Zpět

Vzdělávání zaměstnanců Domova Čujkovova

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9357

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců Domova Čujkovova

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 28. 11. 2013

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Domov Čujkovova, Ostrava – Zábřeh, příspěvková organizace

Sídlo zadavatele: Čujkovova 25, Ostrava – Zábřeh, 700 30

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Bc. Magda Mertová Telefon: +420 602 761 219 E-mail: mmertova@cujkovova.cz

IČ zadavatele: 70631875

DIČ zadavatele: -

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Bc. Magda Mertová
  • Telefon: +420 602 761 219
  • E-mail: mmertova@cujkovova.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 12. 2013 14:00

Místo pro podání nabídek:
Čujkovova 25, Ostrava – Zábřeh, 700 30

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem zakázky je poskytnutí služeb spočívajících v realizaci vzdělávacích aktivit pro:

  • pracovníky v sociálních službách (dále jen PSS),
  • sociální pracovníky (dále jen SP),
  • vedoucí pracovníky (dále jen VP),

 příspěvkové organizace Domova Čujkovova.

 

Podrobněji – viz zadávací dokumentace.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 854000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Leden 2014 – červen 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Všechny vzdělávací aktivity budou realizovány v sídle zadavatele tedy v Čujkovova 25, Ostrava – Zábřeh, 700 30.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
1)Nabídková cena – 60% 2)Obsahová náplň a didaktické metody vedení kurzů – 40% Bližší popis je uveden v zadávací dokumentaci.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady: -čestné prohlášení uchazeče o tom, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele, -čestné prohlášení uchazeče o tom, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele. Doklady o prokázání základních kvalifikačních předpokladů musejí být předloženy v originále a nesmí být k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele; je-li doklad podepsán zmocněncem, doloží dodavatel originál nebo úředně ověřenou kopii plné moci, která byla zmocněnci pro účely podpisu nabídky udělena. Profesní kvalifikační předpoklady: -prostá kopie výpisu z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či prostá kopie výpisu z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, který není k poslednímu dni, ke kterému má být prokázáno splnění kvalifikace, starší 90 kalendářních dnů. Uchazeč je oprávněn prokázat profesní kvalifikační předpoklad výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů, -prostá kopie dokladu o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci; tímto dokladem může být prostá kopie výpisu ze živnostenského rejstříku nebo prostá kopie živnostenského listu. Uchazeč je oprávněn prokázat profesní kvalifikační předpoklad výpisem ze seznamu kvalifikovaných dodavatelů nebo certifikátem vydaným v rámci systému certifikovaných dodavatelů, -prostá kopie Rozhodnutí MPSV o akreditaci vzdělávací instituce podle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů, příslušná akreditace musí být platná minimálně k datu podání nabídky(dodavatel se zavazuje, že bude mít doklad o akreditaci vzdělávacího zařízení po celou dobu realizace zakázky platný a během této doby musí být schopen kdykoliv na vyzvání zadavatele tento platný doklad doložit), -k minimálně 9 vzdělávacím programům této zakázky uchazeč doloží prostou kopii Rozhodnutí MPSV o akreditaci vzdělávací aktivity pro požadovanou cílovou skupinu podle zákona č. 108/2006 Sb. (příslušné akreditace musí být platné minimálně k datu podání nabídky) konkrétně se jedná o tyto vzdělávací programy a cílové skupiny: ? Metody pro zjišťování potřeb nekomunikujícího klienta – akreditace pro SP a PSS (1 školicí den) ? Vedení náročných rozhovorů s klienty – akreditace pro SP a PSS (1 školicí den) ? Zvládání a řešení konfliktů v sociálních službách – akreditace pro SP a PSS (1 školicí den) ? Problematika předsudků v sociálních službách a jejich řešení - akreditace pro SP a PSS (1 školicí den) ? Hranice v pomáhajících profesích, sebeprosazení - akreditace pro PSS (1 školicí den) ? Kurz reminiscenční terapie - akreditace pro PSS (2 školicí dny) ? Kurz arteterapie pro seniory - akreditace pro PSS (2 školicí dny) ? Kurz muzikoterapie pro seniory - akreditace pro PSS (1 školicí den) ? Sociální aktivizace seniorů - akreditace pro PSS (1 školicí den) ? Péče o klienta s demencí - akreditace pro SP a PSS (1 školicí den) ? Zásady práce a metody péče o klienty s Alzheimerovou chorobou - akreditace pro PSS (1 školicí den) ? Jak manipulovat s imobilním klientem? - akreditace pro PSS (1 školicí den) ? Zvládání rizika v životě uživatele sociální služby - akreditace pro PSS (1 školicí den) ? Inspekce v sociálních službách - akreditace pro VP a SP (1 školicí den) ? Standard kvality 2 – akreditace pro VP, SP a PSS (1 školicí den) ? Standard kvality 5 - akreditace pro SP a PSS (1 školicí den) ? Týmová práce v sociálních službách - akreditace pro VP (1 školicí den) ? Koučování v sociální práci - akreditace pro VP (1 školicí den) -u max. 9 kurzů této zakázky nemusí mít uchazeč akreditaci na MPSV ČR, přičemž uchazeč u těchto kurzů povinně doloží čestné prohlášení o tom, že u těchto kurzů (v čestném prohlášení budou uvedeny konkrétní názvy kurzů a cílové skupiny) zabezpečí udělení akreditace pro příslušnou cílovou skupinu nejpozději k datu 31.7.2014. Čestné prohlášení musí být podepsáno osobou oprávněnou jednat jménem či za uchazeče. -Rozsah jednoho dne školení je v rozmezí od 6 do 9 vyučovacích hodin, přičemž vyučovací hodinou je hodina o rozsahu 45 minut. Technické kvalifikační předpoklady: -zkušenosti uchazeče s realizací 3 zakázek z oblasti rozvoje lidských zdrojů v posledních 3 letech, z nichž minimálně jedna zakázka musí být poskytnuta poskytovateli sociálních služeb. Každá ze zakázek musí být minimálně ve výši 500 000 Kč bez DPH. -uchazeč doloží tyto zakázky v přehledu, prostřednictvím čestného prohlášení podepsaného osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele; je-li doklad podepsán zmocněncem, doloží dodavatel originál nebo úředně ověřenou kopii plné moci, která byla zmocněnci pro účely podpisu nabídky udělena. Přehled zakázek bude obsahovat název klienta, dobu realizace zakázky, hodnotu zakázky v Kč bez DPH, předmět zakázky. -doložení písemných referencí od všech klientů, kterým byly poskytnuty zakázky specifikované v předchozím bodě, písemné reference budou doloženy v prostých kopiích. Z písemných referencí musí vyplývat, že dodavatel technické kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.8, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Další požadavky na zpracování nabídky jsou uvedeny v samostatné zadávací dokumentaci, která je nedílnou přílohou této Výzvy k podání nabídek.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.
    IČ: 25568027
    DIČ: CZ25568027
    Sídlo: Kudlov 500, 760 01 Zlín
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Jana Márová
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 30. 12. 2013


 
Uveřejněno: 28. 11. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016