Zpět

Zajištění vzdělávacích služeb pro společnost TOUAX s.r.o.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10564

Název zakázky: Zajištění vzdělávacích služeb pro společnost TOUAX s.r.o.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 5. 2015

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: TOUAX s.r.o.

Sídlo zadavatele: Křižíkova 148/34, 186 00 Praha 8 - Karlín

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Ing. Igor Zahradníček (na základě plné moci), generální ředitel

IČ zadavatele: 28160916

DIČ zadavatele: CZ28160916

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Marcel Pobořil
  • Telefon: 775 021 934
  • E-mail: poboril@innovuj.cz

Lhůta pro podání nabídek: 26. 5. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
INNOVA Int. s.r.o. Jílová 1913/14 702 00 Ostrava

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem plnění veřejné zakázky je zajištění vzdělávacích služeb pro zadavatele.

 Vzdělávací aktivity:

Název: Vault Professional – školení NON-CAD uživatelů a uživatelů přistupujících jen pro čtení

Max. cena vzdělávací aktivity: 75.000,- bez DPH

Rozsah školících hodin: 24 (z toho 1 závěrečná zkouška)

Počet zapojených zaměstnanců: 23

 Název: Inventor & Vault Professional

Max. cena vzdělávací aktivity: 255.000,- bez DPH

Rozsah školících hodin: 136 (z toho 2 závěrečná zkouška)

Počet zapojených zaměstnanců: 5

Název: AutoCAD Inventor & Vault Professional pro projektanty a technology

Max. cena vzdělávací aktivity: 225.000,- bez DPH

Rozsah školících hodin: 120 (z toho 2 závěrečná zkouška)

Počet zapojených zaměstnanců: 7

Název: AutoCAD Inventor & AutoCAD Electrical pro elektroprojektanty

Max. cena vzdělávací aktivity: 30.000,- bez DPH

Rozsah školících hodin: 72 (z toho 1 závěrečná zkouška)

Počet zapojených zaměstnanců: 2

Název: Inventor & Vault pro pracovníky technologického rozvoje

Max. cena vzdělávací aktivity: 60.000,- bez DPH

Rozsah školících hodin: 152 (z toho 2 závěrečná zkouška)

Počet zapojených zaměstnanců: 2

Bližší specifikace náplně a obsahu vzdělávacích aktivit je uvedena ve Výzvě k podání nabídek.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 645000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
červen 2015 – září 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
Prostory zadavatele – výrobní závod Supíkovice 236, 790 51

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena váha 60 % Způsob poskytování požadované služby a metodika vzdělávacích kurzů váha 25 % Výstupy ze školení a způsob získávání zpětné vazby od účastníků školení váha 15 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Doklad o oprávnění k podnikání

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: CAD Studio a.s.
    IČ: 26197081
    DIČ: CZ26197081
    Sídlo: Hornopolní 3322/34, 702 00 Ostrava
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Radomír Žvak, člen představenstva


Datum ukončení: 8. 6. 2015


 
Uveřejněno: 15. 5. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016