- Pravidla k zadávacím řízením OPZ (Obecná část pravidel pro žadatele a příjemce, kap. 20)
- Podklady k zadávacím řízením OPZ (formuláře, vzory - vč. doporučení pro úspěšnou realizaci veřejných zakázek)
- Vkládání a editace zakázek
Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.
"Vzdělávání a rozvoj Havířovsko-karvinský kovo klastr z.s."
Operační program: Operační program Zaměstnanost
Číslo zakázky: 13473
Název zakázky: "Vzdělávání a rozvoj Havířovsko-karvinský kovo klastr z.s."
Druh zakázky: Služba
Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 26. 6. 2020
Související projekt/y:
- CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_110/0010899 Vzdělávání a rozvoj Havířovsko-karvinský kovo klastr, z.s. příjemce: Havířovsko-karvinský kovo klastr, z.s.
Název/obchodní firma zadavatele: Havířovsko-karvinský kovo klastr z.s.
Sídlo zadavatele: U Závor 590/5, Havířov - Šumbark, 736 01
- Jméno: Bc. Milan Kasl, Jiří Peca
- Telefon: +420725717871
- E-mail: m.kasl@hlimont.cz
IČ zadavatele: 04583302
DIČ zadavatele: CZ04583302
- Jméno: Jana Valdmannová
- Telefon: +420777702042
- E-mail: jana.valdmannova@seznam.cz
Lhůta pro podání nabídek: 13. 7. 2020 16:00
Místo pro podání nabídek: U Závor 590/5, Havířov - Šumbark, 736 01
Popis (specifikace) předmětu zakázky:
Předmětem výběrového řízení je zakázka s dílčím plněním.
Dílčí plnění 1: Obecné a specializované IT kurzy
Dílčí plnění 2: Manažerská a měkká školení
Dílčí plnění 3: Účetní kurzy
Dílčí plnění 4: Technické školení – Obsluha CNC obráběcích strojů
Dílčí plnění 5: Technické školení – Obsluha hydraulické ruky
Dílčí plnění 6: Technické školení – Řidičský průkaz sk C
Dílčí plnění 7: Technické školení - Periodické přezkoušení svařování
Dílčí plnění 8: Technické školení - Obsluha tlakových nádob
Dílčí plnění 9: Technické školení – Vazač břemen
Dílčí plnění 10: Technické školení – Výškové práce
Dílčí plnění 11: Technické školení – Svařovací kurzy
Poptáváme vzdělávací kurzy - soubor technických a odborných kurzů pro pracovníky Havířovsko-karvinský kovo klastr, z.s. a jejich partnery s cílem zvýšit jejich odbornou úroveň znalostí, dovedností a kompetencí.
Přesný popis poptávaných vzdělávacích kurzů je uveden v Příloze č.1 Zadávací dokumentace.
Jsou-li v ZD nebo jejich přílohách uvedeny konkrétní obchodní názvy, jedná se pouze o vymezení požadovaného standardu a zadavatel umožňuje i jiné technicky a kvalitativně srovnatelné řešení.Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 1385760,00 bez DPH
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky: 1.8.2020 - 31.12.2021
Místo dodání / převzetí plnění: Školící středisko v dojezdu 40ti km od sídla firmy (případné náklady na pronájem školící místnosti a potřebného vybavení hradí dodavatel).
Pravidla pro hodnocení nabídek:
Nabídky budou hodnoceny pro každé Dílčí plnění uvedené v Příloze č.1 této Zadávací dokumentace zvlášť.
i) Kritéria hodnocení:
Hodnocena bude vždy cena bez DPH uvedená v Krycím listu nabídky, Příloha č. 2 ZD
ii) Váha kritéria:
Nabídková cena bude jediným hodnotícím kritériem, váha kritéria 100%.
iii) Metoda vyhodnocení:
Bodové hodnocení nabídkové ceny bude provedeno podle následujícího vzorce:
100 * nejvýhodnější nabídka (nejnižší cena)/ hodnocená nabídka (cena) * váha vyjádřená desetinným číslem.
Výsledná bodová hodnocení budou zaokrouhlena na 2 desetinná místa (0,00).
Za nejvýhodnější nabídku se považuje nejnižší cena bez DPH. O pořadí jednotlivých nabídek rozhoduje výše bodů a pořadí dalších nabídek je určena sestupně podle výše bodů směrem od nejvyšší hodnoty k nejnižší.
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:
Základní kvalifikační předpoklady:
Dodavatel podepíše Čestné prohlášení o tom, že nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti. Čestné prohlášení je Přílohou č. 4 ZD.
Profesní kvalifikační předpoklady:
Uchazeč prokáže splnění profesních kvalifikačních předpokladů doložením následujících dokladů: kopie výpisu z Obchodního rejstříku (internetový výpis), v případě zahraničních účastníků výpisem z evidence, která toto nahrazuje v dané zemi (internetový výpis).
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
- Krycí list nabídky (viz. příloha č.2 ZD)
- Doklady prokazující splnění základních kvalifikačních předpokladů – podepsané Čestné prohlášení (viz. Příloha č.4 ZD)
- Doklady prokazující splnění profesních kvalifikačních předpokladů
- Doplněný a podepsaný Návrh kupní smlouvy o poskytování služeb (viz. Příloha č. 3 ZD)
- Ostatní dokumenty dle uvážení uchazeče.
Každý účastník výběrového řízení ponese veškeré náklady související s účastí a podáním nabídky, bez ohledu na výsledek VŘ. Nabídky nebudou vráceny - zůstávají v majetku zadavatele.
Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Nabídková cena bude zpracována v této struktuře:
- Cena celkem bez DPH
- DPH
- Cena celkem včetně DPH
Nabídková cena bude zpracována v CZK (případě EUR, USD). V případě, že dodavatel nabídne cenu v jiné měně než CZK, pak zadavatel pro účely hodnocení nabídek přepočte nabídkovou cenu na CZK kurzem ČNB stanoveným ke dni lhůty pro podání nabídek.
http: //www.cnb.cz/cs/financni trhy/devizovy trh/kurzy devizoveho trhu/denni kurz.jsp
Cena bude zahrnovat veškeré náklady nezbytné k řádnému, úplnému a kvalitnímu plnění předmětu zakázky. Dále cena musí zahrnovat všechna rizika a vlivy souvisejících s plněním předmětu zakázky. Nabídková cena musí rovněž zahrnovat pojištění, garance, daně, cla, poplatky, inflační vlivy a jakékoliv další výdaje nutné pro realizaci zakázky.
Nabídková cena je konečná a nebude v průběhu realizace projektu navyšována.Požadavek na písemnou formu nabídky: Dodavatel doplní celkovou nabídkovou cenu bez DHP za každé Dílčí plnění zvlášť – do Krycího listu (Příloha č. 2 ZD a do Návrhu Smlouvy o poskytování služeb (Příloha č. 4 ZD). Každé dílčí plnění bude hodnoceno zvlášť. • Nabídka bude předložena v jednom vyhotovení: 1x originál v písemné podobě• Zadavatel variantní nabídky nepřipouští• Nabídka bude podána v řádně uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky a identifikačním kódem zakázky. Název zakázky: „Vzdělávání a rozvoj Havířovsko-karvinský kovo klastr, z.s.“Kód zakázky: CZ.03.1.52/0.0/0.0/19_110/0010899• Na obálce bude uvedena adresa dodavatele, dále bude na obálce označení "NEOTVÍRAT"• Nabídka včetně příloh bude zpracována v českém jazyce. • Nabídková cena bude zpracována pro každé dílčí plnění uvedené v Příloze č.1 této ZD zvlášť. • Nabídka musí být podepsána dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.
Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele: Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.
Požadavek na jednu nabídku: Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.
Vysvětlení zadávacích podmínek: Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena e-mailem nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Dodatečné informace může zadavatel poskytnout i bez předchozí žádosti.
Další požadavky na zpracování nabídky:
Obchodní podmínky
- Lhůta splatnosti faktur 30 dnů od data vystavení faktury
- Smluvní pokuta za prodlení dodavatele: V případě nedodržení termínu poskytnutí služeb, nepředání požadovaných výstupů, nezajištění lektorů na vzdělání uvedených v nabídce poskytovatele nebo neposkytnutí služeb ve sjednané kvalitě, rozsahu a množství podle této smlouvy ze strany poskytovatele, je poskytovatel povinen uhradit objednateli smluvní pokutu ve výši 0,5 % z celkové ceny poskytovaných služeb, bez DPH za každý i započatý kalendářní den prodlení.
- Smluvní pokuta za prodlení zadavatele s úhradou faktur činí 0,05% z dlužné částky za každý den prodlení.
- Dle § 2e zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole ve veřejné správě je vybraný dodavatel osobou povinnou spolupůsobit při výkonu finanční kontroly.
Ostatní:
Dodavatelé budou vyrozumíváni o výsledku, resp. zrušení výběrového řízení, a o případném vyloučením nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz
Zadavatel je oprávněn během lhůty k podání nabídek změnit podmínky výzvy. Takto provedenou změnu zadavatel zašle k uveřejnění i na portál www.esfcr.cz.Zadávací řízení se řídí: Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č.12), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.
Soubory ke stažení:
- Výzva k podání nabídek.docx (24. 6. 2020 14:11)
- Samostatná Příloha č3 k ZD_Návrh smlouvy o poskytování služeb_KLASTR.doc (24. 6. 2020 14:11)
- Výzva k podání nabídek_podepsaná.PDF (24. 6. 2020 14:11)
- Dotaz_č.1.docx (29. 6. 2020 13:24)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o výsledku hodnocení_výběru.pdf (22. 7. 2020 10:43)
- Výsledek výzvy k podání nabídek - oznámení o podpisu smlouvy s dodavatelem.pdf (3. 8. 2020 15:45)
Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel
Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 1071960.00
-
Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Dílčí plnění 1-11:Key2Business s.r.o., Vratimovská 624/11, 718 00 Ostrava - Kunčičky, IČ: 08267863
Datum podpisu smlouvy: 29. 7. 2020
Zrušené části zakázky: -
Datum ukončení: 29. 7. 2020
Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.