Začleňování válečných veteránů do civilního života
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9804
Název zakázky: Začleňování válečných veteránů do civilního života
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 18. 4. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.3.00/61.00001 Začleňování válečných veteránů do civilního života s důrazem na uplatnění na trhu práce příjemce: Ministerstvo obrany
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika-Ministerstvo obrany,organizační složka státu
Sídlo zadavatele: Tychonova 1, 160 01 Praha 6
- Jméno: Ing. Ivo Vavříček - ředitel Centrální nákupní agentury telefon:+420 973214605, e-mail: CNA@army.cz
IČ zadavatele: 60162694
DIČ zadavatele: CZ60162694
- Jméno: Marcela Klemová
- Telefon: +420 973216932
- E-mail: CNA@army.cz
Lhůta pro podání nabídek: 16. 6. 2014 13:30
Místo pro podání nabídek: Ministerstvo obrany - Centrální nákupní agentura, náměstí Svobody 471, 160 01 Praha 6. Podrobné informace k podávání nabídek jsou uvedeny v zadávací dokumentaci.
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je převzetí, obnovení a provozování sedmi poradenských center poskytujících specializované pracovní poradenství pro válečné veterány dle zákona č. 170/2002 Sb., o válečných veteránech, ve znění pozdějších předpisů, pro začleňování válečných veteránů do civilního života-zprostředkování pracovního a psychologického poradenství, zprostředkování zaměstnání, zprostředkování rekvalifikačních kurzů. Poradenská centra budou poskytovat v určitých případech služby také mimo svá sídla, a to zejména při organizaci aktivit přímo ve vojenských útvarech a posádkách.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 10330578,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Zahájení plnění: Ode dne účinnosti smlouvy, nejdříve však od 1.7.2014. Ukončení plnění: 31.8.2015 nebo vyčerpáním finančních prostředků dle nabídky vybraného uchazeče (Celková nabídková cena).
Místo dodání / převzetí plnění: Česká republika Krajské vojenské velitelství Praha, Plzeň, České Budějovice,Pardubice, Brno, Olomouc, Ostrava, sídla vojenských útvarů a občanských sdružení v dané lokalitě. Podrobně v zadávací dokumentaci.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání Dále viz zadávací dokumentace.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Podrobně uvedeno v zadávací dokumentaci.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.9.
Další podmínky: Viz kompletní zadávací dokumentace včetně příloh.
Soubory ke stažení:
- oduvodneni-vz_1.pdf (2. 5. 2016 13:26)
- priloha-c.-2-k-zd-vzor-cestneho-prohlaseni.doc (2. 5. 2016 13:26)
- priloha-c.-3-k-zd-tabulka-pro-zpracovani-nabidkove-ceny.xls (2. 5. 2016 13:26)
- priloha-c.-4-k-zd-osnova-smlouvy.doc (2. 5. 2016 13:26)
- zd_5.pdf (2. 5. 2016 13:26)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Sdružení CEPAC-Morava
IČ: 60800909
DIČ: CZ60800909
Sídlo: Jeremenkova 1142/42,Hodolany, 779 00 Olomouc
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: RNDR. Josef Drdla
Poznámka k dodavateli:
Jedná se o uchazeče, se kterým byla uzavřena smlouva a který se umístil na 2. pořadí. Uchazeč EURO EDUCA o.p.s.,Jižní 39, 695 01, IČO: 26678543, který se umístil na 1. pořadí odmítl uzavřít se zadavatelem smlouvu. Smlouva byla uzavřena s výše uvedeným uchazečem, který se umístil na 2. pořadí. - 2. uchazeč
Název: MARLIN, s.r.o.
IČ: 607 33 306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště - 3. uchazeč
Název: Everesta, s.r.o.
IČ: 25014650
DIČ:CZ25014650
Sídlo: Mimoňská 3223, 47001 Česká Lípa
Datum ukončení: 31. 7. 2014