Zpět

Zlepšení procesu projektového řízení na KrÚ Pk

Operační program: Operační program Lidské zdroje a zaměstnanost

Číslo zakázky: 9902

Název zakázky: Zlepšení procesu projektového řízení na KrÚ Pk

Druh zakázky: Služby

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 13. 6. 2014

Název/obchodní firma zadavatele: Pardubický kraj

Sídlo zadavatele: Komenského náměstí 125, 532 11 Pardubice

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: JUDr. Martin Netolický, Ph.D., hejtman Pardubického kraje, tel. 466 026 113, email: martin.netolicky@pardubickykraj.cz

IČ zadavatele: 70892822

DIČ zadavatele: CZ70892822

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Mgr. Edita Nováková
  • Telefon: 466 026 295
  • E-mail: edita.novakova@pardubickykraj.cz

Lhůta pro podání nabídek: 18. 7. 2014 10:00

Místo pro podání nabídek:
Místo pro podání nabídek prostřednictvím držitele poštovní licence: Krajský úřad Pardubického kraje Komenského náměstí 125 532 11 Pardubice Místo pro podání nabídek osobně: Krajský úřad Pardubického kraje Podatelna (prostory Czech POINT) Komenského náměstí 120 532 11 Pardubice ve dnech pondělí a středa 7 – 17 hodin, úterý, čtvrtek v době od 7 do 15:30 hodin a pátek 7 - 14:30 hodin

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Jedná se o veřejnou zakázku malého rozsahu na služby, jejímž předmětem je zavedení integrovaného nástroje/informačního systému pro řízení projektů a projektových portfolií, včetně poskytnutí licencí pro koncové uživatele a dalších souvisejících služeb včetně proškolení správců nástroje, manažerů projektového portfolia, projektových manažerů a ostatních členů projektových týmů a zpracování projektových příruček pro tyto okruhy uživatelů, zajištění servisních služeb po dobu 5 let od předání díla do rutinního provozu.

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1799000,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
Požadovaný termín zahájení: 1. 9. 2014 Požadovaný termín ukončení: 31. 5. 2015

Místo dodání / převzetí plnění:
budova Krajského úřadu Pardubického kraje, Komenského náměstí 125, Pardubice

Pravidla pro hodnocení nabídek:
nejnižší nabídková cena bez DPH

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
blíže viz. Výzva k předložení nabídky

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadovaný jazyk nabídky: český

Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty).

Varianty nabídky: Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena.

Zadávací řízení se řídí:
Metodickým pokynem pro zadávání zakázek v OP LZZ ve verzi 1.10., na zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách.

Soubory ke stažení:

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Pořadí hodnocených nabídek:

  • Vítězný dodavatel
    Název: MULTIMA a.s.
    IČ: 25056051
    DIČ: CZ25056051
    Sídlo: U Plynárny 455/95, 101 00 Praha 10
    Osoba oprávněná jednat jménem dodavatele: Petr Horáček, předseda představenstva

  • 2. uchazeč
    Název: MARBES CONSULTING s.r.o.
    IČ: 25212079
    DIČ: CZ25212079
    Sídlo: Brojova 2113/16, 326 00 Plzeň


Datum ukončení: 29. 8. 2014


 
Uveřejněno: 13. 6. 2014
 
Aktualizováno: 6. 5. 2016