Zpět

Vzdělávání zaměstnanců společnosti JLV, a.s.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9684

Název zakázky: Vzdělávání zaměstnanců společnosti JLV, a.s.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 21. 3. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: JLV, a. s.

Sídlo zadavatele: Praha 4, Chodovská 3/228, PSČ 141 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Tomáš Kučera telefon: +420 734 654 404 e-mail: tomas.kucera@econet-consultants.com

IČ zadavatele: 45272298

DIČ zadavatele: CZ45272298

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bohumír Bárta
  • Telefon: +420 271 003 270
  • E-mail: jlv@jlv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 7. 4. 2014 12:00

Místo pro podání nabídek:
ECONET OPENFUNDING s.r.o., k rukám pana T. Kučery, Praha 6, Velflíkova 1427/2, PSČ 160 00. Recepce společnosti je k dispozici v každý pracovní den mezi 9. a 15. hodinou. V poslední den lhůty pro podávání nabídek je povinnost doručit nabídky nejpozději do 12:00 hod.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

 

Předmětem zakázky je zajištění realizace vzdělávacích kurzů v oblastech: příprava interních lektorů, školení provozních pracovníků na pozici stevard, školení pracovníků na pozicích vedoucí a dispečer.

Realizace kurzů probíhá ve školicích prostorech zadavatele v sídle společnosti v Praze a dále ve školicích prostorech a v Bohumíně. Náklady na školicí místnost, prezentační techniku (dataprojektor, flipchart, počítačové vybavení) a občerstvení pro školené osoby nejsou součástí nabídkové ceny (hradí zadavatel). Součástí nabídkové ceny jsou veškeré náklady uchazeče spojené se zajištěním předmětu plnění, zejména odměna lektora, cestovné, stravné a ubytování lektora, školicí pomůcky, materiály apod.

Zadavatel požaduje splnění těchto podmínek:

-          Uchazeč poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz výukové a podpůrné materiály.

-          Vzhledem k tomu, že jednotlivé kurzy budou probíhat dle aktuálních potřeb zadavatele, je nezbytné, aby uchazeč byl schopen realizovat konkrétní kurz do 14 dnů od doručení požadavku zadavatele.

-          Harmonogram jednotlivých kurzů bude navržen uchazečem v předložené nabídce tak, aby byl dodržen termín začátku a konce realizace zakázky a dále bude před podpisem smlouvy s vybraným uchazečem přizpůsoben dle potřeb Zadavatele.

-          U kurzů budou dodrženy počty hodin výuky uvedené u jednotlivých kurzů v tabulkách.

-          Součástí plnění je vydání osvědčení o absolvování kurzu.

-          Výukové hodiny jsou myšleny v délce 50 min. u všech plánovaných kurzů.,

-          Školicí den u vedoucích zaměstnanců a dispečerů je v délce 8 hodin školení, bez přestávek. Přestávky uchazeč navrhne nad výše uvedený rozsah a to v min. počtu 2, včetně pauzy na oběd.

-          Školicí den u stevardů a interních lektorů je v délce 7,5 hodiny školení, bez přestávek. Přestávky uchazeč navrhne nad výše uvedený rozsah a to v min. počtu 2, včetně pauzy na oběd.

-          Plnění této veřejné zakázky musí být zajištěno dostatečným počtem kvalifikovaných a specializovaných osob, přičemž uchazeč je povinen vždy zajistit, aby činnost vyžadující určitou kvalifikaci či specializaci byla vykonávána vždy takovými fyzickými osobami, které kvalifikaci či specializaci mají. Zadavatel je oprávněn si danou skutečnost na místě ověřit a uchazeč je povinen v takovém případě poskytnout účinnou součinnost.

Uchazeč je vázán celým obsahem své nabídky po celou dobu zadávací lhůty.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 923000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Doba plnění zakázky: Předpokládanou dobou realizace celé zakázky je duben 2014 až červen 2015. Termín zahájení plnění je bezprostředně po uzavření smlouvy s vítězným uchazečem. Doba plnění zakázky může být upravena dle potřeb zadavatele.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění jsou tyto prostory: 1. Pro cílové skupiny: interní lektoři, vedoucí pracovníci a dispečeři: - sídlo společnosti zadavatele, tedy na adrese Praha 4, Chodovská 3/228, PSČ 141 00. 2. Pro cílovou skupinu – stevardé: - školicí středisko v Bohumíně, nám. Adama Mickiewicze, budova vlakové stanice ČD Bohumín.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny podle ekonomické výhodnosti. Nabídky budou hodnoceny podle následujících hodnotících kritérií: • Celková nabídková cena bez DPH (váha 50 %) • Kvalita školicích materiálů (váha 10 %) • Metodika způsobu realizace (váha 20 %) • Aplikovatelnost do praxe (váha 20 %) Dílčí hodnotící kritérium Nabídková cena: Nabídky budou v tomto kritériu hodnoceny podle výše celkové nabídkové ceny bez DPH. Nejvýhodnější nabídkou je nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH. Hodnocení bude provedeno matematicky, přičemž nabídka obsahující nejnižší nabídkovou cenu obdrží 100 bodů. Každá další hodnocená nabídka obdrží počet bodů odpovídající poměru nejnižší nabídkové ceny a hodnocené nabídkové ceny vynásobeného 100. 100* (nejnižší cena / cena posuzované nabídky) x váha vyjádřená v procentech Dílčí hodnotící kritérium Kvalita školicích materiálů: V rámci tohoto dílčího hodnoticího kritéria se dle předložené nabídky uchazeče bude hodnotit: a) ukázky studijních materiálů. Jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka uchazeče, jež bude v rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria obsahovat ve vztahu k předmětu veřejné zakázky a požadavkům na zadavatele uvedeným v této výzvě komplexněji, podrobněji a vhodněji zpracované požadavky tohoto dílčího hodnotícího kritéria. Hlavními aspekty hodnocení tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou: interaktivní zapojení účastníka, shrnutí látky, praktická použitelnost, strukturovanost testu, odkazy na další zdroje. Studijní materiály mají znaky vycházející z didaktických doporučení při práci s cílovou skupinou, kdy hodnotící komise přidělí nabídce uchazeče 0 – 100 pomocných bodů. Způsob hodnocení: Počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentech Dílčí hodnotící kritérium Metodika způsobu realizace: V rámci tohoto dílčího hodnoticího kritéria se dle předložené nabídky uchazeče bude hodnotit: a) systematičnost nabízeného plnění; b) efektivní způsob realizace zakázky. Jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka uchazeče, jež bude v rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria obsahovat ve vztahu k předmětu veřejné zakázky a požadavkům na zadavatele uvedeným v této výzvě komplexněji, podrobněji a vhodněji zpracované požadavky dle písm. a) až b) tohoto dílčího hodnotícího kritéria. Hlavními aspekty hodnocení dle písm. a) tohoto dílčího hodnotícího kritéria je: logicky nastavená metodika odpovídající předmětu zakázky, kdy nabídka uchazeče používá kreativní a interaktivní metody a formy výuky a zároveň i školicí pomůcky, má kurzy detailně popsány v souladu s vymezenými cíli a předmětem zakázky. Nejvýhodněji bude hodnocen dodaný podrobný scénář ukázkového kurzu/tréninku, který je po stránce použitých aktivit a metodik nejlépe přizpůsoben cílovým skupinám, kdy hodnotící komise přidělí nabídce uchazeče 0 – 50 pomocných bodů. Hlavními aspekty hodnocení dle písm. b) tohoto dílčího hodnotícího kritéria je: obsahová náplň kurzů je navrhnuta s vyváženým podílem teoretických a praktických částí. Za vyvážený poměr považuje zadavatel poměr 50:50. V rámci tohoto kritéria bude hodnocena odbornost a metodika závěrečného ověřování efektivity vzdělávání absolventů kurzů, kdy hodnotící komise přidělí nabídce uchazeče 0 – 50 pomocných bodů. Způsob hodnocení: Počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentech Dílčí hodnotící kritérium Aplikovatelnost do praxe: V rámci tohoto dílčího hodnoticího kritéria se dle předložené nabídky uchazeče bude hodnotit: a) aplikovatelnost do praxe. Jako nejvýhodnější bude hodnocena nabídka uchazeče, jež bude v rámci tohoto dílčího hodnotícího kritéria obsahovat ve vztahu k předmětu veřejné zakázky a požadavkům na zadavatele uvedeným v této výzvě komplexněji, podrobněji a vhodněji zpracované požadavky tohoto dílčího hodnotícího kritéria. Hlavními aspekty hodnocení tohoto dílčího hodnotícího kritéria jsou: provázanost obsahu kurzu a tréninku s praxí v oblasti prodejních dovedností a zákaznického přístupu. Nabídka uchazeče zajišťuje i zpětnou vazbu k účastníkům kurzu a hodnotí celkový přínos pro zadavatele, kdy hodnotící komise přidělí nabídce uchazeče 0 – 100 pomocných bodů. Způsob hodnocení: Počet bodů hodnocené nabídky x váha vyjádřená v procentech Sestavení výsledného pořadí: Na základě součtu výsledných hodnot u jednotlivých nabídek komise stanoví výsledné pořadí. Vítěznou se stane ta nabídka, která dostane nejvyšší počet bodů. V případě rovnosti celkových bodových hodnot dvou či více nabídek rozhoduje o celkovém pořadí těchto nabídek pořadí v prvním dílčím hodnotícím kritériu – nabídková cena.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Zadavatel požaduje, aby uchazeč prokázal splnění kvalifikace v tomto rozsahu: - základní kvalifikační předpoklady; - profesní kvalifikační předpoklady; - technické kvalifikační předpoklady. Nabídka uchazeče nesplňujícího předpoklady bude vyloučena. 1. Základní kvalifikační předpoklady Základní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč: a) který není v likvidaci; b) který není veden v rejstříku osob se zákazem plnění veřejných zakázek; c) vůči jehož majetku neprobíhá nebo v posledních 3 letech neproběhlo insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolvenčního řízení, nebo nebyl konkurs zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující nebo zavedena nucená správa podle zvláštních právních předpisů; d) který nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele; e) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele; f) který nemá nedoplatek na pojistném a na penále na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele. Uchazeč prokáže splnění základních kvalifikačních předpokladů čestným prohlášením uchazeče, ve kterém bude uvedeno, že uchazeč všechny výše uvedené základní kvalifikační předpoklady požadované zadavatelem splňuje. Toto čestné prohlášení musí být opatřeno podpisem uchazeče nebo osoby oprávněné jednat za uchazeče. 2. Profesní kvalifikační předpoklady Profesní kvalifikační předpoklady splňuje uchazeč: a) který předloží výpis z obchodního rejstříku nebo jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán; b) který je oprávněn k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu zakázky. Tento profesní kvalifikační předpoklad uchazeč prokáže předložením kopie výpisu ze živnostenského rejstříku nebo kopií živnostenského listu či koncese. 3. Technické kvalifikační předpoklady Technické předpoklady prokáže uchazeč: A/ předložením seznamu významných služeb realizovaných v posledních 3 letech s uvedením jejich (popisu služeb, finanční objem bez DPH), doby plnění, uvedení obchodní firmy zákazníka včetně telefonu a e-mailu na kontaktní osobu zákazníka. Z předloženého seznamu musí vyplývat, že uchazeč realizoval v uvedeném období nejméně 3 významné služby obdobného charakteru jako je předmět této veřejné zakázky, tj. zejména školení v oblasti lektorských, obchodních a prezentačních dovedností. Hodnota zakázky musí činit minimálně 900.000,- Kč bez DPH. Zadavatel bude respektovat jen řádně dokončené zakázky. B/ předložením seznamu osob, jež se budou podílet na plnění veřejné zakázky; ze seznamu musí vyplývat, že uchazeč o veřejnou zakázku má k dispozici pro plnění veřejné zakázky následující pracovníky, kteří se budou podílet na poskytování plnění: Lektoři: minimálně 2 lektoři mají ukončené minimálně středoškolské vzdělání s maturitou a minimálně 3 letou praxi v oblasti obdobného charakteru jako je předmět této veřejné zakázky, tj. zejména v oblasti lektorských dovedností (dokládá v životopise uvedením údajů o pracovním zařazení a o délce této praxe). Lektoři: minimálně 2 lektoři mají ukončené minimálně středoškolské vzdělání s maturitou a minimálně 3 letou praxi v oblasti obdobného charakteru jako je předmět této veřejné zakázky, tj. zejména v oblasti obchodních dovedností (dokládá v životopise uvedením údajů o pracovním zařazení a o délce této praxe). Lektoři: minimálně 2 lektoři mají ukončené minimálně středoškolské vzdělání s maturitou a minimálně 3 letou praxi v oblasti obdobného charakteru jako je předmět této veřejné zakázky, tj. zejména v oblasti prezentačních dovedností (dokládá v životopise uvedením údajů o pracovním zařazení a o délce této praxe). C/ předložením vzorků školicích pomůcek – prezentace, pracovní sešit, hodinový scénář ukázkového kurzu/tréninku s podrobným popisem průběhu školicích aktivit a použitých pomůcek a metodik, apod.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídku je třeba předat v listinné podobě v zapečetěné obálce zřetelně označené nápisem “ NEOTVÍRAT – VŘ JLV“ doručit na adresu a v termínu dle této výzvy. Na obálce musí být uvedena adresa, na niž je možné vyrozumět uchazeče o tom, že jeho nabídka byla podána po uplynutí lhůty. Veškeré součásti nabídky musí být poskytnuty v jedné obálce. Všechny listy nabídky budou navzájem pevně spojeny či sešity tak, aby byly dostatečně zabezpečeny před jejich vyjmutím z nabídky, kromě uchazečem podepsaných návrhů smlouvy, které budou přiloženy zvlášť. Nabídka bude řádně čitelná, bez škrtů a přepisů. Součástí nabídky bude podepsaný návrh smlouvy v alespoň dvou vyhotoveních. Návrhy smluv budou přiloženy zvlášť (nebudou sešity s nabídkou). Pokud nabídku podává více osob společně (viz společná nabídka), příslušným způsobem tuto skutečnost zohlední v úvodu (identifikace smluvních stran) a v závěru (podpisy smluvních stran) návrhu smlouvy. V případě, že část zakázky bude plněna formou subdodávky, požaduje zadavatel uvést v nabídce uchazeče (v příloze návrhu smlouvy), jaká část plnění bude zadána třetím osobám. Veškeré doklady či prohlášení, u nichž je vyžadován podpis uchazeče, musí být podepsány statutárním zástupcem uchazeče oprávněným jednat za uchazeče dle Obchodního rejstříku či obdobné evidence nebo osobou oprávněnou jednat za uchazeče. Uchazeč dodá celou nabídku také na CD ve formátu „.pdf“ a to tak, že obsahem CD budou scany všech listů nabídky tak, jak je podávána (tj. naskenovaná kopie nabídky i s podpisy).

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude předložena v českém jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9 (revize č. 9), na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, v platném znění.

Další podmínky:
Další podmínky plnění zakázky jsou uvedeny ve výzvě k podání nabídek a v jejích přílohách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

 

1. top vision s.r.o., Praha 1 - Nové Město, U Půjčovny 952/2, PSČ 110 00, IČ: 26468727

 

 

 

2. CONEO, s.r.o., Brno, Durďákova 38, PSČ 613 00, IČ: 25574990

 

 

 

3. TEMPO TRAINING & CONSULTING a.s., Ostrava - Svinov, Nad Porubkou 838, PSČ 721 00, IČ: 26813335

 

 

 

4. MEK - IN, s.r.o., Ostrava - Mariánské Hory, Korunní 595/76, PSČ 709 00, IČ: 26797747

 

 

 

5. Everesta, s.r.o., Česká Lípa, Mimoňská 3223, PSČ 470 01, IČ: 25014650

 

 

 

6. MODUS VIVENDI et, s.r.o., Praha 4 - Podolí, Dvorecká 1165/1, PSČ 147 00, IČ: 28362870

 

 

 

7. M.C.TRITON, spol. s r.o., Praha 6, Evropská 846/176a, PSČ 160 00, IČ: 49622005

 

 

 

8. BNV Consulting, s.r.o., Melantrichova 970/17, Staré Město, 110 00 Praha 1, IČ: 27170241

 

 

 

9. Centrum andragogiky, s.r.o., Hradec Králové, Škroupova 631, PSČ 500 02, IČ: 27489698

 

 

 

10. ELSE AZ s.r.o., Praha 2 - Nusle, Jaromírova 5/520, PSČ 128 00, IČ: 27197158

 

 

 

11. Top Trainers s.r.o., Praha 4 - Kunratice, K Zelené louce 1367/4, PSČ 148 00, IČ: 28414284

 

 

 

12. DEMOS - Pragoeduca, a.s., Praha 1 - Staré Město, Na Perštýně 342/1, PSČ 110 00, IČ: 27654338

 

 

 

13. Top Lektoři.cz s.r.o., Praha 4 - Nusle, Vladimírova 233/12, PSČ 140 00, IČ: 28882130

 

 

 

14. V - Studio, s.r.o., České Budějovice, Žižkova 1321/1, PSČ 370 01, IČ: 25187856

 

 

15. PEFEK Training & Consulting s.r.o., Praha 1, Kaprova 42/14, PSČ 110 00, IČ: 24260649

Datum ukončení: 22. 5. 2014


 
Uveřejněno: 21. 3. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016