Zpět

Zajištění vzdělávání pro sociální pracovníky

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 10568

Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro sociální pracovníky

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 5. 2015

Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí

Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Marie Froulíková Telefon: +420 221 92 2114 E-mail: marie.froulikova@mpsv.cz

IČ zadavatele: 00551023

DIČ zadavatele: 00000000

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Bc. Jan Beránek
  • Telefon: +420 221 92 4085
  • E-mail: jan.beranek@mpsv.cz

Lhůta pro podání nabídek: 19. 6. 2015 10:00

Místo pro podání nabídek:
Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR Na Poříčním právu 1/376 128 01 Praha 2

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu jsou služby spočívající v zajištění vzdělávání pro cílovou skupinu projektu s názvem „Systémová podpora profesionálního výkonu sociální práce“.

Cílovou skupinou jsou sociální pracovníci (podle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů), kteří splňují podmínky stanovené v jednotlivých specifikacích předmětu plnění, viz příloha č. 1 a č. 2 této Výzvy k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen „Výzva“).

Tato veřejná zakázka je rozdělena na dvě části:

Část A. Pilotní ověření vzdělávacího programu pro sociální pracovníky

Část B. Vzdělávání sociálních pracovníků v metodách a technikách sociální práce (oblast medializačních nástrojů a technik)

Uchazeč je oprávněn podat nabídku na kteroukoliv část veřejné zakázky nebo i na obě části současně. Na každou  část veřejné zakázky bude uzavřena samostatná smlouva. Uchazeči podávají nabídku v samostatných obálkách pro jednotlivé části.

Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této Výzvy vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění veřejné zakázky, resp. jednotlivých částí veřejné zakázky s tím, že tyto požadavky zadavatele je uchazeč povinen respektovat v plném rozsahu při zpracování své nabídky.

Není-li uvedeno jinak, zadávací podmínky platí pro obě části předmětu plnění veřejné zakázky shodně.

 

Část A. Pilotní ověření vzdělávacího programu pro sociální pracovníky

 a)       výchozí stav

 V oblasti celoživotního (dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů „dalšího“) vzdělávání sociálních pracovníků není vytvořen žádný vzdělávací standard (s výjimkou min. rozsahu 24 hodin ročně), což je jednou z příčin značného množství vzdělávacích kurzů s širokým spektrem témat, které však nebývá pro sociální pracovníky použitelné v rámci jejich praxe. Z výše uevdeného důvodu vznikl vzdělávací program, jehož cílem a účelem je ověřit určitý vzdělávací standard. Cílem vzdělávacího programu je podpořit osobnostní vývoj a kompetence sociálních pracovníků a prohloubit jejich kvalifikaci ve smyslu § 230 zákona č.  262/2006 Sb., zákoník práce.

Vzdělávací program byl vytvořen na základě aktuálních vzdělávacích potřeb sociálních pracovníků vzešlých z výstupů projektu s názvem “Systémová podpora profesionálního výkonu sociální práce“, zejména z Kulatého stolu, který se konal v Jihlavě dne 30. 10. 2014. Tento přístup se nazývá bottom-up, tzn. parametry vzdělávání vycházejí z požadavků cílové skupiny.

Sociální pracovníci si nadefinovali jako hlavní témata programu oblast legislativy, inovací v sociální práci, etiky, způsobů komunikace, zvládání náročných situací, sdílení a stáže za využití metod teorie, nácviku, reflexe, kazuistiky, příkladů dobré/špatné praxe a supervize. Všechna zvolená témata a metody považují sociální pracovníci za nedílnou součást vzdělávání  ve své profesi.

V případě kladného výsledku ověřování vzdělávacího programu lze uvažovat o jeho akreditaci ve smyslu § 117a a násl. zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o sociálních službách“).

 

b)       předmět plnění

 Předmětem plnění této části veřejné zakázky jsou služby spočívající v realizaci 5 běhů vzdělávacího programu s názvem „Pilotní ověření vzdělávacího programu pro sociální pracovníky“ v souladu s Přílohou č. 1 této Výzvy - Specifikace předmětu plnění – část A.

 Obsah vzdělávacího programu byl sestaven na základě podnětů od cílové skupiny projektu a snaží se tak reagovat na její nejčastěji uváděné vzdělávací potřeby.

 Výstupem této části veřejné zakázky bude zrealizování 5 běhů vzdělávacího programu dle požadavků zadavatele stanovených v Příloze č. 1 této Výzvy a zpracování a předání požadovaných dokumentů, týkajících se dokladování realizace jednotlivých běhů a rovněž evaluace vzdělávacího programu (hodnotící zprávy a závěrečná hodnotící zpráva, eseje účastníků a další dokumenty uvedené a blíže specifikované v Příloze č. 1 této Výzvy). Úplný výčet požadovaných výstupů spolu s požadavky na jejich zpracování je uveden v Příloze č. 1 této Výzvy.

 

Cílem této části zakázky je pilotní ověření nastaveného vzdělávacího programu, tedy:

 o    ověření a zhodnocení, zda nastavený obsah a rozsah vyhovuje sociálním pracovníkům;

o    zjištění silných stránek vzdělávacího programu;

o    zjištění slabých stránek vzdělávacího programu;

o    získání doporučení případných změn či úprav vzdělávacího programu;

o    zjištění vhodnosti vzdělávacího programu pro sociální pracovníky.

 

Část B. Vzdělávání sociálních pracovníků v metodách a technikách sociální práce (oblast medializačních nástrojů a technik)

 

a)       výchozí stav

Sociální pracovníci nejsou trénováni v prezentaci své práce. To je jednou z příčin, proč v médiích není příliš prezentována dobrá praxe sociální práce a představa veřejnosti o sociální práci je často značně zkreslená.

Zadavatelem požadovaný vzdělávací kurz bude zaměřen na metody sociální práce - Medializaci, Veřejné slyšení a Sociální akci, které jsou definovány jako nedílná součást profesní vybavenosti každého sociálního pracovníka v odborné literatuře (Encyklopedie sociální práce, Doc. PhDr. Oldřich Matoušek, CSc.)

Cílem vzdělávacího kurzu je účastníky seznámit s technikami a metodami sociální práce (Medializace, Veřejné slyšení a Sociální akce) a analyzovat jejich potřeby v této oblasti.

V rámci vzdělávacího kurzu budou sociálním pracovníkům představeny techniky prezentace a správné formulace dobré praxe sociální práce. V současné době sociální pracovníci neprezentují dobrou praxi sociální práce kvalifikovaně, což má za následek špatné pojetí sociální práce v médiích, a tím i u široké veřejnosti.

V průběhu vzdělávacího kurzu budou rovněž u účastníků zjištěny jejich potřeby v této problematice a zpracovaná analýza těchto potřeb bude výstupem vzdělávacího kurzu.

 

b) předmět plnění

Předmětem plnění této části veřejné zakázky jsou služby spočívající v realizaci 10 běhů interaktivního prezenčního vzdělávacího kurzu týkajícího se oblasti medializačních nástrojů a technik spolu s provedením analýzy vzdělávacích potřeb účastníků v souladu s Přílohou č. 2 této Výzvy - Specifikace předmětu plnění – Část B.

 

Výstupem této části veřejné zakázky bude zrealizování 10 běhů interaktivního vzdělávacího kurzu dle požadavků zadavatele stanovených v Příloze č. 2 této Výzvy a zpracování a předání požadovaných dokumentů, týkajících se dokladování realizace jednotlivých běhů, evaluace vzdělávacího kurzu a analýzy vzdělávacích potřeb účastníků. Úplný výčet požadovaných výstupů spolu s požadavky na jejich zpracování je uveden v Příloze č. 2 této Výzvy.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1175000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Předpokládané zahájení plnění:ihned po podpisu smlouvy Požadované ukončení celého plnění – část A: nejpozději 30.11.2015 Požadované ukončení všech běhů vzdělávacího programu – část A: nejpozději 30.10.2015 Požadované ukončení celého plnění – část B:nejpozději 30.11.2015 Požadované ukončení všech běhů vzdělávacího kurzu – část B: nejpozději 30.10.2015 Termíny dodání výstupů pro část A a B jsou uvedeny v Přílohách č. 1 a 2 Výzvy k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu - Specifikace předmětu plnění část A a část B.

Místo dodání / převzetí plnění:
Místa plnění pro část A a B veřejné zakázky jsou uvedena v Přílohách č. 1 a 2 této Výzvy - Specifikace předmětu plnění. Vybraný uchazeč je povinen předat veškeré hmotné výstupy plnění v sídle zadavatele, tj. na adrese Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2.

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
· Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání Splnění kvalifikačních předpokladů (zahrnuty jsou tam i první dva uvedené body) bude prokázáno doložením čestného prohlášení. Vzor je k dispozici v Příloze č. 6 Výzvy - Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů (vzor)bod 3.1. Splnění profesních kvalifikačních předpokladů (poslední dva výše jmenované body) bude prokázáno dle specifikace ve Příloze - Výzva k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu bod 3.2. Technické kvalifikační předpoklady jsou specifikovány v Příloze - Výzva k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu bod 3.3.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: čeština

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Další podmínky:
Další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v Příloze - Výzva k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

 

Část A

  • Vítězný dodavatel
  • Název: BDO Advisory s. r. o.
    IČ: 272 44 784
    DIČ: CZ27244748
    Sídlo: Karolinská 4, 186 00  Praha 8
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Radovan Hauk, jednatel
    Poznámka k dodavateli: ---

  • 2. uchazeč
    Název: SocioFaktor s.r.o.
    IČ: 28586336
    DIČ: CZ28586336
    Sídlo: Daliborova 631/22, 709 00  Ostrava - Mariánské Hory

  • 3. uchazeč
    Název: bfz-vzdělávací akademie s.r.o.
    IČ: 27965945
    DIČ: CZ27965945
    Sídlo:Provaznická 425/16, 350 02  Cheb

 

  • 4. uchazeč
    Název: PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.
    IČ: 25568027
    DIČ: CZ25568027
    Sídlo:Kudlov 500, 760 01  Zlín

 

  • 5. uchazeč
    Název: Mgr. Jana Fišerová
    IČ: 73830186
    DIČ: CZ6254250761
    Sídlo: Dolní 157/10, 500 02  Hradec Králové - Roudnička 

 

  • 6. uchazeč
    Název: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
    IČ: 45769621
    DIČ: CZ45769621
    Sídlo:Salmovská 8, 120 00  Praha 2

 

  • 7. uchazeč
    Název: 3P Consulting. s.r.o.
    IČ: 28198395
    DIČ: CZ28198395
    Sídlo: Donská 275/9, 101 00  Praha 10 - Vršovice

 

  • 8. uchazeč
    Název: MARLIN, s.r.o.
    IČ: 60733306
    DIČ: CZ60733306
    Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01  Uherské Hradiště - Mařatice

 

Část B

  • Vítězný dodavatel
  • Název: BDO Advisory s. r. o.
    IČ: 272 44 784
    DIČ: CZ27244748
    Sídlo: Karolinská 4, 186 00  Praha 8
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Radovan Hauk, jednatel
    Poznámka k dodavateli: ---

  • 2. uchazeč
    Název: Mgr. Jana Fišerová
    IČ: 73830186
    DIČ: CZ6254250761
    Sídlo: Dolní 157/10, 500 02  Hradec Králové - Roudnička 

  • 3. uchazeč
    Název: 3P Consulting s.r.o.
    IČ: 28198395
    DIČ: CZ28198395
    Sídlo: Donská 275/9, 101 00  Praha 10 - Vršovice

  • 4. uchazeč
    Název: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
    IČ: 45769621
    DIČ: CZ45769621
    Sídlo:Salmovská 8, 120 00  Praha 2

 

  • 5. uchazeč
    Název: MARLIN, s.r .o.
    IČ: 60733306
    DIČ: CZ60733306
    Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01  Uherské Hradiště - Mařatice

Datum ukončení: 4. 8. 2015


 
Uveřejněno: 15. 5. 2015
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016