Zajištění vzdělávacích služeb pro společnost TOUAX s.r.o.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10564
Název zakázky: Zajištění vzdělávacích služeb pro společnost TOUAX s.r.o.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 5. 2015
Související projekt/y:
- CZ.1.04/1.1.00/C3.00001 Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců příjemce: Ministerstvo práce a sociálních věcí
Název/obchodní firma zadavatele: TOUAX s.r.o.
Sídlo zadavatele: Křižíkova 148/34, 186 00 Praha 8 - Karlín
- Jméno: Ing. Igor Zahradníček (na základě plné moci), generální ředitel
IČ zadavatele: 28160916
DIČ zadavatele: CZ28160916
- Jméno: Mgr. Marcel Pobořil
- Telefon: 775 021 934
- E-mail: poboril@innovuj.cz
Lhůta pro podání nabídek: 26. 5. 2015 10:00
Místo pro podání nabídek: INNOVA Int. s.r.o. Jílová 1913/14 702 00 Ostrava
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění vzdělávacích služeb pro zadavatele.
Vzdělávací aktivity:
Název: Vault Professional – školení NON-CAD uživatelů a uživatelů přistupujících jen pro čtení
Max. cena vzdělávací aktivity: 75.000,- bez DPH
Rozsah školících hodin: 24 (z toho 1 závěrečná zkouška)
Počet zapojených zaměstnanců: 23
Název: Inventor & Vault Professional
Max. cena vzdělávací aktivity: 255.000,- bez DPH
Rozsah školících hodin: 136 (z toho 2 závěrečná zkouška)
Počet zapojených zaměstnanců: 5
Název: AutoCAD Inventor & Vault Professional pro projektanty a technology
Max. cena vzdělávací aktivity: 225.000,- bez DPH
Rozsah školících hodin: 120 (z toho 2 závěrečná zkouška)
Počet zapojených zaměstnanců: 7
Název: AutoCAD Inventor & AutoCAD Electrical pro elektroprojektanty
Max. cena vzdělávací aktivity: 30.000,- bez DPH
Rozsah školících hodin: 72 (z toho 1 závěrečná zkouška)
Počet zapojených zaměstnanců: 2
Název: Inventor & Vault pro pracovníky technologického rozvoje
Max. cena vzdělávací aktivity: 60.000,- bez DPH
Rozsah školících hodin: 152 (z toho 2 závěrečná zkouška)
Počet zapojených zaměstnanců: 2
Bližší specifikace náplně a obsahu vzdělávacích aktivit je uvedena ve Výzvě k podání nabídek.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 645000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: červen 2015 – září 2015
Místo dodání / převzetí plnění: Prostory zadavatele – výrobní závod Supíkovice 236, 790 51
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena váha 60 % Způsob poskytování požadované služby a metodika vzdělávacích kurzů váha 25 % Výstupy ze školení a způsob získávání zpětné vazby od účastníků školení váha 15 %
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Doklad o oprávnění k podnikání
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- prilohy-c.-1-6-vyzvy-k-podani-nabidek.zip (3. 5. 2016 13:11)
- vyzva-k-podani-nabidek-touax.pdf (3. 5. 2016 13:11)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: CAD Studio a.s.
IČ: 26197081
DIČ: CZ26197081
Sídlo: Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Radomír Žvak, člen představenstva
Datum ukončení: 8. 6. 2015