Upozornění: Uveřejněním dokumentace k zakázkám na www.esfcr.cz není potvrzován soulad těchto dokumentů se závaznými pravidly pro výběr dodavatele, ani její použitelnost pro jiné zakázky.

Zpět

ABAP Programming - Upskilling from SAP ERP to SAP

Operační program: Operační program Zaměstnanost

Číslo zakázky: 12989

Název zakázky: ABAP Programming - Upskilling from SAP ERP to SAP

Druh zakázky: Služba

Datum vyhlášení výzvy k podání nabídek: 19. 9. 2019

Související projekt/y:

Název/obchodní firma zadavatele: Siemens, s.r.o.

Sídlo zadavatele: Siemensova 1, Praha 13 – Stodůlky, 155 00

Osoba oprávněná jednat jménem zadavatele:
  • Jméno: Mgr. Zuzana Hottmarová
  • Telefon: +420602192170
  • E-mail: zuzana.hottmarova@siemens.com

IČ zadavatele: 00268577

DIČ zadavatele: CZ00268577

Kontaktní osoba zadavatele ve věci zakázky:
  • Jméno: Ing. Olga Kučerová
  • Telefon: +420731634717
  • E-mail: olga.kucerova@siemens.com

Lhůta pro podání nabídek: 7. 10. 2019 14:00

Místo pro podání nabídek:
Siemensova 1, Praha 13 – Stodůlky, 155 00

Popis (specifikace) předmětu zakázky:

Zajištění vzdělávací aktivity – odborného školení: ABAP Programming - Upskilling from SAP ERP to SAP S/4 HANA.

Školení je požadováno pro společnost Siemens, s.r.o., odštěpný závod Elektromotory Frenštát, Markova 952, Frenštát pod Radhoštěm.

Zakázka bude mít jednoho vybraného dodavatele.

 

Účastníci výuky:

Školení je požadováno pro celkem 28 SAP expertů zadavatele, konkrétně zaměstnanců na pozicích SAP specialistů a programátorů z oddělení Aplikačního managementu odštěpného závodu Siemens Elektromotory Frenštát (s místem výkonu práce v Ostravě, Frenštátě pod Radhoštěm, Mohelnici a Drásově). Vzdělávací aktivitu absolvují všichni společně, a to jako in-house kurz šitý na míru zadavateli.

Termín plnění předmětu zakázky: 1.10.2019 - 31.8.2020

Délka a četnost výuky: Vzdělávací aktivita se skládá ze 2-3denních vzdělávacích bloků, celkem 10 školicích dnů, tj. celkem 80 výukových hodin (1 vyučovací hodina = 60 min.)

 

Požadovaný obsah vzdělávací aktivy:

Cílem vzdělávací aktivity je nejen zvládnout přechod ze SAP ERP systému na novou verzi SAPu S/4 HANA, ale také poskytnout zaměstnancům zadavatele nové externí poznatky, rady a praktické zkušenosti.

Vzdělávací aktivita se skládá ze čtyř na sebe navazujících seminářů, tj. 2 x 2 dny po 8 hod. a 2 x 3 dny po 8 hod = 80 hod., 38 hod. teorie, 38 hod. praxe a 4 hod. závěrečného testu. Výuka bude probíhat každý den od 8:30 hod. do 17 hod. (součástí bude i půl hodinová přestávka na oběd). V rámci posledního výukového dne každého vzdělávacího bloku budou získané znalosti a dovednosti účastníků ověřeny závěrečným testem (každý v délce 1 hod). V případě jeho úspěšného splnění obdrží každý účastník certifikát o absolvování kurzu.

Vzdělávací bloky:

 

Školení nových možností ABAPu od verze 7.4

Úvodní seznámení s novými konstrukcemi, které nabízí SAP od verze 7.4, jejich pochopení a získání zručnosti v použití. Úspěšní absolventi budou schopni vytvářet efektivnější a výkonnější programy v jazyce ABAP.

Délka školení 2 dny.

1. Den:

  • Nové konstrukce v OpenSQL a jejich použití při psaní selektů. (význam znaku ‚@‘ a s tím spojená změna syntaxe, nové možnosti JOINů, HAVING, CASE a další operace)

  • IN-LINE deklarace proměnných a konstrukce VALUE

2. Den:

  • Typy interních tabulek a jejich správné použití, nové možnosti v práci s interními tabulkami

  • Porovnání rychlosti různých způsobů práce s interními tabulkami (Ověření znalostí závěrečným testem, při kterém by měl uživatel umět optimalizovat připravený testovací algoritmus, jak co do rychlosti, tak i čitelnosti kódu.)

 

Databáze HANA a specifika programování pro tuto databázi

Seznámení se specifickými vlastnostmi nové in-memory sloupcové databáze a pochopení jaký vliv má na vytvářené programy. Úspěšný absolvent kurzu bude umět vhodně využívat specifické vlastnosti databáze HANA pro vytváření rychlých a funkčně správných programů.

Délka školení 2 dny

1. Den:

  • Vysvětlení pojmů in-memory a sloupcová databáze

  • Seznámení se s rozdílným chováním DB HANA, včetně změny práce s DB indexy

  • Problémy starých programů, které nebyly psány pro DB HANA

2. Den:

  • Seznámení se ‚zlatými‘ pravidly SQL a s jejich významem pro DB HANA

  • Vytváření ukázkových programů pro demonstraci přínosu zlatých pravidel SQL (Závěrečný test by měl prověřit správné pochopení specifického chování DB HANA na základě schopnosti nalézt chybu v testovacím kódu, či odhalit výkonový problém algoritmu.)

 

Testovací a monitorovací nástroje a jejich využití pro optimalizaci kódu pro DB HANA

Účastníci kurzu se seznámí s několika nejdůležitějšími nástroji pro analýzu programů a naučí se je používat pro odhalování problémových míst v ABAP programech psaných pro DB HANA.

 

Délka školení 3 dny.

1. Den:

  • Od rozšířené kontroly programu ke kód inspektoru

  • UPL a SQL Monitor - nástroje pro monitoring

  • Další nástroje

2. Den:

  • Použití SAP Code Inspektora a UPL pro migraci programů pro DB HANA

  • Připomenutí základních problémů v programech pro DB HANA a rekapitulace jejich řešení v rámci migrace

3. Den:

  • Použití transakce SQL Performance Tuning Worklist pro odhalování nejvíce problémových programů

  • Pokus o nalezení a odstranění několika chyb na reálném systému (Závěrečný test by měl v podobě splnění úkolu nalézt a navrhnout opravu reálného výkonnostního problému na systému zákazníka.)

 

Eclipse a jeho využití v SAPu

Závěrečné školení seznámí vývojáře s nástrojem Eclipse a na několika příkladech je naučí tento nástroj využívat. Součástí školení je provedení instalace a konfigurace tohoto nástroje pro použití se SAPem.

 

Délka školení 3 dny.

1. Den:

  • Asistovaná instalace nástroje a potřebných knihoven.

  • Základy používání pro vytváření programů

  • Tipy a triky pro efektivní programování

2. Den:

  • CDS view a OData – základní seznámení s těmito pojmy

  • Vytvoření jednoduchých CDS view v nástroji Eclipse

3. Den:

  • Ukázka programování testovatelných programů

  • Předvedení testováním řízeného vývoje (Test-Driven Development) (Závěrečný test by měl sloužit k ověření základních dovedností ve využívání nových nástrojů pro psaní programů.)

Předpokládaná hodnota zakázky v Kč: 312002,00 bez DPH

Lhůta dodání / časový harmonogram plnění /doba trvání zakázky:
1.10.2019 - 31.8.2020

Místo dodání / převzetí plnění:
Zasedací místnost zadavatele, Frenštát pod Radhoštěm/Mohelnice

Pravidla pro hodnocení nabídek:

Nabídky, které budou předloženy ve lhůtě pro podání nabídek, budou úplné a v souladu s touto výzvou, budou hodnoceny dle níže uvedeného kritéria:

 

Nabídková cena bez DPH s váhou 100 % - číselné kritérium

Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na s DPH a bez DPH. V případě zahraničního uchazeče v EUR v tomtéž členění.  Hodnocena bude tedy celková nabídková cena, tj. nabídková cena za vzdělávací aktivitu bez DPH. 

Vítěznou nabídkou bude nabídka s nejnižší nabídkovou cenou bez DPH za vzdělávací aktivitu v CZK nebo v EUR. (Nabídky v EUR budou pro účely hodnocení přepočítávané kurzem Evropské centrální banky, ECB platným k poslednímu dni lhůty pro podávání nabídek. Tzn. Pokud je cena nabídky vyčíslena v EUR není třeba do české verze nabídku přepočítávat do Kč.)

Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele:

1) Doklad opravňující dodavatele vzdělávací aktivity poskytovat vzdělávání za úplatu (např. výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence, doklad o oprávnění k podnikání v rozsahu odpovídajícímu předmětu zakázky. (prostá kopie)

V případě zahraničního uchazeče bude zadavatel akceptovat doklad prokazující rovnocennou kvalifikaci, jako např. výše uvedený výpis z živnostenského rejstříku apod.

 

2) Čestné prohlášení o tom, že subjekt nemá daňové nedoplatky, nedoplatky na pojistném či penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení nebo na příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele.

Podmínky a požadavky na zpracování nabídky:
Viz níže

Požadavek na způsob zpracování nabídkové ceny:
Uchazeč je povinen stanovit celkovou nabídkovou cenu za předmět plnění veřejné zakázky absolutní částkou v českých korunách v členění na s DPH a bez DPH, v případě zahraničního uchazeče v EUR s DPH a bez DPH.

Požadavek na písemnou formu nabídky:
Nabídka musí být zadavateli podána v listinné podobě v českém jazyce, přičemž zadavatel doporučuje podání nabídky vždy ve dvou vyhotoveních (1x originál a 1x kopie), v řádně uzavřené obálce označené názvem zakázky a nápisem „Neotvírat“, na níž je uvedena kontaktní adresa uchazeče a kontaktní osoba uchazeče pro převzetí nabídky. Nabídky musí být podepsány dodavatelem či osobou oprávněnou zastupovat dodavatele.

Požadavek na uvedení kontaktní osoby dodavatele:
Dodavatel ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu.

Požadavek na jednu nabídku:
Každý dodavatel může podat pouze jednu nabídku.

Vysvětlení zadávacích podmínek:
Dodavatel je oprávněn po zadavateli požadovat vysvětlení zadávacích podmínek (odpovědi na dotaz). Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 4 pracovní dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

Další požadavky na zpracování nabídky:

1) Platební podmínky

Platba za poskytnuté služby bude realizovaná bezhotovostním převodem na základě faktury vystavené dodavatelem po ukončení vzdělávací aktivity. Faktura bude uhrazena do 30 dní od doručení zadavateli. Přílohou faktury musí být řádně vyplněná prezenční listina (evidence docházky) a ostatní dokumenty sloužící k řádné administraci projektu financovaného z ESF, a to zejména závěrečný protokol a evidence výuky. Faktury musí obsahovat všechny náležitosti řádného daňového dokladu dle § 26-35 zákona č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty, ve znění pozdějších předpisů. V případě, že faktura nebude mít odpovídající náležitosti, je zadavatel oprávněn zaslat ji ve lhůtě splatnosti zpět dodavateli k doplnění či úpravě, aniž se dostane do prodlení se splatností – lhůta splatnosti počíná běžet znovu od opětovného zaslání náležitě doplněného či opraveného dokladu.

 

2) Publicita

Faktura vystavená vzdělávacím zařízením bude opatřena textem: Vzdělávací aktivita byla   spolufinancována z prostředků POVEZ II, reg.č.: CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 z OPZ a stejně tak osvědčení o absolvování kurzu.

Dodavatel vzdělávací aktivity je povinen zajistit označení školicí místnosti v souladu s pravidly OPZ. (Podklad sloužící k výše uvedenému označení školicí místnosti dodavatel vzdělávací aktivity obdrží od zadavatele před zahájením vzdělávací aktivity. Dodavatel pouze zajistí vyvěšení příslušného dokumentu/podkladu.) 

 

3) Smlouva

Objednatel zašle vítěznému dodavateli smlouvu, kterou dodavatel písemně potvrdí viz. příloha č. 2. Spolu s podpisem výše uvedené smlouvy bude zadavatel také požadovat předložit doklad o dosaženém vzdělání všech lektorů vzdělávací aktivity (výuční list, maturitní vysvědčení, diplom popř. jiné) včetně dokumentů, které prokazují jejich odbornost v dané oblasti.

Zadávací řízení se řídí:
Obecnou částí pravidel pro žadatele a příjemce v rámci Operačního programu Zaměstnanost (vydání č. …), na toto zadávací řízení se neaplikují ustanovení zákona č. 134/2016 Sb., o zadávaní veřejných zakázek.

Způsob ukončení zadávacího řízení: Vybrán dodavatel

Skutečná cena zakázky v Kč (bez DPH): 310600.00

Dodavatelé:
  • Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, IČ): Atos IT Solutions and Services, s.r.o., Doudlebská 1699/5, Praha 4, 140 00, IČ: 44851391

    Datum podpisu smlouvy: 20. 11. 2019

Datum ukončení: 20. 11. 2019

Dodavatelé budou vyrozumívání o výsledku, resp. zrušení zadávacího řízení a o příp. vyloučení nabídky prostřednictvím uveřejnění informace na portálu www.esfcr.cz pod výše uvedeným názvem veřejné zakázky.


 
Uveřejněno: 19. 9. 2019
 
Aktualizováno: 20. 11. 2019