Zpět

Zajištění vzdělávání pracovníků veřejné správy, včetně zpracování vstupní analýzy, vzdělávacího modulu a školicích materiálů II.

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10252

Název zakázky: Zajištění vzdělávání pracovníků veřejné správy, včetně zpracování vstupní analýzy, vzdělávacího modulu a školicích materiálů II.

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 11. 2014

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání

Sídlo zadavatele: Na Maninách 20, 170 00 Praha 7

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: RNDr. Miroslav Procházka, CSc., pověřen řízením

IČ zadavatele: 004 05 698

DIČ zadavatele: Zadavatel není plátc

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Michaela Kuzníková
  • Telefon: +420 778 447 786
  • E-mail: michaela.kuznikova@fdv.mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 12. 1. 2015 13:00

Místo pro podání nabídek:
Sídlo zadavatele

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je zpracování analýzy, příprava vzdělávacího modulu, vyškolení 45 pracovníků veřejné správy a příprava příručky pro pracovníky veřejné správy.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 450000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládaným termínem zahájení plnění veřejné zakázky je den podpisu smlouvy s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto zadávacího řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, a to na dobu 4 kalendářních měsíců od podpisu smlouvy.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místem plnění bude sídlo zadavatele, sídlo vybraného uchazeče a v rámci plnění předmětu veřejné zakázky též kraj Středočeský, Ústecký a Olomoucký.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele v zadávacím řízení. Prokázáním kvalifikace se rozumí: - splnění základních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 53 odst. 1 zákona, - splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 54 zákona, - splnění technických kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 56 zákona. Zadavatel dále požaduje čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.

Další podmínky:
Bližší požadavky jsou stanoveny v samotné zadávací dokumentaci, která je spolu se všemi přílohami zveřejněna na profilu zadavatele http://fdv.profilzadavatele.cz/.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: Tres consulting s.r.o.
    IČ: 28378784
    DIČ: CZ28378784
    Sídlo: Mánesova 46, 120 00 Praha 2
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: JUDr. Marie Gruberová, jednatelka
    Poznámka k dodavateli:

  • 2. uchazeč
    Název: BNV Consulting s.ro.
    IČ: 27170241
    DIČ: CZ27170241
    Sídlo: Melantrichova 970/17b, 110 00 Praha 1

  • 3. uchazeč
    Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING, a.s.
    IČ: 26813335
    DIČ: CZ26813335
    Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava - Svinov / Alejníkovova 5, 700 30 Ostrava - Zábřeh
  • 4. uchazeč
    Název: PROCES - Centrum pro rozvoj obcí a regionů, s.r.o.
    IČ: 28576217
    DIČ: CZ28576217
    Sídlo: Švabinského 1749/19, 702 00 Moravská Ostrava

 

  • 5. uchazeč
    Název: CEVRO Institut, o.p.s.
    IČ: 27590101
    DIČ: CZ27590101
    Sídlo: Jungmannova 28/17, 100 00 Praha 1 - Nové Město

          

Datum ukončení: 9. 3. 2015


 
Uveřejněno: 19. 11. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016