Zpět

Vzděláváním ke kvalitě služeb opakovaná výzva - část 1

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9842

Název zakázky: Vzděláváním ke kvalitě služeb opakovaná výzva - část 1

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 7. 5. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Domov důchodců Kobylá nad Vidnavkou, příspěvková organizace

Sídlo zadavatele: Kobylá nad Vidnavkou 153, 790 65

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Dagmar Škrobálková – ředitelka domova Tel.: 604335823 E-mail: reditel@ddkobyla.cz

IČ zadavatele: 750 04 127

DIČ zadavatele: 750 04 127

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Lenka Flasarová
  • Telefon: 734824981
  • E-mail: flary-zakazky@centrum.cz

Lhůta pro podání nabídek: 27. 5. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídku lze podat: • osobně v pracovních dnech Po – Pá v době od 8.00 –14.00 hod. (v poslední den do 10:00 hod) na adresu sídla zadavatele • zaslat na totožnou adresu tak, aby byla doručena do skončení lhůty pro podání nabídek. Nabídku, která bude podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek, komise neotevře. Zadavatel si takovou nabídku ponechá a uchazeče vyrozumí o tom, že nabídka byla podána po uplynutí lhůty pro podání nabídek.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je opakované vyhlášení dílčí části 1:

 

Dílčí část 1.

- Ergoterapie (5 os.)

- Muzikoterapie (5 os.)

- Arteterapie (5 os.)

- Metody taneční pohybové terapie (5 os.)

- Bobath koncept - stimulace klientů s poruchami hybnosti (22 os./3 sk.)

- Validace podle Naomi Feil - komunikace s klienty s demencí (5 os.)

- Psychiatrické minimum (5 os.)

- Psychologie stárnutí, stáří (23 os./3 sk.)

- Řešení konfliktů (5 os.)

- Syndrom vyhoření (5 os.)

- Zadlužený klient a práce s ním (5 os.)

- Dokumentace v sociálních službách (5 os.)

- Význam hodnocení a profesního rozvoje zaměstnanců (5 os.)

- Týmová spolupráce (23 os./3 sk.)

 

Nabízené kurzy se mohou oproti výše uvedeným kurzům lišit v názvech, ale svým zaměřením, obsahem, rozsahem a způsobem realizace musí nabízené kurzy odpovídat popisu i podmínkám realizace jednotlivých kurzů.

 

Uchazeč je oprávněn plnit zakázku pomocí subdodavatelů.

 

Uchazeč poskytne účastníkům školení v potřebném počtu pro každý kurz výukové a podpůrné materiály.

 

Uchazeč musí být schopen realizovat kurz dle časových možností a požadavků zadavatele.

Součástí plnění je vydání osvědčení o absolvování kurzu.  

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 191735,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Doba trvání zakázky 6/2014 – 4/2015 Termíny plnění budou upřesněny po podpisu smlouvy s vítězným uchazečem

Místo dodání / převzetí plnění:
Školicí místnosti v rámci Olomouckého kraje – prostory zajištěné zadavatelem

Pravidla pro hodnocení nabídek:
• Nabídková cena Jediným hodnotícím kritériem je celková nabídková cena včetně DPH. Jako nejvhodnější bude hodnocena nejnižší cena.

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· • výpis z obchodního rejstříku pokud je v něm uchazeč zapsán • doklad o oprávnění k podnikání (např. výpis ze živnostenského rejstříku) • čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, • čestné prohlášení o tom, že uchazeč nemá nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti s výjimkou případu, kdy bylo povoleno splácení ve splátkách a není v prodlení se splácením splátek. • čestné prohlášení o tom, že uchazeč není v likvidaci • čestné prohlášení o tom, že proti uchazeči nebylo v uplynulých třech letech vyhlášeno insolvenční řízení nebo konkurz nebyl zrušen pro nedostatek majetku • doložení akreditace vzdělávací instituce udělené MPSV pro oblast celoživotního vzdělávání sociálních pracovníků a kvalifikačního vzdělání pracovníků v sociálních službách dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách. • k min. 3 z nabízených kurzů doloží uchazeč rovněž platnou akreditaci MPSV k pořádání akreditovaného vzdělávacího programu/kurzu. • Pro ostatní kurzy doloží čestné prohlášení o tom, že před konáním kurzu bude mít akreditace MPSV na daný kurz. • čestná prohlášení dodavatele musí být podepsány osobou oprávněnou jednat jejím jménem.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel

    1.    Společná nabídka společností:

     

    Diecézní charita Brno

    tř. Kpt. Jaroše 9
    602 00 Brno

    IČ 44990260,

     

    Mgr. Martina Stehlíková,

    Dunajská 26

    Starý Lískovec

    Brno 62500

    IČ76001121

     

    Mgr. Alena Chládková

    Petra Bezruče 327/17

    Vyškov-Město, 682 01

    IČ 87546451

Datum ukončení: 3. 7. 2014


 
Uveřejněno: 7. 5. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016