Vzdělávání zaměstnanců společnosti BATZ CZECH s.r.o.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9947
Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti BATZ CZECH s.r.o.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 3. 7. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: BATZ CZECH, s.r.o.
Sídlo zadavatele: Ostravská 1671, Frýdlant nad Ostravicí, 739 11
- Jméno: Petra Halajová, +420 725 766 164, phalajova@batzczech.cz
IČ zadavatele: 27764052
DIČ zadavatele: CZ27764052
- Jméno: Ing. Martin Ambrůz
- Telefon: +420 724 121 591
- E-mail: mambruz@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 28. 7. 2014 14:00
Místo pro podání nabídek: Recepce, sídla zadavatele BATZ CZECH, s.r.o., Ostravská 1671, Frýdlant nad Ostravicí, 739 11
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Veřejná zakázka je rozdělena do 9 částí. Předmětem veřejné zakázky je zajištění vzdělávacích služeb.
ČÁST 1
AS/400 pro uživatele
INCOTERMS
Logistika nákupu a řízení zásob
Metody řízení a klasifikace zásob
Celní problematika od A do Z
Procesní řízení logistiky
Logistické nástroje v praxi
Výrobní a distribuční logistika
Elektronická dokumentace a systémy managementu
Co má umět a znát vedoucí skladu
ČÁST 2
Metoda FMEA
Procesní FMEA
Six Sigma
ČÁST 3
Odborná příprava elektrotechniků - Vyhláška č. 50/1978 Sb.
Obsluha plynových zařízení a nízkotlakých plynových kotelen
Mistr údržby
ČÁST 4
Hydraulika
Pneumatika
Senzorika
Pneumatika - pneumatické řídící systémy
ČÁST 5
Svařování v CO2 – ZK 135 1.1
ČÁST 6
Teorie a praxe vstřikování plastů
ČÁST 7
Programování Siemens Simatic
ČÁST 8
Daňový specialista
DPH - řešení praktických příkladů dodávek zboží a služeb v rámci EU a do třetích zemí
Exekuce na mzdu zaměstnance
Novela zákona o DPH
Intrastat
MS Navision - finance
Změny v účetních a daňových předpisech
Změny ve mzdovém účetnictví
ČÁST 9
Programování svařovacích robotů KUKA, SW KUKA.ArcTech
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 890137,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané zahájení doby plnění: 08/2014 Ukončení doby plnění: 06/2015
Místo dodání / převzetí plnění: Dle požadavků uvedených v zadávací dokumentaci.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena: 60 % Způsob poskytování požadované služby, metodika vzdělávacích kurzů a výstupy ze školení: 40 % Hodnotící kritéria jsou shodná pro všechny části veřejné zakázky.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Základní kvalifikační předpoklady (§ 53) (PRO VŠECHNY ČÁSTI VEŘEJNÉ ZAKÁZKY) Splnění základních kvalifikačních předpokladů dle § 53 odst. 1 písm. a) až h) a j) až k) zákona prokáže dodavatel čestným prohlášením (viz PŘÍLOHA Č. 2 zadávací dokumentace), z jehož obsahu musí být zřejmé, že dodavatel splňuje základní kvalifikační předpoklady dle § 53 odst. 1 písm. a) až h) a j) až k) Zákona. Uchazeč předloží čestné prohlášení společně pro všechny části, ke kterým podává nabídku. To znamená, že pokud se předkládá nabídka např. na část 1 a 3, předloží uchazeč čestné prohlášení pro část 1 a 3 společně a předloží pouze jediné čestné prohlášení. Do tohoto prohlášení uchazeč doplní část, případně části, do kterých podává nabídku. Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů nesmějí být starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky. Profesních kvalifikační předpoklady (§ 54) (PRO VŠECHNY ČÁSTI VEŘEJNÉ ZAKÁZKY) Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel, který dle § 54 zákona doloží: - výpis z obchodního rejstříku či jiné obdobné evidence, pokud je v nich dodavatel zapsán (prostá kopie); - doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci; zadavatel doporučuje obor živnosti Mimoškolní výchova a vzdělávání, pořádání kurzů, školení, včetně lektorské činnosti, případně výpis ze živnostenského rejstříku, ze kterého toto oprávnění vyplývá (prostá kopie); Nestanoví-li zákon jinak, předkládá dodavatel kopie dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Zadavatel je oprávněn před podpisem smlouvy požadovat předložení originálů nebo úředně ověřených kopií dokladů prokazujících splnění kvalifikace. Uchazeč, se kterým má být uzavřena smlouva, je povinen v takovém případě takové doklady předložit. Výpis z obchodního rejstříku nesmí být starší 90 kalendářních dnů ke dni podání nabídky.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Otevřené řízení dle § 27 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“) a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.
Soubory ke stažení:
- 01-dodatecne-informace-k-zadavacim-podminkam_3.pdf (2. 5. 2016 14:27)
- 02-dodatecne-informace-k-zadavacim-podminkam_2.pdf (2. 5. 2016 14:27)
- pisemna-zprava-bez-el.podpisu.pdf (2. 5. 2016 14:27)
- prilohy_2.zip (2. 5. 2016 14:27)
- zadavaci-dokumentace_9.docx (2. 5. 2016 14:27)
- zd-scan-el.podpis-.pdf (2. 5. 2016 14:27)