Zajištění vzdělávání pro sociální pracovníky
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 10568
Název zakázky: Zajištění vzdělávání pro sociální pracovníky
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 15. 5. 2015
Název/obchodní firma zadavatele: Česká republika – Ministerstvo práce a sociálních věcí
Sídlo zadavatele: Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2
- Jméno: Marie Froulíková Telefon: +420 221 92 2114 E-mail: marie.froulikova@mpsv.cz
IČ zadavatele: 00551023
DIČ zadavatele: 00000000
- Jméno: Bc. Jan Beránek
- Telefon: +420 221 92 4085
- E-mail: jan.beranek@mpsv.cz
Lhůta pro podání nabídek: 19. 6. 2015 10:00
Místo pro podání nabídek: Ministerstvo práce a sociálních věcí ČR Na Poříčním právu 1/376 128 01 Praha 2
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem veřejné zakázky malého rozsahu jsou služby spočívající v zajištění vzdělávání pro cílovou skupinu projektu s názvem „Systémová podpora profesionálního výkonu sociální práce“.
Cílovou skupinou jsou sociální pracovníci (podle § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů), kteří splňují podmínky stanovené v jednotlivých specifikacích předmětu plnění, viz příloha č. 1 a č. 2 této Výzvy k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu (dále jen „Výzva“).
Tato veřejná zakázka je rozdělena na dvě části:
Část A. Pilotní ověření vzdělávacího programu pro sociální pracovníky
Část B. Vzdělávání sociálních pracovníků v metodách a technikách sociální práce (oblast medializačních nástrojů a technik)
Uchazeč je oprávněn podat nabídku na kteroukoliv část veřejné zakázky nebo i na obě části současně. Na každou část veřejné zakázky bude uzavřena samostatná smlouva. Uchazeči podávají nabídku v samostatných obálkách pro jednotlivé části.
Informace a údaje uvedené v jednotlivých částech této Výzvy vymezují závazné požadavky zadavatele na plnění veřejné zakázky, resp. jednotlivých částí veřejné zakázky s tím, že tyto požadavky zadavatele je uchazeč povinen respektovat v plném rozsahu při zpracování své nabídky.
Není-li uvedeno jinak, zadávací podmínky platí pro obě části předmětu plnění veřejné zakázky shodně.
Část A. Pilotní ověření vzdělávacího programu pro sociální pracovníky
a) výchozí stav
V oblasti celoživotního (dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů „dalšího“) vzdělávání sociálních pracovníků není vytvořen žádný vzdělávací standard (s výjimkou min. rozsahu 24 hodin ročně), což je jednou z příčin značného množství vzdělávacích kurzů s širokým spektrem témat, které však nebývá pro sociální pracovníky použitelné v rámci jejich praxe. Z výše uevdeného důvodu vznikl vzdělávací program, jehož cílem a účelem je ověřit určitý vzdělávací standard. Cílem vzdělávacího programu je podpořit osobnostní vývoj a kompetence sociálních pracovníků a prohloubit jejich kvalifikaci ve smyslu § 230 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce.
Vzdělávací program byl vytvořen na základě aktuálních vzdělávacích potřeb sociálních pracovníků vzešlých z výstupů projektu s názvem “Systémová podpora profesionálního výkonu sociální práce“, zejména z Kulatého stolu, který se konal v Jihlavě dne 30. 10. 2014. Tento přístup se nazývá bottom-up, tzn. parametry vzdělávání vycházejí z požadavků cílové skupiny.
Sociální pracovníci si nadefinovali jako hlavní témata programu oblast legislativy, inovací v sociální práci, etiky, způsobů komunikace, zvládání náročných situací, sdílení a stáže za využití metod teorie, nácviku, reflexe, kazuistiky, příkladů dobré/špatné praxe a supervize. Všechna zvolená témata a metody považují sociální pracovníci za nedílnou součást vzdělávání ve své profesi.
V případě kladného výsledku ověřování vzdělávacího programu lze uvažovat o jeho akreditaci ve smyslu § 117a a násl. zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o sociálních službách“).
b) předmět plnění
Předmětem plnění této části veřejné zakázky jsou služby spočívající v realizaci 5 běhů vzdělávacího programu s názvem „Pilotní ověření vzdělávacího programu pro sociální pracovníky“ v souladu s Přílohou č. 1 této Výzvy - Specifikace předmětu plnění – část A.
Obsah vzdělávacího programu byl sestaven na základě podnětů od cílové skupiny projektu a snaží se tak reagovat na její nejčastěji uváděné vzdělávací potřeby.
Výstupem této části veřejné zakázky bude zrealizování 5 běhů vzdělávacího programu dle požadavků zadavatele stanovených v Příloze č. 1 této Výzvy a zpracování a předání požadovaných dokumentů, týkajících se dokladování realizace jednotlivých běhů a rovněž evaluace vzdělávacího programu (hodnotící zprávy a závěrečná hodnotící zpráva, eseje účastníků a další dokumenty uvedené a blíže specifikované v Příloze č. 1 této Výzvy). Úplný výčet požadovaných výstupů spolu s požadavky na jejich zpracování je uveden v Příloze č. 1 této Výzvy.
Cílem této části zakázky je pilotní ověření nastaveného vzdělávacího programu, tedy:
o ověření a zhodnocení, zda nastavený obsah a rozsah vyhovuje sociálním pracovníkům;
o zjištění silných stránek vzdělávacího programu;
o zjištění slabých stránek vzdělávacího programu;
o získání doporučení případných změn či úprav vzdělávacího programu;
o zjištění vhodnosti vzdělávacího programu pro sociální pracovníky.
Část B. Vzdělávání sociálních pracovníků v metodách a technikách sociální práce (oblast medializačních nástrojů a technik)
a) výchozí stav
Sociální pracovníci nejsou trénováni v prezentaci své práce. To je jednou z příčin, proč v médiích není příliš prezentována dobrá praxe sociální práce a představa veřejnosti o sociální práci je často značně zkreslená.
Zadavatelem požadovaný vzdělávací kurz bude zaměřen na metody sociální práce - Medializaci, Veřejné slyšení a Sociální akci, které jsou definovány jako nedílná součást profesní vybavenosti každého sociálního pracovníka v odborné literatuře (Encyklopedie sociální práce, Doc. PhDr. Oldřich Matoušek, CSc.)
Cílem vzdělávacího kurzu je účastníky seznámit s technikami a metodami sociální práce (Medializace, Veřejné slyšení a Sociální akce) a analyzovat jejich potřeby v této oblasti.
V rámci vzdělávacího kurzu budou sociálním pracovníkům představeny techniky prezentace a správné formulace dobré praxe sociální práce. V současné době sociální pracovníci neprezentují dobrou praxi sociální práce kvalifikovaně, což má za následek špatné pojetí sociální práce v médiích, a tím i u široké veřejnosti.
V průběhu vzdělávacího kurzu budou rovněž u účastníků zjištěny jejich potřeby v této problematice a zpracovaná analýza těchto potřeb bude výstupem vzdělávacího kurzu.
b) předmět plnění
Předmětem plnění této části veřejné zakázky jsou služby spočívající v realizaci 10 běhů interaktivního prezenčního vzdělávacího kurzu týkajícího se oblasti medializačních nástrojů a technik spolu s provedením analýzy vzdělávacích potřeb účastníků v souladu s Přílohou č. 2 této Výzvy - Specifikace předmětu plnění – Část B.
Výstupem této části veřejné zakázky bude zrealizování 10 běhů interaktivního vzdělávacího kurzu dle požadavků zadavatele stanovených v Příloze č. 2 této Výzvy a zpracování a předání požadovaných dokumentů, týkajících se dokladování realizace jednotlivých běhů, evaluace vzdělávacího kurzu a analýzy vzdělávacích potřeb účastníků. Úplný výčet požadovaných výstupů spolu s požadavky na jejich zpracování je uveden v Příloze č. 2 této Výzvy.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1175000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládané zahájení plnění:ihned po podpisu smlouvy Požadované ukončení celého plnění – část A: nejpozději 30.11.2015 Požadované ukončení všech běhů vzdělávacího programu – část A: nejpozději 30.10.2015 Požadované ukončení celého plnění – část B:nejpozději 30.11.2015 Požadované ukončení všech běhů vzdělávacího kurzu – část B: nejpozději 30.10.2015 Termíny dodání výstupů pro část A a B jsou uvedeny v Přílohách č. 1 a 2 Výzvy k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu - Specifikace předmětu plnění část A a část B.
Místo dodání / převzetí plnění: Místa plnění pro část A a B veřejné zakázky jsou uvedena v Přílohách č. 1 a 2 této Výzvy - Specifikace předmětu plnění. Vybraný uchazeč je povinen předat veškeré hmotné výstupy plnění v sídle zadavatele, tj. na adrese Na Poříčním právu 1/376, 128 01 Praha 2.
Pravidla pro hodnocení nabídek: Nabídková cena
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele · Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán · Ověřenou kopii dokladu o oprávnění k podnikání Splnění kvalifikačních předpokladů (zahrnuty jsou tam i první dva uvedené body) bude prokázáno doložením čestného prohlášení. Vzor je k dispozici v Příloze č. 6 Výzvy - Čestné prohlášení o splnění základních kvalifikačních předpokladů (vzor)bod 3.1. Splnění profesních kvalifikačních předpokladů (poslední dva výše jmenované body) bude prokázáno dle specifikace ve Příloze - Výzva k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu bod 3.2. Technické kvalifikační předpoklady jsou specifikovány v Příloze - Výzva k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu bod 3.3.
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: čeština
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: /
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 2.0, na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Další podmínky: Další podmínky pro plnění zakázky jsou uvedeny v Příloze - Výzva k podání nabídky na veřejnou zakázku malého rozsahu.
Soubory ke stažení:
- 00-vyzva-k-podani-nabidky-vzdelavani-konsolidovane-zneni.pdf (3. 5. 2016 13:12)
- 01-priloha-1-specifikace-predmetu-plneni-cast-a-konsolidovane-zneni.pdf (3. 5. 2016 13:12)
- 02-priloha-2-specifikace-predmetu-plneni-cast-b-konsolidovane-zneni.pdf (3. 5. 2016 13:12)
- 03-priloha-3-navrh-smlouvy-cast-a-konsolidovane-zneni.doc (3. 5. 2016 13:12)
- 04-priloha-4-navrh-smlouvy-cast-b-konsolidovane-zneni.doc (3. 5. 2016 13:12)
- 05-priloha-5-kryci-list-nabidky-vzor-.doc (3. 5. 2016 13:12)
- 06-priloha-6-cestne-prohlaseni-zakladni-kvalifikacni-predpoklady.doc (3. 5. 2016 13:12)
- 07-priloha-7-cestne-prohlaseni-technicke-kvalifikacni-predpoklady-1.doc (3. 5. 2016 13:12)
- 08-priloha-8-seznam-subdodavatelu-vzor-.docx (3. 5. 2016 13:12)
- dodatecne-info-2_1.pdf (3. 5. 2016 13:12)
- dodatecne-info-1_1_2.pdf (3. 5. 2016 13:13)
- dodatecne-info-3_1.pdf (3. 5. 2016 13:13)
- smlouva-o-zajisteni-pilotniho-overeni-vzdelavaciho-programu-pro-socialni-pracovniky.pdf (3. 5. 2016 13:13)
- smlouva-o-zajisteni-vzdelavani-socialnich-pracovniku-v-metodach-a-technikach-socialni-prace-oblast-medializacnich-nastroju-a-technik-.pdf (3. 5. 2016 13:13)
- zprava-o-posouzeni-a-hodnoceni-nabidek-a.pdf (3. 5. 2016 13:13)
- zprava-o-posouzeni-a-hodnoceni-nabidek-b.pdf (3. 5. 2016 13:13)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
Část A
- Vítězný dodavatel
- Název: BDO Advisory s. r. o.
IČ: 272 44 784
DIČ: CZ27244748
Sídlo: Karolinská 4, 186 00 Praha 8
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Radovan Hauk, jednatel
Poznámka k dodavateli: --- - 2. uchazeč
Název: SocioFaktor s.r.o.
IČ: 28586336
DIČ: CZ28586336
Sídlo: Daliborova 631/22, 709 00 Ostrava - Mariánské Hory - 3. uchazeč
Název: bfz-vzdělávací akademie s.r.o.
IČ: 27965945
DIČ: CZ27965945
Sídlo:Provaznická 425/16, 350 02 Cheb
- 4. uchazeč
Název: PROFIMA EFFECTIVE, s.r.o.
IČ: 25568027
DIČ: CZ25568027
Sídlo:Kudlov 500, 760 01 Zlín
- 5. uchazeč
Název: Mgr. Jana Fišerová
IČ: 73830186
DIČ: CZ6254250761
Sídlo: Dolní 157/10, 500 02 Hradec Králové - Roudnička
- 6. uchazeč
Název: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
IČ: 45769621
DIČ: CZ45769621
Sídlo:Salmovská 8, 120 00 Praha 2
- 7. uchazeč
Název: 3P Consulting. s.r.o.
IČ: 28198395
DIČ: CZ28198395
Sídlo: Donská 275/9, 101 00 Praha 10 - Vršovice
- 8. uchazeč
Název: MARLIN, s.r.o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště - Mařatice
Část B
- Vítězný dodavatel
- Název: BDO Advisory s. r. o.
IČ: 272 44 784
DIČ: CZ27244748
Sídlo: Karolinská 4, 186 00 Praha 8
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Radovan Hauk, jednatel
Poznámka k dodavateli: --- - 2. uchazeč
Název: Mgr. Jana Fišerová
IČ: 73830186
DIČ: CZ6254250761
Sídlo: Dolní 157/10, 500 02 Hradec Králové - Roudnička - 3. uchazeč
Název: 3P Consulting s.r.o.
IČ: 28198395
DIČ: CZ28198395
Sídlo: Donská 275/9, 101 00 Praha 10 - Vršovice - 4. uchazeč
Název: Jabok - Vyšší odborná škola sociálně pedagogická a teologická
IČ: 45769621
DIČ: CZ45769621
Sídlo:Salmovská 8, 120 00 Praha 2
- 5. uchazeč
Název: MARLIN, s.r .o.
IČ: 60733306
DIČ: CZ60733306
Sídlo: Města Mayen 1536, 686 01 Uherské Hradiště - Mařatice
Datum ukončení: 4. 8. 2015