Zpět

Zajištění cateringových a dalších služeb pro realizaci klíčových aktivit 2, 6 a 7 projektu MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů (CZ.1.04/4.1.00/B6.00043)

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10216

Název zakázky: Zajištění cateringových a dalších služeb pro realizaci klíčových aktivit 2, 6 a 7 projektu MAS jako nástroj spolupráce obcí pro efektivní chod úřadů (CZ.1.04/4.1.00/B6.00043)

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 12. 11. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Sdružení místních samospráv ČR

Sídlo zadavatele: Nábřeží 599, 760 01 Zlín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Jana Juřenčáková jana@jurencakova.cz +420 577 688 103

IČ zadavatele: 751 301 65

DIČ zadavatele: není plátcem DPH

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Jana Šmotková
  • Telefon: +420 724 572 534
  • E-mail: jana.smotkova@gmail.com

Lhůta pro podání nabídek: 24. 11. 2014 16:00

Místo pro podání nabídek:
Nábřeží 599, 760 01 Zlín

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem zakázky je zajištění nájmu prostor (školících místností) a dodávky občerstvení, včetně donášky, přípravy a servisní obsluhy pro potřeby aktivit – konání workshopů tzv. „kulatých stolů“ - realizovaných zadavatelem v rámci projektu MAS – efektivní chod úřadů, jenž je financován z Evropského sociálního fondu v rámci Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost, registrační číslo projektu CZ.1.04/4.1.00/B6.00043.

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1900000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
prosinec 2014 - 31. 12. 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění veřejné zakázky jsou území jednotlivých krajů České republiky (tj. Středočeský kraj, Jihočeský kraj, Plzeňský kraj, Karlovarský kraj, Ústecký kraj, Liberecký kraj, Královéhradecký kraj, Pardubický kraj, Kraj Vysočina, Jihomoravský kraj, Olomoucký kraj, Moravskoslezský kraj, Zlínský kraj) s tím, že konkrétní obce či města budou vybranému dodavateli upřesněna v závislosti na místě konání té které vzdělávací akce (workshopy, kulaté stoly).

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání - čestné prohlášení uchazeče, že splňuje základní kvalifikační předpoklady podle § 53 zákona č. 137/2006 Sb., v platném znění - čestné prohlášení, v němž uvede alespoň 5 (pět) cateringových služeb poskytnutých jím v posledních dvanácti měsících v objemu vyšším než 30 000,- Kč za jednotlivou cateringovou službu s uvedením rozsahu, doby poskytnutí a kontaktní osoby, u níž si zadavatel může informace o řádné realizaci uvedeného plnění ověřit.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. Dodavatel předloží nabídku v jednom originále a v jedné kopii. Součástí nabídky bude CD s elektronickou verzí nabídky. Originál nabídky bude na titulní stránce v pravém horním rohu označen „ORIGINÁL“.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10 s platností od 1. 4. 2014, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: UNNI Trading, s. r. o.
    IČ: 27802221
    DIČ: CZ27802221
    Sídlo: Na Letné 476/57, Lazce, 779 00 Olomouc
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Mgr. Patrik Gaj
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: Vysocké služby s. r. o.
    IČ: 26287471
    DIČ: CZ26287471
    Sídlo: Vysoké Pole 118, 763 25 Vysoké Pole

  • 3. uchazeč
    Název:
    IČ:
    DIČ:
    Sídlo:

Datum ukončení: 5. 12. 2014


 
Uveřejněno: 12. 11. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016