Zpět

Zajištění odborných a manažerských školení pro pracovníky MPSV

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9930

Název zakázky: Zajištění odborných a manažerských školení pro pracovníky MPSV

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 24. 6. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Ministerstvo práce a sociálních věcí

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Petr Nečina, +420 221 922 400, petr.necina@mpsv.cz

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: CZ00551023

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Veronika Mesarčová
  • Telefon: +420 221 922 130
  • E-mail: veronika.mesarcova@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 11. 8. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2 (podatelna)

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

 

Předmětem plnění veřejné zakázky jsou služby spočívající v zajištění odborných školení pro pracovníky Ministerstva práce a sociálních věcí (dále jen „MPSV“), která se budou týkat následujících témat: pravidla OP LZZ, IOP, projektové a finanční řízení, certifikovaná metodika projektového řízení, veřejné zakázky, novely zákonů (zejména zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník), pracovní právo, veřejná podpora, zákon č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, autorské právo k SW a využití licenčních práv, manažerské dovednosti, komunikační a prezentační dovednosti, time management a zvládání stresových situací, řízení rizik, team building, etiketa a řešení konfliktů, vedení týmu a delegování, intenzivní coaching, a to v rozsahu a v souladu se zadávacími podmínkami.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3997000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
30.6.2014

Místo dodání / převzetí plnění:
viz. zadávací dokumentace

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Dílčí hodnotící kritéria A) Nabídková cena v Kč bez DPH 60 % B) Kvalita nabízeného plnění 25 % C) Obsah plnění 15 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz. zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče - viz. zadávací dokumentace.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Další podmínky:
4 části zakázky

Soubory ke stažení:


 
Uveřejněno: 24. 6. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016