Zajištění vzdělávání pracovníků veřejné správy, včetně zpracování vstupní analýzy, vzdělávacího modulu a školicích materiálů II.
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10252
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pracovníků veřejné správy, včetně zpracování vstupní analýzy, vzdělávacího modulu a školicích materiálů II.
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 11. 2014
Související projekt/y:
- CZ.1.04/3.1.00/C6.00002 Podpora neformálních pečovatelů příjemce: Fond dalšího vzdělávání
Název/obchodní firma zadavatele: Fond dalšího vzdělávání
Sídlo zadavatele: Na Maninách 20, 170 00 Praha 7
- Jméno: RNDr. Miroslav Procházka, CSc., pověřen řízením
IČ zadavatele: 004 05 698
DIČ zadavatele: Zadavatel není plátc
- Jméno: Mgr. Michaela Kuzníková
- Telefon: +420 778 447 786
- E-mail: michaela.kuznikova@fdv.mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 12. 1. 2015 13:00
Místo pro podání nabídek: Sídlo zadavatele
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky je zpracování analýzy, příprava vzdělávacího modulu, vyškolení 45 pracovníků veřejné správy a příprava příručky pro pracovníky veřejné správy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 450000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaným termínem zahájení plnění veřejné zakázky je den podpisu smlouvy s vybraným uchazečem, přičemž předpokládané datum uzavření smlouvy je bez zbytečného odkladu po ukončení tohoto zadávacího řízení. Předmět veřejné zakázky bude vykonáván na základě smlouvy uzavřené mezi zadavatelem a vybraným uchazečem na dobu určitou, a to na dobu 4 kalendářních měsíců od podpisu smlouvy.
Místo dodání / převzetí plnění: Místem plnění bude sídlo zadavatele, sídlo vybraného uchazeče a v rámci plnění předmětu veřejné zakázky též kraj Středočeský, Ústecký a Olomoucký.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Prokázání splnění kvalifikace je předpokladem účasti dodavatele v zadávacím řízení. Prokázáním kvalifikace se rozumí: - splnění základních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 53 odst. 1 zákona, - splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 54 zákona, - splnění technických kvalifikačních předpokladů dle ustanovení § 56 zákona. Zadavatel dále požaduje čestné prohlášení o ekonomické a finanční způsobilosti
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: Český jazyk
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10.
Další podmínky: Bližší požadavky jsou stanoveny v samotné zadávací dokumentaci, která je spolu se všemi přílohami zveřejněna na profilu zadavatele http://fdv.profilzadavatele.cz/.
Soubory ke stažení:
- kd-priloha-c-1-prohlaseni-o-splneni-zakladnich-kvallifikacnich-predpokladu.docx (3. 5. 2016 10:19)
- kd-priloha-c-2-prohlaseni-o-ekonomicke-a-financni-zpusobilosti-vzor.docx (3. 5. 2016 10:19)
- zadavaci-dokumentace-signed.pdf (3. 5. 2016 10:19)
- zd-priloha-c-2-kryci-list-nabidky.doc (3. 5. 2016 10:19)
- zd-priloha-c-3-vzor-seznamu-a-prohlaseni-dle-68-odst-3-zakona.docx (3. 5. 2016 10:19)
- zd-priloha-c-4-kvalifikacni-dokumentace.docx (3. 5. 2016 10:19)
- zd-priloha-c.-1-navrh-smlouvy.docx (3. 5. 2016 10:19)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: Tres consulting s.r.o.
IČ: 28378784
DIČ: CZ28378784
Sídlo: Mánesova 46, 120 00 Praha 2
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: JUDr. Marie Gruberová, jednatelka
Poznámka k dodavateli: - 2. uchazeč
Název: BNV Consulting s.ro.
IČ: 27170241
DIČ: CZ27170241
Sídlo: Melantrichova 970/17b, 110 00 Praha 1 - 3. uchazeč
Název: TEMPO TRAINING & CONSULTING, a.s.
IČ: 26813335
DIČ: CZ26813335
Sídlo: Nad Porubkou 838, 721 00 Ostrava - Svinov / Alejníkovova 5, 700 30 Ostrava - Zábřeh
- 4. uchazeč
Název: PROCES - Centrum pro rozvoj obcí a regionů, s.r.o.
IČ: 28576217
DIČ: CZ28576217
Sídlo: Švabinského 1749/19, 702 00 Moravská Ostrava
- 5. uchazeč
Název: CEVRO Institut, o.p.s.
IČ: 27590101
DIČ: CZ27590101
Sídlo: Jungmannova 28/17, 100 00 Praha 1 - Nové Město
Datum ukončení: 9. 3. 2015