Zlepšení procesu projektového řízení na KrÚ Pk
Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost
Číslo zakázky: 9902
Název zakázky: Zlepšení procesu projektového řízení na KrÚ Pk
Druh zakázky: Služby
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 6. 2014
Název/obchodní firma zadavatele: Pardubický kraj
Sídlo zadavatele: Komenského náměstí 125, 532 11 Pardubice
- Jméno: JUDr. Martin Netolický, Ph.D., hejtman Pardubického kraje, tel. 466 026 113, email: martin.netolicky@pardubickykraj.cz
IČ zadavatele: 70892822
DIČ zadavatele: CZ70892822
- Jméno: Mgr. Edita Nováková
- Telefon: 466 026 295
- E-mail: edita.novakova@pardubickykraj.cz
Lhůta pro podání nabídek: 18. 7. 2014 10:00
Místo pro podání nabídek: Místo pro podání nabídek prostřednictvím držitele poštovní licence: Krajský úřad Pardubického kraje Komenského náměstí 125 532 11 Pardubice Místo pro podání nabídek osobně: Krajský úřad Pardubického kraje Podatelna (prostory Czech POINT) Komenského náměstí 120 532 11 Pardubice ve dnech pondělí a středa 7 – 17 hodin, úterý, čtvrtek v době od 7 do 15:30 hodin a pátek 7 - 14:30 hodin
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu na služby, jejímž předmětem je zavedení integrovaného nástroje/informačního systému pro řízení projektů a projektových portfolií, včetně poskytnutí licencí pro koncové uživatele a dalších souvisejících služeb včetně proškolení správců nástroje, manažerů projektového portfolia, projektových manažerů a ostatních členů projektových týmů a zpracování projektových příruček pro tyto okruhy uživatelů, zajištění servisních služeb po dobu 5 let od předání díla do rutinního provozu.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1799000,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Požadovaný termín zahájení: 1. 9. 2014 Požadovaný termín ukončení: 31. 5. 2015
Místo dodání / převzetí plnění: budova Krajského úřadu Pardubického kraje, Komenského náměstí 125, Pardubice
Pravidla pro hodnocení nabídek: nejnižší nabídková cena bez DPH
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: blíže viz. Výzva k předložení nabídky
Požadavek na písemnou formu nabídky: Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadovaný jazyk nabídky: český
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).
Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.
Zadávací řízení se řídí: Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10., na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.
Soubory ke stažení:
- dodatecna-informace-2_1.pdf (2. 5. 2016 14:06)
- dodatecna-informace_4.pdf (2. 5. 2016 14:06)
- editovatelne-prilohy-vyzvy.zip (2. 5. 2016 14:06)
- vyzva-k-predlozeni-nabidky_2.pdf (2. 5. 2016 14:06)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Pořadí hodnocených nabídek:
- Vítězný dodavatel
Název: MULTIMA a.s.
IČ: 25056051
DIČ: CZ25056051
Sídlo: U Plynárny 455/95, 101 00 Praha 10
Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Petr Horáček, předseda představenstva - 2. uchazeč
Název: MARBES CONSULTING s.r.o.
IČ: 25212079
DIČ: CZ25212079
Sídlo: Brojova 2113/16, 326 00 Plzeň
Datum ukončení: 29. 8. 2014