Zpět

Začleňování válečných veteránů do civilního života

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9804

Název zakázky: Začleňování válečných veteránů do civilního života

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 4. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika-Ministerstvo obrany,organizační složka státu

Sídlo zadavatele: Tychonova 1, 160 01 Praha 6

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Ivo Vavříček - ředitel Centrální nákupní agentury telefon:+420 973214605, e-mail: CNA@army.cz

IČ zadavatele: 60162694

DIČ zadavatele: CZ60162694

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Marcela Klemová
  • Telefon: +420 973216932
  • E-mail: CNA@army.cz

Lhůta pro podání nabídek: 16. 6. 2014 13:30

Místo pro podání nabídek:
Ministerstvo obrany - Centrální nákupní agentura, náměstí Svobody 471, 160 01 Praha 6. Podrobné informace k podávání nabídek jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je převzetí, obnovení a provozování sedmi poradenských center poskytujících specializované pracovní poradenství pro válečné veterány dle zákona č. 170/2002 Sb., o válečných veteránech, ve znění pozdějších předpisů, pro začleňování válečných veteránů do civilního života-zprostředkování pracovního a psychologického poradenství, zprostředkování zaměstnání, zprostředkování rekvalifikačních kurzů. Poradenská centra budou poskytovat v určitých případech služby také mimo svá sídla, a to zejména při organizaci aktivit přímo ve vojenských útvarech a posádkách.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 10330578,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Zahájení plnění: Ode dne účinnosti smlouvy, nejdříve však od 1.7.2014. Ukončení plnění: 31.8.2015 nebo vyčerpáním finančních prostředků dle nabídky vybraného uchazeče (Celková nabídková cena).

Místo dodání / převzetí plnění:
Česká republika Krajské vojenské velitelství Praha, Plzeň, České Budějovice,Pardubice, Brno, Olomouc, Ostrava, sídla vojenských útvarů a občanských sdružení v dané lokalitě. Podrobně v zadávací dokumentaci.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání Dále viz zadávací dokumentace.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Podrobně uvedeno v zadávací dokumentaci.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9.

Další podmínky:
Viz kompletní zadávací dokumentace včetně příloh.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Sdružení CEPAC-Morava
    IČ: 60800909
    DIČ: CZ60800909
    Sídlo: Jeremenkova 1142/42,Hodolany, 779 00 Olomouc 
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: RNDR. Josef Drdla
    Poznámka k dodavateli:
    Jedná se o uchazeče, se kterým byla uzavřena smlouva a který se umístil na 2. pořadí. Uchazeč EURO EDUCA o.p.s.,Jižní 39, 695 01, IČO: 26678543, který se umístil na 1. pořadí odmítl uzavřít se zadavatelem smlouvu. Smlouva byla uzavřena s výše uvedeným uchazečem, který se umístil  na 2. pořadí.
  • 2. uchazeč
    Název: MARLIN, s.r.o. 
    IČ: 607 33 306
    DIČ: CZ60733306
    Sídlo: Města Mayen 1536, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště

  • 3. uchazeč
    Název: Everesta, s.r.o.
    IČ: 25014650
    DIČ:CZ25014650
    Sídlo: Mimoňská 3223, 47001 Česká Lípa

Datum ukončení: 31. 7. 2014


 
Uveřejněno: 18. 4. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016