Vzdělávejte se pro růst v MSK II – část C, D
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9886
Název zakázky: Vzdělávejte se pro růst v MSK II – část C, D
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 6. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/B1.00011 "Vzdělávejte se pro růst v MSK II" příjemce: Úřad práce České republiky, pobočka Ostrava
Název/obchodní firma zadavatele: OKIN GROUP, a.s.
Sídlo zadavatele: Pařížská 68/9, 11000 Praha 1 – Josefov
- Jméno: HRAT, s.r.o. Ing. Jan Juřena +420 733125422, jan.jurena@hrat.org
IČ zadavatele: 27449734
DIČ zadavatele: CZ27449734
- Jméno: Ing. Jan Juřena
- Telefon: +420 733125422
- E-mail: jan.jurena@hrat.org
Lhůta pro podání nabídek: 18. 6. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: HRAT, s.r.o. Družstevní 294 739 61
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Zakázka malého rozsahu na služby v rámci projektu „Vzdělávejte se pro růst v MSK II“, který je spolufinancován z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost (dále též „OPLZZ“), reg. č. projektu: CZ.1.04/1.1.00/B1.00011.
Tato veřejná zakázka je rozdělena na části ve smyslu § 98 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“). Části A, B a E byly předmětem samostatného zadávacího řízení a nejsou předmětem tohoto zadávacího řízení.
Dodavatel je oprávněn podat nabídku na obě části veřejné zakázky (tzn. na jakoukoli část).
Předmětem zakázky je zajištění vzdělávacích aktivit (služeb) pro zadavatele v rámci projektu „Vzdělávejte se pro růst v MSK II“.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 714072,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 08 - 09 /2014
Místo dodání / převzetí plnění: Části C a D budou probíhat v prostorách, které pro tento účel zajistí dodavatel.
Pravidla pro hodnocení nabídek: nejnižší nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů podepsaného osobou oprávněnou jednat jménem nebo za uchazeče. Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (dle § 54 písm. a) zákona) ne starší 90 kalendářních dní ke dni podání nabídek, Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění (nebo výpis z Živnostenského rejstříku) či licenci (dle § 54 písm. b) zákona). Čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku Seznam významných služeb realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele PODROBNĚJI VIZ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE ČL. 3
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: čeština
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10. Na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: viz přiložená zadávací dokumentace zadavatel na základě dotazu jednoho z uchazečů poskytuje k zadávací dokumentaci níže uvedené dodatečné informace pod označením "Dodatečné informace č. 1" a "Dodatečné informace č. 2"
Soubory ke stažení:
- 00-zadavaci-dokumentace_1_2_3_4.pdf (2. 5. 2016 13:57)
- 01-di-1_1_2.pdf (2. 5. 2016 13:57)
- 01-di-2.pdf (2. 5. 2016 13:57)
- c-d.zip (2. 5. 2016 13:57)
- formular-vysledek-vyzvy-2007-13-2_1_2_3_4.pdf (2. 5. 2016 13:57)
- vyzva-k-podani-nabidky_1_2_3_4_5_6_7_8_9_10_11_12_13_14_15_16_17_18_19_20_21_22_23_24_25_26_27_28_29_30_31_32_33_34_35_36_37_38_39.pdf (2. 5. 2016 13:57)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Část C:
Číslo nabídky |
Identifikační údaje uchazeče |
Nabídková cena
|
2 |
AutoCont CZ a.s.; Ostrava, Moravská Ostrava a Přívoz, Hornopolní 3322/34, IČ 47676795 |
298.080,-- Kč bez DPH |
4 |
UNISMINI – služby, spol. s r.o.; Bělčická 2922/22, Praha 4; IČ 62418742 |
336.000,-- Kč bez DPH |
Zadavatel na základě doporučení hodnotící komise vybral nejvhodnější nabídku a uzavře smlouvu s uchazečem, který splnil všechny požadavky stanovené v zadávací dokumentaci a nabídnul nejnižší cenu:
AutoCont CZ a.s.
se sídlem: Ostrava, Moravská Ostrava a Přívoz, Hornopolní 3322/34
IČ 47676795
Část D:
Číslo nabídky |
Identifikační údaje uchazeče |
Nabídková cena
|
1 |
OKsystem s.r.o.; Praha 4, Nusle, Na Pankráci 1690/125; IČ: 27373665 |
176.333,-- Kč bez DPH |
3 |
AutoCont CZ a.s.; Ostrava, Moravská Ostrava a Přívoz, Hornopolní 3322/34; IČ 47676795 |
183.800,-- Kč bez DPH |
Komise seřadila nabídky podle uvedených nabídkových cena a doporučuje zadavateli, aby vybral nejvhodnější nabídku a uzavřel smlouvu s uchazečem, který splnil všechny požadavky stanovené v zadávací dokumentaci a nabídnul nejnižší cenu:
OKsystem s.r.o.
Se sídlem: Praha 4, Nusle, Na Pankráci 1690/125
IČ: 27373665
Datum ukončení: 22. 7. 2014