Zpět

Vzdělávejte se pro růst v MSK II – část C, D

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9886

Název zakázky: Vzdělávejte se pro růst v MSK II – část C, D

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 4. 6. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: OKIN GROUP, a.s.

Sídlo zadavatele: Pařížská 68/9, 11000 Praha 1 – Josefov

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: HRAT, s.r.o. Ing. Jan Juřena +420 733125422, jan.jurena@hrat.org

IČ zadavatele: 27449734

DIČ zadavatele: CZ27449734

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jan Juřena
  • Telefon: +420 733125422
  • E-mail: jan.jurena@hrat.org

Lhůta pro podání nabídek: 18. 6. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
HRAT, s.r.o. Družstevní 294 739 61

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zakázka malého rozsahu  na služby v rámci projektu „Vzdělávejte se pro růst v MSK II“, který je spolufinancován z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost (dále též „OPLZZ“), reg. č. projektu: CZ.1.04/1.1.00/B1.00011.

Tato veřejná zakázka je rozdělena na části ve smyslu § 98 zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon“).  Části A, B a E byly předmětem samostatného zadávacího řízení a nejsou předmětem tohoto zadávacího řízení.

Dodavatel je oprávněn podat nabídku na obě části veřejné zakázky (tzn. na jakoukoli část).

 

Předmětem zakázky je zajištění vzdělávacích aktivit (služeb) pro zadavatele v rámci projektu „Vzdělávejte se pro růst v MSK II“.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 714072,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
08 - 09 /2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Části C a D budou probíhat v prostorách, které pro tento účel zajistí dodavatel.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
nejnižší nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů podepsaného osobou oprávněnou jednat jménem nebo za uchazeče. Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán (dle § 54 písm. a) zákona) ne starší 90 kalendářních dní ke dni podání nabídek, Doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky zejména doklad prokazující příslušné živnostenské oprávnění (nebo výpis z Živnostenského rejstříku) či licenci (dle § 54 písm. b) zákona). Čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti splnit veřejnou zakázku Seznam významných služeb realizovaných dodavatelem v posledních 3 letech Osvědčení o vzdělání a odborné kvalifikaci dodavatele PODROBNĚJI VIZ ZADÁVACÍ DOKUMENTACE ČL. 3

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10. Na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
viz přiložená zadávací dokumentace zadavatel na základě dotazu jednoho z uchazečů poskytuje k zadávací dokumentaci níže uvedené dodatečné informace pod označením "Dodatečné informace č. 1" a "Dodatečné informace č. 2"

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

Část C:

 

Číslo nabídky

Identifikační údaje uchazeče

Nabídková cena

 

2

AutoCont CZ a.s.; Ostrava, Moravská Ostrava a Přívoz, Hornopolní 3322/34, IČ 47676795

298.080,-- Kč bez DPH

4

UNISMINI – služby, spol. s r.o.; Bělčická 2922/22, Praha 4; IČ 62418742

336.000,-- Kč bez DPH

 

Zadavatel na základě doporučení hodnotící komise vybral nejvhodnější nabídku a uzavře smlouvu s uchazečem, který splnil všechny požadavky stanovené v zadávací dokumentaci a nabídnul nejnižší cenu:

 

AutoCont CZ a.s.

se sídlem: Ostrava, Moravská Ostrava a Přívoz, Hornopolní 3322/34

IČ 47676795

 

Část D:

 

Číslo nabídky

Identifikační údaje uchazeče

Nabídková cena

 

1

OKsystem s.r.o.;

Praha 4, Nusle, Na Pankráci 1690/125; IČ: 27373665

176.333,-- Kč bez DPH

3

AutoCont CZ a.s.; Ostrava, Moravská Ostrava a Přívoz, Hornopolní 3322/34; IČ 47676795

183.800,-- Kč bez DPH

 

Komise seřadila nabídky podle uvedených nabídkových cena a doporučuje zadavateli, aby vybral nejvhodnější nabídku a uzavřel smlouvu s uchazečem, který splnil všechny požadavky stanovené v zadávací dokumentaci a nabídnul nejnižší cenu:

 

OKsystem s.r.o.

Se sídlem: Praha 4, Nusle, Na Pankráci 1690/125

IČ: 27373665

Datum ukončení: 22. 7. 2014


 
Uveřejněno: 4. 6. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016