- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
Podnikové vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Adast Systems, a.s.
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 12575
Název zakázky: Podnikové vzdělávání zaměstnanců ve společnosti Adast Systems, a.s.
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 22. 11. 2018
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/16_043/0005595 Podnikové vzdělávání zaměstnanců společnosti Adast Systems, a.s příjemce: Adast Systems, a.s.
Název/obchodní firma zadavatele: Adast Systems, a.s.
Sídlo zadavatele: Adamov č. p. 496, 679 04 Adamov
- Jméno: Ing. Martin Svoboda
- Telefon: +420516519201
- E-mail: sales@adastsystems.cz
IČ zadavatele: 46995919
DIČ zadavatele: CZ46995919
- Jméno: Ing. Ivona Peštálová
- Telefon: +420731166078
- E-mail: pestalova@grantika.cz
Lhůta pro podání nabídek: 11. 12. 2018 10:00
Místo pro podání nabídek: https://ezakazky.grantikacs.cz/profile_display_627.html
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem této veřejné zakázky je poskytnutí vzdělávacích služeb spočívající v realizaci podnikového vzdělávání zaměstnanců společnosti Adast Systems, a.s., blíže specifikovaných zadávací dokumentací a jejími přílohami a dále poskytnutí všech souvisejících služeb či dodávek nezbytných ke splnění veřejné zakázky.
Veřejná zakázka je rozdělena na 4 části, a to následujícím způsobem:
Část 1 – Obecné IT
Část 2 – Měkké a manažerské dovednosti
Část 3 – Jazykové vzdělávání
Část 4 – Technická a jiná odborná školení
Účastník je oprávněn podat nabídku na všechny či několik i jednu část veřejné zakázky. Zadavatel tak účastníkům umožňuje, aby podali nabídky na více částí veřejné zakázky. V takovém případě jsou účastníci povinni pro každou část veřejné zakázky, o jejíž zadání se chtějí ucházet, podat samostatnou nabídku.
Nabídky ke každé z částí této veřejné zakázky budou zadavatelem otevírány, posuzovány a hodnoceny samostatně a v souladu s tím bude i každá z částí zakázky samostatně zadána.
Rozsah a podrobné vymezení předmětu veřejné zakázky je uvedeno v následujících dokumentech:
a)v příloze č. 5.1 této zadávací dokumentace, kterou tvoří specifikace předmětu zakázky pro část 1,
b)v příloze č. 5.2 této zadávací dokumentace, kterou tvoří specifikace předmětu zakázky pro část 2,
c)v příloze č. 5.3 této zadávací dokumentace, kterou tvoří specifikace předmětu zakázky pro část 3,
d)v příloze č. 5.4 této zadávací dokumentace, kterou tvoří specifikace předmětu zakázky pro část 4,
e)v závazném textu smlouvy o plnění předmětu veřejné zakázky, který je přílohou č. 7.1 této zadávací dokumentace pro část 1,
f)v závazném textu smlouvy o plnění předmětu veřejné zakázky, který je přílohou č. 7.2 této zadávací dokumentace pro část 2,
g)v závazném textu smlouvy o plnění předmětu veřejné zakázky, který je přílohou č. 7.3 této zadávací dokumentace pro část 3,
h)v závazném textu smlouvy o plnění předmětu veřejné zakázky, který je přílohou č. 7.4 této zadávací dokumentace pro část 4.
Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 3253334,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: Předpokládaný termín ukončení plnění veřejné zakázky nejpozději do 30. 9. 2019. Termíny plnění zakázky jsou podrobně uvedeny v harmonogramu realizace stanoveném zadavatelem v přílohách č. 5.1, 5.2, 5.3 a 5.4 této zadávací dokumentace – Specifikace předmětu plnění dle dané části zakázky.
Místo dodání / převzetí plnění: Hlavním místem plnění veřejné zakázky budou v případě uzavřených kurzů školicí prostory v areálu sídla zadavatele na adrese Adamov č.p. 496, 679 04 Adamov, otevřené kurzy v části 4 veřejné zakázky - Technická a jiná odborná školení, konkrétně aktivity č. 1 - 3, budou realizovány v prostorách a na zařízeních zajištěných poskytovatelem. Zadavatel požaduje, aby místem plnění otevřených kurzů bylo území Jihomoravského kraje.
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Podané nabídky budou ve všech částech veřejné zakázky hodnoceny v souladu s § 114 odst. 2 ZZVZ podle ekonomické výhodnosti nabídek podle nejnižší nabídkové ceny.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele jsou stanoveny zadavatelem v souladu s čl. V. Výzvy k podání nabídky vč. zadávací dokumentace k veřejné zakázce.
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky: Požadavky na zpracování nabídky jsou stanoveny zadavatelem v souladu s čl. XIII. Výzvy k podání nabídky vč. zadávací dokumentace k veřejné zakázce.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny: Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny jsou stanoveny zadavatelem v souladu s čl. VIII. Výzvy k podání nabídky vč. zadávací dokumentace k veřejné zakázce.
Požadavek na písemnou formu nabídky: 1)Nabídky se podávají písemně, a to v elektronické podobě prostřednictvím certifikovaného elektronického nástroje E-ZAK, dostupného na adrese https://ezakazky.grantikacs.cz/ 2)Účastník zadávacího řízení předloží nabídku 1x v originále v elektronické podobě.3)Nabídka v elektronické podobě musí být podána prostřednictvím elektronického nástroje. Dodavatel, který má v úmyslu podat nabídku do zadávacího řízení, je povinen zaregistrovat se na výše uvedené adrese elektronického nástroje. Podání nabídky je možné až po registraci a přihlášení do elektronického nástroje.4)Pokud účastník podává nabídku na více částí, musí podat na každou část samostatnou nabídku
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Účastník je oprávněn podat nabídku na všechny či několik i jednu část veřejné zakázky. Zadavatel tak účastníkům umožňuje, aby podali nabídky na více částí veřejné zakázky. V takovém případě jsou účastníci povinni pro každou část veřejné zakázky, o jejíž zadání se chtějí ucházet, podat samostatnou nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Žádost o vysvětlení zadávací dokumentace musí dodavatelé zasílat v písemné formě v elektronické podobě k rukám osoby zastupující zadavatele uvedeného v čl. I. odst. 2 zadávací dokumentace zadávacího řízení, tj. e-mailem, datovou schránkou nebo prostřednictvím elektronického nástroje.
Další požadavky na zpracování nabídky: Požadavky na obsah nabídky jsou stanoveny zadavatelem v souladu s čl. XII. Výzvy k podání nabídky vč. zadávací dokumentace k veřejné zakázce.
Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost , zákonem č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- VPN_se_ZD_ADAST.pdf (19. 11. 2018 14:47)
- Příloha č. 1_Krycí list nabídky.docx (19. 11. 2018 14:47)
- Příloha č. 2_Čestné prohlášení.docx (19. 11. 2018 14:47)
- Příloha č. 3_Seznam významných služeb.docx (19. 11. 2018 14:47)
- Příloha č. 4_Seznam poddodavatelů.docx (19. 11. 2018 14:47)
- Příloha č. 5.1_Specifikace předmětu_část 1.docx (19. 11. 2018 14:47)
- Příloha č. 5.2_Specifikace předmětu_část 2.docx (19. 11. 2018 14:47)
- Příloha č. 5.3_Specifikace předmětu_část 3.docx (19. 11. 2018 14:47)
- Příloha č. 5.4_Specifikace předmětu_část 4.docx (19. 11. 2018 14:48)
- Příloha č. 6.1_Cenová kalkulace nabídkové ceny_část 1.docx (19. 11. 2018 14:48)
- Příloha č. 6.2_Cenová kalkulace nabídkové ceny_část 2.docx (19. 11. 2018 14:48)
- Příloha č. 6.3_Cenová kalkulace nabídkové ceny_část 3.docx (19. 11. 2018 14:48)
- Příloha č. 6.4_Cenová kalkulace nabídkové ceny_část 4.docx (19. 11. 2018 14:48)
- Příloha č. 7.1_Závazný vzor smlouvy o plnění předmětu zakázky pro část 1.doc (19. 11. 2018 14:48)
- Příloha č. 7.2_Závazný vzor smlouvy o plnění předmětu zakázky pro část 2.doc (19. 11. 2018 14:48)
- Příloha č. 7.3_Závazný vzor smlouvy o plnění předmětu zakázky pro část 3.doc (19. 11. 2018 14:48)
- Příloha č. 7.4_Závazný vzor smlouvy o plnění předmětu zakázky pro část 4.doc (19. 11. 2018 14:48)
- Příloha č. 8 - Čestné prohlášení o splnění kvalifikace.docx (19. 11. 2018 14:48)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 1.pdf (4. 12. 2018 08:38)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 2.pdf (4. 12. 2018 14:48)
- Vysvětlení zadávací dokumentace č. 3.pdf (6. 12. 2018 07:43)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_část 1.doc (10. 1. 2019 11:51)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_část 2.doc (10. 1. 2019 11:51)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_část 3.doc (10. 1. 2019 11:51)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru_část 4.doc (10. 1. 2019 11:51)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_část 1.doc (13. 2. 2019 13:01)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_část 2.doc (13. 2. 2019 13:01)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_část 3.doc (13. 2. 2019 13:01)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem_část 4.doc (13. 2. 2019 13:01)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1218228.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 1: Everesta, s.r.o., se sídlem Mimoňská 3223, 470 01 Česká Lípa, IČO: 250 14 650
Datum podpisu smlouvy: 1. 2. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 2:S - COMP Centre CZ s.r.o. Karolinská 661/4, Karlín, 186 00 Praha 8, IČO: 26170621
Datum podpisu smlouvy: 1. 2. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 3:Skřivánek s.r.o., Na dolinách 153/22, Podolí, 147 00 Praha 4, IČO: 60715235
Datum podpisu smlouvy: 8. 2. 2019
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Část 4:MARLIN, s.r.o., Města Mayen 1536, Mařatice, 686 01 Uherské Hradiště, IČO: 60733306
Datum podpisu smlouvy: 8. 2. 2019
Datum ukončení: 8. 2. 2019
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.