, Riegrova 51, 370 01 České Budějovice.

Z každého vzdělávacího kurzu obdrží úspěšní absolventi certifikát o absolvování kurzu.

Forma výuky u všech vzdělávacích kurzů – prezenční.

V rámci vzdělávací zakázky budou realizovány následující kurzy dle specifikace uvedené u každého kurzu.

1.    Vzdělávání pro sociální pracovníky, celkem bude vzděláno 14 osob

  1. Kurz Emocionálně náročné situace, konflikty a jejich řešení z pozice sociálního pracovníka  obsah kurzu:

-       definování pojmu konflikt – teorie, konflikt na pracovišti, význam míry konfliktů a jejich zdroje, strategické řešení konfliktů, reakce na konflikt, mediace, test konfliktnosti a způsob rozhodování ze strany jedince.

Hodinový rozsah: 7 hodin

Termín realizace: 2014

Počet účastníků kurzu: 14

Počet kurzů: 1

 

  1. Kurz Aktivizační techniky pro seniory

obsah kurzu:

-       Prohloubení dovednosti v oblasti sociálně aktivizačních činností vedoucích k rozvoji nebo udržení osobních a sociálních schopností klienta. Zaměření na podpůrné aktivizační techniky – osvojení dovedností, výběr vhodných technik, aktivizační cvičení, znovunabytí ztracené energie, techniky zlepšení nálady apod.

             Hodinový rozsah: 7 hodin

            Termín realizace: 2014

Počet účastníků kurzu: 14

Počet kurzů: 1

 

  1. Kurz Práce s imobilním klientem

Obsah kurzu:

-       Stupně imobility dle postižení, rozsah postižení u klientů s vybraným neurologickým a ortopedickým onemocněním, nácvik manipulace s postiženým uživatelem, význam polohování u ležícího pacienta, prevence vzniku dekubitů, výběr vhodných pomůcek, zásady bezpečné manipulace

           Hodinový rozsah: 6 hodin

           Termín realizace: 2014

Počet účastníků kurzu: 8

Počet kurzů: 1

 

  1. Kurz Specifika práce s lidmi s degenerativními poruchami

Obsah kurzu:

-. Objasnění pojmu Alzheimerova choroba, demence, prevalence, rizikové faktory, stádia demence a její projevy, specifika komunikace pro jednotlivá stádia, uživatel sociálních služeb a jeho specifika. Modelové situace rozhovorů, příklady dobré praxe.

Hodinový rozsah: 12 hodin

Termín realizace: 2014

Počet účastníků kurzu: 14

Počet kurzů: 1

  

  1. Kurz Asertivní jednání a techniky

Obsah kurzu:

-       Asertivita u klíčového pracovníka, podstata asertivního chování, základní pravidla asertivity, asertivní práva a techniky, rozlišování mezi pasivitou a asertivitou, asertivní NE, projev a potřeby a přání asertivním způsobem, zvládání manipulativních technik

Hodinový rozsah: 6 hodin

Termín realizace: 2015

Počet účastníků kurzu: 14

Počet kurzů: 1

 

  1. Kurz Komunikace klíčového pracovníka s uživateli sociálních služeb a jejich rodinou

Obsah kurzu:

-       Příčiny poruch komunikace, komunikace s osobami s poruchami řeči, s postižením sluchu, se zrakovým postižením, mentální retardace, poruchy autistického spektra, komunikace se seniory, osvojení zásad komunikace s lidmi s demencí v jednotlivých stádiích onemocnění, podmínky a prostředí komunikace, příklady dobré praxe

               Hodinový rozsah: 12 hodin

               Termín realizace: 2015

   Počet účastníků kurzu: 14

   Počet kurzů: 1

 

  1. Kurz Poskytování paliativní péče – specifika v péči o nemocného a umírajícího

       Obsah kurzu:

-       Péče o umírající, péče o rodinu umírajícího, důstojné prožívání ztráty blízké osoby, principy paliativní péče, citlivě vedená komunikace s rodinou, znalosti a dovednosti pracovníků – profesionální přístup, respektování individuálních potřeb

           Hodinový rozsah: 12 hodin

           Termín realizace: 2015

           Počet účastníků kurzu: 14

           Počet kurzů: 1

 

2.    Vzdělávání pro pracovníky v sociálních službách, celkem bude vzděláno 55 osob

  1. Kurz Stres a zvládání zátěžových situací v sociální práci

      Obsah kurzu:

-       Subjektivní hodnocení pracovní zátěže, jak čelit pracovní zátěži, konkrétní prostředky psychohygieny a praktické využití informací

      Hodinový rozsah: 6 hodin

      Termín realizace: 2014

      Počet účastníků kurzu: 55

      Počet kurzů: 4

 

  1. Kurz Práce s imobilním klientem

Obsah kurzu:

-       Stupně imobility a postižení, rozsah postižení u klientů s vybraným neurologickým a ortopedickým postižením, nácvik manipulace s postiženým uživatelem, význam polohování u ležícího pacienta, prevence vzniku dekubitů, výběr vhodných pomůcek, zásady bezpečné manipulace

         Hodinový rozsah: 6 hodin

         Termín realizace: 2014

         Počet účastníků kurzu: 55

         Počet kurzů: 5

 

  1. Kurz Specifika práce s lidmi s degenerativními poruchami

Obsah kurzu:

-. Objasnění pojmu Alzheimerova choroba, demence, prevalence, rizikové faktory, stádia demence a její projevy, specifika komunikace pro jednotlivá stádia, uživatel sociálních služeb a jeho specifika. Modelové situace rozhovorů, příklady dobré praxe.

Hodinový rozsah: 12 hodin

Termín realizace: 2014

Počet účastníků kurzu: 55

Počet kurzů: 4

 

  1. Kurz Etický kodex v sociálních službách, syndrom vyhoření, psychohygiena

Obsah kurzu:

-       Stres, stresové faktory, pojem syndrom vyhoření – fáze, příznaky, projevy, systém podpory pracovníkům při známkách syndromu vyhoření, prevence

            Hodinový rozsah: 12 hodin

           Termín realizace: 2015

Počet účastníků kurzu: 55

Počet kurzů: 4

  1. Kurz Poskytování paliativní péče – specifika v péči o nemocného a umírajícího

       Obsah kurzu:

-       Péče o umírající, péče o rodinu umírajícího, důstojné prožívání ztráty blízké osoby, principy paliativní péče, citlivě vedená komunikace s rodinou, znalosti a dovednosti pracovníků – profesionální přístup, respektování individuálních potřeb

       Hodinový rozsah: 12 hodin

      Termín realizace: 2015

       Počet účastníků kurzu: 55

       Počet kurzů: 5

Zadavatel uvádí všechny názvy kurzů jako orientační.

Součástí předmětu veřejné zakázky je dále vydání osvědčení (certifikátu) o absolvování vzdělávacího kurzu každému účastníkovi (v tištěné podobě).

Všechny tištěné výstupy musí splňovat pravidla publicity daného Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 435146,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Realizace vzdělávacích kurzů v období: březen 2014 – červen 2015 Předpokládaný harmonogram jednotlivých kurzů: Emocionálně náročné situace, konflikty a jejich řešení z pozice sociálního pracovníka – 2014 Aktivizační techniky pro seniory – 2014 Práce s imobilním klientem – 2014 Specifika práce s lidmi s degenerativními poruchami – 2014 Stres a zvládání zátěžových situací v sociální oblasti – 2014 Asertivní jednání a techniky – 2015 Komunikace klíčového pracovníka s uživateli sociálních služeb a rodinou – 2015 Poskytování paliativní péče – specifika v péči o nemocného a umírajícího – 2015 Etický kodex v sociálních službách, syndrom vyhoření, psychohygiena - 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
v místě zadavatele, Riegrova 51, 37001 České Budějovice

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena – 100% Jediným hodnotícím kritériem v rámci zadávacího řízení je cena. Jedná se o cenu bez DPH, DPH u akreditovaných kurzů zadavatel předpokládá ve výši 0,-Kč, resp. sazba 0 %. Předmětem hodnocení je celková nabídková cena vzdělávacích kurzů, avšak ceny za jednotlivé vzdělávací kurzy nesmí překročit maximální jednotkovou cenu stanovenou zadavatelem u každého vzdělávacího kurzu. Jako nejvýhodnější nabídka bude vybrána ta, u které bude celková nabízená cena za realizaci vzdělávacích kurzů nejnižší, při splnění všech dalších kvalifikačních předpokladů, stanovených dále ve výzvě k podání nabídek. Ceny jednotlivých kurzů uvede uchazeč v nabídce v rámci položkového rozpočtu (vzor viz příloha č. 4 výzvy), výslednou nabízenou cenu za realizaci všech vzdělávacích kurzů uvede uchazeč do krycího listu nabídky, jehož vzor je součástí výzvy pro podání nabídek. Stanovené maximální jednotkové ceny vzdělávacích kurzů, včetně DPH: Emocionálně náročné situace, konflikty a jejich řešení na pozici sociálního pracovníka – 10 890,- Kč Stres a zvládání zátěžových situací v sociální práci – 10 133,75Kč Aktivizační techniky pro seniory – 10 890,- Kč Práce s imobilním klientem – 11 041,25 Kč Specifika práce s lidmi s degenerativními chorobami – 20 116,25 Kč Asertivní jednání a techniky – 10 133,75 Kč Etický kodex v sociálních službách, syndrom vyhoření a psychohygiena – 14 671,25Kč Komunikace klíčového pracovníka s uživateli sociálních služeb a jeho rodinou – 16 486,25 Kč Poskytování paliativní péče – specifika v péči o nemocného a umírajícího – 20 116,25 Kč Všechny nabízené kurzy musí být akreditované MPSV v rámci dalšího odborného vzdělávání dle §111 odst.3, písm.b) zákona č.108/2006Sb. o sociálních službách, stejně tak jako vzdělávací instituce.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Uchazeč prokáže v rámci podání nabídky splnění následujících předpokladů: 1. Základní kvalifikační předpoklady Zadavatel vyžaduje prokázání základních kvalifikačních předpokladů, jimiž dodavatel čestně prohlašuje, že splňuje základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů. Způsob prokázání Uchazeč prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením čestného prohlášení podepsaného statutárním zástupcem žadatele (viz Příloha č. 2 Výzvy), které bude součástí nabídky a které nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky. 2. Profesní kvalifikace Zadavatel požaduje prokázání splnění profesní kvalifikace k plnění vzdělávací zakázky. Způsob prokázání Uchazeč prokáže splnění profesních kvalifikačních předpokladů následujícím způsobem: 2.1. Kopie výpisu z obchodního rejstříku, nebo jiného rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán, výpis nesmí být starší 90 dnů ke dni podání nabídky 2.2. Kopie dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícímu předmětu veřejné zakázky - např. výpis ze živnostenského rejstříku 2.3. Kopie dokladu Ministerstva práce a sociálních věcí České republiky (dále jen MPSV ČR) o udělení akreditace vzdělávacímu zařízení uchazeče podle zákona č. 108/2016 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů. Doklad musí být platný minimálně ke dni podání nabídek a uchazeč musí platnost tohoto dokladu zajistit po celou dobu realizace zakázky (březen 2014 – červen 2015) 2.4. Kopie dokladů MPSV ČR o udělení akreditace u všech poptávaných vzdělávacích kurzů vymezených v předmětu této veřejné zakázky, podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, vystavených pro požadovanou cílovou skupinu a platných minimálně ke dni podání nabídky. Dodavatel zajistí platnost akreditací vzdělávacích kurzů zakázky tak, aby bylo možné realizovat celý rozsah zakázky během stanovené doby realizace zakázky (březen 2014 – červen 2015). 3. Technické kvalifikační předpoklady Zadavatel vyžaduje prokázání technických kvalifikačních předpokladů doložením realizace referenčních zakázek Uchazeč uveden nejméně 3 realizované vzdělávací zakázky v oblasti vzdělávání sociálních pracovníků a pracovníků v sociálních službách realizované za poslední 3 roky. Minimální rozsah každé zakázky v rozsahu 250 000,- Kč bez DPH. U každé takovéto referenční zakázky uvede uchazeč název organizace, pro kterou byla zakázka realizována, termín realizace, celkovou finanční výši zakázky bez DPH a kontaktní osobu organizace, která může podat případné reference. Zadavatel neumožňuje prokázat splnění kvalifikačních předpokladů dle bodů 1 až 3 prostřednictvím subdodavatele. Pokud podává nabídku více dodavatelů společně, musí každý z nich splnit základní kvalifikační předpoklady dle bodu 1 (čestné prohlášení), dále profesní kvalifikaci dle bodů 2.1 až 2.3. Splnění profesních předpokladů dle bodu 2.4 a technických kvalifikačních předpokladů musí prokázat všichni dodavatelé společně.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Nabídka musí být zadavateli podána v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotvírat“, na níž je uvedena kontaktní osoba uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka musí být podána v českém jazyce. Jiné jazykové mutace nabídky nejsou zadavatelem povoleny. Všechny dokumenty v jiném jazyku musí být přeloženy do českého jazyka, překlad musí být úředně ověřen.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9., na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Zpracovaná nabídka bude opatřena vyplněným krycím listem, jehož vzor je přílohou č. 1 této Výzvy. Zpracování cenové nabídky: Nabídková cena za jednotlivé vzdělávací kurzy bude zpracována do položkového rozpočtu, který jsou uchazeči povinni přiložit jako součást nabídky (vzor tohoto rozpočtu tvoří přílohu č.4 Výzvy). Uchazeči jsou povinni podat cenovou nabídku na všechny položky předmětu plnění této veřejné zakázky. Celková nabídková cena bude uvedena v členění: nabídková cena bez DPH (Kč), výše DPH (Kč), nabídková cena včetně DPH (Kč). Takto stanovená nabídková cena bude uvedena na krycím listu nabídky a v předloženém návrhu smlouvy. Uchazeč stanoví nabídkovou cenu celou částkou za celé plnění předmětu veřejné zakázky. Nabídková cena bude stanovena jako cena »nejvýše přípustná« a musí obsahovat veškeré náklady spojené s plněním předmětu zakázky. Obchodní a platební podmínky jsou vymezeny v závazném Návrhu smlouvy v příloze č. 3 této Výzvy. Uchazeč v návrhu smlouvy doplní pouze nevyplněné údaje. Návrh smlouvy musí být ze strany uchazeče vlastnoručně podepsán statutárním orgánem nebo osobou k tomu statutárním orgánem zmocněnou či pověřenou. Originál či úředně ověřená kopie zmocnění či pověření musí být v takovém případě součástí návrhu smlouvy uchazeče.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Employment Service, a.s. a Vzdělávací institut sv. J.N.Neumanna o.p.s.
    IČ: 260 98 237; 019 86 872
    DIČ: CZ26098237
    Sídlo: Riegrova 1756/51, 37001 České Budějovice a Neumannova 144, 38301 Prachatice
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Nina Mocová
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: bfz o.p.s. a Mgr. Bc. Jana Merhautová a PhDr. Markéta Greplová
    IČ: 279 66 119; 727 00 858; 740 85 590
    DIČ: -
    Sídlo: Provaznická 425/16, 350 02 Cheb; 28. října 8, Děčín; Vranovice 46, Vranovice


Datum ukončení: 17. 3. 2014


 
Uveřejněno: 10. 2. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016