Vzdělávání zaměstnanců Conteg, spol. s r. o. v oblasti výroby – nové technologie
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10347
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců Conteg, spol. s r. o. v oblasti výroby – nové technologie
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 12. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: CONTEG, spol. s r.o.
Sídlo zadavatele: Na Vítězné pláni 1719/4, 140 00 Praha 4
- Jméno: Vít Voláček, jednatel společnosti tel.: +420 261 393 505, e-mail: vit@conteg.cz
IČ zadavatele: 25701843
DIČ zadavatele: CZ25701843
- Jméno: Miroslava Válková
- Telefon: 602 442 645
- E-mail: m.valkova@conteg.cz
Lhůta pro podání nabídek: 8. 1. 2015 09:31
Místo pro podání nabídek: Conteg, spol. s r. o., K Silu 2179, 393 01 Pelhřimov
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění je zajištění proškolení pracovníků v oblasti obsluhy a údržby nových technologií ve společnosti. Zájemci o zakázku mohou podat nabídky na jednu, dvě, tři, čtyři nebo všech pět dílčích částí předmětu plnění. Současně však zadavatel zájemce upozorňuje, že v každé části mohou podat pouze jednu nabídku. Zadavatel nepřipouští předložení více variant v rámci nabídky. Prostory a technické prostředky ke každému školení, které bude probíhat v prostorách zadavatele, jsou k dispozici zdarma.
· Dílčí plnění 1: Školení obsluhy a údržby nových výrobních technologií - automatický zakládací a vykládací systém STOPA Compact
Jedná se o školení stávajících i nově příchozích pracovníků – správné používání a spravování skladového systému STOPA a jeho pravidelná údržba.
Zadavatel vlastní: Automatický zakládací a vykládací systém – sklad STOPA Compact včetně řídícího systému TruTops Fab Modul Storage und Quickjob
Kurz bude probíhat formou praktické výuky přímo na pracovišti. Pro teoretickou průpravu lze využít školicího střediska v areálu společnosti.
Celkový počet proškolených pracovníků bude cca 18.
Školení bude z kapacitních důvodů rozděleno na 4 skupiny (3 skupiny pracovníků obsluhy, 1 skupina pracovníků údržby).
Předpokládaný počet školicích dnů je v rozsahu 1 den pro každou skupinu pracovníků obsluhy (tzn. 3 dny školení obsluhy systému STOPA) a 2 dny pro skupinu pracovníků údržby. Celkový předpokládaný počet školicích dní je 5.
1 školicí den = 7,5 hodin
Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady a výdaje nezbytné pro realizaci služby (např. cestovné, ubytování lektora, tlumočení apod.)
Předpokládané období školení je únor až duben 2015, konkrétní data se budou odvíjet podle aktuální potřeby zadavatele.
Vzhledem k tomu, že kurzy budou probíhat dle aktuálních potřeb zadavatele, je nezbytné, aby uchazeč byl schopen realizovat konkrétní kurz do 14 dnů od doručení požadavku zadavatele.
· Dílčí plnění 2: Školení obsluhy a údržby nových technologií - robotická pracoviště ohraňovacích lisů Trumpf
Jedná se o školení stávajících i nově příchozích pracovníků obsluhy robotických ohraňovacích lisů a pracovníků údržby těchto zařízení.
Zadavatel vlastní následující ohraňovací lisy:
- TrumaBend 5170 s BendMaster 60;
- TrumaBend 5170 s BendMaster 60 a s robotickým zařízením na navařování svorníků.
Kurz bude probíhat formou praktické výuky přímo na pracovišti. Pro teoretickou průpravu lze využít školicího střediska v areálu společnosti.
Celkový počet proškolených pracovníků bude cca 7.
Školení bude z kapacitních důvodů rozděleno na 4 skupiny (3 skupiny pracovníků obsluhy, 1 skupina pracovníků údržby).
Předpokládaný počet školicích dnů je v rozsahu 2 dny pro každou skupinu pracovníků obsluhy (tzn. 6 dnů školení obsluhy) a 1 den pro skupinu pracovníků údržby. Celkový předpokládaný počet školicích dní je 7.
1 školicí den = 7,5 hodin
Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady a výdaje nezbytné pro realizaci služby (např. cestovné, ubytování lektora, tlumočení apod.)
Předpokládané období školení je leden až únor 2015, konkrétní data se budou odvíjet podle aktuální potřeby zadavatele.
Vzhledem k tomu, že kurzy budou probíhat dle aktuálních potřeb zadavatele, je nezbytné, aby uchazeč byl schopen realizovat konkrétní kurz do 14 dnů od doručení požadavku zadavatele.
· Dílčí plnění 3: Školení obsluhy a údržby nových technologií – stroj na nanášení PUR těsnění
Jedná se o školení stávajících i nově příchozích pracovníků obsluhy a pracovníků údržby stroje na nanášení PUR těsnění.
Zadavatel vlastní: CNC stroj na nanášení PUR těsnění - Sonderhoff.
Kurz bude probíhat formou praktické výuky přímo na pracovišti. Pro teoretickou průpravu lze využít školicího střediska v areálu společnosti.
Celkový počet proškolených pracovníků bude cca 6.
Školení bude z kapacitních důvodů rozděleno na 2 skupiny (1 skupina pracovníků obsluhy, 1 skupina pracovníků údržby).
Předpokládaný počet školicích dnů je v rozsahu 2 dny pro skupinu pracovníků obsluhy a 1 den pro skupinu pracovníků údržby. Celkový předpokládaný počet školicích dní je 3.
1 školicí den = 7,5 hodin
Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady a výdaje nezbytné pro realizaci služby (např. cestovné, ubytování lektora, tlumočení apod.)
Předpokládané období školení je únor až březen 2015, konkrétní data se budou odvíjet podle aktuální potřeby zadavatele.
Vzhledem k tomu, že kurzy budou probíhat dle aktuálních potřeb zadavatele, je nezbytné, aby uchazeč byl schopen realizovat konkrétní kurz do 21 dnů od doručení požadavku zadavatele.
· Dílčí plnění 4: Školení obsluhy a údržby nových technologií – robotické laserové pracoviště, robotické zařízení na navařování svorníků
Jedná se o školení stávajících i nově příchozích pracovníků obsluhy a pracovníků údržby robotického laserového pracoviště.
Zadavatel vlastní:
- robotické laserové pracoviště s možností svařování a řezání tenkých ocelových, nerezových nebo hliníkových plechů;
- robotické zařízení na navařování svorníků (integrované do pracoviště ohraňovacího lisu).
Kurz bude probíhat formou praktické výuky přímo na pracovišti. Pro teoretickou průpravu lze využít školicího střediska v areálu společnosti.
Celkový počet proškolených pracovníků bude cca 8.
Školení bude z kapacitních důvodů rozděleno na 3 skupiny (1 skupina pracovníků obsluhy robotického laserového pracoviště, 1 skupina pracovníků obsluhy robotického zařízení na navařování svorníků, 1 skupina pracovníků údržby robotického laserového pracoviště i pracovníků údržby robotického zařízení na navařování svorníků).
Předpokládaný počet školicích dnů je v rozsahu 2 dny pro skupinu pracovníků obsluhy (1 den pro obsluhu robotického laserového pracoviště, 1 den pro obsluhu robotického zařízení na navařování svorníků) a 1 den pro skupinu pracovníků údržby robotického laserového pracoviště i robotického zařízení na navařování svorníků. Celkový předpokládaný počet školicích dní je 3.
1 školicí den = 7,5 hodin
Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady a výdaje nezbytné pro realizaci služby (např. cestovné, ubytování lektora, tlumočení apod.)
Předpokládané období školení je únor až duben 2015, konkrétní data se budou odvíjet podle aktuální potřeby zadavatele.
Vzhledem k tomu, že kurzy budou probíhat dle aktuálních potřeb zadavatele, je nezbytné, aby uchazeč byl schopen realizovat konkrétní kurz do 14 dnů od doručení požadavku zadavatele.
· Dílčí plnění 5: Školení obsluhy a údržby nových výrobních technologií – ohýbací centrum
Jedná se o školení stávajících i nově příchozích pracovníků na pozici operátor ohýbacího centra a stávajících pracovníků údržby ohýbacího centra.
Zadavatel vlastní: ohýbací centrum Salvagnini P4Xe-2516
Kurz bude probíhat formou praktické výuky přímo na pracovišti. Pro teoretickou průpravu lze využít školicího střediska v areálu společnosti.
Celkový počet proškolených pracovníků bude cca 7.
Školení budou prováděna pro stávající a nově příchozí pracovníky. Školení bude z kapacitních důvodů rozděleno na 2 skupiny (1 skupina operátorů ohýbacího centra a 1 skupina pracovníků údržby).
Předpokládaný počet školicích dnů je v rozsahu 2 dny skupinu operátorů ohýbacího centra a 2 dny pro skupinu pracovníků údržby ohýbacího centra. Celkový předpokládaný počet školicích dní je 4.
1 školicí den = 7,5 hodin
Předpokládané období školení skupiny údržby ohýbacího centra je únor až duben 2015 dle aktuální potřeby zadavatele.
Vzhledem k tomu, že kurzy budou probíhat dle aktuálních potřeb zadavatele, je nezbytné, aby uchazeč byl schopen realizovat konkrétní kurz do 14 dnů od doručení požadavku zadavatele.
Nabídková cena musí zahrnovat veškeré náklady a výdaje nezbytné pro realizaci služby (např. cestovné, ubytování lektora, tlumočení apod.).
Každý uchazeč může podat pouze jednu nabídku na každé dílčí plnění.
Celková předpokládaná hodnota: 677.000,- Kč
Dílčí plnění 1: 261.000,- Kč
Dílčí plnění 2: 91.000,- Kč
Dílčí plnění 3: 130.000,- Kč
Dílčí plnění 4: 75.000,- Kč
Dílčí plnění 5: 120.000,- Kč
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 677000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Dílčí plnění 1: únor - duben 2015 Dílčí plnění 2: leden – únor 2015 Dílčí plnění 3: únor – březen 2015 Dílčí plnění 4: únor – duben 2015 Dílčí plnění 5: únor – duben 2015
Místo dodání / převzetí plnění: K Silu 2179, 393 01 Pelhřimov
Pravidla pro hodnocení nabídek: Celková nabídková cena bez DPH za každé jedno dílčí plnění
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: • Kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm uchazeč zapsán • Kopie dokladu o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) • Čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti • Výpis z OR nesmí být starší než 90 dnů.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě. Požadavek na listinnou podobu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. Doručení zadavatel požaduje v uzavřené obálce, opatřené na uzavření razítkem, případně podpisem uchazeče, je-li fyzickou osobou, či jeho statutárního zástupce, je-li právnickou osobou, a označené zřetelně názvem zakázky „Vzdělávání zaměstnanců Conteg, spol. s r. o. v oblasti výroby – nové technologie“ a heslem „NEOTVÍRAT“. Na obálce musí být uveden název a adresa uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Povinnost vést prezenční listiny účastníků školení dle vzoru poskytnutého zadavatelem – viz příloha č. 2. Školení musí probíhat v českém jazyce. Platební a obchodní podmínky jsou stanoveny návrhem smlouvy pro každé dílčí plnění, které tvoří přílohu č. 3 zadávací dokumentace. Návrh smlouvy předložený zadavatelem je pro uchazeče závazný a uchazeč do něj doplní pouze vyznačené údaje. Výpočet celkové ceny fakturace: Celková cena jednotlivých dílčích plnění bude stanovena na základě skutečně odučených školicích dnů. Cenu dílčího plnění určí uchazeč podle vzorce: počet dnů školení * cena školení za 1 den školení. Zadavatel požaduje: Dílčí plnění 1 a 2: zajištění výuky lektorem s praxí v rozsahu min. 10 provedených školení na stejných nebo obdobných typech strojů značky Trumpf. Tento požadavek prokáže uchazeč předložením profesního životopisu lektora. Dílčí plnění 3: zajištění výuky lektorem s praxí v rozsahu min. 5 provedených školení na stejném nebo obdobném typu stroje na nanášení PUR těsnění. Tento požadavek prokáže uchazeč předložením profesního životopisu lektora. Dílčí plnění 4: zajištění výuky lektorem s praxí v rozsahu min. 5 provedených školení na stejném nebo obdobném typu stroje robotické laserové pracoviště a robotické zařízení na navařování svorníků. Tento požadavek prokáže uchazeč předložením profesního životopisu lektora. Dílčí plnění 5: zajištění výuky lektorem s praxí v rozsahu min. 5 provedených školení na stejném nebo obdobném typu stroje ohýbací centrum Salvagnini. Tento požadavek prokáže uchazeč předložením profesního životopisu lektora. Požadavky na členění zpracované nabídky: • Krycí list nabídky – krycí list nabídky totožný se vzorem, který byl zadavatelem poskytnut jako součást Výzvy k podání nabídek. • Doklady splňující požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele. • Popis a specifikace dodávky splňující popsané požadavky na předmět zakázky • Podepsaný návrh smlouvy - návrh smlouvy musí být podepsaný osobou oprávněnou za uchazeče jednat. Návrh smlouvy bude totožný se vzorem, který byl zadavatelem poskytnut jako součást výzvy k podání nabídek. Pro každé dílčí plnění je k dispozici jeden návrh smlouvy.
Soubory ke stažení:
- navrh-smlouvy-k-dilcimu-plneni-1.docx (3. 5. 2016 11:33)
- navrh-smlouvy-k-dilcimu-plneni-2.docx (3. 5. 2016 11:33)
- navrh-smlouvy-k-dilcimu-plneni-3.docx (3. 5. 2016 11:33)
- navrh-smlouvy-k-dilcimu-plneni-4.docx (3. 5. 2016 11:33)
- navrh-smlouvy-k-dilcimu-plneni-5.docx (3. 5. 2016 11:33)
- priloha-c.-1-kryci-list_6.docx (3. 5. 2016 11:33)
- priloha-c.-2-prezencni-listina.docx (3. 5. 2016 11:33)
- vyzva_61.pdf (3. 5. 2016 11:33)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
DÍLČÍ PLNĚNÍ 1:
- Vítězný dodavatel
Název: TRUMPF Praha, spol. s r.o.
IČ: 48583316
DIČ: CZ48583316
Sídlo: K Hájům 1355/2a, 155 00 Praha 5
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Roman Haltuf
Poznámka k dodavateli:
DÍLČÍ PLNĚNÍ 2:
- Vítězný dodavatel
Název: TRUMPF Praha, spol. s r.o.
IČ: 48583316
DIČ: CZ48583316
Sídlo: K Hájům 1355/2a, 155 00 Praha 5
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Roman Haltuf
Poznámka k dodavateli:
DÍLČÍ PLNĚNÍ 3:
- Vítězný dodavatel
Název: Giesbert, spol. s r.o.
IČ: 24255599
DIČ: CZ24255599
Sídlo: Havlíčkova 2605/9, 350 02 Cheb
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Götz F. Landwehrmann
Poznámka k dodavateli:
DÍLČÍ PLNĚNÍ 4:
ZRUŠENA
DÍLČÍ PLNĚNÍ 5:
- Vítězný dodavatel
Název: Sp-Tech, s.r.o.
IČ: 25659081
DIČ: CZ25659081
Sídlo: Hořátev 74, 289 13
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Jaroslav Hrádek, CSc.
Poznámka k dodavateli:
Datum ukončení: 12. 1. 2015