Zpět

Zavedení procesního řízení

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 8749

Název zakázky: Zavedení procesního řízení

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 20. 6. 2013

Název/obchodní firma zadavatele: Statutární město Děčín

Sídlo zadavatele: Mírové náměstí 1175/5, 405 38 Děčín IV - Podmokly

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: František Pelant, primátor města 412593335 frantisek.pelant@mmdecin.cz

IČ zadavatele: 00261238

DIČ zadavatele: CZ00261238

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Petra Šivrová, oddělení veřejných zakázek
  • Telefon: 412593213
  • E-mail: petra.sivrova@mmdecin.cz

Lhůta pro podání nabídek: 31. 7. 2013 13:00

Místo pro podání nabídek:
Nabídky budou podány v elektronické podobě prostřednictvím profilu Zadavatele. https://zakazky.mmdecin.cz/vz00000181

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Předmětem veřejné zakázky je administrace části projektu „Zavedení procesního řízení“, financovaného z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a je součástí projektu „Úřad otevřený veřejnosti“. Podrobná specifikace veřejné zakázky je součástí Zadávací dokumentace, která je zveřejněna na profilu zadavatele.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 645000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
září 2013 – únor 2014

Místo dodání / převzetí plnění:
Magistrát města Děčín Mírové náměstí 1175/5, 405 38 Děčín IV-Podmokly

Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídková cena 100 %

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
viz Zadávací dokumentace

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídky budou podány v elektronické podobě prostřednictvím profilu Zadavatele. https://zakazky.mmdecin.cz/vz00000181

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: Nabídka bude podána v českém nebo slovenském jazyce.

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: viz Návrh smlouvy, který tvoří Přílohu č. 8 Zadávací dokumentace (čl. IV odst. 13 a odst. 14)

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Zákonem č.137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.7

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: BDO Advisory s.r.o. 
    IČ: 27244784
    DIČ: CZ27244784
    Sídlo: Italská 26, 120 00 Praha 2
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Ing. Petr Kymlička
    Poznámka k dodavateli: jednatel

  • 2. uchazeč
    Název: Equica, a.s.
    IČ: 26490951
    DIČ: CZ26490951
    Sídlo: Praha 9, vysočany, Rubeška 215/1

  • 3. uchazeč
    Název: Scott & Hagget Czech, s.r.o.
    IČ: 25133977
    DIČ: CZ25133977
    Sídlo: Praha 1, Staré Město, Celetná 598/11

  • 4. uchazeč
    Název: A-21, spol. s r.o.
    IČ: 64793737
    DIČ: CZ64793737
    Sídlo: Praha 6, Dejvice, Na Kocínce 210/3
  • 5. uchazeč
    Název: Axcode, s.r.o.
    IČ: 36594172
    DIČ: CZ36594172
    Sídlo: Mirka Nešpora 6, Prešov 080 01
  • 6. uchazeč
    Název: Pontech, s.r.o.
    IČ: 27977315
    DIČ: CZ27977315
    Sídlo: Praha 11, Chodov, Türkova 2319/5b
  • 7. uchazeč
    Název: Icontio Itd., organizační složka
    IČ: 27729958
    DIČ: CZ27729958
    Sídlo: Brno - střed, Štýřice, Holandská 854/1
  • 8. uchazeč
    Název: DYNATECH, s.r.o.
    IČ: 25501003
    DIČ: CZ25501003
    Sídlo: Brno - střed, Trnitá, Mlýnská 326/13
  • 9. uchazeč
    Název: AutoCont CZ, a.s.
    IČ: 47676795
    DIČ: CZ47676795
    Sídlo: Ostrava, Moravská Ostrava a Přívoz, Hornopolní 3322/34

Datum ukončení: 17. 9. 2013


 
Uveřejněno: 20. 6. 2013
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016